Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo remonti un tehniskaas lietas

Crash Reģ.: 11.06.2002

Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)

Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???

Crash[addsig]

 
Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

sveiki visiem

nu ko ellja un visi filteri nomainiiti... un viss kopaa sanaaca 35LVL ...

pirmo reizi muzaa vakardien biju uz TA ar diesel masiinu... aaaaaaaaaa shausmaas.... nu bet tas taa...

ir jautajums: man mashiina prieksaa ir saanu airbagi..... moz kaads zin kur tie atrodas???

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

benkju saanos

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

sveiki kollegi it iipasi diselisti....

taa kaa tagad esmu 850 tdi useris, man rodaas tads jautajums:

cik man ir zinams (bet par dieseliem man ir zinams ljoti mazzz)

tad visiem diesekl motoriem ir taa sauktas uzsildishanas svece (rus: sve4i nakalivanija). tad kad pagriez aizdedzes atsleegu, tad uz panelja jaabut lampinjai kura nodziest peec paris sekundiem un tad var pielaist dzineeju....

BET man tadas lampinjas nau...

fotof sheit:

fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIU1M5LlMoXE1UTFFMRy06RjxIVURVQ1c=

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nav vai nedeg?

Ja nedeg,tad vai nu pati lampinja,vai relejs,un taas kveelsveces vispaar silst?Vasaraa arii bez vinjaam var iztikt,bet ziemaa...?

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

nu nezinu silda vai ne... bet lampinja to4na nedeg kad pagriez atsleegu.....

thnx anyway... mekleesim vainu...

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

man liekas viņa sāk degt tikai pie noteiktiem mīnusiem

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

protams rakstīja:man liekas viņa sāk degt tikai pie noteiktiem mīnusiem

Lampiņa deg vienmēr,kad ieslēdz aizdedzi-neatkarīgi no temperatūras(vismaz manā 940td un 240d tā ir).

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

2 uusa

thnx... jau sazvaniju MM... aprunaajos, man visu paskaidroja... tagad vaidzees parbaudiit manas sveces... tad jau redzeezsim!

AL

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

Principā saveidojušies pāris jautājumi par Volvo 850 remontu:

1) Par stūres reiku: zinu divus servjus , kur taisa , viens liekas Jelgavas ielā , ja nekļūdos . Otrs pie VEFa ira. Jautājums ir par atsauksmēm par šiem servjiem , kur labāk , lētāk . Crash pa to Jelgavas ielas labi atsaucas, liekas, bet man tas VEFa ir stipri tuvāk.

2) Par kartera metināšanu: vienreiz jau ir bijis metināts , bet metinājuma vietā ir plaisa, laiž eļļu garām. Kur var sametināt par saprātīgu cenu ? Un vai to var izdarīt nenoņemot karteri?

DAGS Reģ.: 25.03.2004
0 0 Atbildēt

Man reiku restaurēja Jelgavas ielā,pamatojoties uz pozitīvajām atsuksmēm,cik noprotu tur veči savu lietu pieprot,ne velti rindas arī tur ir.

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

Nu man VEFa servi citā servī ieteica , tā kā varbūt roka roku mazgā

DAGS Reģ.: 25.03.2004
0 0 Atbildēt

Aicene rakstīja: Nu man VEFa servi citā servī ieteica , tā kā varbūt roka roku mazgā

Tad sazvanies ar abejiem,iecheko ciparus,garantijas un pieņem izšķirošo(pareizo) lēmumu.

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

Viens ir ko tu Dags saki , a otrs kāda reāli ir kvalitāte vienā vai otrā vietā. Nu tas ir atsauksmes gribu dzirdēt.

googoo Reģ.: 01.06.2001
0 0 Atbildēt

Crash rakstīja:Kruizkontrole shancee taa - ieskrienies liidz savam veelamajam aatrumam - kruizkontroles sleedziitim jaabuut uz ON un nospiezham podzinju +, tad jamais piefiksee un uztur to aatrumu. Katrs piespiediens uz + vai - izmaina aatrumu par 2,5 kmh. Kruizkontrole automaatiski izsleedzas ja tiek nospiests jebkursh no pedaaljiem, ja grib atjaunot uzstaadiito aatrumu tad pavelkam sleedziiti uz RESUME staavokli un atlaizham. viss

jebkuru no pedāļiem vai arī gāzi????

btw uz RESUME kaut kāda aizture - man sāk celt pēc kādām 3 sekundēm!!! par tiem 2.5 km/h ar nepiekritīšu, manam izstās ir 0.25 km/h tb cik ilgi turu + piespiestu, līdz tādam ātrumam ceļ, aber atlaižu - i tieši tai ātrumā ar paliek - nekādi +/- 2.5

bet ne pa to i stāsc

manam ideālajam 850ajam (2 gadus braucu neko nedarīju i tik tehniskās smuki uz 0 izāju) sākusi staigāt šarene (lodveida balts) - nu gribas jau savest kārtībā... servī, kur skādi konstatēja, pateica, ka šamā mainās tikai kopā ar kaukādu plauktu (???) i tas prieks velk uz 150 ls!!!

TRUE or FALSE????

Janonkuliuss Reģ.: 10.08.2005
0 0 Atbildēt

Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

Motora diagnostika taisīta Čiekurkalnā "Rolis" un "Grosauto". Svečvadi (liekas, Bremi), sveces (Bosch) un sadalītājs atzīti par normālā kārtībā esošiem. Gaisa padeves sistēma esot OK, elektronika kārtībā. Tikko nomainīts degvielas filtrs. Vismaz 3 servisos teica, ka mašīnai nav nekādu redzamu vainu, vēl ilgi būs braucama, bet raustīšanās iemeslus nevar nosaukt.

Bija universālā lambda zonde (ko ielika tieši pirms gada), “Grosauto” sāka meklēt vainu tajā, sākumā laboja zondei vadus. Kad tas nedeva gaidīto efektu, ieteica uzlikt oriģinālo Bosch zondi, meistars prognozēja, ka lieta atrisināsies (bet 100% īgi tomēr nesolīja). Samaksāju 80 Ls (70 zonde, 10 darbs). Pabraukāju nedaudz – nekas būtiski nav mainījies, tikai ar iesilušu mašīnu ir labāk.

Meistara versijas / rekomendācijas:

· varbūt vainīga indukcijas spole;

· jāuzlej Statoil / Neste benzīns - vēlams ar tīrošajām piedevām (parasti pildos Trest vai Nestē);

· pabraukāt lielākus gabalus virs 100 km/h, lai motors dabū >2000 apgr.;

· u.c.

Ja kādam ir bijis līdzīgs stāsts un ir saprašana, kur varētu būt problēma, būšu ļoti pateicīgs, ja padalīsities pieredzē. Varbūt ir zināms meistars / “guru” / serviss, kas šādas lietas atrisina.

P.S. Nez kāpēc panelī oranžā signāla lampiņa deg, kaut gan spuldzes (sākot ar pagriezieniem, bremzēm, numuru un beidzot ar salonu) visur deg.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

googoo... Taa ir taisniiba! Bet sharu iespeejams restaureet! Izmaksas ~10-20 Ls (kaa kur)

Janonkuliuss.... Izklausaas peec nehermeetiskas iepluudes sisteemas. Ja netesteeja gaitaa, tad maz iespeeju pie nebraucosha auto konstateet iisto iemeslu.

googoo Reģ.: 01.06.2001
0 0 Atbildēt

arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

GooGoo.... Kuru pusi tev vajag? Pie manis ir Crash vecais plaukts, pusi paskatiishos riitdien. Ja buus iistaa, tad, teiksim sestdien varu aizgaadaat plauktu ar atrestaureetu sharu. Tur normaali! Nav protams OE, bet ir labaaki par vienu otru aftermarket

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

googoo rakstīja:arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.

Vakar ka reizi biju uz piekares diagnostiku un ieminejaas, ka labaja pusee sharene ir uz robezas, driiz jasaak kaut kas domat. Un cena ir no 85-105 Ls. Bet tas ir plaukts, sailentbukses un lodveida balsts viena gabala.

karlisi Reģ.: 04.09.2002
0 0 Atbildēt

Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

(...)

P.S. Nez kāpēc panelī oranžā signāla lampiņa deg, kaut gan spuldzes (sākot ar pagriezieniem, bremzēm, numuru un beidzot ar salonu) visur deg.

Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.

Par signāllampiņu - apskaties vai aizmugures lukturos visur ir pareizās jaudas spuldzītes.

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

googoo rakstīja:arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.

Vakar ka reizi biju uz piekares diagnostiku un ieminejaas, ka labaja pusee sharene ir uz robezas, driiz jasaak kaut kas domat. Un cena ir no 85-105 Ls. Bet tas ir plaukts, sailentbukses un lodveida balsts viena gabala.

A cik km aptuveni tas plaukts (lodveida balsts) kalpo? Nu puslīdz normālas firmas ražojums ...

user Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nopirku 850 t5 - likas, ka ies labak!

pirms pirku nedega neviena lampina, kad nopirku dega lampina ar uzzimetu simbolu "lamda" laikam lamda zonde?? bet dienu pabraucu un nu vairs ta lampinja nedeg?? ko tas varetu nozimet?

DAGS Reģ.: 25.03.2004
0 0 Atbildēt

Aicene rakstīja: Viens ir ko tu Dags saki , a otrs kāda reāli ir kvalitāte vienā vai otrā vietā. Nu tas ir atsauksmes gribu dzirdēt.

Man 940 taisija Jelgavas ielā un tphu,tphu,tphu nospļaujos pār kreiso plecu,pēc 30k vēl nav nekādu problēmu.

user Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

aa un veel lieta taad - baigi skali tikst pagrieziens - taa ir visiem 850 vai jdoma, kur citu releju dabuut??

googoo Reģ.: 01.06.2001
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:GooGoo.... Kuru pusi tev vajag?

nochekoshu ko serviss saraxtiijis, bet cik atceros - puse ir labaa!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti