Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo remonti un tehniskaas lietas

Crash Reģ.: 11.06.2002

Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)

Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???

Crash[addsig]

 
Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

2 user

par ljmbdu - taa signalizee par kljuudam dzineeja vadiibas vai elektro sisteemaa... vareeja ar udeni aizliet kaadu dat4iku un vis....

par pagrieziena raditaaju, man uz veecas 850-as ar tikskeeja skali...bet man tas netrauceeja, tagad tikskj mazaak.....

PS

un apsveicau ar turbo volvja iegaadi!

user Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nu ok paldies - tad jau redzees! pagaidaam tikai otra diena - japaskataas, kas notiks veelaak - mosh vispaar izjuks!!

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

user rakstīja:nopirku 850 t5 - likas, ka ies labak!

pirms pirku nedega neviena lampina, kad nopirku dega lampina ar uzzimetu simbolu "lamda" laikam lamda zonde?? bet dienu pabraucu un nu vairs ta lampinja nedeg?? ko tas varetu nozimet?

Ja ļoti interesē kapēc dega lampiņa, auto jāpieslēdz pie kompi, pat ja lampa vairs nedeg, kompis kļūdu kodus saglabā. Madonā Volvo servisā tas maksāja 7 ls

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

A cik km aptuveni tas plaukts (lodveida balsts) kalpo? Nu puslīdz normālas firmas ražojums ...

Man pazinjas braukaa jau vairakus gadus un iet apskates pa nullem un nezin pat ko tas nozime mainit VOLVO plauktu.

Es vinju iznicinaju mercejot cauri palielai pelkjei un tur atduros pret asu bedri. Taa kaa ja noperk jaunu, tad nav garantija, ka kada pelkje nepatrapas kada bedre-sharu iznicinataja

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

googoo rakstīja:

Crash rakstīja:Kruizkontrole shancee taa - ieskrienies liidz savam veelamajam aatrumam - kruizkontroles sleedziitim jaabuut uz ON un nospiezham podzinju +, tad jamais piefiksee un uztur to aatrumu. Katrs piespiediens uz + vai - izmaina aatrumu par 2,5 kmh. Kruizkontrole automaatiski izsleedzas ja tiek nospiests jebkursh no pedaaljiem, ja grib atjaunot uzstaadiito aatrumu tad pavelkam sleedziiti uz RESUME staavokli un atlaizham. viss

jebkuru no pedāļiem vai arī gāzi????

btw uz RESUME kaut kāda aizture - man sāk celt pēc kādām 3 sekundēm!!! par tiem 2.5 km/h ar nepiekritīšu, manam izstās ir 0.25 km/h tb cik ilgi turu + piespiestu, līdz tādam ātrumam ceļ, aber atlaižu - i tieši tai ātrumā ar paliek - nekādi +/- 2.5

bet ne pa to i stāsc

manam ideālajam 850ajam (2 gadus braucu neko nedarīju i tik tehniskās smuki uz 0 izāju) sākusi staigāt šarene (lodveida balts) - nu gribas jau savest kārtībā... servī, kur skādi konstatēja, pateica, ka šamā mainās tikai kopā ar kaukādu plauktu (???) i tas prieks velk uz 150 ls!!!

TRUE or FALSE????

kruizkontrole taa straadaa rezume ar iesleedzaas peec kaadaam sekundeem..

Liid 94 gadam 850jiem bija atsevishkji plaukts un lodveida balsts, peec 94 gada naak kopaa balsts iestraadaats plauktaa. Orgjinaals maksaa biski paari simtam, skantechu ir ceriiba dabuut ap 60-70Ls. Veel leetaak ir atrestaureet.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

DAGS rakstīja:

Aicene rakstīja: Viens ir ko tu Dags saki , a otrs kāda reāli ir kvalitāte vienā vai otrā vietā. Nu tas ir atsauksmes gribu dzirdēt.

Man 940 taisija Jelgavas ielā un tphu,tphu,tphu nospļaujos pār kreiso plecu,pēc 30k vēl nav nekādu problēmu.

Jelgavas ielaa ir palicis daargaak restaureet , es aizvedu jau nonjemtu reiku - sanaaca 60Ls laikam ar nonjemshanu buus kaadi 90Ls

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Jelgavas ielaa jau otro reiku restaureeju, viss ir ok. Pirmajaa reizee vechi bija lazhu nolaidushi tad saremonteeja pa garantiju ne vaarda runas, patpar pilnjikiem jauniem naudu nepaprasiija.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

kaspx rakstīja:

AutoNets rakstīja:

googoo rakstīja:arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.

Vakar ka reizi biju uz piekares diagnostiku un ieminejaas, ka labaja pusee sharene ir uz robezas, driiz jasaak kaut kas domat. Un cena ir no 85-105 Ls. Bet tas ir plaukts, sailentbukses un lodveida balsts viena gabala.

A cik km aptuveni tas plaukts (lodveida balsts) kalpo? Nu puslīdz normālas firmas ražojums ...

Zinu ka maneejais 850jam nokalpoja 50Tkm Un vish nebija jauns, taa kaa ar manu braukshanu domaaju buutu n okalpojis kaadus 70Tkm

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

googoo.... Ir kaareiz labaa puse! Ja interesee, dod zinju! Tad varu riitdien ievest restaureet un uz kaadu otrdienu buutu kaartiibaa! Ar kvalitaati tieshaam nav probleemu. Tikai Tavu veco plauktu gribeeshu pretiim.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:googoo.... Ir kaareiz labaa puse! Ja interesee, dod zinju! Tad varu riitdien ievest restaureet un uz kaadu otrdienu buutu kaartiibaa! Ar kvalitaati tieshaam nav probleemu. Tikai Tavu veco plauktu gribeeshu pretiim.

Cik iisti maksa restauret to plauktu? Un vai restaure tikai lodveida balstu, vai arii parpresee tas abas sailentbukses ar? Kas notiek TA?

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Tur, kur vedu es, maksaa atkariibaa no sarezgiitiibas pakapes 10-20Ls. Taa ir tikai lodbalsta restauraacija. Skatees bez probleemaam un tur arii labaak par visaadiem RTS, Sidem un tmldz. Ja pasham ir bukses, arii paarpreseet nav probleemu.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:Tur, kur vedu es, maksaa atkariibaa no sarezgiitiibas pakapes 10-20Ls. Taa ir tikai lodbalsta restauraacija. Skatees bez probleemaam un tur arii labaak par visaadiem RTS, Sidem un tmldz. Ja pasham ir bukses, arii paarpreseet nav probleemu.

Ok, un cik jau no topika nopratu, tad terminji ir paris dienas. Vienigais zeel, ka nav kaut kads apmainjas fonds - nodod savu veco plauktu un sanjem pretim jau atrestaureetu. Preteja gadijuma tas paris dienas jadzivo bez dranduljeta. Vienigais veel janoperk tagad jauns, un lietotais jaatrestaure un janoliek rezerve uzreiz.

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Varbūt kādu interesē mana vecā reika no 850 , tikai viņu vajadzētu restaurēt.

Janonkuliuss Reģ.: 10.08.2005
0 0 Atbildēt

karlisi rakstīja:

Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

(...)

Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.

Paldies par ideju. Paskatījos motora kreisajā pusē, tur ir vairāki un dažāda resnuma vadi, pārsvarā melni. Tur bija arī tāds kā nipelis ar vadu tieši motora sānos. Kamēr nezinu, kurš ir īstais, negribās raustīt un grozīt - ka nesanāk vēl sliktāk. Varbūt varu aizsūtīt bildi uz E-mailu? - tur tam jābūt redzamam.

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

A vecā parauga plauktu jaunākajiem vāģiem nav iespējams uzmānīt virsū???

Crash rakstīja:

Liid 94 gadam 850jiem bija atsevishkji plaukts un lodveida balsts, peec 94 gada naak kopaa balsts iestraadaats plauktaa. Orgjinaals maksaa biski paari simtam, skantechu ir ceriiba dabuut ap 60-70Ls. Veel leetaak ir atrestaureet.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Gunars_V rakstīja:A vecā parauga plauktu jaunākajiem vāģiem nav iespējams uzmānīt virsū???

Crash rakstīja:

Liid 94 gadam 850jiem bija atsevishkji plaukts un lodveida balsts, peec 94 gada naak kopaa balsts iestraadaats plauktaa. Orgjinaals maksaa biski paari simtam, skantechu ir ceriiba dabuut ap 60-70Ls. Veel leetaak ir atrestaureet.

Nu pameegjini, tad izstaastiisi

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

curmis rakstīja:Varbūt kādu interesē mana vecā reika no 850 , tikai viņu vajadzētu restaurēt.

Tā reika der arii visiem 70 modeljiem, pie tam no servisa vechu izteikumiem to ir peteiciigaak restaureet.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

Crash rakstīja:

curmis rakstīja:Varbūt kādu interesē mana vecā reika no 850 , tikai viņu vajadzētu restaurēt.

Tā reika der arii visiem 70 modeljiem, pie tam no servisa vechu izteikumiem to ir peteiciigaak restaureet.

Vecajiem 70tajiem

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ? Pāris buktes parādījušās , sākot ar 80 km/h jūtama vibrācija. Nupat taisīju savirzi, savērsi , tā kā tur viss čikiniekā. Man te teica , ka Biķernieku 16 , ja nepārklausījos , bet tur pat tuvu nekas tāds nava , vismaz neredzēju.

Un vispār visi mani ignorē Par kartera metināšanu , kur to var izdarīt , tā arī neviens neatbildēja.

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Crash rakstīja:

Crash rakstīja:

curmis rakstīja:Varbūt kādu interesē mana vecā reika no 850 , tikai viņu vajadzētu restaurēt.

Tā reika der arii visiem 70 modeljiem, pie tam no servisa vechu izteikumiem to ir peteiciigaak restaureet.

Vecajiem 70tajiem

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Tad jau varbūt jānes pašam uz normālu kantori kur restaurē, jo restaurētās maksā ~150 ls

Aicene Reģ.: 05.01.2005
0 0 Atbildēt

Čau curmis , ja vēl neguli. Man jautājiens par tavu stūres reiku , ko tu gribi par viņu, ir interese.

karlisi Reģ.: 04.09.2002
0 0 Atbildēt

Janonkuliuss rakstīja:

karlisi rakstīja:

Janonkuliuss rakstīja:Labvakar!

Mans Volvo 460 1.6 GL inj. (1991.g.), uzņemot ātrumu, raustās. Ja tā kārtīgi iesilst, to var mazāk just, bet izbraucot no stāvvietas ir 2 varianti :1) lēnām gāzēt ar iespēju noslāpt vai 2) braukt “ar palēcieniem”.

(...)

Par raustīšanos - man pie vainas bija inžektoru vadu štepselis motora augšā kreisajā pusē, ja no priekšas skatās. Kad uzber gāzi, motors sakustas un pazūd kontakts, ja brauc ļoti maigi, nekas. Raustījās arī, kad tādām lielākām bedrēm braucu cauri. Iztīrīju, piespiedu kontaktus, nu jau gadu viss OK.

Paldies par ideju. Paskatījos motora kreisajā pusē, tur ir vairāki un dažāda resnuma vadi, pārsvarā melni. Tur bija arī tāds kā nipelis ar vadu tieši motora sānos. Kamēr nezinu, kurš ir īstais, negribās raustīt un grozīt - ka nesanāk vēl sliktāk. Varbūt varu aizsūtīt bildi uz E-mailu? - tur tam jābūt redzamam.

Inžektora vadi ir [b]kreisajā pusē, ja no priekšas skatās[/b], augšā, 4 vadi saiet kopā vienā štepselī, štepselis piestiprināts pie motora. Bet taisnība hammeram, nenāk par ļaunu visus štepseļus izraustīt, sliktāk noteikti nebūs.

Crash Reģ.: 11.06.2002
0 0 Atbildēt

hammers rakstīja:

Aicene rakstīja: Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ?

Par kartera metināšanu , kur to var izdarīt , tā arī neviens neatbildēja.

Bikjernieku 24b - Dalass - tur zinaas konkreeti kur valcee diskus, vai arii caur vinjiem to varees izdariit. talr: 7549359

Par kartera metinaashanu Tev Gnoms atbildeeja ka nenonjemot no auto to normaali sametinaat nevar man domaat nonjemtu sametinaat vairs nav probleema - uzzvani Arnijam

Tev vienkaarshi vajag atrast vietu kur metina Alumiiniju, to laikam veel sauc par metinaashanu ar argonu vai kaut kaa taa. Un karteris buus jaanjem nost, jo uz autinja neviens to nedariis un elja jau taapat buus pa kaaju pat ja metinaasi uz auto, jo metinot karstums krietni paarsniedz eljas iztvaikoshanas temperatuuru.

Juze Reģ.: 04.01.2004
0 0 Atbildēt

Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ? Pāris buktes parādījušās , sākot ar 80 km/h jūtama vibrācija. Nupat taisīju savirzi, savērsi , tā kā tur viss čikiniekā. Man te teica , ka Biķernieku 16 , ja nepārklausījos , bet tur pat tuvu nekas tāds nava , vismaz neredzēju.

Ieej www.riepa.lv. Serviss Berģos. Pirms pāris gadiem man tur sataisīja, likās, bezcerīgu disku. Labi strādā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti