Volvo remonti un tehniskaas lietas

Crash Reģ.: 11.06.2002

Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)

Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???

Crash[addsig]

 
Reģ.: 20.04.2024
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

deksters rakstīja: Pieliecos, skatos, nekā, izskrūvējusies pusass skrūve un nospiedusi vāciņu un pati skrūve izkritusi ar.

.

Jāuzsmērē šķidro atsperšaibu. (vītņu fiksatoru). Un jāpievelk ar metrīgu trubu.

Un braucot ar vaļīgu skrūvi pastāv reāla iespēja nokaut riteņa gultni.

Gultni nokaut nevarot, esot cita veida konstrukcija. Tā skrūve fiksē tikai pusasi rumbā. Skrūve 10 mm resna ar 14 mm atslēgu skrūvējama, maziņa,īsiņa. Ar metrīgu trubu nekas nesanāks.

Dabūju citu skrūvi, uzsmērēju vītņu līmi un pievilku ar 7 kg.

Rudais Reģ.: 26.02.2005
0 0 Atbildēt

Real rakstīja: Esmu pārmeties no SAABistiem uz VOLVOistiem (V-40)... Ja ne labāk, tad vismaz citādāk... ) Un uzreiz lūdzu padomus:

1. Aktuālākā lieta - šodien Tehniskājā apskatē konstatēja, ka pazudušas visas bremžu gaismas (nu, nevarēja tak visas lampiņas reizē izdegt t. sk. tās papildlukturī uz aizmugurējā stikla), panelī par tēmu neko nerāda, drošinātājs (motortelpā) vesels. Ko vēl var pats izdarīt vai arī - kur ir kāds sakarīgs specs, izņemot lielos servisus?

2. Bagāžniekā (pie rezerves riteņa) bagātīgi uzkrājas ūdens, vizuāli nevaru nofiksēt - no kurienes. Vai kādam ir pieredze, kur ir vājā vieta, kā meklēt?

3. Panelī visu laiku deg "slīdošais auto". Vai tas nozīmē, ka pretslīdēšanas sistēma visu laiku strādā, vai, ka ir nokārusies? (vispār jau vienalga, bet kārtībai jābūt - gribas zinaat )

4. Iedarbinot iedegas servisa lampiņa, bet pēc kāda brīža nodziest. It kā nekādas problēmas nejūtu... Kā noskaidrot - vai kaut kas nopietns, vai vienkārši pienācis laiks kārtējai apskatei?

1. Manam 850tajam nekontačīja tā saucamā "ļiguška". Gaismas pazuda pēkšņi. Noņēmu, neko nekonstatēju, uzliku atpakaļ. Viņai tāds interesants pašregulācijas mehānisms. Pasūtīju MM jaunu. Jāgaida bija 2 nedēļas. Nebrauksi taču tik ilgi bez "bremzēm", pakaļā kāds var ielikt. ņēmu vēlreiz nost, izjaucu, iztīriju kontaktus un apgriezu otrādi(ja jauksi sapratīsi) un .... maita aizgāja. Tagad viens jauns štrunts par padsmit Ls stāv mājās. Pamēģini!

Mks Reģ.: 07.07.2007
0 0 Atbildēt

Sveiciens!!!

Tāda lieta, varbūt kādam arī ir gadījusies:

Volvo 850, 2.5-20 vārsti motorīts bez turbo, ņem un noslāpst braucot pa štrāsi uz 100 km/h. Panelī lampiņas iedegas kā ziemassvētku eglītei, tahometrs atslēdzas, kaut gan auto ir robā/mehaniskā kārba/ un joprojām ripo. Ar inerci turpinu ripot, pārslēdzos zemākā robā un motorīts atkal aiziet. Tā notika vairākas reizes nedēļas laikā. Tomēr pēc pēdējās reizes auto vairs nebija iedarbināms šādā veidā. Nobraucu ceļa malā, mēģināju pielast ar starteri, bet nekādu dzīvības pazīmju.

Varbūt kaut kas saistīts ar lambda zondi, viņas info lampiņa iedegas pati pirmā panelī pirms noslāpšanas, dzirkstele ir, benzīns ir un benzīnsūknis darbojas.

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

Mks rakstīja: Sveiciens!!!

Tāda lieta, varbūt kādam arī ir gadījusies:

Volvo 850, 2.5-20 vārsti motorīts bez turbo, ņem un noslāpst braucot pa štrāsi uz 100 km/h. Panelī lampiņas iedegas kā ziemassvētku eglītei, tahometrs atslēdzas, kaut gan auto ir robā/mehaniskā kārba/ un joprojām ripo. Ar inerci turpinu ripot, pārslēdzos zemākā robā un motorīts atkal aiziet. Tā notika vairākas reizes nedēļas laikā. Tomēr pēc pēdējās reizes auto vairs nebija iedarbināms šādā veidā. Nobraucu ceļa malā, mēģināju pielast ar starteri, bet nekādu dzīvības pazīmju.

Varbūt kaut kas saistīts ar lambda zondi, viņas info lampiņa iedegas pati pirmā panelī pirms noslāpšanas, dzirkstele ir, benzīns ir un benzīnsūknis darbojas.

Man tadi simptimo bija, kad nestradaja tuksgaitas jeb droseljvarsts. Atradu labas zaales - noskruveju vinju nost un veselu dienu merceju karburatoru tirishanal lidzekli. Palidzeja peec tam. Bija viens smagaks gadijums, bet tam tad tirijam ar skjidrumu, kas domats ieroshu tirishanai (ne elljoshanai).

bet vislabakais variants - pieslegt pie kompja no nolasit kljudas. Ja netiek tuvaka laika pie Musa Motors, tad Viktors Marupee gan buus daudz pieejamaks.

Mks Reģ.: 07.07.2007
0 0 Atbildēt

AutoNets rakstīja:

Mks rakstīja: Sveiciens!!!

Tāda lieta, varbūt kādam arī ir gadījusies:

Volvo 850, 2.5-20 vārsti motorīts bez turbo, ņem un noslāpst braucot pa štrāsi uz 100 km/h. Panelī lampiņas iedegas kā ziemassvētku eglītei, tahometrs atslēdzas, kaut gan auto ir robā/mehaniskā kārba/ un joprojām ripo. Ar inerci turpinu ripot, pārslēdzos zemākā robā un motorīts atkal aiziet. Tā notika vairākas reizes nedēļas laikā. Tomēr pēc pēdējās reizes auto vairs nebija iedarbināms šādā veidā. Nobraucu ceļa malā, mēģināju pielast ar starteri, bet nekādu dzīvības pazīmju.

Varbūt kaut kas saistīts ar lambda zondi, viņas info lampiņa iedegas pati pirmā panelī pirms noslāpšanas, dzirkstele ir, benzīns ir un benzīnsūknis darbojas.

Man tadi simptimo bija, kad nestradaja tuksgaitas jeb droseljvarsts. Atradu labas zaales - noskruveju vinju nost un veselu dienu merceju karburatoru tirishanal lidzekli. Palidzeja peec tam. Bija viens smagaks gadijums, bet tam tad tirijam ar skjidrumu, kas domats ieroshu tirishanai (ne elljoshanai).

bet vislabakais variants - pieslegt pie kompja no nolasit kljudas. Ja netiek tuvaka laika pie Musa Motors, tad Viktors Marupee gan buus daudz pieejamaks.

Es ar` domaaju, ka te nepieciešams servī piesleegties pie kompja un nočekot izmestās kļūdas.. varbūt ir kāda kontaktinformācija par to pašu Viktoru Mārupē vai arī vēl kādu citu servisu..

3 gadi nobraukti bez problēmām.. mainītas tikai dažas piekares detaļas, tapēc arī nezinu specializētos servisus, kuros kaut ko saprot arī no Volvo elektronikas.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Autonets,Tu gadījumā nejauc vārdus-es zinu Mārupē Sašu(Mārupītes gatve 10a).

Karbunkulis Reģ.: 30.06.2003
0 0 Atbildēt

Gribētos lūgt konsultāciju un pie kā varētu meklēt skaidrību.

Pēdējo pāris nedēļu laikā sava auto dīzeļmotoram 1.9 td esmu novērojis neizkaidrojamu manuprāt lietu. Reizēm eļļes līmenis ir 1/3 un reizēm atkal parādās viss 1/2 no tausta. Uzreiz arī teikšu, ka eļļa tiek pārbaudīta atdzisušam motoram. Mainot eļļu tika ieliets mazliet virs 1/2 no tausta. Brauc un rūc normāli, lampiņas nedeg.

No sākuma domāju, ka sācis ēst eļļu, bet tagad vairs nav saprotams, un regularitāte arī nav nesaprotama. Biežāk gan parādās mazais eļļes līmenis. Uz aci svārstības ir kaut kur 200 - 400 g robežās. Paldies.

Rururuu Reģ.: 01.06.2007
0 0 Atbildēt

Sveiki, Volvisti

Man te atkal sakrājušies daži jautājumi.

1) Ko iesākt ar oriģinālo CD atskaņotāju (tāds, kur 4 disku var sabāzt, nezinu, vai ir kāda atšķirība no parastajiem CD play), kurš neņem pretī rakstītos diskus? Pa retam man uzpeld kāds CD R, kuru paņem, bet lielāko daļu neņem. CD RW vispār varu pa logu izmest. Vai ir kādas iespējas šo maģi pārmācīt?

2) Vai tas ir normāli, ka nekādā veidā neaizslēdzas degvielas bāka? Jebkurš var pienākt un atskrūvēt Kas tā par šaizi, ko? Man ir S60. Nesen paziņa nopirka V70, tam tas pats ar to bāku.

ooPIS Reģ.: 16.06.2007
0 0 Atbildēt

Rururuu rakstīja: Sveiki, Volvisti

Man te atkal sakrājušies daži jautājumi.

1) Ko iesākt ar oriģinālo CD atskaņotāju (tāds, kur 4 disku var sabāzt, nezinu, vai ir kāda atšķirība no parastajiem CD play), kurš neņem pretī rakstītos diskus? Pa retam man uzpeld kāds CD R, kuru paņem, bet lielāko daļu neņem. CD RW vispār varu pa logu izmest. Vai ir kādas iespējas šo maģi pārmācīt?

2) Vai tas ir normāli, ka nekādā veidā neaizslēdzas degvielas bāka? Jebkurš var pienākt un atskrūvēt Kas tā par šaizi, ko? Man ir S60. Nesen paziņa nopirka V70, tam tas pats ar to bāku.

ar cdr ...nebij taa ka jamie jaafinalizee?

Rururuu Reģ.: 01.06.2007
0 0 Atbildēt

ooPIS rakstīja:

Rururuu rakstīja: Sveiki, Volvisti

Man te atkal sakrājušies daži jautājumi.

1) Ko iesākt ar oriģinālo CD atskaņotāju (tāds, kur 4 disku var sabāzt, nezinu, vai ir kāda atšķirība no parastajiem CD play), kurš neņem pretī rakstītos diskus? Pa retam man uzpeld kāds CD R, kuru paņem, bet lielāko daļu neņem. CD RW vispār varu pa logu izmest. Vai ir kādas iespējas šo maģi pārmācīt?

2) Vai tas ir normāli, ka nekādā veidā neaizslēdzas degvielas bāka? Jebkurš var pienākt un atskrūvēt Kas tā par šaizi, ko? Man ir S60. Nesen paziņa nopirka V70, tam tas pats ar to bāku.

ar cdr ...nebij taa ka jamie jaafinalizee?

Vot, nezinu

Un, arī ja ir jāfinalizē, tad es nemāku to izdarīt. Man, kad disks ierakstīts, pats izpeld laukā.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

ka tik nav taa,ka jaaizveelas pats mazaakais rakstiisanas aatrums?

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

1) Volvo HU-601 (tas ir variants ar vienu disku un kaseti) CD-R ņem bez jebkādiem iebildumiem, CD-RW nav mēģināts. Neredzu iemeslu, kāpēc lai HU-801 (vai kāds nu tur viņš ir, tas aparāts ar 4 diskiem un bez kasetes) neņemtu pretī diskus. Par disku ierakstīšanas ātrumu - novērots, ka vienlīdz labi lasa gan ar 4X ierakstītu disku, gan ar 16X ierakstītu disku. Pieļauju, ka disku lasīšanas vaina slēpjas aparāta nolietotībā. Izeja - uzstādīt MP3 čeindžeri.

2) Bākas vāciņam vajadzētu aizslēgties ar centrālo atslēgu - vismaz spriežot pēc S80 parauga.

Rururuu rakstīja: Sveiki, Volvisti

Man te atkal sakrājušies daži jautājumi.

1) Ko iesākt ar oriģinālo CD atskaņotāju (tāds, kur 4 disku var sabāzt, nezinu, vai ir kāda atšķirība no parastajiem CD play), kurš neņem pretī rakstītos diskus? Pa retam man uzpeld kāds CD R, kuru paņem, bet lielāko daļu neņem. CD RW vispār varu pa logu izmest. Vai ir kādas iespējas šo maģi pārmācīt?

2) Vai tas ir normāli, ka nekādā veidā neaizslēdzas degvielas bāka? Jebkurš var pienākt un atskrūvēt Kas tā par šaizi, ko? Man ir S60. Nesen paziņa nopirka V70, tam tas pats ar to bāku.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

tehnisks jautājums - kas tehniskāk labāk attīstīts - Saab 9-5 ( turbo versija - piem. Aero) vai S70T5... kādam bija pieredze šo auto ekspluatācijā lai varētu salidzināt?

Rururuu Reģ.: 01.06.2007
0 0 Atbildēt

Gunars_V rakstīja: 1) Volvo HU-601 (tas ir variants ar vienu disku un kaseti) CD-R ņem bez jebkādiem iebildumiem, CD-RW nav mēģināts. Neredzu iemeslu, kāpēc lai HU-801 (vai kāds nu tur viņš ir, tas aparāts ar 4 diskiem un bez kasetes) neņemtu pretī diskus. Par disku ierakstīšanas ātrumu - novērots, ka vienlīdz labi lasa gan ar 4X ierakstītu disku, gan ar 16X ierakstītu disku. Pieļauju, ka disku lasīšanas vaina slēpjas aparāta nolietotībā. Izeja - uzstādīt MP3 čeindžeri.

2) Bākas vāciņam vajadzētu aizslēgties ar centrālo atslēgu - vismaz spriežot pēc S80 parauga.

Nē, tas nav atkarīgs no ierakstīšanas ātruma!

Par MP3 čeindžeri, kur kā un par cik to var izdarīt?

Vai tad nav tā, ka ņem tikai oriģinālos diskus? Ja vajag lai lasa rakstītos, tad tur kaut kas jāatbloķē? Tas nav tā pat kā ar DVD lasītāju bagāžniekā, ka lasa tikai oriģinālos?

Un vēl kas, kā var pārregulēt TV un mūsu viļņiem (vai kā nu tas process saucās)? Lieta tāda, ka bilde ir, bet skaņa nav nevienam kanālam.

Tikai MM? Un cik tas aptuveni varētu maksāt?

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

Par MP3 čeindžeri vislabāk būs interesēties www.incar.lv.

Volvo var uzstādīt tikai divu veida čeindžerus - oriģinālos cd mainītājus vai Jukebox, vai arī divus Alpine modeļus. Alpine modeļus neuzstāda pa taisno, bet caur adapteri, kas maksā ap 80 latus. Tomēr ar visu to Alpine čeindžeris sanāk lētāks - ap 300 Ls. Vēl ir trešais variants - uzstādīt i-pod adapteri un pieslēgt i-podu. Adapteri var nopirkt un uzstādīt pie dīlera (MMR), bet kopsummā cena sanāk aptuveni tāpat, kā Alpine Mp3 čeindžera uzstādīšana - i-pods pats par sevi nav lēts.

Par to oriģinālo un oriģinālo disku lasīšanu - godīgi sakot, apšaubu iespēju, ka tur ir kaut kādi speciāli taisīti ierobežojumi. Nekad nav nācies par ko tādu dzirdēt. Drīzāk gan vienkārši maģis ir palietots.

Par TV es gan neko nespēšu atbildēt.

Rururuu rakstīja:

Nē, tas nav atkarīgs no ierakstīšanas ātruma!

Par MP3 čeindžeri, kur kā un par cik to var izdarīt?

Vai tad nav tā, ka ņem tikai oriģinālos diskus? Ja vajag lai lasa rakstītos, tad tur kaut kas jāatbloķē? Tas nav tā pat kā ar DVD lasītāju bagāžniekā, ka lasa tikai oriģinālos?

Un vēl kas, kā var pārregulēt TV un mūsu viļņiem (vai kā nu tas process saucās)? Lieta tāda, ka bilde ir, bet skaņa nav nevienam kanālam.

Tikai MM? Un cik tas aptuveni varētu maksāt?

Rururuu Reģ.: 01.06.2007
0 0 Atbildēt

Gunars_V rakstīja: Par MP3 čeindžeri vislabāk būs interesēties www.incar.lv.

Volvo var uzstādīt tikai divu veida čeindžerus - oriģinālos cd mainītājus vai Jukebox, vai arī divus Alpine modeļus. Alpine modeļus neuzstāda pa taisno, bet caur adapteri, kas maksā ap 80 latus. Tomēr ar visu to Alpine čeindžeris sanāk lētāks - ap 300 Ls. Vēl ir trešais variants - uzstādīt i-pod adapteri un pieslēgt i-podu. Adapteri var nopirkt un uzstādīt pie dīlera (MMR), bet kopsummā cena sanāk aptuveni tāpat, kā Alpine Mp3 čeindžera uzstādīšana - i-pods pats par sevi nav lēts.

Par to oriģinālo un oriģinālo disku lasīšanu - godīgi sakot, apšaubu iespēju, ka tur ir kaut kādi speciāli taisīti ierobežojumi. Nekad nav nācies par ko tādu dzirdēt. Drīzāk gan vienkārši maģis ir palietots.

Par TV es gan neko nespēšu atbildēt.

Paldies!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kārtejais jautājums par Volvo 940.... vai šajā valstī ir iespējams normāli nodiagnosticēt dīzeli? MM ticības vairs nav.... jo šiem nav dīzelistu... vismaz par manu modeli....

Pēdējus 20 000km mocijos - jo uzskatīju ka auto neiet tā ka pirms remontiem.... defektu nekādu pārbaudes neatklāja... Tad nu aptuveni pats aptestejot nācu pie secinājuma ka kaut kas nav labi ar turbīnu... griezos atkal iekš DizelcentrsR... šie dienas laikā it ka visu sataisīja.... auto iet ta ka vajag.... problēma bija kaut kāda speciālā vārstā...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

it ka kaut kāda īpaša versija, kur no turbīnas (??) iet divi vārsti - viens no kuriem tika atslēgts, jo bija domāts augstu kalnu apvidiem... koroče deļ tā sabojata vārsta ( ??) turbīnas darbība faktiski netika pielietota mērķiem.... līdz 26000rpm vispār nebija nekāda turbo paatrinājuma.... līdz ar to rodas jautājums - kur var šo visu pasākumu nodiagnosticēt - jo to ko viņi atslēdza - gāja caur degvielas sūkni... un vispār jau interesanti nafig tas viss pasākums tika instalēts.... ja jau ir vajadzīgs - tad ir doma savest kārtībā...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un vel ir interese uzzināt cik kalpo dzinēja balsti.... jo nav parastas "podu6kas", bet kaut kādi hidrobalsti... tukšgaitā rodas nelielas šķersu svārstības, kas ir samēra nepatīkami, it īpaši ja vajag ilgi stāvēt ar ieslēgto dzinēju...

PS. auto ir 1996.g. Volvo 940.... cik noprotu pēc visiem interesantiem jauninājumiem, laikām skaitās II paaudzes..

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja jau gudri vīri saka,ka vārsts augstkalnu apstakļiem,tad varbūt tā arī ir.Par spilveniem-varbūt mazliet palielini brīvgaitas apgriezienus,vibrācijai vajadzētu mazināties.Man bija līdzīgi ar izpūtēju-kaut kas iekšā vibrēja riebīgā frekvencē.Drusku pacēlu brīvgaitu-pazuda tas trobelis.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: Ja jau gudri vīri saka,ka vārsts augstkalnu apstakļiem,tad varbūt tā arī ir.Par spilveniem-varbūt mazliet palielini brīvgaitas apgriezienus,vibrācijai vajadzētu mazināties.Man bija līdzīgi ar izpūtēju-kaut kas iekšā vibrēja riebīgā frekvencē.Drusku pacēlu brīvgaitu-pazuda tas trobelis.

par to vārstu ir jau interesanti pašam....

par tam svārstībam - nu tas ir vērojamas diapazonā 750-1000rpm... pie 1100rpm pazūd... ta ka sliecos tomēr uz dzineja balstu nolietojumu.... ja būtu parasti - noaminītu bez problēmam.... bet šie skaitas kaut kādi advancēti - līdz ar to gribētos uzzināt varbūt tāds konstruktīvs defekts... lai nesanāktu velreiz veikt darbus no kuriem varētu iztikt...

par izputēja vibrāciju - arī ir līdzīga lieta - bet tas netrauce... bet kad visa mašīna sīki svārstas pa labi-pa kreisi....

Kaut kur lasiju ka dzinēja balsti parasti bez problēmam kalpo līdz 350-400 tkm... vienīgi nebija teikts par balstu konstrukciju....

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Uzzvani 29511273,Sergejs,varbūt apgaismos par tiem spilveniem.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

auto.lenta.ru/...

palsot šito rodas jautājums - a kāpēc šie nevarēja uzreiz normālo auto uztaisīt????

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: un vel ir interese uzzināt cik kalpo dzinēja balsti.... jo nav parastas "podu6kas", bet kaut kādi hidrobalsti... tukšgaitā rodas nelielas šķersu svārstības, kas ir samēra nepatīkami, it īpaši ja vajag ilgi stāvēt ar ieslēgto dzinēju...

PS. auto ir 1996.g. Volvo 940.... cik noprotu pēc visiem interesantiem jauninājumiem, laikām skaitās II paaudzes..

Kas Tev isti ir par VOLVO?

Apmeram 1-3 gadus kalpo dzineja augsejais balsts (dzinejs ar horizontalu kronteinu piesiets pie motora telpas atdaloshas sienas). Taa balsta gumijai izluuzt vidus un tas jaamaina. Ja to nedara ilgaka laika perioda, tad visa slodze uzsakot brauksahanu un beidzot paliek uz apaksejiem un tiem atrak pienak gals.

Hidrauliskie sanu balsti nojuuk reti, bet gala balsts zem motora gala gan nojuuk 2-4 gadu laika. maksaa ap 45-55 Ls un nomainit var 20 min. Ja nojuuk shis balsts, tad ir nesmuka vibracija izjutama un to no apakshas labi var redzet.

Augseja balsta konstrukcija 7 gadu laika ir mainijusies jau 2x. Pirms menesha jaunajam S60 ari nojuka augsejais un ieliku tagad jaunako risinajumu. Redzesim, ka kalpos, bet atseviskjas lietas ka VOLVO nemak izrazot, ta nemak.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Var likt arii parastaas gumijas....maksaa 3 ls laikam viens....

bikuc laikam šeibes bija jaaliek kkur, bet izdaraams tas ir...

modenam ir diizelis.un tas R6 vispaar diezgan mieriigs ir, neko lielu nevibree (vismaz maneejais)

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti