Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo remonti un tehniskaas lietas

Crash Reģ.: 11.06.2002

Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)

Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???

Crash[addsig]

 
viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Māti piesaucot :angry: , nu negribu es neko vairs zināt par zobsiksnām, man durvis aiztaisot lampočka nedziest : : : ...ņegramatnije, vai????

kur problēma???

aizsien tās durvis ar pasažiera drošības jostu un vālē tālāk....

Ja ar to varētu lampiņas degšanu apturēt, nebūtu problēmas. A man liekot mašīnu stāvvietā salona uguņi (tas nu tā, var manuāli izslēgt) un kāju gaismu lampiņa (vot to laikam tikai ar "izskrūvēšanu" ) negrib dzist nost. Tā bez akumulatora var palikt A te visi tikai jokus plēst Neviena pieredzējuša Volvista

vol Reģ.: 21.02.2003
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

siamriP rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Māti piesaucot :angry: , nu negribu es neko vairs zināt par zobsiksnām, man durvis aiztaisot lampočka nedziest : : : ...ņegramatnije, vai????

kur problēma???

aizsien tās durvis ar pasažiera drošības jostu un vālē tālāk....

Ja ar to varētu lampiņas degšanu apturēt, nebūtu problēmas. A man liekot mašīnu stāvvietā salona uguņi (tas nu tā, var manuāli izslēgt) un kāju gaismu lampiņa (vot to laikam tikai ar "izskrūvēšanu" ) negrib dzist nost. Tā bez akumulatora var palikt A te visi tikai jokus plēst Neviena pieredzējuša Volvista

Vai tad tās lampiņas nenodziest pēc 10-20sek?

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

siamriP rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Māti piesaucot :angry: , nu negribu es neko vairs zināt par zobsiksnām, man durvis aiztaisot lampočka nedziest : : : ...ņegramatnije, vai????

kur problēma???

aizsien tās durvis ar pasažiera drošības jostu un vālē tālāk....

Ja ar to varētu lampiņas degšanu apturēt, nebūtu problēmas. A man liekot mašīnu stāvvietā salona uguņi (tas nu tā, var manuāli izslēgt) un kāju gaismu lampiņa (vot to laikam tikai ar "izskrūvēšanu" ) negrib dzist nost. Tā bez akumulatora var palikt A te visi tikai jokus plēst Neviena pieredzējuša Volvista

tak jau manā 91 gada audī ir šitā fīča.... lampiņas nodziest arī kad aizslēdz kasti

nevar būt, ka volvo nav tik tālu aizdomājies....

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

vol rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

siamriP rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Māti piesaucot :angry: , nu negribu es neko vairs zināt par zobsiksnām, man durvis aiztaisot lampočka nedziest : : : ...ņegramatnije, vai????

kur problēma???

aizsien tās durvis ar pasažiera drošības jostu un vālē tālāk....

Ja ar to varētu lampiņas degšanu apturēt, nebūtu problēmas. A man liekot mašīnu stāvvietā salona uguņi (tas nu tā, var manuāli izslēgt) un kāju gaismu lampiņa (vot to laikam tikai ar "izskrūvēšanu" ) negrib dzist nost. Tā bez akumulatora var palikt A te visi tikai jokus plēst Neviena pieredzējuša Volvista

Vai tad tās lampiņas nenodziest pēc 10-20sek?

Vot nenodziest gan un deg līdz sausam aķim Stulbākais, ka to kājlampu nevar atslēgt manuāli nekādīgi. Nu mož kāds tomēr zina, kur tas mikroslēdzis noslēpts????

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Jābūt taimerim. Ja neizslēdzas - salipuši kontakti relejam, vai kāds pirms tevis ir padarbojies pa elektroshēmu.

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Jābūt taimerim. Ja neizslēdzas - salipuši kontakti relejam, vai kāds pirms tevis ir padarbojies pa elektroshēmu.

Sapratu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja: Stulbākais, ka to kājlampu nevar atslēgt manuāli nekādīgi.

Tādas lampas, kuras nevarētu atslēgt manuāli, vēl nav izgudrotas.

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
1 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

viktors1961 rakstīja: Stulbākais, ka to kājlampu nevar atslēgt manuāli nekādīgi.

Tādas lampas, kuras nevarētu atslēgt manuāli, vēl nav izgudrotas.

Vispār jau laikam būs jāizčakarē tā spuldzīte. Drošs paliek nedrošs... Pārējās salona lampas vienmēr pamanāmas un ir izslēdzamas, bet šī sterva ....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Jautājums spečukiem.... kaut kā aizdomīgi augsti izskatās priekšēja daļa..... tipo aizmugure auto zemāk "sež".... cik pēc jūsu domam ir varbutība ka priekšējiem amortiņiem ir kirdik un atsperes guva virsroku paceļot auto priekšpusi?

Piekare bija iekš KEMI iztestēta - priekšējiem amortiņiem bija ap 70%, aizmugurejiem ap 66%.... ņemot vērā ka aizmugurē stāv samērā svaigi amortizātori no KONI ( < 1 gads) pirms tām drošvien pusgadu bez jebkāda diskamforta nobraucu ar beigtiem amortiņiem - tika nejauši atklājās ka tie jau bija nekādīgi.... atsperes ļoti labi pildija savas funkcijas....

Tagad ir aizdomas ka priekš;ejas atsperes navsliktākas par aizmugurējām... Pēc neliela paceluma pārbraukšanas auto kaut kā aizdomīgi vairāk palecas nekā pirms tam....

PS. Varbūt kādam ir info par to cik ticama ir KEMI piekares pārbaude? ( vismaz sliktu diagnozi par labo lodveida balstu un stures pirkstu ne MM ne Kantoru ielas servisā neapstiprināja....)

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: Jautājums spečukiem.... kaut kā aizdomīgi augsti izskatās priekšēja daļa..... tipo aizmugure auto zemāk "sež".... cik pēc jūsu domam ir varbutība ka priekšējiem amortiņiem ir kirdik un atsperes guva virsroku paceļot auto priekšpusi?

Piekare bija iekš KEMI iztestēta - priekšējiem amortiņiem bija ap 70%, aizmugurejiem ap 66%.... ņemot vērā ka aizmugurē stāv samērā svaigi amortizātori no KONI ( < 1 gads) pirms tām drošvien pusgadu bez jebkāda diskamforta nobraucu ar beigtiem amortiņiem - tika nejauši atklājās ka tie jau bija nekādīgi.... atsperes ļoti labi pildija savas funkcijas....

Tagad ir aizdomas ka priekš;ejas atsperes navsliktākas par aizmugurējām... Pēc neliela paceluma pārbraukšanas auto kaut kā aizdomīgi vairāk palecas nekā pirms tam....

PS. Varbūt kādam ir info par to cik ticama ir KEMI piekares pārbaude? ( vismaz sliktu diagnozi par labo lodveida balstu un stures pirkstu ne MM ne Kantoru ielas servisā neapstiprināja....)

Auto joprojam Volvo 940 sedans...

AutoNets Reģ.: 01.10.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

modena rakstīja: Jautājums spečukiem.... kaut kā aizdomīgi augsti izskatās priekšēja daļa..... tipo aizmugure auto zemāk "sež".... cik pēc jūsu domam ir varbutība ka priekšējiem amortiņiem ir kirdik un atsperes guva virsroku paceļot auto priekšpusi?

Piekare bija iekš KEMI iztestēta - priekšējiem amortiņiem bija ap 70%, aizmugurejiem ap 66%.... ņemot vērā ka aizmugurē stāv samērā svaigi amortizātori no KONI ( < 1 gads) pirms tām drošvien pusgadu bez jebkāda diskamforta nobraucu ar beigtiem amortiņiem - tika nejauši atklājās ka tie jau bija nekādīgi.... atsperes ļoti labi pildija savas funkcijas....

Tagad ir aizdomas ka priekš;ejas atsperes navsliktākas par aizmugurējām... Pēc neliela paceluma pārbraukšanas auto kaut kā aizdomīgi vairāk palecas nekā pirms tam....

PS. Varbūt kādam ir info par to cik ticama ir KEMI piekares pārbaude? ( vismaz sliktu diagnozi par labo lodveida balstu un stures pirkstu ne MM ne Kantoru ielas servisā neapstiprināja....)

Auto joprojam Volvo 940 sedans...

Shada "pakaljas noseshanas" ir noverojama ari vienam otram 850 modelim. Sava laika Autostar un arii MM apstipriņaaja, ka pakajejas atseperes ir pietiekami mikstas shiem modeljiem, ka pec laika ir shads efekts.

Palidz divas lietas - jaunas atsperes (bat patiesham jaunas, nevis no shrota) vai ari ir specials gumijas paliktnis zem atsperes (pareizak sakot ietin pedejos vijumos). Es zinu divus gadijumus, kad atsperes mainitas aizmugure un viss nostajas sava vieta. Atsperem esot ari vairakas cietibas pakapes, tieshi ta pat ka amortizatoriem.

Pedeja laika redzu, ka ari vienam otram S80 paklja pa zemi velkas - atgadina kadu vecu FORD SCORPIO. Tikai tam ritenji izgazas uz arpusi, bet VOLVO atsperes netur.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

940tajam un sedanam taas atsperes esot diezgan pamiikstas jau no laika gala.... bet labaa zinja ir taa, ka atsperes vai amjus var nomainiit ljoti elementaari, jo abi sie mezgli staav atseviskji....

par to gumijas suudu- nu nezin, pie TA var arii izmodereet... it iipasi ja inspektors ir losis...

savaadi, man ir bijusas masiinas ar beigtiem priekseejiem amartiem, bet purns nekad taam nav ceelies augsaa..

paarbaudiit var sameeraa vienkaarsi-uzspied uz haubes/bagaaznieka ar visu svaru un tad strauji palaid valjaa....ja tas purns/pokolja lec augsaa un žvangojas-amarti beigti....kustiibai jaabuut pludenai un bez lielas žvangosanaas

bet driizaak es domaaju pakaljeejaas atsperes ir noseedushaas....

vai arii-masiina staaveeja ar pakaljeejiem ritenjiem taadaa kaa bedree...tad tas skats ir taads jokains...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi dzirdu "teoriju" par to, ka zemas pakaļas vaininieki ir priekšējie amortizatori.

Žetons autoram.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Bet varbuut autors ir aizmirsis bagaazniekaa sievasmaates liikji

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Pirmo reizi dzirdu "teoriju" par to, ka zemas pakaļas vaininieki ir priekšējie amortizatori.

Žetons autoram.

Nu protams,ka auto augstumu nosaka tikai un vienīgi atsperes,amortiņi tikai slāpē šūpošanos.Vēl gan ir variants ar aizmugures pašlīmeņojošiem amortiņiem,kuri tad gan augstumu regulē,bet sedana gadījumā laikam tādi nebija.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Jautājums radies pēc subjektīva noverojuma... mašīnas uzvedība arī aizdomīgi mainījusies - līdz ar to pilnīgi nav skaidra KEMI veiktas pārbaudes rezultāti - jo tipo viss ir pat ļoti labi - taču reāla mašīnas uzvedība ir mainījusies...

Par atsperem domāju MM noteikti atzīmētu pie pārbaudes..... vienreiz jau piekasījas pie kaut kādam lielām buksēm.... ir podlā idēja otru reizi pie šiem uz pārbaudi aizvest.... ja sarakstā bukses nebūs- bišķ aprunāties par liekiem 100Ls uz 4 buksu rēķinā....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

par aizmugurējam atsperem viss jau būtu skaidrs - ja vien tieši no priekšās pēc subjektīvam sajūtam rodas aizdomīgas svārstības....

jebkura gadījumā ienāca domā salidzināt šī brīzā auto izskatu ar pirmām bildēm.... tad jau būs redzams kas un kā....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Bet varbuut autors ir aizmirsis bagaazniekaa sievasmaates liikji

reālāk kādi 200 litri soļaras... sievasmātes vel nav un ja būs - tas noteikti to uzglabāšu sievastēvā auto....

WHATever Reģ.: 10.12.2003
0 0 Atbildēt

Bet varbūt, ka patiesībā aizmugure ir zemāka, nevis priekša augstāka? Amortiņi tomēr nedaudz atšķiras - Plaza sport amortiņiem ir tendence pacelt auto augstāk (amortiņi paši par sevi cenšas izspiest štoku ārā), savukārt Koni - gluži pretēji. Varbūt vaina ir tur?

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Uzsākot kustību (sajūgu laižot vaļā) ir vibrācija, diezgan pamatīga. Kādas būtu versijas? - sajūga disks savu nokalpojis?, motora stiprinājumu amortizējošajiem klučiem beigas?

Autiņš joprojām S70.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

gan/gan

pie nodilusa sajuuga gan nekaadai vibraacijai nevajadzeetu imho buut....ja vien tur neiet blekjis pret blekji, bet tad Tu dzirdeetu....

Veel ir spararats...nezinu, vai šitam ir dempferis vai nav...bet to taapataas var uzzinaat tikai nonjemot kaarbu...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: pie nodilusa sajuuga gan nekaadai vibraacijai nevajadzeetu imho buut....

..ja vien nav nosēdušās demferējošās atsperes.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Zoo rakstīja: pie nodilusa sajuuga gan nekaadai vibraacijai nevajadzeetu imho buut....

..ja vien nav nosēdušās demferējošās atsperes.

izlasi vienu teikumu taalaak man liekas ka muusdienaas neviens normaals cilveeks sajuuga diskus vairs nepaarkniedee...

Cik autinjam nobraukums

sitiem sajuugam pie normaalas apiesnaas vajadzeeja mainiit ik pa 120-150 kkm...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Manai ķerrai sajūga disks nav vēl nodilis pie apmēram pusmiljona nobraukuma, bet atsperes ir vaļīgas - tobiš nosēdušās. Tāpēc no vietas iet ar palecienu vai vibrāciju, sauc kā gribi. Un kāds tam sakars ar diska pārkniedēšanu vai nepārkniedēšanu?

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Manai ķerrai sajūga disks nav vēl nodilis pie apmēram pusmiljona nobraukuma, bet atsperes ir vaļīgas - tobiš nosēdušās. Tāpēc no vietas iet ar palecienu vai vibrāciju, sauc kā gribi. Un kāds tam sakars ar diska pārkniedēšanu vai nepārkniedēšanu?

apmeeram taads, ka lai iefistu feninju vecam diskam uzkniedee jaunas uzlikas, bet pederes ta vecaas....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti