Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
A6 02.10.2007 17:10

VWfans rakstīja: Septembris manai Merivai noslēdzies ar rekordlielu nobraukumu - 2411 km. Dīzeļdegvielas izmaksas šajā mēnesī - Ls 76. Nobraukums sasniedzis 28,9 tūkst.km.

Ja būtu nopircis Merivu ar 1,4 litru benzīna motoru, tad benzīna izmaksas septembrī būtu 99 lati, bet, ja būtu nopircis ar 1,6 litru benzīna motoru, tad šīs izmaksas būtu 103 lati.

Sajutos kā izšķērdētājs... man augusts noslēdzās ar 4900 km nobraukumu, gandrīz 300 LVL par degvielu... pie tam benzīnu...

A6 09.10.2007 16:12

VWfans rakstīja: Tikko izgāju apkopi, kura jāveic pie 30 tūkstošu km nobraukuma. Līdz šim man bažas radīja viena vaina, kura manai Merivai atkārtojās šad tad un par kuru rakstīju ,,Lasītāju pieredzē,, šā gada marta mēnesī . Atļaušos citēt:

,, Vēl pirmā gada laikā (vidēji reizi mēnesī vai divos mēnešos, bet ziemā biežāk) bija novērojama nepatīkama lieta - iesilušam dzinējam tukšgaitā turējās paaugstināti apgriezieni un no motora telpas puses nāca deguma smaka. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās nelabajās reizēs tie cēlās līdz 950-1000. Mainījās arī dzinēja skaņa - ja parasti tā bija tāda tīra, tad tajās nelabajās reizēs parādījās papildus kaut kāda pieskaņa, džinkstēšana, tā, it kā kaut kāda ķēde kaut kur berztos gar kādiem zobratiem. Šīs lietas parādīšanās bija nejauša un es nevarēju saskatīt kaut kādu sakarību, ka tā nelabā lieta rastos kaut kādos konkrētos apstākļos - šie simptomi parādījās gan braucot pa pilsētu, gan pa šoseju. Apstāšanās gadījumā pēc dzinēja noslāpēšanas, nākamo reizi iedarbinot motoru, vaina vairs neatjaunojās. Turklāt bieži bremzējot pie maziem ātrumiem brīžos, kad ātrums samazinājās līdz 5-20 km/h, dzinējs tiecās noslāpt - apgriezieni kritās tuvu noslāpšanas robežai (ap 600), tomēr motors nekad nenoslāpa un tad apgriezieni atkal īslaicīgi kāpa pie 1000 un tad atpakaļ normālā līmenī. Vārdu sakot - bija novērojami svārstīgi apgriezieni bremzēšanas nobeiguma fāzē. Februāra sākumā ar šīm sūdzībām vērsos,, Adam Auto,, servisā. Uz remontu bija jāgaida ilgi (26 kalendārās dienas), bet izskatās, ka marta sākumā auto garantijas ietvaros tika salabots kvalitatīvi. Mašīnai pārprogrammēja motora vadības bloku un/vai EGR vārstu. Tagad viss ir labi - apgriezieni tukšgaitā turas stabili gan kustībā, gan bremzējot, gan stāvot uz vietas. ,,

_______________________________

Ierodoties uz apkopi, es par šo lietu atkal sūdzējos. Man meistars paskaidroja, ka šī parādība 1,3 litru CDTI dīzeļmotoriem esot dabiska - esot tā, ka ik pa laikam kvēpu filtrs pieaugot ar kaut kādiem sārņiem, un tad dzinēja elektronika paceļot apgriezienus un izsvilinot tos sārņus. No turienes rodoties arī smirdēšana. Pēc 20-30 minūtēm simptomi pāriet, un tas esot pareizi. Ja nekādas kontrollampiņas nedegot, tad neesot pamata uztraukumam. Mani šis paskaidrojums nomierināja, un tagad esmu dikti priecīgs par savas Merivas uzvedību. Esmu noskaņots ar Merivu braukt ilgi.

Nu, nu es Tavā vietā tomēr pieprasītu šo defektu novērst kamēr ir garantija.

A6 12.11.2007 11:06

Ok, skaidrs jāsamaksā, nav jau kosmiska nauda.

VW fan... Tu mani pārsteidz. Uz Igauniju aizbraukt manuprāt sen vairs nav nekas tāds sevišķs, pie tam tas bija komandējums, bet komandējumos braucu gandrīz katru nedēļu.

A6 13.11.2007 9:54

bummerr rakstīja: neliela viela pardomaam:

ja ir atruna, ka nesen pirkts, tad es varu pateikt, ka pats daru- pirms konkreta autina parrakstiishanas, es uztaisu paris zvanus:

1. savam apdrosinasanas brokerim, lai jau gatavo papiirus uz kasko, jo marka, nr jau ir zinaami utt

2. servisam, ja vajag kadu sign vai ko citu pretaizdzishanas, lai uztaisiitu to kasko.

paradoks, bet no CSDD es braucu tiesi pie viena no viniem un lidz man nav tas kasko, es pie kaut kadam maximaam vai pie majas pa nakti autinu neatstaaju...

ir nacies redzet pazinas, kam liidzigi ka autoram nepaveicaas un te jasaka- lietderiigi iemaciijos no citu kludam.

Pilnīgi piekrītu, shēma ir līdzīga kā es parasti daru... Man 1999. gadā "pazuda" 2 dienas kā nopirkts Audi100, un kopš tā laika bez sigas un Kasko nevienu lieku metru.

A6 26.11.2007 9:02

Kādā veidā tiek organižēta tā noskaidrošana? Tīri subjektīvi man tas auto atgādina modernizētu ņivu...

A6 28.12.2007 19:32

Paldies, otrs komplekts protams, ka ir un tiek lietots... Noskaidroju arī kur likta signalizācija, tā ka viss būs atjaunotš.

Atslēgas jaunai mašīnai bija 3, tā ka laikam jaunu atslēgu nevajag.

A6 29.12.2007 14:26

Man kādu laiku bija tāda 1992. gada ražojums. Protams nav ne Audi ne MB, bet mašīnai nebija ne vainas, degvielas patēriņš reāli bija ap 9 litri (+/-) Drusku parūsēja divu gadu laikā. Es neatceros nekādas nopietnas. Manuprāt par tādu naudu normāls auto. Vienīgi dīzeli gan nevajag... Pašam nav bijis, bet vienam labam draugam gan... diez kas no tā dīzeļa nebija.

A6 18.01.2008 15:38

Ko te pierādīt? Ja ir saujiņa lētticīgo, kas brauc uz Lietuvu pēc tiem lūžniem, tad lai. Vismaz servisu apgrozījumu palielinās

Man pietika ar vienu reizi redzēt tos auto lai saprastu, ka neesmu tik bagāts lai atļautos pirkt tos mēslus ko lietuvieši tirgo. Viens piemērs: glīts audi tt... bet ar metinātu (!!!) aizmugurējā tilta siju... tās ko ir tas kvalitatīvais auto, kas iepirkts lielos daudzumos par labu cenu? Sviests tas viss, tas tirgus ir priekš krievijas, baltkrievijas utt.

Aizbrauciet uz to pašu Vāciju, un tad pārliecinieties - brīnumu nav. Labs, nenobraukts auto maksā attiecīgi savia kvalitātei.

A6 21.01.2008 8:49

kasinsh79 rakstīja: Nu tiem, kas tik ļoti slavina Kauņas tirgu, varu novēlēt reiz tik sirsnīgi iepirkties, ka maz neliksies Tas ir tā, kad par baigi labo naudu pirktajam autiņam TA pateiks, ka šādam liekam 3-nieku. Un ar evakuatoru uz šrotu.

Viens jau minēja piemēru par tilta metinājumu, tas pats attiecināms uz lanžeroniem utt. Ir nācies redzēt garās sejas, kad TA nevar iziet pat par īpašu samaksu Un tad ir ž.o.p.a

Galvenais ir laba cena. Protams

Atcerieties, viss maksā atbilstoši kvalitātei un stāvoklim.

Piekrītu, žēl tikai ka pie mums cilvēki tic lietuvas laimei. Kādas viņu tirgotās mašīnas tāda visa tā valsts.

A6 21.01.2008 11:12

Baisulis rakstīja: Skatos, kasiņš ir tāds idiots,ka tikai lūžņus māk nopirkt . Un A6 tāds pat.

Ja var pateikt,ka visa Lietuva ir šrots...nu zini, normāls tu neesi

Paklau tu, laikam jau neko vairāk par B4 neesi nopirkt spējīgs, un droši vien šajā līmenī visi ir vienādi apsisti un nav starpības kur to pērc. Taču ir arī indivīdi kuri brauc ar stipri labākiem auto, un tādus tajā superīgajā lietuvā normālus nopirkt nevar.

Un galu galā katram ir savas tiesības uz viedokli, man tas ir tāds, ka lietuvu neuzskatu par vietu kur pirkt labu auto, taču tajā pašā laikā man ir pinīgi vienalga vai tu vai kāds cits tur ko pērk vai ne. Jautājums bija par vietu kā tādu.

Un nevajag te sākt apsaukāties.

A6 21.01.2008 12:46

Baisulis rakstīja: Nu tev tavs viedoklis,man savs. Palasi iepriekš teikto. Skaties,ka bimba neparauj par apsaukāšanos

Redzi tevi neviens neapsaukā par idiotu tikai tāpēc, ka tev patīk iepirkties kauņas tirgos. un nav jau runa pat par to. vienkārši ir skaidrs cik tavs kopējais līmenis ir zems. Tas arī viss.

A6 21.01.2008 13:47

Nightwing rakstīja: STEIDZAMI shodienas laikaa iespeejams iegaadaaties labu, koptu auto...

Kur tas auto atrodas?

A6 29.01.2008 9:49

vizuāli tie auto izskatās tiešām labi tas nu ir fakts, bet dažas šaubas man tomēr ir:

1. Neviens DE ceļu strādnieks īpaši neatšķiras no mūsējiem, tātad pa lielam mašīnām vajadzētu būt netīrām salonā un bagāžas nodalījumā...

2. Kaut kā jau nu baigi sterili izskatās no ārpuses + man nepatīk mazgātie dzinēji.

Katrā ziņā, ja tie busi reāli ir ar tādu nobraukumu un nekas nav samuģīts, tad katrā ziņā ne jau grāvrači ir vesti.

A6 02.02.2008 15:49

Nevajag, neiesaku to mašīnu, un ne jau tādēļ, ka nosaukums kā trolejbusam. Pec gada ekspluatācijas jūties kā vecā pasātā kas nobraucis daudzus tūkstošus. Remonta izmaksas priekš tāda auto neadekvātas + nejēdzīgais neko nevarošais karlo motors. Škoda ir lēta ilūzija par vācu kvalitāti.

Tad labāk nopirkt Opel Vectra, kas reāli ir daudz labāka visādā ziņā. Man ir bijusi iespēja lietot abas pieminētās mašīnas ilgāku laiku, un lai arī Opelim ir dažas kaitinošas un drusku neizprotamas lietas, tā ir vācu mašīna, kas ir cenas un kvalitātes apvienojums.

A6 09.04.2008 11:32

Man arī gadījās trāpīt uz ko līdzīgu. Sarakste par A6 TDI bija gara, viņu angļu valoda bija tāda, ka uzreiz skaidrs - tie nav angļi. Mašīna bija uzrādīta ar DD dzinēju, bet bildēs varēja redzēt, ka nav, pie tam motora telpā bija rakstīts V6... skaidri zinu, ka A6 DD motoram ir V6 TDI...

Beigās piedāvāju viņiem lai sūta mašīnu, un samaksāšu kad redzēšu reālo preci. Tad sekoja atklāsme, ka viņi man neticot

Un nekad neparaksījās (ne vārds, ne amats vai kas tamlīdzīgs)

Tā ka tauta: neceriet brīnumu Vācijā nav, visur ir kidalas...

P.S. Līdzjūtība tam kas uzrāvās un iemaksāja.

Starp citu to "trackingu pēc CMR" internetā nav grūti saorganizēt, pietiek tikai dabūt infu (CMR vai kravas sūtījuma numurs) par kravu kas ar sauszemes transportu dodas šajā virzienā... Transporta kompāniju, kas šo pasākumu piedāvā vērot netā ir daudz: DHL TNT DPD un citi.

A6 09.04.2008 13:52

subaru rakstīja: Gribeeju patirdiit 1 taadu kraapnieku.

Mobilee bij sludeklis par SUBARU IMPREZA WRX STI

2006 gada.

pa 10 000 EUR.

Lūk ko vi''nš man atbildēja:

The vehicle is in good condition, has no technical damage at all, no scratches or dents, no hidden defects, no smoking. It's fun and robust to drive. Technical inspection and emissions testing is passed and stamped as well. It has title of ownership, cleared of any obligations or fees and comes with all the documents you need to register it.You will not have to pay additional taxes for this (VAT reclaimable).

It's my personal car.I've listed the car under AutoPark so I can sell it faster, but it's my personal car.

I have worked in Germany for the last 2 years and I've purchased the car there. My company wanted me back home, so currently I'm in England (UK). I've brought the car home with me and it's now located in London, England.

I've decided that it's better to sell it because I don `t use it anymore (the steering wheel is on left side and it' very difficult for me to drive it), it `s a pity to keep such a car and not to use it. It's listed in Germany because when i have posted the car on the website I had to use a German address.

Now I'm trying to sell it back for such a low price because next week I have a deadline term for paying those taxes.

I tried to sell the car in UK, but nobody want`s to buy a left side steering wheel car.

My car is already at the "tg-internationaldelivery.com/... " at their local representant.(i paid this company to take care about transaction).

We can have a deal if you are really interested to buy it.

The price is correct and it's not negotiable and it also includes the transport.

Please write me back to discuss only if you are interested because I am tired of people that ask questions and are not interested at all.

Regards,

Vārds vārdā sakrīt ar to ko man sūtīja, un arī bez paraksta.

Vajag vēl piedāvāt, ka kāds Tavs labs draugs būs sestdien Londonā, un viņš gribētu mašīnu apskatīt.

A6 21.04.2008 22:50

deds rakstīja: Sveiki! Pa cik ieteiktu pārdot, lai ātri varētu nopārdot, škoda oktavia 2000gada,1,6benzins ?Vai 3300eiro būtu normāli?Spams laipni lūgtum

Ja pirms "feislifta" un bez kondicioniera, tad dārgi. Ja ar un pēc, tad +/- ok,

A6 30.04.2008 8:34

Pirmais rakstīja: es to sābu paņemtu par 3000eirikiem.... piedāvājums spēkā 2 nedēļas!

Jā, te nu tiešām jāsaka, ka cena ir drusku kosmiska, pie tam neizskatās, ka tas auto būtu konfekte. Var jau būt bildes nav labas, bet tomēr. Manuprāt reālā cena šim auto ir 4500-5000 EUR ņemot vērā situāciju tirgū, cilvēku pirktspēju un markas noietu otrajā tirgū.

A6 26.05.2008 13:41

Manuprāt normāla cena, pie tam 3 durvis un tas hečbeka izpildījums uzreiz samazina mašīnas vērtību. Pagājušajā gadā gadījās tirgot 2004. gada sedanu, cena bija 5500 EUR, pēc mokām 2 mēn. garumā mašīna tika pārdota par 5000 EUR.

A6 26.05.2008 15:01

Arsmens rakstīja:

A6 rakstīja: Manuprāt normāla cena, pie tam 3 durvis un tas hečbeka izpildījums uzreiz samazina mašīnas vērtību. Pagājušajā gadā gadījās tirgot 2004. gada sedanu, cena bija 5500 EUR, pēc mokām 2 mēn. garumā mašīna tika pārdota par 5000 EUR.

Tagad vairs nav jaaskaita cik durvis un ir vai nav hechbeks. Autinju par taa saucamo "tirgus cenu" nogruust nereaali! Nomet 30% no "tirgus cenas" un tad varbuut kaads paintereseesies.

Taisnība, taču šī cena 3200 Ls ir diezgan tuvu tirgus cenai. Reāli droši vien pa 2500-2700 var pārdot. Pie tam, mašīnai ir 5 gadi, bildes ir uztaisītas smukas, nemaz nevar zināt kāda ir reālā situācija. Un ja vien nav mainīts numurs, tad FP sērija noteikti nav 2003. gads... tātad tās visticamāk nav pirmās rokas, un ja tā, tad nobraukums ir apšaubāms.

A6 15.06.2008 21:58

Gregers rakstīja: Ja patiešām nu nekādi nevar tikt vaļā no fetiša uz vāciešiem tad labāk Lupo, tik pat nekāds, bet vismaz uzticams.

Kgan no vāciešiem visbaudāmākais tieši skatoties no cena+kvalitāte+gaita ir Skoda Fabia RS 1.9TDi, pat neskatoties uz Karlo motora dīvainībām šis ir lielisks mazauto.

Vācieši neko nesaprot par auto...

Ja nopietni, Škoda ir trolejbuss.

A2 ir normāls mazauto ar dažām dīvainībām un niķiem kā katram auto. Mašīna ir "na ļubitjeļa" tāpēc var rasties zināmas problēmas to pārdot. Bet citādi maziņš, savāds, bet AUDI.

A6 17.06.2008 14:33

Nezinu vai kādam sanāk ko pirkt vai pārdot...

Es labprāt samainītu BP2111 pret jebkuru +/- sakarīgu GR sērijas numuru. Ja kādam ir vēlme in ir ko piedāvāt, tad laipni lūgti.

A6 19.06.2008 15:02

Graberis rakstīja: Meriva - vot tas ir auto. A pārējie - sūkājat.

Nu piebrauc... ja pietiek drosmes. Noželojamais.

A6 19.06.2008 15:09

Centis_Nuudele rakstīja:

theerny rakstīja: Kā ta nav garntijas - gan jau ka būs uzlīme zem haubes - Par visu padomāts. Centis.

ko piepisies

Kas ir ar PVN un citiem nodokļiem?

A6 19.06.2008 18:00

Dzonijs_007 rakstīja:

A6 rakstīja:

Kas ir ar PVN un citiem nodokļiem?

ievedot auto no ASV jāmaksā 10% ievedmuita un 18% PVN šie nodokļi ir iekļauti cenā.

Klau, tad tas auto galīgi lēts izskatās...

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti