KOOL Kaimina cena:
DD 0,975 eur/l,
DD PREMIUM 0,995 eur/l
95E 1,145 eur/l
KOOL Kaimina cena:
DD 0,975 eur/l,
DD PREMIUM 0,995 eur/l
95E 1,145 eur/l
Šodien darbā topa prece polikarbonāta aizsargstikli veikaliem.
Teorētiski robežas nav slēgtas, bet vai nosūtītājs varēs preces nosūtīt?
Man darbā šonedēļ vajadzēja iziet kravai no Austrijas, bet apgabalā karantīna, visi strādā no mājām un nav kas kravu nosūta. Gaida valdības rīkojumus un cer, ka nākošnedēļ kaut kas mainīsies.
Ka tik karte ir, nav obligāti pavadzīme jāņem.
Šogad nebūs, varbūt tikai līdz Garkalnes. Liks beidzamo asfalta kārtu un 70, visticamāk, visu vasaru arī paliks.
Ja aizliegtu tirgot alu cauru vasaru, tad man būtu bēdīgāk, bet stipro dzērienu man pietiek visam gadam no dažu pudeļu krājumiem, ko man uzdāvina dzimšanas dienā.
Šajā sakarā man ir jautājums, kāpēc jāpērk tieši griķi? Tiem kādas ārstnieciskas īpašības?
Kāpēc ne rīsi vai makaroni?
Tā kā man pašam griķi negaršo, paliek žēl tos cilvēkus, kas tagad nedēļām un mēnešiem griķus vien ēdīs, citādi vēl kādas kodes sametīsies.
Kaut kur Latvijā vēl ir minimālā ātruma ierobežojuma zīme? Savulaik bija Melturu kalnā otrajā joslā, ja nemaldos, 50km/h. Citur neesmu manījis.
Paziņa bija sataisījies ar ģimeni ikgadējā braucienā uz Itāliju slēpot, biļetes un viesnīca jau apmaksātas, bet darbā izdots rīkojums, kas aizliedz darbiniekiem doties uz Itāliju un vēl citām vīrusa skartajām valstīm.
4. Pie radariem it sevišķi visus, kuri brauc lēnāk par 5km/h par atļauto braukšanas ātrumu
Šis būtu ļoti interesanti realizējams dzīvē Viens 85km/h braucējs savāc aiz sevis veselu vilcienu un sodu dabū visi!
Padalīšos arī ar savu pieredzi 20km liekā riņķošanā pa Rīgu. Tas bija kaut kur 2000o pašā sākumā, nesen biju ticis pie savas pirmās mašīnas, braucu no Jūrmalas uz Imantu. Aiz Sky apmetu apkārt (bija tāda opcija), iegriezu pie Sky un vajadzēja nākošajā krustā griezt pa kreisi, Zolitūdes ielā, laikam. Pa to maršrutu biju braucis tikai kā pasažieris un pa dienu, bet manā gadījumā bija nakts un lietus. Tā nu nokļuvu privātmāju rajonā un vairs nesapratu, kur atrodos, tikai brīžiem sapratu, ka jau ne pirmo apli taisu
Tajā laikā par kaut kādu navigāciju varēja tikai sapņot, bet beigu beigās kaut kā kļūdas sākumpunktā nonācu un galā tiku.
Cik ir tādi, kas katru reizi pēc riepu maiņas regulē savirzi? Un vai tas tiešām ir tik ļoti nepieciešams?
Vispirms paskatīties eļļas līmeni!
Tā ar tiem Fiatiem brauc sadursme.lv/video-ka-jaunietis-avare-ar-citybee-automasinu/
Pēc parasta kondensāta galīgi neizskatās...
Kad man bija 2.4l motors, spoguļos arī parasti likās, ka kūp vairāk kā citi, bet no malas nemaz tik traki neizskatījās.
Ir arī pieredze, ka tosols zūd dēļ līkroča gāzes licēja, laida garām uzstādītie cauruļu savienojumi.
Kā darba auto Q7 arī neticu. Var gadīties, ka darba vietā ir tāds, ko var izmantot arī darba vajadzībām, bet ne jau klasiskā darba auto izpratnē.
Pats esmu strādājis firmā, kur šefu mašīnas bija arī darba mašīnas (vai otrādā secībā), tāpēc darba vajadzībām tika lietotas dažādas ne tipiskās darba markas un modeļi.
Gan jau domāts 1000, nevis 10.
Dzeses šķidrums līmenī?
Šis izskatās pēc pārdevēja lētas reklāmas. Copy-paste no cenu lapas un pēc brīža “pircējs” paziņos, ka atradis super duper piedāvājumu no dīlera X.
Manai sievai arī vajadzētu nomainīt braucamo un Jazzs pat varētu būt piemērots viņas vajadzībām, tikai mešalka neder.
Apnika vai kā?
msh rakstīja: REDAKTOR , tu varētu vienreiz "parubināt" CSDD, kad šie vienreiz palaidīs kādu kampaņu un/vai iekļaus eksāmenos punktus, par to ka uz ceļiem kur vairāk par vienu joslu vienā virzienā, jāturas pie labās malas
Pirms pāris gadiem bija jau tāda akcija. Dažiem pakratīja ar pirkstu un maucam tālāk.
Var jau, bet brauciens bija tikai līdz servisam.
Man sencim reiz gadījās sniegotā ziemā likt rezerves riteni uz velkošās ass, kas izrādījās vasaras riepa. Braukšana tīri jautra sanāk
Polikarbonātu tik vienkārši nesaplēsīs.