Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
vieplis 20.03.2010 13:46

Šo nenormālību var labot, paaugstinot nekustamā īpašuma nodokli.

vieplis 02.04.2010 0:50

No 1.marta vieglajiem - 12 zù.

www.autostrada-a2.pl/...

Vispār visu cieņu poļiem - 11 zù vieglajiem turējās vismaz kopš 2005.gada, ja ne agrāk.

Iedomājos - nez\', kāda būtu maksas pieauguma līkne bāleliņu valsts-privātās partnerības projektā, piemēram, ja Ainārs jau treknajos gados būtu atdevis čomākiem posmu Rīga-Sigulda.

vieplis 14.04.2010 19:59

smaidiigais rakstīja: ... divi mondeo, viens Ghia kompletācijas ar V6 motoru...

Vai šis

www.ss.lv/...

varētu būt tas pats Ghia ar V6 (sk. uzlīmes aizmugures sānu logā)?

vieplis 20.04.2010 18:34

Jāvēršas šeit: www.iauto.lv/...

vieplis 21.04.2010 9:42

vieplis rakstīja: Jāvēršas šeit: www.iauto.lv/...

Atvainošānās Yetti'jam.

Pavirši apskatot topiku, izskatījās, ka topika autors papildina jautājumu ar linku uz savu "vizītkarti".

vieplis 04.09.2010 23:07

Mēnesi sena pieredze. Piektdienas vakarā veikts pārskatījums no swedbank konta uz reifendirekt.lv swedbank kontu, sestdien un svētdien visi acīmredzot atpūtās, pirmdien no rīta saņemts e-pasts par maksājuma saņemšanu, astoņas stundas vēlāk saņemts e-pasts ar DPD numuru, piegāde veikta trīs dienas vēlāk.

Yetti rakstīja: tur vienkārši "ķēmiņi" burtu vietā rādīsies, vai arī iznāks, ka cita persona...

Tieši tā. Kad DPD kurjers zvanīja piegādes dienas rītā, izbrīnīja viņa pastiprinātā interese par uzvārdu. Kad ieraudzīju adresātu uz riepu iepakojuma, vairs nebrīnījos - visi mīkstie līdzskaņi un garie patskaņi bij' pārtapuši pavisam citādos.

vieplis 08.02.2011 12:26

bobcat rakstīja: Sludinājums gan tāds plašs: www.ss.lv/...

Šis vēl izsmeļošāks - www.ss.lv/...

vieplis 25.06.2012 9:42

Crankshaft rakstīja: ...kopš 2006. gada Ford Galaxy ražo Beļģijā, Ģentē...

Genkā (Genk) :L

vieplis 08.04.2013 16:17

Polija.

A2 bānis, pirms mēneša, vieglajam auto: 9,90+15+15+32=71,90 zloti =aptuveni 12,50 LVL. Jāmaksā katrreiz atsevišķi.

Vācija.

Ja auto ir ar benzīna dzinēju, nepalaid garām faktu, ka par "E10" dēvētais benzīns satur 10% etanola.

Papīra kartēs un dazo navigācijas aparātos lietototie starptautiskiem šoseju E-numuri (E55 utt.) Vācijā lietošanai dzīvē neder, jāvadās pēc vācu pašu bāņu numerācijas (12.bānis utt., balts uz zila fona gan dzīvē, gan Google kartēs).

No tāda braucēja skatu punkta, kurš nelieto navigāciju - 2.maršruts pievienotajā bildē pie Giessen (Gießen) ietver "bāņu pārrāvumu" (t.i., gabaliņu parasto ceļu), kur bez navigācijas var piemesties vadātājs.

2. maršruts ir labāks, ja patīk lieli ātrumi, jo posmā no Berlīnes līdz Gießen ir salīdzinoši garāki posmi bez ierobežojumiem.

Ja saguruma stāvoklī nolemts noteikti aizmuļļāt līdz Briselei, kafiju lielizmēra krūzē vēlams sagādāt pēdējos tankos Vācijā, jo Beļģijā ar kafiju ir pilnīgs pī.

Beļģija.

Asfalta segums uz šosejām vietām nav nekāda medusmaize. Tas attiecas gan uz E314, pa kuru būtu jābrauc no Nīderlandes robežas saskaņā ar 1.maršrutu, gan arī E40, pa kuru būtu jābrauc no Vācijas saskaņā ar 2.maršrutu.

vieplis 08.04.2013 16:40

+ par degvielas cenām. Ceļojuma beigu posmā der ielāgot, ka degvielas (it īpaši benzīna) cenas Nīderlandē ir augstākas, kā Vācijā un Beļģijā.

vieplis 22.09.2015 13:44

Autors tak' kariķē "Das Auto"

vieplis 20.11.2015 17:46

rudens68 rakstīja: slaists

Tāda attieksmes piegludināšana.

......

Ar paŗ šo iedomājos kā galveno . vispār kaut kādu atmazku , PR dēļ

Nē. Apzīmējums "ISIS" ietver apgalvojumu par "valsti" (State), kuras nav un kurai nav pamata būt (tāpat kā pašpasludinātām t.s. "tautas republikām" Ukrainas austrumdaļā). Tā vietā - sākotnēji arābu pasaulē iedibinājies apzīmējums "Daesh" ar nievājošu nokrāsu, kuru paši apzīmētie, protams, nelieto.

www.newstalk.com/Islamic-State-Daesh

Daesh is in its literal form is an acronym of the group’s proper Arabic name ‘al-Dawla al-Islamiya fi al-Iraq wa al-Sham’, but, as the Boston Globe reports, the Arabic word Daesh can be understood as a play on words, meaning “a bigot who imposes his view on others” or “to trample and crush” – it is a derogatory term, and so the group has banned the use of the word and threatened to cut out the tongue of anyone who utters it.

vieplis 06.12.2016 11:58

Ironija nevietā. Kavēt darbu un atstāt novārtā ģimeni nākas arī tad, ja gar/iekš auto gramstās tikai ar zināšanām, pieredzi un pareizajiem instrumentiem bagātie servisu smerdeļi - neatkarīgi no tā, vai atlīdzība ir maza (= Vasja) vai liela (= dīleri). To apliecina n-tie padoma vaicājumu topiki (kurus te mēdz kolektīvi noriet ar bezjēdzīgu mantru "uz normālu servisu"), kuros norādīts X skaits servisu un diagnostikas apmeklējumu ar 0 rezultātu vai pat auto stāvokļa pasliktināšanu.

vieplis 17.01.2017 19:11

Par "ielikšu vēlreiz: ... latviešiem saprotamā valodā:".

---

Jā, patiešām - vajag nostiprināt un atjaunināt vecās, labi pazīstamās un iemīļotās iemaņas un dzīvesziņu (zagt kombikormu, šīferi utt.; rauties pēc imperiālistu izstrādājumiem, bet gānīt to radītājus; pazīt tikai "sarunāt, iekārtot, izkārtot, caur paziņām, par blatu"; būt prasīgam pret vājāko, bet refleksīvi liekties pēc skaļākā ziepēm; sašust par apčakarēšanu, bet censties apčakarēt visu un visus, utt.). Lai nostiprinātu un atjauninātu šīs iemaņas un dzīvesziņu, vajag uzņemt informāciju, domāt un aktīvi funkcionēt tajā valodā, kurā šīs iemaņas un dzīvesziņa šajos platuma grādos tika ienesti. Uz šādu rīcību ir jāskubina arī savi bērni, radi, draugi, paziņas un anonīmi līdzcilvēki internetā. Tā turpināt, biedri!

vieplis 18.01.2017 12:36

2005 Mazda 3 atmosfērisko benzīna dzinēju gadījumā varētu būt, ka detonācijas sensoram var piekļūt tikai pēc ieplūdes kolektora demontāžas.

vieplis 15.02.2017 12:43

Stāsta pamatā laikam tas, ka biopiedeva palielinot patēriņu, un Neste šobrīd ir vienīgais tirgotājs, kurš joprojām publiski apgalvo, ka 98.benzīnam nav biopiedevas ( www.neste.lv/lv/content/produkti-1 ).

Pirms plus mīnus 4 gadiem Statoil to apgalvoja gan mājaslapā, gan reklāmas plakātos. Tagad vairs ne, ko apliecina arī pēdējo pāris gadu laikā vairākkārt izvaicāto Statoil pārdevēju izvairīgās atbildes.

vieplis 12.03.2017 13:18

+2 nav iegūts pat ar 3x 275.

vieplis 12.03.2017 15:19

GB12 rakstīja: Viepli, tev gadījumā nav maksimālā> Kādu pieaugumu tu gaidi?

Jā, maksimālā. Neko negaidu. Vienkārši neiedziļinoties reaģēju uz "Sakrājās vairāki 275 dienu periodi" un "Man gan ne reizi nav bijis +2, kaut ir bijuši x2 275 dienu periodi".

vieplis 12.03.2017 17:08

Michux rakstīja: +2 Tev arī nekad nepieaugs...

Katru gadu ir tikai +1, neatkarīgi no tā, cik ir apdrošināšanas dienas.

+2 ir tikai vienā gadījumā, ja iepriekšējā periodā neesi savācis tās 275 dienas.

Paldies par skaidrojumu.

vieplis 12.03.2017 17:22

GB12 rakstīja: Tu mazliet jauc lietas būtību. Tev tur uzrādās ka tajos periodos ir 3 mašīnas, tur nekā nevar uzlekt par 2 - kaut ar 100 mašīnām. Par +2 runājam tad, ja vienā gadā, piemēram, ir 270 dienas (kā dēļ klasei nevajadzētu celties), bet nākamajā ir, teiksim 400 dienas. Tādā gadījumā abi gadi skaitās kopā un klase var uzlekt par 2 punktiem. Un tā reāli arī mēdz notikt.

Paldies, nu ir skaidrs.

vieplis 31.03.2017 19:49

Palaidniex rakstīja: un kāda jēga no tās pašas ziņas saites tikai vācu portālā/valodā ievietošanas šeit?

mēģini pierādīt, ka vismaz internetu proti?

Jēga ir. Un liela. Jo vairāk informācijas avotu, jo lielākas iespējas iegūt pilnīgu (vai vismaz pilnīgāku) informāciju. Informācijas bagātība un dažādība attīsta kritisko domāšanu. Kas lieti noder, pat pļurkstot internetā. Turklāt šajā gadījumā vācu reģionālais portāls ir tuvu (tuvāk) notikuma vietai, tātad nepastarpināti tuvāk informācijas pirmavotiem un notikuma vietai.

Otrkārt, paldies Vernonam par linku, jo Lindermana-Ušakova vietējie (iauto) kareivji nepagurstoši un uzstājīgi bāž zem deguna ķeburos sastādītu Latvijas vietņu linkus. Latvijas vietņu, kas nav ne Dostojevskis oriģinālvalodā, ne arī RU vietnes ar neaizstājamu un unikālu tehniska pieredzi vai aprakstiem. Tāpēc Vernona links uz vācu vietni šajā gadījumā kā malks svaiga gaisa. Un arī lika pavingrināt prātu svešvalodā, kas būs noderīga saturīgas informācijas iegūšanai. Tiesa gan, šī svešvaloda nederēs ne RenTV mūžizglītības kursu apguvē, ne arī pieliekšanās vingrojumos ar ziepēm, kuras to pasviedēji vingrotāju motivēšanai pagaidām vēl ietin papīriņos, ko sauc par "jevro".

vieplis 03.04.2017 16:54

Pievienojos visam minētajam.

Arī, lielisks ievada šovs, kā pretstats pabālam eminem soundtrekam. Vāciešus - ziepēs, par to, kas aprakstīts www.diena.lv/raksts/sports/citi/brieza-treneris-vaciesi-visu-laiku-darija-kaut-ko-lai-mums-nebutu-erti-14169289, un par vācu trenera vāvuļošanu par krievu boksa pārākumu (RTL intervija pēc mača).

vieplis 07.04.2017 13:32

Par 98 un spirtiem (nesen jau minēts kādā citā topikā) - šobrīd vienīgais tirgotājs, kurš joprojām publiski apzvēr, ka 98 ir bez bioetanola, ir Neste ( www.neste.lv/lv/content/produkti-1 ). Statoil pirms plus mīnus 4 gadiem to skaidri apgalvoja gan mājaslapā, gan 98-tā reklāmās. Tagad vairs nē, ko apliecina arī pēdējos pāris gados vairākkārt izvaicāto Statoil pārdevēju izvairīgās atbildes (zvans uz biroju, papīru šķirstīšana, kam seko nevis skaidra atbilde, bet miles piedevu slavēšana).

Ja pareizi saprotu normatīvu ( likumi.lv/doc.php?id=11217 , šobrīd 8.1 punkts un 1.pielikuma 7.aile, vēsturiskajās redakcijās citādi numuri), bioetanola standarts kopš 2009.gada jūlija nemainīgi ir bijis, un joprojām ir šāds:

95-ajam obligāti vismaz 4,5%, nedrīkst pārsniegt 5%;

98-ajam nedrīkst pārsniegt 5%.

Tātad 98-ajam nav obligāti, bet drīkst.

vieplis 07.04.2017 18:56

Nav īsti jauno auto tēmai, bet tomēr. Par benzīnu un bioetanolu ceļojumos Eiropas virzienā. 98-ais (kurā bioetanols visās valstīs vismaz pagaidām noteikti nepārsniedz 5%) laikam ir visdrošākā izvēle, ja auto vadītājs negrib un/vai auto dzinējs nedrīkst uzrauties uz 10% piejaukumu. Auto un 10% saderība - www.acea.be/uploads/publications/130329_%28revised%29_ALL_ACEA_SAAB_JAMA_E10_COMPATIBILITY.pdf

Piemēram, Vācijā vai Francijā parasti pie sūkņa viss ir skaidri nodalīts un saprotams pēc atslēgvārda E10 (SP95-E10 vai citādi), tur tad var droši atpazīt un liet piecprocentu 95 vai 98. Savukārt, piemēram, Beļģijā no 2017.gada 1.janvāra jebkuram 95 līdzšinējo 5% vietā jābūt 10%. 98 saglabājas 5%. Svaiga pieredze - benzīntankos norāžu nav, vecos apzīmējumus uz pistolēm mainīt nesteidzas.

vieplis 07.04.2017 22:54

rudens68, msh

Mulstu par "98 spirta nav", jo tirgotāju 98 aprakstos atrodu ne vien apgalvojumus par bioetanola klātbūtni, bet arī tabulu ar visiem pārējiem spirtiem. 98 tabulā spirtu un citu parametru vērtības līdzinās LR MK noteikumu 7.rindā redzētajām. Pieņemu, ka visi, sākot ar metanolu un beizot ar izobutil-, ir spirti, par ko jūs runājat. (Neesmu spriedējs, jo ķīmijā bija divi sēdies, un spirtus pazīstu tikai kā alkāns, un arī tas sen pagātnē.) Vai tirgotāju aprakstītie spirtotie 98 varētu būt "neīsti" 98, kas kaut kā iemeloti standartos?

Visa prātošana un šī taujāšana ir ar mērķi beigu beigās nojaust, ko tagad vislabāk liet tajos auto, kuri tika projektēti un ražoti pirms bioetanola uzvaras gājiena (kāds/kurš benzīns mūsdienās ir vistuvāk 98 benzīnam pirms 10 gadiem)?

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti