msh rakstīja: Jā, es to esmu lasījis. Bet es arī esmu lasījis, piemēram, to kā BMW tiešā iesmidze darbojas, un kāpēc tur ir ļoti kritiski izmantot pareizās sveces... Viennozīmīgi tiešās iesmidzes mērķis nav tāds, kā tur aprakstīts, tā vienkārši sanāk, jo kompresijas takts laikā gaiss virpuļo un tāpēc nevar padot degvielu tikai vienā punktā - tas ir stipri savādāk nekā septiņdesmito un astoņdesmito gadu liesdedzes motoros, kur cilindrus tiešām arī piepildīja ar liesu degmaisījumu, tikai ap sveci padeva treknāku.
Kritiskas pareizās sveces jo degmaisījums ir liesāks un to ir grūtāk aizdedzināt. Kā Tu praktiski iztēlojies sadedzināt daļu no cilindrā esošā skābekļa? Jo mazāk degvielas pret to pašu daudzumu gaisa jo straujāk notiek sadegšana, līdz brīdim kad sākas detonācija(tā kļūst nekontrolējama)
n simple terms a stratified charge engine creates a richer mixture of fuel near the spark and a leaner mixture throughout the rest of the combustion chamber. The rich mixture ignites easily and in turn ignites the lean mixture throughout the rest of the chamber; ultimately allowing the engine to use a leaner mixture thus improving efficiency while ensuring complete combustion.
msh rakstīja: Pilnīgas muļķības - nu varbūt vienīgi otrais ir kaut cik pareizs, nestrīdēšos. Vadības bloks mūsdienās neko neliesina - tik liess degmaisījums ka sāk detonēt zem vidējas slodzes neierakstās atgāzu normās. Esi dzirdējis ka kāds ražotājs spēlētos ar liesdedzes motoriem? Astoņdesmitajos un agrāk viens otrs ražotājs ar to spēlējās, jo tad bija pajāt par slāpekļa oksīdiem - mūsdienās tas ir neiespējami, un tāpēc tā vietā tiek lietota tiešā iesmidze kas mazu degvielas daudzumu iesmidzina tā, lai sadegšanas procesā piedalītos tikai daļa degkamerā esošā gaisa. Degmaisījumu jau kādus 40 gadus koriģē pēc lambdas - un mūsdienās jau pasākuši taisīt motorus kas var iztikt bez trekninājuma.
msh rakstīja: Kāds sakars viengabala tiltiem ar sānisku šūpošanos? Sāniski šūpojas jebkas, kam ir pietiekami mīksta piekare lai pieļautu ka mašīna to dara - problēma tāda ka lielām, augstām kastēm piekarei būtu jābūt praktiski bez gājiena lai to nepieļautu... Kādas bedres mani krata sāniski? Jebkuras kuras spēj iešūpināt mašīnu.
Tak jebkurš ceļa nelīdzenums šūpo mašīnu un augstāko sēdpozīciju no lielākas šūpošanās neglābj pilnīgi nekas.
Interesanti cik plakaniski un kādā ātrumà ir tā bradija šķērēšana pa granteni?
IngarsT rakstīja: Viennozīmīgi patīk Opel Astra dizaina virziens un piekares īpašības, turpretī mulsina plašais vienkāršo un cieto plastmasu lietojums salonā. Gan jau tam ir savi praktiskie un ekonomiskie apsvērumi, bet man liekas, ka Opel tomēr varēja labāk. Visādi citādi Astra ir saprātīgs un tehniski pilnvērtīgs auto ar ērtiem sēdekļiem, vieglu un stabilu gaitu un maksā no 22 700
Tas, ko vēl derētu piebilst, ir komforts un ergonomika. Atminos, ka savulaik krietni sanāca izbraukāties ar Opel Kadett D un viena lieta, kas spēcīgi iespiedās atmiņā, bija sēdekļi. Tie ne vien labi izskatījās, bet bija arī ārkārtīgi ērti (Opel laikam ietaupīja uz radio, kas bija diezgan štruntīgs, toties sēdēšana bija ļoti ērta). Es gan nezinu, vai jau tai laikā Opel sēdekļiem bija AGR sertifikāti, taču jaunāko paaudžu Opel automobiļiem, tai skaitā arī Astra, AGR ir standarts un apvienojumā ar tradicionāla izmēra stūri tas nozīmē, ka sēdēšana ir ne vien ērta, bet arī pareiza. Pareiza sēdēšana savukārt nozīmē, ka cilvēks mazāk nogurst, bet mazāks nogurums nozīmē, ka lielus attālumus var nobraukt ar retākām atpūtas pauzēm. Tā ka faktiski Astrai ir priekšnosacījumi, lai ērti izbraukātu visu Eiropu, pārāk daudz neuzkavējoties dažādos benzīntankos.
Par Opel sēdekļiem-16.gada Corsai bija moku krēsls, kur ilgāk par pusstundu nebija iespējams nosēdēt, Insignia sporta sēdekļi-brauc visu dienu 13stundas, pēc tam vēl vienu dienu 13 sundas un nav pat šaubu ka varētu mierīgi braukt vēl vienu dienu bez ciešanām.
Tagad kā reiz tam pusotram miljonam masveidā būtu jādodas pie nākošā saimnieka, bet jaunu nopirkt nevar jo nav ko nopirkt un turpina braukt ar to pašu veco.
Gatavas mājas/dzīvokļa cena vienmēr iet roku rokā ar būvniecības izmaksām, tā ka var mierīgi turpināt sapņot par kautkādiem lētiem nekustamajiem un vaimanāt par netaisnību uz pasaules.
WALA rakstīja: Zini tīri tehnoloģiski tajos tavos modernajos kompensatoros nesaskatu nekā laba, tikai lieks svars un lielàks potenciāls kam sačakarēties, īpaši ja no tā motora grib ko vairāk izspiest kā standarts. Un ja runājam par augstu apgriezienu motoriem, tad par hidrauliskajiem fufeļiem labāk vispār aizmirst (Honda gan uz saviem 8000+rpm verķiem tos lieto).
Tjip tas CRV benzīns ir kautkas tāds kas varētu izmantot kādas hidrokompensatoru neesamības priekšrocības?
Toties braucējs vulgaris var lēnā garā neko nemanot izsvilināt motora galvu un tad oij oij oij, kā tad tā.
Pa krasta ielu prom no centra arī kā malči atstājuši vienu joslu un tanī pašā luksofors, ja drusku padomātu varbūt aizdomātos ka to joslu var laist pāri krustojumam ar turgeņeva ielu neatkarīgi no luksofora signāla un sarkano ieslēgt tikai gājēji ar pogu. Turgeņeva ielā astāt vienu jolsu izbraukšanai uz krasta.
Nav jādomā kādas ripeas likt, kuru eļļu vai filtru, kad octa/kasko beidzas un ar kādiem riskiem viņu pirkt, uz riepu maiņu nevis jāstāv garā gara rinda bet piezvana un piedāvā ērtāko laiku. Tā teikt īsts autoprieks kad tik lej un brauc nevis domā par visu pārejo apkārt.
Man kautkā liekas ka neba velti zem tiem pašiem +4-5 grādiem kompresors vairs netiek darbināts aiz tā iemesla ka iztvaikotājs pavisam vienkārši var aizsalt. Apkures siltumsūknis tam būs labs piemērs.
Vienīgais izņēmums varētu būt ieslēgta recirkulācija bet tad arī jautājums kas ir efektīvāk-kondensēt mitrumu no salonā esošā gaisa vai pumpēt salonā svaigu gaisu no āra, kuram ziemā tāpat būs mazāks relatīvais mitrums kā salonā esošajam.
Kondensātu nav problēmu ziemas laikā savākt arī īsos braucienos ar sīčiem-sniegu no kājām katru reizi nenodauzot+kautkādas ragavas un citādi braucamie un salonā tiek savākts pasakains daudzums mitruma.
Jau esmu minējis ka par auto kvalitāti pēc Krievijas mērauklas nedrīkst. Elektrogremlini parasti ir slīkoņiem, aizlietiem vai grauzēju apsēstiem auto. Pret ekrāniem pretenziju nav bet fiziskas pogas arī patīk. Izteiktiem pogu mīļiem noteikti patīk opel insignia prefeisa panelis.
Gan šo gan davidich vairs neskatos jo nu tik nemanāmi laiza putlera olas ka vemt gribas. Pirms gada-pusotra rēca par ladàm tagad jau diktam lepni stāsta par naš avtoprom.
Droši var “testēt” jo viss kas no ārpuses ir sūds, dīlera tāpat nav un tik drīz nebūs.
WALA rakstīja: ja nu gadījumā te ir kāds Land Rover, Jaguar, vai specifisku Citronu un Pežo īpašnieks ar 2.7 līdz 3.0 litru tdv6 "sportiskajiem" dīzēļiem - šis var būt intersanti un noderīgi (
P.S. ja pareizi saprotu, tad ja nepieciešams mainīt šiem kloķeni, tad labākais variants ir to pasūtīt no PSA grupas "rezervēm"
Problēmas vairāk dzirdētas tieši Land Rover sakarā jo nu ir starpība vai vilkt 1,5-2t PSA/Jaguar sedanu vai 2,5-3t LR/RR
Definē kas ir pusbeigta kārba, konrētajā gadījumā ja ātrumi pārslēdzas bez sitieniem un rāvieniem tad pašā kārbā varbūt arī pagaidām var nelīst, un sakārtot tikai bubļiku kas pamatā tāpat ir sajūgs eļļas vannā.
Eļļas maiņa pati par sevi neko sliktu neizdarīs, adaptāciju gan ir ļoti vēlams izveikt, un šeit arī var sākties problēmas jo ja no jauna nomērītās vērtības būs ārpus noteiktajiem koridoriem tad bez remonta tālāk nekur.
Hidrotransformatoram gals pavisam tuvu, tas nespēj sabloķēties-izslīd, nedaudz paceļas apgriezieni un spiediens un sabloķējas, apgriezieni nokrīt un atkal izslīd.
msh rakstīja: Jā, es to esmu lasījis. Bet es arī esmu lasījis, piemēram, to kā BMW tiešā iesmidze darbojas, un kāpēc tur ir ļoti kritiski izmantot pareizās sveces... Viennozīmīgi tiešās iesmidzes mērķis nav tāds, kā tur aprakstīts, tā vienkārši sanāk, jo kompresijas takts laikā gaiss virpuļo un tāpēc nevar padot degvielu tikai vienā punktā - tas ir stipri savādāk nekā septiņdesmito un astoņdesmito gadu liesdedzes motoros, kur cilindrus tiešām arī piepildīja ar liesu degmaisījumu, tikai ap sveci padeva treknāku.
Kritiskas pareizās sveces jo degmaisījums ir liesāks un to ir grūtāk aizdedzināt. Kā Tu praktiski iztēlojies sadedzināt daļu no cilindrā esošā skābekļa? Jo mazāk degvielas pret to pašu daudzumu gaisa jo straujāk notiek sadegšana, līdz brīdim kad sākas detonācija(tā kļūst nekontrolējama)