Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
JanisGrinhofs 26.11.2018 21:36

Novembra sākums kļuvis jau tradicionāli par Latvijas Gada Auto lielā testa laiku. Arī šī gada novembra lielais tests sagaidīja žūriju ar nopietnu uzdevumu. Pieteikumus bija atsūtījuši pēdējie pretendenti un testu priekšvakarā pie Nacionālās bibliotēkas gozējās 29 pretendenti. Viens spēcīgs pretendents līdz lielajiem testiem nenonāca, tā ceļi aizvijās citā virzienā. Taču ar atlikušajiem 28 bija nepieciešams nopietni "pastrādāt", lai tos varētu pēc iespējas objektīvāk novērtēt pēc pieņemtajiem kritērijiem. Organizatora iedibinātā kārtība, žūrijas loceklim stunda vienam spēkratam ir optimāls variants tik lielam pretendentu skaitam. Lietderīgi izmantojot laiku, varēja daudz paveikt. Testus dzīvīgākus padarīja omulīgā gaisotne žūrijas starpā. Katrs dalījās ar spilgtākiem iespaidiem, kas veicināja pamatīgāk izsvērt paša vērtējumu. Lielu pienesumu testu laikā deva organizatora pieaicinātie dīleru pārstāvji, kas pastāstīja klātesošajiem par sevis pārstāvēto auto marku pretendentu modeļiem uzsverot tehniskos risinājumus un inovācijas. Viennozīmīgi interesanti bija salīdzināt dažādu ražotāju vienas klases pārstāvjus vienādos apstākļos un ar prieku secināt, ka pagaidām vēl visi auto nav vienādi. Ja nu vienīgi vienas klases ietvaros izmēri daudz neatšķiras. Atklājums pēc braucieniem ar Škodu Fabiu un Lamborghini Urus bija fakts, ka tik atšķirīgos auto varbūt kaut kas kopīgs kā aizrautība, brauciens, kurš tevi uzrunā. Loti liela bija auto dažādība. No Audi A7 līdz Citroen Berlingo. Tātad vēl grūtāka vērtēšana. Bet tas ir žūrijas darbs. Testi bija lieliski, mūs lutināja arī laika apstākļi. Ar retiem izņēmumiem organizatoram Mārim Ozoliņam vienmēr izdodas ar to kungu kaut kā sarunāt. Grēks būtu sūdzēties par pieejamajiem ceļiem testu laikā. Tos varēja izvēlēties pēc sirds patikas, līkumainu asfaltu, smilšainu meža stigu vai rudens lapām klātu meža grunteni.

Testi aizvadīti, būs ko atcerēties. Daudz dažādi auto, laba sabiedrība, izdevies pasākums. Atliek vien ar nepacietību gaidīt uzvarētāju.

JanisGrinhofs 22.11.2018 23:28

Mazā Fabia atstāja ļoti labu iespaidu. Čehi izpildījuši mājas darbu ļoti apzinīgi. Lai arī auto mazs, tajā var braukt četri pieaugušie. Fabia uzrunāja ar savu vieglo un pārliecinošo gaitu. Neskatoties uz mazo dzinēju un trijiem dūšīgiem pasažieriem, auto spēja būt gana nasks līkumainā grants ceļā. Mazās bedrītes un nelīdzenumus pārvarēja klusi, piekare nebija dzirdama. Auto tā vien vedināja uz bezrūpīgu traukšanos pa lauku ceļiem. Arī spēkrata salons atstāj ļoti labu iespaidu. Ergonomisks ar pārdomātu vadības slēdžu izvietojumu. Fabia ir praktisks, ar labu vadāmību, kvalitatīvi nostrādāts pilsētas auto par ļoti saprātīgu samaksu.

JanisGrinhofs 17.11.2018 20:32

Starp citu zem 8 min noteikti centīsies iebraukt ne ierindas Urus, bet modelis ST-X, kurš būs par ceturtdaļu vieglāks par standarta versiju. Priecīgus svētkus!

JanisGrinhofs 17.11.2018 20:17

Domājams, ka visi kungi, kuri piedalās šajā savdabīgajā diskusijā ir izbraukuši ar Urus...

JanisGrinhofs 16.11.2018 23:06

T-Roc, kārtējais viens no VW spēkratiem. Viss izdarīts pareizi, nav pretenziju. Gaita un vadāmība kā jau VW, laba, bet neaizrauj, nepārsteidz. Auto nav liels, lai gan salonā vietas pietiekoši. Varbūt aizmugurē garākiem būs drusku šaurāk. Galvenais cietējs uz izmēru rēķina ir bagāžas nodalījums. Bet pilsētas SUV tas varētu nebūt pārāk izšķiroši.Savukārt auto salons ir ikdienišķs, taču mūsdienīgs,būtu gana atbilstošs mazam krosoverītim, ja tas nemaksātu 39 tūkstošus. Darbi izpildīti kvalitatīvi, taču izmantotie materiāli liekas pilnīgi neatbilstoši spēkrata cenrādim. T-Roc tehniskā ziņā izdevies auto, bet vai ar to pietiek, lai pēc tā stātos rindā. Līdzīga aprīkojuma un piedziņas konkurenti(izmēros pat mazliet lielāki),tik pat spējīgi uz Latvijas ceļiem, maksā ievērojami lētāk.

JanisGrinhofs 16.11.2018 22:21

Focus ir viens no populārākajiem kompaktklases pārstāvjiem. Jaunie modeļi vienmēr nākuši klajā ar kādiem jauniem konstruktīviem vai dizainiskiem risinājumiem. Arī šogad pretendentu pulkā esošais Ford Focus atšķiras no priekšgājēja. Dizains jauns, bet vai izdevies, grūti spriest. Domāju domas varētu dalīties. Auto ne pārāk izteiksmīgās formas atgādina kaut ko jau redzētu. Līdzīgas sajūtas pārņem arī salonā. Salons ietilpīgs, tomēr nepamet doma, ka viss darīts bez entuziasma, trūkst akcenta(odziņas).Agrāk tā bija viena no Ford iezīmēm. Auto brauc labi, lai gan tas nav pārsteigums. Vadamība un laba gaita vienmēr bijusi Ford stiprā puse. 1,5 litrīgais dzinējs spēj nodrošināt pietiekamu dinamiku ikdienas ekspluatācijā. Vairāk pārsteidz dažādi savdabīgi risinājumi jaunajā Focusā. Jau vairākkārt pieminētais start/stop slēdzis, ne parāk ērtais pārnesumu(automātiskās pārnesumkārbas) pārslēgšanas slēdzis un salona apdare. Var teikt, ka tas nav būtiski, taču par šo jauno Focusu tiek prasīts 26 tūkstoši...

JanisGrinhofs 16.11.2018 12:24

Lamborghini Urus ir vēl nebijis spēkrats Gada Auto vēsturē. Auto godam notur savu "kanti"(reputāciju). Kā jau iepriekš tika minēts daudzi Lambo mezgli nāk no Audi, taču tas nenozīmē, ka šos auto var salīdzināt. Visos aspektos Urus ir pilnvērtīgs Lambo. Gan salona iekārtojums, gan vadības slēdžu izvietojums un darbība, pieejamās funkcijas aoliecina itāļa sporta gēnu klātbūtni. Lai kā arī auto tiek pozicionēts, tas tomēr ir tīrs sporta auto, kurš var pārvietoties arī ārpus auto maģistrālēm un pat mežā. Tomēr, tas ko Urus spēj uz cieta seguma, maigi sakot ir iespaidīgi. Paātrinājums un bremzes nespēj atstāt vienaldzīgu nevienu, kam auto nav tikai pārvietošanās līdzeklis. Braucot ar šādu spēkratu vairs nav būtiski cik ērts ir durvju rokturītis vai cik spoža ir salona apgaismes lampiņa. Neskatoties uz auto izteikto sportiskumu, tam ir četras durvis, pilnvērtīga aizmugurējā sēdekļu rinda un normāls bagāžas nodalijums.

JanisGrinhofs 25.09.2018 23:29

Kona vēl viens mūsdienu stilīgais krosoverītis, ar savu seju. Auto labprāt demonstrē savu straujo dabu. Salons tīri neko, bet pamazs. Motorītis maziņš, bet auto dinamiskā daba padara to diezgan ēdelīgu. Taču ja gribas kaut ko nelielu , stilīgu un nedārgu, tad kāpēc ne.

JanisGrinhofs 25.09.2018 23:17

Rextons tiešām atgādināja Cruiser, Liels, plašs, ērti sēdekļi. Milzīgs bagāžnieks, bet uz bagāžnieka rēķina aizmugurējā sēdekļu rindā būs jāpierauj ceļi. Auto salons diezgan kvalitatīvs. Dinamika tik lielam auto arī pieņemama, bet auto pārāk zvalstīgs. Trūkst stabilitātes, bet braucējam pārliecības par tā uzvedību ātrumā un ekstremālā situācijā.

JanisGrinhofs 25.09.2018 23:04

Rifters ir izpildījis mājas darbu. Viss, lai mazajam uzņēmējam atvieglotu dzīvi. Būs , kur sakrāmēt pavadzīmju kalnus, projektus un darbu izpildes žurnālus. Varēs uz objektiem aizvizināt darbiniekus. salons tiešām plašs, ar neskaitāmām transformācijas iespējām, nodalījumiem, plauktiņiem un cimdu nišām. panorāmas jumtu. Auto tiešām domāts komercpārvadājumiem nelielos attālumos, jo uz priekšu francūzis skrien gana gausi. Veicot apdzīšanu, noteikti būs jāpārslēdzas līdz 3 pārnesumam, lai varētu pabeigt manevru.

JanisGrinhofs 25.09.2018 22:48

508 principā pārsteidza. pilnīgi cits auto salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi. Iespaids, ka ražotājs vairāk tiecies uz premiuma pusi. Auto iznācis samērā elegants ar stilīgu salonu, mazu sportisku stūri un spīdīgiem vadības slēdžiem, kas piešķir salonam savu odziņu. Apdare veikta diezgan kvalitātīvi,izmantotie materiāli arī kvalitatīvi. Braucēji salonā jutīsies komfortabli, ērti ir gan priekšējos, gan aizmugurējos sēdekļos. Auto ir diezgan dinamisks, 508 ļauj pabraukt ar "vējiņu". Galvenais 508 ir stilīgs un spēj aizraut.

JanisGrinhofs 29.05.2018 21:00

Jaguars arī nevarēja noturēties neienācis krosoveru saimē. Auto it kā liels, tomēr salonā uzkrītošu "brīvību" neizjūt. Aprīkojums pilnīgs, atbilstošs auto klasei. Gaita viduvēja. Spēkratam pietrūka dinamikas, 2,0 dīzelis bija pārāk ikdienišķs angļu džentelmenim. Jāatzīmē audio iekārta, kas noteikti uzlaboja kopējo iespaidu. Mazliet vilšanos sagādāja salona dizains un izmantotie materiāli šādam zīmolam par prasīto cenu...

JanisGrinhofs 29.05.2018 20:46

Lai gan mersis, tomēr jaunais CLS pārsteidza. Pārsteidza nevis ar sarkanām pumpām uz baltiem sēdekļiem vai 22 collu riteņiem, bet ar perfektumu visos jautājumos. Labs dizains, lieliska gaita, precīza vadāmība, koforts(priekšā sēdošajiem noteikti) tehnoloģijas, kvalitāte un relaksējošs brauciens(mersedesa stilā). Ātri līkumi, perfekta saķere. Par cenu lai runa ekonomisti. Īsāk sakot, auto atstāj labu iespaidu.

JanisGrinhofs 29.05.2018 20:28

Duster viens no retajiem īstiem budžetniekiem kdosoveru saimē. Salīdzinot ar priekšgājēju auto ieguvis mūsdienīgākus vaibstus un kļuvis pievilcīgāks. Auto ieguvis dažādas tehnoloģiskas "odziņas", tomēr vadāmība palikusi iepriekšējā līmenī. Auto pārāk ļodzīgs uz ceļa, asākos līkumos jūtamas sānsveres. Sēdēkļa un stūres regulēšanas iespējas, kas ļauj ērtāk iekārtoties pie stūres, taču sēdekļu forma varēja būt ērtāka ar lielāku sānu atbalstu lai līkumos nav jāturas pie rokas bremzes.Neskatoties uz atjaunoto modeli ražotājs joprojām saglabājis trumuļu bremzes aizmugurējām tiltam. Duster ir lieliskas apvidus pārvarēšanas spējas, ko nodrošina augstais klīrens un atbilstošā virsbūves forma, tāpēc neskatoties uz modi, 4x2 transmisija šādam spēkratam mazliet pārsteidz. Nu bet biznes paliek biznes. 1,5 dīzelītis kombinācijā ar domājošo "automātu" nav tas spriganākais variants. Duster 4x4 versijā ir ideāls palīgs sadales tīkliem un valsts mežiem nesteidzīgajā ikdienā.

JanisGrinhofs 29.05.2018 20:02

X3 atkal demonstrē BMW vadamības augstos standartus. Automobīlis labi balansēts un precīzs vadamībā.Patīkami, ka viss ir pārdomāts un vērsts brauciena baudīšanai, lai gan arī tehnoloģiju cienītāji nav atstāti novārtā. Tomēr domāju, ka šajā gadījumā priekšroka tiek dota brauciena baudīšanai.

JanisGrinhofs 27.03.2018 9:05

Vienam meita otram māte. Hahahaha

JanisGrinhofs 27.11.2017 18:19

Jaunais Discovery vairāk gan atgādina premiuma segmenta pārliecinātu, komfortablu maģistāļu gargabalnieku, kurā vadītājs nenogurst,pasažieriem ērti un ir peejamas daudz dažādas papilfunkcijas komforta izbaudīšanai. Ar saviem izmēriem, svaru un smalko apdari, tas diez vai būs jaunu copēšanas vietu atklājējs vai piedzīvojumu meklātājs Zilākalna mitrajos mežos. Jaunais Discovery piedāvā maksimālu komfortu, perfektu skaņas izolāciju, līganu un pārliecinošu gaitu, taču es nerāšos salonā ar skujām apbirušu jaku notašķītiem zābakiem, zinot to cik esmu samaksājis par šo lielisko "apvidus" auto.

JanisGrinhofs 27.11.2017 17:53

Fords tur savu kanti. Ļoti laba vadāmība. Tā jau kļuvusi par Ford automobiļu iezīmi. Jaunās Fiestas viena no priekšrocībām ir mazais dzinējs. Mazam, vieglam auto pilsētas ielās neko citu nevajag. Un ar dinamiku viss ir kārtībā. Braucot vienam vai divatā, kā tas parasti arī ir, auto lieliski spēj iekļauties plūsmā. Mazliet kaitināja mazie atpakaļskata spogulīši, tie atgādināja padomjlaikus. Nu jau Fiestā par tradīciju kļuvis neizvietot pasažieriem durvju ailes augšpusē rokturi. Varbūt lieki, bet ikdienā tie bieži ir ērti un praktiski. Taču kopumā auto īsti piemērots pilsētas ikdienai.

JanisGrinhofs 27.11.2017 17:41

Feisliftotais 308 paredzēts dinamiskai braukšanai. To jau it kā apliecina GT "iniciāļi". Auto tiešām straujas dabas. Lai gan zem pārsega tikai 130zs, tas spēj provocēt uz daudz intensivāku akseleratora izmantošanu. patīkami, ka šāds dinamisks auto arī lieliski vadās, labi tur trajektoriju, nezvalstās un labi pārvar nelielas bedrītes un dažādus nelīdzenumus. Arī auto dizains pieņemams, īpaši salons ir diezgan simpātisks un kvalitatīvi nostrādāts. Taču salons nav pārāk plašs, aizmugurē vietas gan tikai bērniem. Runājot par vietu skaitu, liekas viss precizāk būtu teikt 2+2. Piemērots auto aktīvas dzīves piekritējiem, moderniem jauniem cilvēkiem. Arī cena 23000, adekvata labi aprīkotam 308 GT line.

JanisGrinhofs 23.11.2017 21:39

Vēl viens īsts džips. Pa lielam te nekas nav pārspīlēts. Auto labi notur Jeep kanti. Ērtības, papildus funkcijas, caurgājamība. Galvenās īpašības, kuras raksturo Jeep Compas. Dizains raksturīgs markai un mazliet atgādina pašu flagmani. Salons plašs, pietiek vietas visam, tomēr priekšējie sēdekļi nebija īsti ērti. Panelis pilns ar slēdžiem un pogām, tāds raibs, bet viss savās vietās. Pieejamas daudz dažādu papildus opcijas. Smalki izstrādāta ir klimata regulēšanas funkcija, plašas stūres regulēšanas iespējas. Jāuzsver stabilā un klusā auto gaita. Stūres rats ne tikai labi ieguļas rokās, bet arī precīzs darbībā. Ļoti labas, informatīvas bremzes. Auto galvenais trumpis ir pārliecinoša "uzvedība" bezceļā. Vienīgi priekšējā bampera apakšlūpa par zemu. Dziļākās špūrēs mēdz savākt šo to lieku. Varētu teikt, tāds ģimenisks auto, ar kuru var aizbraukt ar bērniem pie lauku radiem vai ekskursijā, darba dienās skola bērnudārzs. Viss būtu labi taču 1,4 benzīniekam pietrūks elastības. Tomēr par 35000 nav tik slikts variants piedāvājumu džungļos.

JanisGrinhofs 20.11.2017 19:42

Jaunais Civic izceļas ar dizainu kā jau pēdējie "siviki". Patīk, nepatīk gaumes jautājums. Taču šoreiz ir, tiešām patīk, nepatīk. Tehniski nostrādāts labi, par šo naudu daudz ekstru. Pamatā viss sastopams arī konkurentu aprīkojumā. Bezvada uzlāde vienīgi visiem gluži nav. Liels stūres regulēšanas diapazons. Arī sēdekļi regulējas pietiekoši, tomēr aizmugurējā rindā likās ērtāki sēžamie. Aizmugurējā rindā sēžot, griesti nespiežas virsū, un iespējams samērā normāli izrausties ārā. Tā bieži negadās. Audio regulācija uz stūres tā... Liekas nepraktisks risinājums, visās saskares virsmās(piem. elkoņbalsti) izmantots audums. Toties brauc auto ļoti labi. Ar 1,5 benzīnieku aprīkotais Civic ir gana sportisks. Auto vadās ļoti labi, vedina dinamiskam braucienam. Starp iespējamajiem braukšanas režīmiem ir reālas atsķirības, tas priecē. Jāatzīmē ērtā tankošanās. Nav jānoņemas ar tā vāciņa slēgšanu vai skrūvēšanu, attaisi klapīti un pildi. Vispār pretrunīgs auto, taču katram savs.

JanisGrinhofs 13.11.2017 22:18

Jaunais franču gimenes auto(viss piemērotākais apzīmējums) ir tiešām iespaidīgs. Plašs salons, daudz papildus funkcijas, fīčas, neatkārtojams dizains. Savdabīga, maza stūrīte tik lielam auto. Bija sajūta, ka tā ir no kartinga.5008 samērā labi vadās, taču pie lielāka ātruma auto manevrējot uz nelīdzena seguma kļūst nestabils. Taču galvenais liekas 5008tajā ir salona dizains. Salons ir elegants ar vienreizēju paneli. Daudz vadības slēdžu forma un izvietojums atgādina lidaparātu. Kaut kur jau redzēts. Savdabīgu iespaidu rada daļa paneļa un durvju apšuvumu auduma apdare. Daudz interesantu un kičīgu lietu, kuru lietderību īsti nevar saprast. Auto tiešām liels un ērts, ar divām papildus vietām bērniem. Īsts ģimenes izbraucienu auto. 5008 ir tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, mode vai nepieciešamība. laikam jau pieprasījuma diktēts ražotāja solis. Vērtējot spēkratu ir sajūta, ka elegance iet roku rokā ar vienkāršibu, praktiskais ar nelietderīgo. Taču auto izvēlē vienmēr kaut kur blakus ir emocijas un tās ir stipras.

JanisGrinhofs 13.11.2017 21:14

Citroen ir un paliek Citroen. Dizains ir galvenais, kas piesaista uzmanību no pirmā acu uzmetiena. Patīk vai nepatīk, tas ir cits jautājums, bet uzmanību piesaista. Salons jaunajam C3 gana vienkāršs arī materiāli nav tie dārgākie, bet tam ir savs stils ar amizantiem rokturiem. Auto neko izcilu nedemonstrē, tomēr 1,2l benzīnieks uz priekšu nes, piekare "pamīksta", bet iztikt var. Īsts pilsētnieks par labu cenu, bez pretenzijām. Taču Latvijas tirgū tam būs grūti, arī par zemu cenu.

JanisGrinhofs 12.11.2017 20:38

Jā, interesants auto, interesants. Katru jauno modeli ir vērts notestēt, vai tas ir saglabājis markas augsto uzstādīto latiņu auto vadāmībā. Jaunais 540 apliecina markas labo slavu. Jā auto ir piebāzts pilns ar jaunajām tehnoloģijām, kuras starp citu strādā teicami, taču galvenais ir vadītājs un brauciens. Ērta sēdpozīcija, ērta visu funkciju vadīšana izmantošana, paklausīga stūre, lieliska dinamika, jaudīgas un informatīvas bremzes. Patīkami, ka panelis vēl joprojām mazliet pagriezts pret vadītāju, ļoti pašsaprotama multimediju lietošana un viegla šī spēkrata vadāmība. Pārliecinošā auto gaita tā vien provocē uz dinamisku braucienu. Auto bija pietiekoši labs arī komforta režīmā. Galvenais likt tam noprast, kāds ir tavs braukšanas noskaņojums. Pārsteigums bija 540tā pieņemamā "uzvedība" uz bruģa. Īpaši, ņemot vērā, ka bembis bija uzvilcis runflat "zābakus". 540 nav izņēmums un dod braukšanas prieku, tikai par prieku jāmaksā. Bet par prieku kopā ar 540to jāmaksā krietni. Taču konkurenti nav diez ko lētāki.

JanisGrinhofs 10.11.2017 21:36

Audi ir marka, kurai jau grūti pārsteigt pircēju. No Audi tiek gaidīts viss tas labākais.Jaunais Q5 apliecina iepriekš teikto. Dizainiski jaunā modeļa veidola radīšanā diži "kalni" nav gāzti. Viennozīmīgi dizaina galvenais elements ir lielā radiatora reste. Efektīgs dizaina elements, bet automātiski visiem modeļiem piešķir agresivitāti. Auto ļoti līdzīgs lielajam brālim, vienīgi nedaudz īsāks. Salons Q5 pa lielam Ok. Dizains labs, viss pārdomāts, bet bez savas odziņas, bez tik ierastās Audi glances. Īpaši, ja vērtējam tādas klases auto kā Q5. Pamatā visas(diezgan padaudz) Q5 piedāvātās funkcijas lietot un aktivizēt ērti un pašsaprotami. Noteikti jāpiemin lieliskā gaita, pat komforta režīmā auto ir gana baudāms. Taču īsti draiveri var izvēlēties sev vēlamāko režīmu. Neskatoties uz to, ka Q5 nav nekāds bobiks, auto lieliski jutās mežā, diezgan pārliecinoši pārvarot smilšainās stigas un paugurus. Taču skaidrs, ka ne viens ar šo Audi kartupeļu maisus no laukiem nevedīs un uz mežu pēc malkas nebrauks. Vienīgi ar draugiem reizi gadā piknikā. Auto vērtība ir tajā, ka tas ir vienlīdz labs kā mežā , tā ceļā uz operu un ģimenes ekskursijā. Tikai par to ir krietni jāiztukšo savs maciņš. Panopietni aprīkots dīzelītis pat līdz 72000!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti