Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
murx 14.08.2017 0:30

Es arī ēdu. Sistemātiski. Brokastis no rīta. Ietaupās laiks, jo uz darbu 100 km. Varu ilgāk pagulēt. Kafija (laba, pat ļoti) no mājas termokrūzē, maizītes, pat jogurtu. Ārpus pilsētas gan. Mašīna paliek cūciska, jātīra regulāri. Toties pusstunda dienā ietaupās. Bailes rēķināt, cik tas ir mūža garumā...

murx 16.08.2017 23:59

Tēmas autoram. Ja lēkā tahometrs, liela iespēja, ka problēmas ar apgriezienu devēju. Citas detaļas problēmu ātri varētu atpazīt pats vadības bloks un paziņot to ar MIL (dzelteno motora vadības spuldzīti). Paātrinot auto, motors balstos (t.s. "poduškās") nedaudz sagāžas un tad tam pievienotie vadi sāk locīties. Pirmais, ko es meklētu, būtu motora kloķvārpstas apgriezienu devēja spraudnis un tam pievienotie vadi.

murx 17.08.2017 0:02

Jucim - precizē auto.

murx 17.08.2017 0:17

Magnēts ir gan, tikai definēts. Ar kodu. Ar citu palaist nevar. Paskaties tālāk, uz kurieni iet tas vads ar cilpu. Tam vajadzētu beigties pie melnas kastītes - imobilaizera. No šīs kastītes nāk ārā vēl vairāki vadi. Uz kastītes ir jābūt nosaukumam. Pēc šī nosaukuma var googlē atrast vai arī konsultējoties ar atbilstošiem speciālistiem uzzināt to, vai tai kastei ir iespējams pieprogrammēt jaunu piekariņu. Ja var, meklē pie kā. Ja nevar - kastīti vajag amputēt. Tas nozīmē noņemt kastīti un savienot atpakaļ tos auto oriģinālos vadus, kuri tika pārtraukti imobilaizeru uzstādot. Tas nav viegli, jo vadi bieži ir ar vienādu krāsu, kā arī tās pārtrauktās ķēdes ir vismaz 2-3. Ja neesi pārliecināts, uztici darbu profesionālim.

murx 24.08.2017 11:50

imzz rakstīja: Bet "definēts magnēts", tas, vienalga, nav ;)

Ir jau gan, jo sūta definētu, tikai konkrētajam imobilaizeram piemērotu kodu ar magnētiskiem (radio) viļņiem. Arī elektromagnēts ir magnēts.

Herkons (no vārdu pirmajām zilbēm "hermētisks kontakts", krieviski "germetičnij kontakt" ) ,savukārt, saslēdzas (atslēdzas) pietiekami spēcīga magnētiskā lauka ietekmē. Diezgan veiksmīgs un lēts risinājums, kuru ir diezgan grūti atrast, ja ir vēlēšanās auto aizdzīt. Ar labām zināšanām ir iespējams uzstādīt arī pavisam moderniem auto.

murx 24.08.2017 11:55

Mēģini uzprasīt viņiem pašiem. Droseļvārsti kādreiz tiek sildīti ar dzeses šķidrumu, varbūt plaisa korpusā ir īstā atbilde?

murx 24.08.2017 19:37

Signalizācijas cenai ar nosargāšanas efektivitāti ir visnotaļ mazs sakars. Tieši Autonams bija tas, kurš palaida saukli, ka pretaizdzīšanas sistēmām ir jāmaksā 10% no īpašuma vērtības. Gandrīz kā baznīcā - desmitā tiesa Autonamam par prieku. Tomēr ir daudzi gadījumi, kad auto ir nosargājis kāds neuzkrītoši noslēpts slēdzītis, bet lepnās signalizācijas jau bija neitralizētas.

Jebkurā gadījumā iesaku lielāku summu integrēt kreatīvā meistarā, nevis skaļos pretaizdzīšanas sistēmu nosaukumos.

Svarīgi ir arī tas, lai nepaliec savam auto par vergu - pirms katras iedarbināšanas spaidīt vairākas podziņas un raustīt kloķus. Ja ir iespēja atslēgt auto attālināti, tad signalizāciju ar pulti likt arī nav jēgas.

Interesants ir variants, ka auto tiek instalēts raidītājs, kas norāda auto atrašanās vietu. Tikai sievai nerādi !

murx 24.08.2017 19:41

Lai labi ripo! Acīmredzot puikas jauno droseļvārstu ielika tīru. Veciem uzaug slānītis no kartera ventilācijas labumiem, kas traucē gaisa plūsmai pie maza atvēruma leņķa. Tāpēc reizēm tas ir jātīra, īpaši, ja motors darbojas neelastīgi pārejas momentos.

murx 28.08.2017 15:59

Bakalaura līmenī jāmācās 4,5 gadi RTU vai LLU, jāpiezīmē, ka maz prakses. Tehnikumos RVT, Priekuļi u.t.t. var iegūt 1,5 gados tikai profesionālo izglītību. Ir koledžas, kur 2,5 gados var iegūt augstāko profesionālo izglītību, RTK ar filiālēm Kandavā un Liepājā, kā arī Malnavas koledža (ja gadījumā esi no Latgales). Ieteicamais variants pēc vidusskolas ir koledža, jo lētāk un tuvāk dzīvei kā bakalauros, un nopietnāk nekā tehnikumos.

murx 30.08.2017 22:18

Rūdi, Tavs 65 PŪSlis darbojas no 12 vai 24 voltiem? Mitruma un triecienizturīgs arī ir? Jeb jāliek hibrīdam uz jumta un jābraukā pa guļamistabu?

murx 15.09.2017 18:39

Nezinu īsti pacienta motoru, taču iespējams, ka vajadzētu mainīt dzesēšanas šķidruma sūkni. Šiem auto kādreiz lika sūkņus ar plastikāta lāpstiņām, kuras sāka buksēt uz ass ar ļoti nopietnām sekām. Vēl viena šaurā vieta ir eļļas- dzesēšanas šķidruma siltummainis virs eļļas filtra, kurā sākas eļļas noplūde un veidojas emulsija - bēšas ūdens un eļļas putas, kuras var aizdambēt gandrīz jebkuru vietu dzesēšanas sistēmā. Tad sekas parasti redz arī uz eļļas tausta.

murx 18.09.2017 11:38

Šim modelim atslēgu piesaistīt var izmantojot diagnostikas aparatūru. Visticamāk, ka oriģinālo...

murx 18.09.2017 11:41

Pārbaudi augstspiedienu. Ja startējot nesasniedz 200 atmosfēras, neleks. Tālāk štukas. No maka. Kompensācija par ieekonomēto degvielu braucot ar dīzeli.

murx 08.10.2017 12:22

Ja kods vairākas reizes ievadīts nepareizi, tad šī modeļa radio ir jāieslēdz un jātur ieslēgts līdz pat pāris stundām, lai atkal parādītos iespēja ievadīt kodu.

murx 08.10.2017 17:15

Spuldzītei "Stop" ir jāiedegas kopā ar kādu citu spuldzi, kas norādīs problēmas virzienu. Ja nekas cits nedeg, tad vajag atrast, kādēļ nedeg. Un droši vien jau nav degusi kādu laiku. No auto iegādes brīža visdrīzāk....

murx 25.10.2017 23:07

Pirms automobiļa koncepcijas izvēles ir jāuzdod sev citi jautājumi:

Cik man jābrauc?

Pa kādiem ceļiem?

Cik daudz pilsēta?

Kas man jāved (cilvēki, krava)?

Cik varu atļauties gadā uzturēšanai?

Ko citi domās par manu auto (ja svarīgi)?

Kad ir godīgi atbildēts uz šiem jautājumiem, tad ir jāizvēlas automobiļa kategorija, kuras pārstāvji tad ir jānovērtē un jāsalīdzina izmaksas, problēmas, cik ērts, vai patīk u.c..

Mikrolitrāžas auto izmaksas gadā ļoti aptuveni 3-4 simti eiro (bez degvielas)

Kompaktie 5-6 simti,

Vidējie ap 1000,

Lielie ap 2000.

Dīzelis un pilnpiedziņa, kā arī tehniskas izvirtības šo ciparu palielina.

murx 26.10.2017 9:22

Manuprāt, nevajadzētu neko lielāku par kompaktklasi. Vieglāk noparkot (ļoti svarīgi šajā gadījumā), mazāki izdevumi par uzturēšanu, pilsētā vieglāk braukt, u.t.t.. Šķiet, ka arī ekstremālos apstākļos nav jābrauc bieži, tādēļ krosovers ir nevajadzīga ekstra. Tas ievērojami samazina izdevumus. Dīzeli nevajadzētu nekādā gadījumā, jo moderniem dīzeļiem īpaši ir nepieciešami garāki ceļa gabali ar vienmērīgu ātrumu.

Loģiska būtu automātiskā kārba.

No savas puses varētu ieteikt, piemēram, Fiat 500, vai Mini. Abi šie auto nav īpaši dārgi, abiem atlikusī vērtība ir liela, kā arī ir stilīgi un atbilst vajadzībām.

murx 28.10.2017 16:16

Neliec pirmajā pie kustības un turpini braukt. Ja nepatīk, samaini pirmā pārnesuma sinhronizatoru un turpini braukt, kā esi pieradis. Cipars varētu būt ap 500, ilgi būs jāgaida daļas.

murx 30.10.2017 10:51

Pirmajā ātrumā tagad jāliek līdzīgi, kā rakstīts lietotāja instrukcijā automobiļiem, kuriem nav atpakaļgaitas sinhronizatora: Nospiest sajūgu un brīdi pagaidīt, kamēr apstājas primārā vārpsta kārbā, tālāk ieslēgt atpakaļgaitu. Tagad šis teikums attiecas arī uz pirmo pārnesumu.

murx 05.11.2017 13:35

Ir tāda firma, kā Getrag, kuras ražojumiem ir gan pastāvīgā slīpā sazobe atpakaļgaitai, gan sinhronizators ieslēgšanai. Piemēram, Opel Senator. Par tādas konstrukcijas jēgu ir dažādi viedokļi, taču tāda pastāv.

murx 05.11.2017 13:50

Tipiskais "gļuks" radās no tā, ka parastais starmešiem paredzētais strāvas ceļš bija: akumulatoru baterija-aizdedzes slēdzis-gaismu ieslēdzējs-gaismu pārslēdzējs-drošinātāji-lukturi, taču pievelkot pārslēgšanas nolūkā pārslēdzēju pie sevis saslēdzās mirkšķināšanas kontakti, kur strāvas ceļš bija īsāks, izlaižot aizdedzes slēdzi un gaismu ieslēdzēju. Līdz ar to mirkšķināšanai bija mazāks sprieguma kritums, līdz ar to, gaišāki uguņi. Atlaižot pārslēdzēju, strāvas ceļš atkal palika garš.

murx 08.11.2017 17:10

Ja sajūgs ķeras, problēmas ir ar jebkura ātruma ieslēgšanu. Ja krakšķ ieliekot, problēmas ir kārbā vai sajūgā, nevis kulisē.

murx 10.11.2017 12:10

Jāpiezīmē, ka bulcinieki izceļas as ērtu iekāpšanu un izkāpšanu. Tiem bieži ir pasažieru versijas, ja nav ambīcijas uz izskatu, salona troksni un statusu, ir vērts iekāpt kādā. Katrā gadījumā vairāki cilvēki pēc 50, 60 gadu sasniegšanas tādus ir atzinuši par vislabākajiem. Frančus nevajag, taču kādu Fiatopeli varētu pamēģināt. Sanāks nopirkt ko svaigāku.

murx 12.11.2017 22:39

Klasisks mūsdienu dīzelis. Ja ir ilūzijas, ka citām markām ir citādāk, tad pamēģini noskrūvēt tās caurules citiem - bembjiem, meršiem, audi u.t.t.. Iemesls nav tik daudz turbīnā meklējams, kā vispārējā motora nodilumā. Kartera gāzes rodas vairāk, rodas pretspiediens turbīnas eļļas atplūdei. Iespējams, ka uz kādu laiku palīdzēt varētu kartera ventilācijas sakārtošana. Turpinājumā aizaugs recirkulācija, DPF, tālāk čipošana, dažu simtu investīcijas, puscena, tirgus. Toties drīz būs jauns auto.

murx 20.11.2017 12:28

ak rakstīja: 5w-40. Antifrīzu sarkano, līdz atzīmei bačokā.

Kāpēc tieši 5W-40?

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti