Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
jucis 20.09.2017 12:20

Tu pats oriģinālajā tēmas postā raksti tieši par regulāriem pārkāpējiem. Kā jau minēju, ar tiem tiek galā soda punkti.

Ja runa tomēr ir par neregulāriem pārkāpējiem, tad jautājums kādēļ tie būtu kaut kā jāiegaumē vai jāiezīmē?

Labāk palūdz iauto izdzēst uzreiz visu topiku, reti tizls sviests ;)

jucis 20.09.2017 11:27

Ja runa ir par regulāriem pārkāpējiem, tad tiem nepaspēj nodzēsties.

jucis 20.09.2017 11:11

Tevi 90ajos iesaldēja un tagad tikai atkausēja? Mūsdienās ir izdomāta tāda sodu punktu sistēma, baigi labā fīča, nav nekas jāatzīmē tiesībās.

jucis 11.09.2017 11:02

No šiem parastajiem nav liela jēga, vislabāk pirkt tādu, kuram ir iebūvēts sildītājs un pievienojas pa tiešo pie akumulatora! ;))

jucis 16.08.2017 10:27

Atļaušos nozagt tēmu, drusku līdzīga situācija ar 2L dīzeli automātu, dažreiz viegli spiežot gāzi sajūta ka motors dreb jo nepietiek jaudas (tas fīlings kad ielikts 5 ātrumā kamēr brauc ar 30 km/h). Piespiežot drusku stiprāk pedāli kārba downshiftojas vai arī tiek padota vairāk degviela un viss aiziet uz urrā. Vai ir kādas idejas kas tas varētu būt?

jucis 07.08.2017 11:22

Vidējais modernais temperatūras datčiks ir māneklis, kas rāda trīs lietas - motors ir pārak auksts, motors ir normālā temperatūrā, motors ir pārāk karsts (pieņemot, ka kāds vispār seko līdz tai adatiņai, kas mūsdienās ir maz ticams), turklāt liels temperatūras spektrs tiek attēlots vienkārši kā "normāls" (ja nu kādam likās, ka tur var redzēt, ka motors ir tieši 82,5 grādus karsts).

Būtībā tiek dublēta "sarkanās idiotu lampiņas" funkcija, tāpēc autoražotāji reizēm nemaz neliek šo datčiku.

jucis 31.07.2017 22:36

Kapec kreisa josla nevaretu but taisni un pa kreisi, nevis tikai pa kreisi?

jucis 31.07.2017 15:30

Būtu diezgan jocīgi, bet, ja viņš paspētu samaksāt un pazust ar visu sieriņu pirms es beidzu izkrāmēties, tad beigās būtu vienalga! Tāpat ir vienalga par tiem, kas ielien un aizbrauc - nepatīk tikai tie, kas ielien un tizlojās, bet viņi parasti arī nekur neielien - bieži gadās, ka laižu, bet cilvēks neizmanto izdevību.

jucis 31.07.2017 15:14

Esmu palaidis. Kad pašam pilni rati, bet aiz manis stāv cilvēks ar vienu Kāruma sieriņu, tad parasti palaižu, jo pats zinu, cik stulbi ir, kad jāgaida rindā 15 minūtes, lai nopirktu kaut kādu sīku sūdu ;)) Tu gan droši vien tā nekad nedarītu, jo tu tak esi rindā stāvējis un sargājis SAVU vietu, ne? ;))

jucis 31.07.2017 11:22

Es varu saprast skrējējus, kuriem besī vilkties kolonnā ar tizleņiem, kuri taupa degvielu un pusminūti paātrinās līdz galvu rebinošiem -10 zem atļautā, un varu saprast arī nelaidējus, kuriem vienkārši dzīve nav paveicies, tāpēc jāpierāda sevi smieklīgos veidos ar niecīgam uzvarām, no kurām pilnīgi nekas nav atkarīgs ;)) pamēģini tu saprast "pārākos altruistus," kuriem vienkārši viss dzīvē ir kārtībā ;))

jucis 29.07.2017 11:45

Dzīves līmenis atspoguļojas uzvedībā uz ceļa! Šeit (un citās bijušajās PSRS teritorijās) daudzus vienkārši moka nemiers.

jucis 26.07.2017 12:11

MB B klase! Krēsli atgādina taburetes un pats auto atgādina busu.

jucis 11.06.2017 11:05

Kā var nejust atšķirību starp FWD un RWD??? Vispār nav jēgas ar tevi runāt - turpini drukāt savu sūdu, varbūt kāds noticēs ka esi gudrs un kaut ko saproti! ;))

PS Pirmā sērija no 208 atšķiras ar visu, jefiņ, bet tev laikam liekas, ka ja abiem auto ir 4 riteņi, tad jau visam jābūt vienādam. Kā jau teicu, nav jēgas ar tevi strīdēties - idiotam neko nepierādīsi, un tu esi lielākais idiots šajā portālā - pierādi to ar katru savu komentāru. ;))

jucis 10.06.2017 15:32

viencexperc rakstīja: BMW sākas no 5ser. Visi mazie sūdi ir liekami vienā maisā ar džetu.

Iauto lielākais eksperts kā parasti parāda savas zināšanas ;))

Tavai zināšanai, BMW klienti pērk 5er un 7er speciāli ar cerību, ka šīs govis brauks kā 3er.

BMW ir drivers car un "mazā, vieglā sūda" sajūta ir tieši tas, ko hardcore BMW fani sagaida no šī auto.

Salīdzinoši, cilvēki pērk C un E klases ar cerību, ka tās līdzināsies S klasei ;)

Dēļ tādiem pāķiem kā tu jau BMW arī ir sačakarēts, jo cilvēkiem galvenais ir BMW bļemba - tāpēc tagad pat 3er jau ir liela, smaga govs. Ja gribas normālu BMW, tad tagad jau jāpērk 2er - nākamie jau ir domāti mājsaimniecēm un tādiem auto ekspertiem kā tu, kuriem viegls, ejošs RWD auto nav nekas vairāk par "mazu sūdu, liekamu vienā maisā ar džetu" ;))

jucis 07.03.2017 12:00

Es izteicu pieņēmumu, ka 4 joslu ceļi laukos nav vajadzīgi, ir dārgāki uzturēšanā, turklāt lauku pašvaldības jau tā nav bagātas. Nevaru iedomāties, kur tu manis teiktajā saskatīji apgalvojumu, ka 2 joslu ceļi ir paraugkārtībā.

jucis 07.03.2017 11:40

Tu mēģināji kaut ko pateikt?

jucis 07.03.2017 11:07

Man šķiet, daudzi grants ceļi Latvijā platuma ziņā ir kā īstas šosejas ar 4 joslām (piemēram, pirmīt liktajā Bauskas video), vai tam ir kāds iemesls? Cik auto dienā brauc pa šiem ceļiem? Tam pašam greiderim tur jābrauc, piemēram, 4 reizes, kamēr uz citiem 2 joslu ceļiem pietiek ar divām. Pēc tam jāklausās, ka nav naudas ceļu uzturēšanai.

Un otrs - pieļauju, ka ātruma ierobežojumi uz šiem ceļiem palīdzētu tos saglabāt labā stāvoklī ilgāk. Kad ceļi ir gludi, tur daudzi gāž ar 90+. Kad ir trepe, tad brauc uz 120, lai nejūt. Pēc tam ceļi tiek sapisti vēl vairāk un pašiem jābrauc uz 20. Kā būtu, ja vienmēr tiktu ievērots ātrums, teiksim, 50 km/h? Protams, pa labu, tukšu, 4 joslu ceļu grūti tā vilkties, turklāt attālumi laukos arī nav paši mazākie, bet no otras puses - arī steigties tur īsti nav kur!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti