chihuahua rakstīja:
Zoo rakstīja: bet tikai nesaprotu kaa to karbuli esi reguleejis
meemam motoram
Noņēmu, izjaucu, izpūtu, iztīrīju, saliku, uzliku-centos pielaist,nesanāca. Laidu 1;2;3 reizi-vienreiz bija pamatīgs blīkšķis pa izpūtēju un cauri. Burtiski tikko mēģināju vēlreiz pielaist-bez izmaiņām. Skrūvēšu sveces laukā, karsēšu(cepšu pankūkas), redz kas notiek! Nevaru gaidīt kamēr dabīgi izgaros, manējā(otra pusīte) jau tā cepjās, ka uz svētkiem nekur netiek.Būšu pārcenties.
A tu adatu un pludiņu arī aizstiki?
Vai tik nebūsi pārcenties un uzlicis parāk augstu līmeni ? Jeb varbūt tu sajauci vietām dīzītes? Kas pa auto tas ir ?
raimondsm rakstīja: Discovery ""A car is reborn"" labojot Jaguar virsbūvi, tika izmantota diezgan interesanta metode bleķu līdzināšanai. Vispirsm bleķi tika notīrīti, tad pārklāti ar kaut kādu pastu un tad, ar gāzes degli no svina stieņiem tika uzkausēts svins, uzklājās kā lejkannu lodējot sildot un ziežot ar vēl kaut kādā smāķī mērcētu palīgierīci, svins tika izlīdzināts, tad ar 2 rokturu plakanu vīli pievīlēts, tad pieslīpets un izskatijas bleķis ka jauns! Ir kaut kas zināms, kas un kā un par cik?
Savā laikā ir nācies lodēt svina kabeļus, tad lodējot tos beigās lai dabūtu līdzenu virsmu, lodējuma vietu apstādājām ar steorīnā ( sķiet tā viņu sauca, tikai tas joks, ka viņš dabā ir cietā veidā, bet šķidrs paliek tikai uzsildot tā, ka arī apsvilināt nagus var viegli !)iemērktu lupatu, virsma sanāca perfekti gluda !
Nu tādam auto kā Jaguar utml. iespējams areī ir jēga šitā darīties vai arī pajaunam auto ko gadījies sabungāt, bet nu 10 un vairāk gadīgu atuo jaun gan ar parasto spaktelīti būs ērtāk ! protams nevajag viņu kraut kilogramiem virsū, bet pirms špaktelēšanas ar āmurīti piestrādāt, jā bet šajos laikos jau baibi maz ir palikuši vēl vecā kaluma meistari kas ar to ārmurīti prot appieties !