Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
avants 19.05.2008 16:33

Jā jā jā, es arī tikai labu varu teikt.

Mašina, kuru pirms kādiem 6 gadiem pie viņiem nopirku, brauc joprojām, kaut arī vairs ne manis aprūpēta. Tajā laikā man likās, ka diezgan dārgi nopirku. Saimnieks nemaz neielaidās uz kaulēšanos, bet nogarantēja tehnisko apskati gan.

īstenībā, sakarā ar veiksmīgo pieredzi, kad vien sanāk, iegriežos pie viņiem papētīt preci - auto ir padārgi.

Arī es esmu tur pamanījis ilgdaudzgadstāvētājus.

avants 21.02.2008 12:39

Es te atcerējos statoil reklāmas vārdus:" . . . un netaisiet bākā kokteili!". Tas attiecināms uz to, ka tikai regulāri lejot (vismaz 3reizes pēc kārtaspilnu bāku) 98. bendžu var attīrīt bāku no 95.+visādi mēsli ietekmes. Un tikai pēc šīm 3 reizēm var sākt salīdzināt motora darbību ar 95. un tagad ar 98. to ka šāds princips ir pareizs, vislabāk var novērot ar ziemas un neziemas dīzeli. Neziemas dīzelis pat nelielās koncentrācijās, visai droši, padara ziemas dīzeli par vēlas vasaras dīzeli.

Savai toyotai kādreiz mēģināju liet tikai 98 un tikai no viena tanka konkrētās pistoļmašīnas(sūkņa). - nobraukto km skaits tiešām pieauga vidēji par 50 km uz 60l degvielas. Ieguvums neliels. Motora darbībā jūtamas izmaiņas nesajutu. Iespējams, ka izmaiņas notiek tik lēnām, ka bez smalku aparātu starpniecības ne nieka nevar samanīt.

avants 15.02.2008 8:33

Normāls pārvietošanās līdzeklis par atbilstošu cenu. Drusku vēl pakaulējies, jo jāsamaina visi iespējamie šķidrumi un siksnas, kā arī jāpacīnās ar rūsu.

Pirms vienoties par pirkumu, jāparūcina un jāpaklausās motoriņš (sākot no aizdedzes atslēgas ielikšanas). Ja lec labi un rūc vienmērīgi, tad viss būss vēl kādu laiciņu labi, - pārvietoties varēsi!

Braukšanai, kā jau te daudzi minēja, šis motoriņš drusku par švaku. Kaut gan, ja pamatā pārvietosies viens, vai arī viens un ar nepiekrautu auto, varēsi arī pabraukt - klasiskā piedziņa tomēr!

avants 23.01.2008 13:37

Pareizi Magistrs saka - ko Tu ar to busu vadāsi, kādam nolūkam pērc, un pa kādiem ceļiem parasti brauksi?

Ja ģimenei un pa asfaltu (notīrītu) tad viennozīmīgi Vito! ja esi lauku vecis, vai meistars amatnieks - T4 karavellu vai transportieri (ja gadās ar 2,5tdi - ideāli), ja esi ģimenisks pilsētlauku vecis, tad gan T4Multivanu ar 2,5TDI un autonomu salona apsildi un kondišku.

Ja izšķiries par T4 un Tev nav apsildāmas garāžas, iesaku, tām divām nedēļām ziemā kad būs zem -20c, turēt pa ķērienam kādu rezerves auto ar benzīna dzinēju.

avants 08.01.2008 12:51

tunos rakstīja:

UN KAADA MARKA RIEPAAM?

Ar riepu marku ir sekojoši:

Negribu izcelt/noliegt nevienu riepu MARKU. Arī atjaunotajām riepām zināmos apstākļos nav ne vainas. Pieredze rāda, ka arī LIELIE BRENDI mēdz palaist apritē riepas, kas darītu kaunu pat 3reiz pavirši atjaunotai riepai. Tātad riepas izvēlamies:

1. Pēc personīgās vispusīgās pieredzes un atbilstoši rocībai senākiem auto braucējiem,

2. Dažos žurnālos (piem."Autobild") diezgan bieži ir riepu testi - izlasi, padomā un meklē riepas daudzmaz atbilstošas savam temperamentam, braukšanas stilam un mašīnai.

P.S. Pazinu kādu ļoti labu braucēju, kuram bija diezgan vienalga ar kādām riepām viņš brauca - atbilstoši riepu stāvoklim un īpatnībām, mainījās tikai betona kluču daudzums bagāžniekā. Neatceros, ka viņš kādreiz būtu auto apskādējis.

avants 07.01.2008 12:20

Slinkums bija visus tekstus lasīt, lai pārliecinātos par nepieciešamību runāt šajā jomā!

Manuprāt, pašam priekš sevis ir jānoskaidro:

1. Auto piedziņa un cik noslogots auto parasti brauc.

2. Pa kādiem ceļiem auto brauc visvairāk (pilsētas asfalts, lielceļu asf., grantene, vai viss ir sajaukts, bet galvenais, svarīgākais ceļa posms ir dziļi lauki, dubļi, bedres, zari).

3. Un cik stundas dienā parasti vizinās.

Nu, re - kad uzšiem visiem jautājumiem atbilde ir daudz maz skaidra, tad var arī izvēlēties riepas.

Topika autoram ir lielmotora AWD, kas liek domāt, ka braukt viņam nākas pa sniegainiem, dubļainiem, bet gludiem ceļiem. Pats auto ir diezgan smags. Tātad, jo noslogotāk šis auto ikdienā brauc, jo "cietākas" riepas var izvēlēties(parasti, jo cietākas riepas, jo arī lētākas). pilsētas auto radzes nevajadzētu. Ļoti mīkstās riepas ir ļotiļoti foršas visādā ziņā, bet ir dārgas, ar smagākiem auto ātri nodilst un strauji zaudē daudzas savas labākās īpašības, izņemot akustisko komfortu.

Pats personīgi, ņemot vērā Latvijas aizvien siltākos klimatiskos apstākļus, šogad paņēmu rupjākas par mīkstajām riepām. Auto ir RWD, tādēļ rēķinos ar to, ka braucot tukšā varēšu drusku paslidināties. savukārt puslīdz noslogots auto pat ledu ņem Dievīgi, bet sniegā un dubļos ir neapturams. Tākā mēdzu skaļi klausīties rādio, akustiskā komforta izmaiņas nejūtu. Tīri finansiāli, uz katru riepu, salīdzinot ar mīksto riepu cenām, ieekonomēju pamatīgi. Teorētiski, šīs riepas lietošu par divām sezonām ilgāk nekā mīkstās riepas.

avants 25.04.2007 11:21

Kādas komplektācijas tev bija tas Durango?

Auto gan mans nebijabet klāt tam tiku. Nevaru saprast kā viennozīmīgi Tev atbildēt??? -

Pēc Durango apzīmējums Magnum, motors 5, (neatceros precīzi, bet virs 5 bija gan), koža, roža utt., zvērs nenormālais, izturīgs, bet vietas tomēr maz. Braucot no Rīgas uz Ventspili - abos galos (drošības pēc) jāpildās. Uz cieta bezceļa labs, bet irdenā vai slapjā bezceļā momentā norokas.

avants 24.04.2007 19:31

Durango nav labi - daudz par daudz ēd un uz mīkstāka seguma par visām varītēm cenšas norakties līdz rāmim. Bet skaņa parto - laba.

Zini, man jau liekas, ka Tavam patreizējam auto nav ne vainas. Ja pārkrāsosi to, vai vismaz nedēļu pabrauksi ar pasātu, sapratīsi, ka Tev jau ir varen labs auto.

avants 24.04.2007 19:09

Klau, KSI kā ta tomēr ir - uzvedība Tavam CV AWD - izslīdot uzvedas kā priekš, pakaļ, vai visriteņ SUBARU? t.i. tiešām visi riteņi visu laiku velk ņemot vērā diferenciāla darbību, vai velk visi, tikai sazin kad katrs no viņiem to dara?

Saprotu, ka T&C vajadzētu būt pilnam ar visādiem elektroniskajiem dīvainajiem navarotiem tipa pret spolēšanu, izslīdēšanu, drebēšanu un pret caureju, bet tomēr kā viššš uzvedas?

Pirms nopirku Previju arī skatijos uz CV, bet nenopirku, jo lielajiem motoriem ir tikai automātiskās kārbas. Pabraucos ar dīzeli un manuālo kārbu - nepatika dažādu sīkumu dēļ,- tas auto"mani neuzrunāja", un arī AWD nebija. Bet joprojām vēl noskatos līdzi garambraucošiem CV AWD, un tomēr interesējos par veco Previju 4WD.

Bet papļāpāt varu par abiem auto. Liekas, ka drīz varēšu papļāpāt arī par Šarānu- nelielā attālumā no manis, liekas, tāds būs.

avants 24.04.2007 11:30

Ak, Godājamais KSI! Man ne prātā nenāca noliegt CV praktiskumu un neskaitāmās labās ašības. Jo sevišķi CV AWD (vai T&C ar 3,8, bet bez gāzes iekārtas, pat bez tās, kas par apmēram 860,-LVL) - pats tādu kādreiz gribēju! Manis izteiktā frāze par CV bija domāta tikai un vienīgi uz to faktu, ka CV pamatā ir priekšpiedziņas auto un tā arī vairumā gadījumu tautā tiek asociēti. Līdzīgi es izteicos arī par BMWun Mercedesi - Tu taču piekrīti, ka BMW ar priekšpiedziņu tā īsti vairs nav BMW?!

Klau, Godājamais KSI, saki kā Tavam CV AWD strādā - visu laiku, vai pieslēdzas kautkādā tikai autiņam zināmā momentā?- tādēļ ir svarīgs nākošais jautājums - Kad Tu tā nedaudz ātrāk ar savu CV palido pa granteni, līkumos auto uzvedās vairāk kā Priekšpiedziņas, kā pakaļpiedziņas, vai tomēr kā Subaru ? Un pagaidām beidzamais jautājums - Previai motors ir pavidu un ļoti zemu, tādēļ tas auto strauji iebraucot nepatīkamā vietā (dubļu bedrē, parastā bedrē, uzbraucot uz gulošā policista, utt.) to ļoti līgani pārvar, Bet CV motors ir tāds paliels un viss atrodas uz prikšējās asssss - varētu būt, ka tas auto, neskatoties uz AWD, nu īsti labi ārpus līdzena ceļu seguma nejūtas un nelīdzenumos traki izsit cauri atsperēm līdz pat korpusam, un kā sekas tam ir bieža dažādu buksīšu, amortizatoru, atsaišu maiņa?

Kā jau minēju, man samērā bieži sanāk nobraukt no līdzena asfalta - tādēļ arī Tev to jautāju par Tavu perfekto CV AWD, tādēļ arī traki gribas ko uzzināt no reāliem Previa 4WD lietotājiem.

avants 23.04.2007 13:03

Tā būs Previa ar priekšējiem velkošajiem riteņiem. Tādā izpildījumā tā gan zaudēs pusi no savas īpatnējās individualitātes.

Gan jau ka auto amatnieki, vai arī atjautīgi, bet ļoti praktiski un arī taupīgi cilvēki no 4WD, nedaudz saspringstot, var uztaisīt kādu vajag - FWD, vai RWD un atkarībā no spiedīgās vajadzības mainīt piedziņas veidu, 4WD pieslēdzot tikai sevišķi slapjos rudeņos un varen sniegainās ziemas dienās.

Jaunās Previjas ir priekšpiedziņas. Braucis pie stūres neesmu, bet tīri emocionāli liekas, ka tā vairs nav Previa, bet tikai tāds nedauz savādāks Craisleris Vojadzeris.

P.S. Esmu dzirdējis, ka arī BMW un Mercedesis mēdzot būt tikai priekšpiedziņas - dīvaini, ko!

avants 20.04.2007 11:32

Gnoms rakstīja:

avants rakstīja: Nu gan ZAVALS! - Latvija ir minivenu zeme, bet Toyota Previa 4WD, izskatās, ka te lieto tikai tādi cilvji kuriem nav iespējas piekļūt Netam???!

viņiem neatliek līdzekļu inetam...

Par 4WD nezinu, bet Klasikai tikai dažas detaļas ir ar tādas padārgākas, bet toties nenieka tajos auto nelūst gan! Arī degvielu savam izmēram/tilpumam ēd diezgan apdomīgi - 10 līdz 12 uz jaukto hundridu pa jauktiem ceļiem.

Ja nu vienīgi tie 4WD braucēji apzināti klusē kā partizāni, lai neaudzinātu sev konkurentus uz 4WD Previām - citu tik ietilpīgu un sabalansētu apvidnieku nav.

avants 23.03.2007 12:24

Nu gan ZAVALS! - Latvija ir minivenu zeme, bet Toyota Previa 4WD, izskatās, ka te lieto tikai tādi cilvji kuriem nav iespējas piekļūt Netam???!

avants 28.02.2007 10:58

Starpcitu, tautai autiņi pamatā ir divu veidu - 1.pārvirtošanās līdzeklis, 2.auguma pagarinātājs. (sportisti ir atsevišķa grupa). Šie abi autiņu veidi dalās vēl vairākos apakšveidos, bet detaļās neiedziļināšos.

Abos gadījumos auto ir pienācīgi jākopj - tas ir fakts! Bet tikvai tā pastāv milzu iespēja, ka ekstremālās atmosfēras temperatūrās, vai parādībās auto nedarbosies - un tas mazsvarīgi tas ir BMW, vai Kamaz, RWD, Vai FWD.

Lielākā auto braucēju daļa ir 1.veida grupā, un lielākā daļa no šīs grupas brauc tik likumpaklausīgi, ka auto piedziņas veids nemaz neizpaužas. Tādejādi atkrīt strīdi par to, kura piedziņas veida auto ir labāki, jo vairums braucēju "nemaz nezin" kuras piedziņas auto ir viņa rīcībā. Un auto viņi ir iegādājušies kā pārvietošanās līdzekli - pietiekoši skaistu, ekonomisku un par rocībai pieņemamu cenu - i VISSSSSS!

2.auto veida īpašnieki arī ir normāli cilvēki. Auto ir viņu hobijs. Vieniem hobijs-lai citi novērtē, otriem lai sakārtotu savu iekšējo ES. gan vieni gan otri var aizmirst laikā samainīt eļlu, vai rudenī veikt akumulatora un ģeneratora testu.

Tākā, jebkurā gadījumā, pamatā, vaina ir tajā blīvē, kas atrodas starp stūri un sēdekli.

avants 26.02.2007 17:53

Pāāāāldies, Godājamais Kindzuli!

- rakstiņi iz dzīves un ļoti interesanti! Labais fakts par VAZ NIVA atsperēm - kādreiz jāpārbauda! Šiem krievu zēniem, liekas, ka lietošanā tikuši diezgan pabojāti Previa eksemplāri, jo tas ko viņi tur ir mainījuši un vēl tik bieži - nu traki nesaskana ar maniem novērojumiem. Kaut gan - liekas, ka visi Previa ovneri bija to lietojuši pamatā pie pilnas (un arī pārpilnas) noslodzes!~

Bet uz manu pamat interesi - Previa 4WD - maz pieredzes atradu.

E heeeeeeiiiii, Previas 4DW lietotāji neslinkojiet, ATSAUCIETIES, LŪDZU!

Taču vēl vasarā redzēju reklāmā, ka vismaz viena 4WD bija ķekavas placī uz pārdošanu. Un pārīti citas uz ielām esmu redzējisa!!! Kur esat 4WD braucējiīīīīī??

avants 12.02.2007 13:40

āzijas izcelsmes radiātori par pieņemamu cenu ir pa ceļam uz ķekavu (mēbeļu veikalā, hihi) - tel.29480011; 7601445. Savam auto uzliku pirms pus gada - niht problemmmms!

avants 07.02.2007 17:31

Shafka Godīgs, jā!

avants 02.02.2007 10:05

Nez vai tas bija starteris, jā! Man kādreiz bija Passāts dīzelis - tieši tā pati kaite auksts lec perfekti, silts pielec lēnām. Tākā neviens lāga nevarēja pateikmt kas tas ir, tad piekopu tehniku"Kamēr rūc -lai rūc". braucu tā trīs gadus i nepievērsu tam uzmanību. Tad auto pārdevu un nākošais īpašnieks tam arī nepievērsa uzmanību. Un tad pēc vēl trim gadiem auto tika sasists, tā arī neuzzinot kāpēc tā!

Tākā, jepievērs tam uzmanību kad tas atkal sāksies. Galvenais, taču, lai aukststs auto labi lec, bet siltu motoru var atļauties arī pagriest biki vairāk.

avants 23.11.2006 10:12

3,14s - teicams simbols, hihi - nebiju agrāk tādu redzējis!Bet ja nopietni - no apraksta varu secināt, ka tie ir bremžu diski komplektā ar klučiem - vienkārši nevienmērīgi kāds no tiem ir modiluši un šī iemesla dēļ bremžu sistēmas spiediens nevienmērīgi sadalās pa bremžu kluča virsmu un bremžu disks periodiski izslīd. Jebkura cita kaite atstātu būtisku iespaidu uz stūres ratu un izraisītu auto vibrāciju pieaugot braukšanas ātrumam.

avants 07.09.2006 12:06

Piezvani Arnim 29283071 un parunājies. Atrodas viņš Dārzaugļu ielā.

avants 10.03.2006 10:45

jd rakstīja: Nu un kas no taas Google? Vai kaads ir saskaaries ar to RA versiju un saliidzinaajis ar GT? Neiet runa par motoru. Motors protams ir krietni jaudiigaaks saakot no 250 liidz 280 zs. Zinu to ka taa ir Japaanas versija. Bet kaut kas zem tiem RA burtiem tomeer sleepjas.

RA ir Saules dievs, tātad Saules Dieva auto!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti