Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
ak 22.02.2010 9:54

Tā arī ir. Kad visu saliku atpakaļ, atkal lādē kā nākas

ak 22.02.2010 9:55

-> bogy - super

ak 27.02.2010 8:58

HIPPY rakstīja: Es domāju ka SPS auto ir ļoti OK – ja tev to mantu kuru vajag peved klāt bez maksas – Malači – cepuri nost – Un vēl stundas laikā

Es gan varu citu ko teikt: pasūtīju gultni, neatveda vispār otrā dienā pateica, ka esot aizmirsuši

ak 11.03.2010 14:09

Hondām ar tā ir. Lai izvilktu atslēgu, vienā brīdī jāiespiež uz iekšu

ak 12.03.2010 9:10

Es teiktu, ka no 1.->1. un no 2. -> 2.

ak 12.03.2010 9:17

Ārā no apļa TIKAI pa 1.

ak 17.03.2010 12:59

Šeit ļoti var palīdzet tāda auto valsts numura uzstādīšana kā filmā "Kurjers". Ar maināmiem numuriem

ak 31.03.2010 8:16

Jā. Šādā situācijā es arī bieži savam auto ieslēdzu tālās gaismas Un man viņu tālie traucē.

ak 31.03.2010 9:58

Nu labi, bet tad esam līdzīgi. Mocis brauc ar tālajiem, es arī. Braucam abi. Kāpēc tad mocisti, kad auto ieslēdz tālos, sāk lekties? Virsū braukt nevienam tāpēc nevajag .

ak 31.03.2010 10:57

CSN ir kaut kas rakstīts par to, ka, ja tevi apžilbina, ir jādod signāls pretībraucošajam, lai pārslēdzas. Un, nemainot braukšanas virzienu, ar ieslēgtām avareikām jāapstājas

ak 06.05.2010 10:53

Vot, šitādi mersedesi ir tā lielākā nelaime. Joslu mainītāji pagriezienu nerādītāji

ak 06.05.2010 12:59

Kā bembis var būt vainīgs, ja brauca taisni? Tikai ar ātruma pārsniegšanu? Tak vainīgs tas, kurš priekšā izlīda, vai nē Kad sanāk vilkt garām joslai, kurā stāv rinda auto, un, ja kāds man izlien priekšā-es vainīgs, vai?

Bet te ir vēl kas - apdzīt neregulējamos krustojumos drīkst tikai tad, ja esi uz galvenā ceļa. Tur Cēsu iela nav galvenā.

ak 06.05.2010 13:51

Vispār tādos gadījumos, kad jābrauc garām stāvošiem troļļiem/busiem u.c. "šķūņiem" jāskatā 2x uzmanīgi gar priekšējā stūra apakšu, vai kāds nenāk, vai jau kājas neredz šī situācija no visām pusēm 2 domīga, viens lec kā traks, otrs neskatās/neredz = abiem crash+vēl kāds gadījuma malā stāvētājs, labi ka ne gājējs.

ak 11.05.2010 8:24

Kas ir Doš Varbūt Bošs Citi vēl mēdz teikt - doch.

ak 11.05.2010 9:35

Pirms kāda lika pāris gadus braucu ar Mondeo, tādu pašu motoru 1.6 DOHC ar gāzi. Un gadījās, ka šad tad tāpat tie apgriezieni mēdza uzkāpt bez iemesla. Tāpat arī pec uzgāzēšanas nekrita nost. Nedaudz labāk palika pēc gāzes reduktora iztīrīšanas.

ak 27.05.2010 13:30

HIPPY rakstīja: BMW 535 pa šoseju tērē 7.5 l un pa pilsētu 12 l (rīga).

Mērītāji atradušies

Šitā visi stāsta, kam pieder līdzīgi vāģi, vai arī, kuri grib pārdot cik ir braukts ar 3l + dzinejiem, dažādiem, neviens vis-vis lielākajā sēņošanā ne mazāk pa 9.5

ak 18.06.2010 8:51

Es te līdz galam nevaru saprast dažus viedokļus. Ja skatās dzīvē, tad sanāk, ka otrā Brīvības ielas josla iet taisni un pāriet uz VEF tilta pirmajā joslā. Pirmā Brīvības ielas josla, ja skatās taisni, iet tiltam garām pa labo pusi. Tiem, kas brauc pa Brīvības ielas labo malējo joslu pirms VEF tilta ir pāpārkārtojas pa kreisi, un līdz ar to , tur nav nekādas priekšrokas. Pārkārtoties var, ja laiž tie braucēji, kas brauc taisni ?:

ak 18.06.2010 9:45

Priekšroka tam, kas no labās puses tad, ja abi maina virzienus. Ja viens brauc taisni, tad viņš brauc taisni. Vai ir skaidrs, kas ir taisni? Ja Tava josla pazūd, izbeidzas, tad kāda Tev priekšroka līst virsū tam, kas brauc taisni?

ak 18.06.2010 9:59

Tak aizbrauc uz VEF tiltu, un apskaties, kur joslas iet. Te daudzi domā, ka 1. josla taisni, vai arī , ka Y veidā joslas sanāk vienā. Kāpēc 2. josla pazūd? Vai tur pirms tā krusta nav zilais kadrāts ar norādītām joslām?

ak 18.06.2010 9:59

kadrāts=kvadrāts

ak 18.06.2010 10:33

scope rakstīja: Domāju, ka problēma ir tajā, ka nav iespējams uz bruģa sazīmēt trajektorijas, kā tas ir piem. Pērnavas un Brīvības krustojumā.

Pēc idejas 2. josla paliek kā 2. josla uz tilta, un tas, ka tur ir ķieģelis ar darbības laiku, liek 2. joslas braucējam pārkārtoties uz 1. joslu.

Tiešām būtu interesanti dzirdēt oficiālo CSDD viedokli ar paskaidrojumu, nevis formālu atrunu.

Ja pieņemam, ka abas, 1. un 2., joslas iet augšā uz tilta, tad tā sanāk. Un visi tur līdz šim brauc uz savstarpējās sapratnes principa, jo izpratne par situāciju ir dažāda. Tur nepieciešama zīme, zilais taisnstūris ar sadalījumu par joslām. Agrāk tāds tur bija, un 1. brīvības josla tika pēc tam apzīmēta ar pagriezienu pa labi, uz bijušo Nelsu.

ak 18.06.2010 12:29

Labi. Tas ir līdzīgi ka ar taciņām parkos, var jau sabūvet trotuārus, kur arhitekts ir iedomājies, ka būtu jāiet. Bet tauta iet citur, un veido savas taciņas. Loģiski būtu vispirms paskatīties, kur tauta ies, un tad tieši tur būvēt trotuārus. Pašlaik īsti nevaru saprast, kā ir pēc likuma, kamēr kāds kompetents analizators paskaidros bez emocijām. BET .. pamēģiniet tur aizbraukt, un kādas 20 reizes izpildīt šo braucienu pa 1.joslu, iedomājoties, ka Brīvības ielas 1. josla aiziet uz VEF tiltu augšā, un , ka jums ir priekšroka. Un tad varēsiet teikt, ka 90% autobraucēju, kas tur brauc, nezina noteikumus, un nedod jums ceļu

ak 18.06.2010 12:35

Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla? Kam 1, kam 3. Motorolleriem 3 joslas sanāk. Ja joslas nav uzzīmētas, tad ir tik joslu, cik auto var braukt blakus. Nav ko karināt to labās rokas likumu visur. Tas darbojas tikai tur, kur abi maina virzienu, un trajektorijas krustojas. Ja abi brauc blakus taisni, bet tas no labās izdomā braukt pa kreisi, kas , viņam kāda priekšroka, vai

ak 18.06.2010 12:37

Šajā gadījumā ir dažādi traktējumi, kā piemēram, nedrīksti veikt apgriešanos, ja kāds ir uzsācis tevis apdzīšanas manevru, nav pat tiesību slēgt iekšā pagrieziena rādītāju...

Arī šādi var paskatīties.

ak 18.06.2010 12:43

Man paziņa līdzigā situācijā pierādīja, ka vainīgs bija pirmās joslas braucējs. Ar mašīnā uzstādīto video pierādīja.

Tāpēc, ka " 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi. "

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti