Manam tas noskrējiens bija, pie manis sākot no 285 00 līdz gandrīz 400 000. Ja vispār var ticēt pirmajam skaitlim. Dzinējs bija uz 2001. gada Omegas, un tik ilgi braucu tikai tāpēc, ka visu atsvēra superīgais komforts un pārējās Omegas īpašības- gaita, skaņas izolācija, izmēri, rw, arī izskats galu galā.
Šeit es teiktu, ka Hondas Accorda 2.0 benzīna atmosfērnieka, ar, laikam 136 zs, dzinējs. 1991. gada parasts melns sedans bija. Kā Honda bija pratusi noregulēt, bet tas cēliens bija fantastisks! Bez pārbūvēm vai spec. filtriem, viss no stoka.
No tiem, ar kuriem esmu braucis, 2.2 DTI Opel. 5 gadu un 100 000 griezumā nekad negāja, kā vajag. Un remontēt arī ne visi māk, nez kāpēc. Pārēji visi dzinēji ir bijuši ok.
Par melno varu teikt tikai, ka šis ir pēdējais melnais, ko nopirku. Nekad vairs. Pat sausā vasarā, nomazgāts, pa 800 m līdz lielajam ceļam jau apput, un izskatās netīrs.
Es gan Ezi daļēji saprotu. Pats bieži redzu šādus. Apdzen neilgi pirms fotoradara, un tad nenormāli bremzē līdz 85 priekšā. Es varētu pievienot vēl vienu lamuvārdu, kā es saucu vienu vadītāju grupu- tupie. Tupie ir tie, kuri konstanti brauc ap 90, vai pat nedaudz zem, un kad tuvojas, piemēram, apdzīvotā vieta Kūdra uz Ventspilenes, kur ir ierobežojums 60, tupie tieši tādā pašā tempā velk cauri, un tā arī turpina. Vārdu sakot, tupie velk vienā tempā visu laiku. Tobiš, ja tupo sanāk apdzīt neilgi pirms apdz. vietas, tad apdz. vietā tas nesas no aizmugure virsū un pat netaisās nomest ātrumu. Gan ja atpazīsiet šo sugu, kāds jau noteikti ir saskāries
rudens68 rakstīja: Raksti 5 diagnostikas . Visās pieslēdza kompi ?
Jau minēju savu d4d . Viens kas kļuva ātri skaidrs ,ka japāņu dīzeļus gadrīz neviens negrib remontēt ,diagnosticēt . Apzvanīju pāris ieteiktos dīzelistus , ,,japāni nēe . Dīzeļcentrs tik atsaucās , bet tā arī neizvedu ,pārdevu
Dīzeļcentrs ir nasks uz atsaucību. Tikai darbu neizdara. Man ir liels aizvainojums, jo viņu neizdarītā darba dēļ iepriekšējam auto Opel Omega tika nobeigts augstspiediena sūknis. Tāpēc tikko kāds piemin Dīzeļcentru R, uzreiz saku, lai tur nebrauc. Viņi labi remontējot jau noņemtus agregātus, tā saka, bet man vajadzēja tieši noteikt degvielas sistēmas hermētiskumu. Tā kā Avensisa īpašnieka problēmu labāk risināt citur.
Es piedāvātu citu risinājumu. Ceļa platums ir daudz platāks, nekā tiek izmantots braukšanas joslām. Visādas asfaltētas smilšainas malas, metrs, divi, kā nu kur, pa kurām neviens nebrauc. Ne visur, bet daudz kur varētu izbūvēt papildus kreisajam, kaut vai īsu, bet atsevišķu josliņu. Bieži vien kreiso grib taisīt 2-3 braucēji tikai no visas plūsmas. Kur nemaz nav vietas, protams, jautājums pa kreisā liegšanu vai neliegšanu aktuāls.
Jā, tā tas varētu būt, ka 140 pat ja drīkstētu, viena liela daļa nemaz neizmantotu. Braucu pa jūrmaleni katru dienu, un pārsvarā pa 1 joslu kad nesteidzos, ir interesanti pavērot "milžu cīņas" 3 joslā no malas.
Ja kvēlsveces kartībā, un griež, tad nav degvielas. Vai nu sūknis psc, vai gaiss sistēmā. Kamēr gaisu izkačā, tikmēr nepielec. (neesmu servisa meistars, tikai dalos pārdomās, 5 gadus lietoju Omega 2,2 DTI, vismaz kaut kādas līdzības dzinējos ir). Kad atrisināsi, uzraksti, kas bija noticis.
Difts un dragreiss ir super! Lai skrietos dragreisā, uz līnijas var nostāties blakus kaut vai 2 auto ar 1.2l dzinējiem. Bet, lai brauktu driftā ir zināmas, augstākas prasības pret auto: jaudai jābūt pietiekamai, un aizmugures piedziņai ielas auto vairs reti kam ir tā RWD, un jaunajiem elektronika neļaus driftēt... negribas būt par nūģi, bet... jaunībā gribas pagāzēt uz katra stūra, bet kad paliekam vecāki, tad skatāmies šķībi uz jauniešu izpausmēm uz ceļiem. Students, kas ir nopircis BMW 325, vēl diezgan ejošu, nepirks abonentu uz 333 trasi, jo naudas vairs nebūs. Bet, neskatoties uz šķībajiem veču skatiem, tomēr uz kāda krustojuma nospolēs melnu svītru....ehhh
Tas, ka bremžu gaismas ik pa laikam deg, vai nedeg, arī stāvot, ir tikai normāli, jo ne visur ir līdzens, arī manuālo karbu īpašniekiem ir jāpietur uz bremzēm. Bet pakaļējiem miglas lukturiem ir spēcīgāka gaisma, kā bremžu, tāpēc bremžu gaismas netraucē, bet miglinieki gan "kož" acīs. Par priekšējiem migliniekiem-manam auto arī ir, cik esmu slēdzis un skatījies, gan miglas laikā, gan tumsā braucot, nu, pāris metrus papildus var redzēt, un tikai. Tā kā es lielu jēgu no tiem neredzu, un arī nelietoju. Pēc nomaiņas miglas lukturi nav jāregulē, ja tikai spuldzīte ir ielikta ligzdā pareizi.
Priekšējās miglas, ja ir noregulētas, nežilbina. Bet pakaļējie miglas lukturi- dažiem auto rūpnīcas novietojums tāds, ka, pilsētas satiksmē tos var sajaukt ar bremžuguņiem, un pats pakaļējo miglas lampu nevietā lietotājs tikt taranēts no aizmugures. Jo nevar saprast, kad bremzē, kad nē. Vispār aizmugurējos miglas lukturus drīkst ieslēgt tikai intensīvas miglas vai snigšanas gadījumā. Un tā intensīvā migla ir ļoti reti, pārsvarā tauta tos lieto jau parastas dūmakas gadījumā, kad redzamība caur visu to ir vesels kilometrs.
Atgriežoties pie topika virsraksta: benzīnu leju Statoil tikai 98, otram auto gāzi kur pagadās, jo ir daudzas gāžu atlaižu kartes no dažādiem kantoriem. Pie tam gāze beidzas šad un tad neprognozējamās vietās, balons rezerves riteņa vietā, nobraukt var apmēram 370 km ar vienu uzpildi.
Vispār liels paldies par šādu topiku. Tā ir sagadījies, ka tieši pašlaik esmu metis acis uz to V70 modeli. It kā patīk, tieši GB12 minēto īpašību dēļ, bet vai nopirkšu, to vēl redzēs. Katrā ziņā dažādie viedokļi ir ļoti interesanti un noderīgi.
Piekrītu par riteņiem.Starpību vadāmībā pamanīs tikai speciālisti, kuru nav daudz. Bet praktiskā ikdienā vieglāk būs ar nedaudz augstākiem. Tie paši 215 uz 55 nav nekādi augstie Piedos kādu kļudu vairāk, kādu akmeni, vai bedrīti uz zemes ceļa.
Tikai nesmejieties, bet krāsu neatceros.... īsi pabrauca garām 2 auto, abi ar gada auto uzrakstiem, otram pat nosaukumu neatpazinu. Viens bija mazais Audi, otrs-vilks sazina kas, nevarēju noteikt.
Pagājušo svētdien laikam kāds testēja to Q2. Kad braucu ar velo Smārdes apkārtnē, viens tāds panesās garām ar uzrakstu "Gada auto", krietni pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu. Bet par to, protams, nepārmetu, tikai tā, paironizēju
Manam tas noskrējiens bija, pie manis sākot no 285 00 līdz gandrīz 400 000. Ja vispār var ticēt pirmajam skaitlim. Dzinējs bija uz 2001. gada Omegas, un tik ilgi braucu tikai tāpēc, ka visu atsvēra superīgais komforts un pārējās Omegas īpašības- gaita, skaņas izolācija, izmēri, rw, arī izskats galu galā.