.. esiet tak optimistiskāki. gan jau kaut ko vēl salaidīs ripā un būs jāpārtaisa par dažiem citroniem, un tauta baudīs sastrēgumu labumus vēl kādu laiku
vo ta pac vēl nezinu, ko vajag, bet uz močiem man tā īsti nekad nav pavilcis. ok, forši jau ir, bet man nav tādas vajadzības. tāpat jau tika teikts par cenām, par robiem, par apliecībām utt. nav jau arī tā laika, lai skrietu kursus un nokārtotu "a". ar šito tik min
vakar bija iespēja patestēt jaunu gilera runner 125. nu patikās jau dikti, bet tā sajūta, ka nav priekšējās haubes vedina domāt, ka tūlīt noraus uz mutes un tad vēl tā sēdēšana - tipa kā uz taburetes (tagad saprotu, kāpēc tāda iesauka) ar ceļiem čut ne kopā bet vienalga feini. tagad tik jāsaliek tie + un - pa plauktiem, lai pieņemtu pareizo lēmumu.
brīžiem liekās, ka var jau palikt uz 4 ratiem, bet kā iesēdies rīta vai vakara propkā - tā domas kardināli mainās.
Stum to autiņu uz ielas un paziņo muņikiem, ka subj. atstāts ilgstoši uz ceļa ... nu un tad lai šie rīkojās saskaņā ar MK 07.09.2004. noteikumiem Nr. 767, ejakulējot to uz maksas stāvvietu pēc 45 dienām, saprotams ja muņiki atbrauks un to brīdinājuma plāksteri uzliks. Tad arī vari paziņot šo prieka vēsti auto īpašniekam
CSDD pakalpojumu pārdošanas politika ir tāda pati, kā McDonaldam - ar banku savā peļņā nedalīties tāpēc arī ir iespējami tikai skaidras naudas norēķini.
a ko? bij' jānopērk kartes un tad jādomā, kur tās iedabūt?
p.s. es ir zemnieks GPS lietošanā, tāpēc ar tādi jautājumi bet toms ar a-eiropas karti darbojas feini (Igors rullē), taču drīzumā var sanāk aizšaut uz r-eiropu a tomā to karšu naff
LyNx8 rakstīja: Man ir oriģinālās - tik jāmēģina kaut ko no SD kartes izkopēt... Testēju jauno TomTom One XL ar 47% LV kartēm. Feins aparāts..
kā reiz nesen tādu iepirku un ar dikti jau patīk nu toč kā jau tika teikts - rotaļlieta pārdevēji gan teica, ka toms ļoti spirinoties pretī kreisajām kartēm un piečakarēt ir izdevies tik dažus aparātus
par free vienmēr esmu gatavs bet tā teikt par draudzīgu samaksu ar nebūtu slikti, lai gan diez ko draudzīgu viņi nez vai piedāvās, jo oficcipars ir Ls 99
CSDD speci ar teica, ka šitie visi stendi ir tādi kā krāniņu staipītāji, tobiš jaudu rēķina pēc savas metodes un iegūtie mērījumi nav salīdzināmi ar ražotāja noteiktajiem, jo stendā ir tikai motors, kuram tad arī rēķina tos ZS. Pēc viņu teiktā tuvākais šāds stends ir atronams vienīgi Vācijā.
juridiski pieejot auto stumšanai pālī nav nozīmes, motors rūc vai nē, jo APK sankcija ir par auto VADĪŠANU reibumā, tā ka varētu veidot judikatūru, lai tiesa izvērtē - stumt pālī ir vai nav vadīšana.
Var doties uz Hansa auto Brīvības ielā (otrs Opel dīleris) un pajautāt pēc cilvēka, kam tīk vecie autiņi. Ceru, ka palīdzēs, jo šim pašam ir liels retro autoparks.
.. tas, ka bmw iksi izstūma chr no austrijas angāriem, mudināja Tevi šo topiku ielikt bmw sadaļā?
bet anyway - jūtu līdzi, pašam bija chr, un Tavs auto līdzīgi kā arī manējais apliecina pašu amerikāņu teikto - chr elekrosistēma dzīvo neatkarīgu dzīvi no paša autiņa
.. "gudri" rādžas jau sāka parādīties 90-to sākumā un tā sistēma saucās RDS + aprīkota ar AF funkciju, lai pavājinoties signālam radio pats meklētu/pārietu uz spēcīgāku, tā lūk.
tikko ar one xl tomu izbraucu slovākus un poļus. darbojās vienkārši lieliski un nekādu problēmu ar ielu atrašanām nebija ne varšavā, ne krakovā, ne zakopānē un arī mega popradā ne. labākais jau ir tas, ka svešā vietā bez kartes esi kā di..sā un ar karti mazliet seklāk, taču ar tomu kā dievs. nu piemēram, iebraucām krakovā, a tur mega sastrēgums. pirmajā ielā metām nost un toms izrēķināja citu alternatīvu. saprotams, ka pāris reizes brēca, ka jāapgriežas, kad iespējams, taču to no mums nesagaidīt
.. esiet tak optimistiskāki. gan jau kaut ko vēl salaidīs ripā un būs jāpārtaisa par dažiem citroniem, un tauta baudīs sastrēgumu labumus vēl kādu laiku