un kas tas ir par kosmisko kuģi ,kuram žēl nomainīt stiklu -stikli ar visu maiņu maksā no 40-100Ls !!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un kas tas ir par kosmisko kuģi ,kuram žēl nomainīt stiklu -stikli ar visu maiņu maksā no 40-100Ls !!!
VWfans rakstīja:
LyNx8 rakstīja: sūdu.. es negribu riskēt ar to motoru. sataisīts jau būs, bet nu i nafig. pārgāja patika.
Nemet tik ātri plinti krūmos - sataisi Pasātu un brauc vismaz 3 gadus! Tam auto taču vēl ir labs potenciāls, saules mūžs priekšā. Pērkot citu auto, Tu tāpat neatradīsi tādu auto, kuram nekas nebūs jāremontē.
baudāms ar ātrumu 75km/h
Sandis_UR rakstīja: A to apdrosinaasanas naudu (70eur) atpakalj neatgriez?
Ja brauc svojim hodom, kaa ir vissizdeviigaak maukt? doma taada, sestdien no riita izbraukt ap 3, peec tam ritaa ap 9 buutu pie poljiem, un vakaraa jau ieks DE. Berlines apkaartne varetu apmesties un peec tam raavienaa uz Taize. Tur padzivoties kadas 3 dienas un ar stpeim vai TGV aizlaist liidz okeaanam. atpakaljcelja iebraukt pie vidusjuras.
Vai Tu zini ka pec 12st pie stūres Tu paliec par autopilotu un ne Tu izbaudi braukšanu ,ne apkārtni redzi .
atpakaļceļā caur Poliju ir tikai viena doma : neaizmigt neaizmigt neaizmigt ,oi mazliet iesnaudos !!!!!
ar savu auto pa nedeļu uzspēsi tik aizskriet un atskriet !
nomas auto dod ,bet ir dārgāka apdrošināšana
maza mašīna ar to 1.0motoru pa bāni 140-150mierīgi tur .
Hahn lidosta ir tuvu A2 bānim
bīstamāks par "nekrietnajiem "BMW drāzējiem un pats par to lielās !!!
VWfans rakstīja: Braucu ar 90 km/h, jo ātrāk braukt nav baudījuma. Varbūt ar jauno Hyundai-SantaFe arī tiektos braukt ātrāk, jo tajā tiešām ātrumu nejūt un ir lieliska skaņas izolācija. Dažreiz atvelku arī līdz 120 km/h, bet secinu, ka kaifa tur nekāda nav - tāds ir mans temperaments... Un, protams, degvielas ekonomija arī ir no svara - ir patīkami pēc 800 kilometru nobraukšanas bākā iepildīt nevis 43 litrus, bet gan 41 litru dīzeļdegvielas! Ne velti dīzelīti pērk, lai iepi$$tu santīmu.
cik Tev gadu ?????
vai esi un kā braucis par Vācijas ceļiem- bāņiem ??????
tik lēni kā pie mums nekur nebrauc ,es vienmer atgriežoties no Eiropas pirmās dienas nevaru sabremzēties
bet tādus uz 75km/h braucošos vajadzētu sodīt par avārijas situāciju izraisīšanu ,jo tā ir apzināta ļaunprātība - es vel saprotu fūres ,bet ja ar vieglo tā dara tas šausmīgs egoisms - līdzvērtīgs tiem kas brauc uz 150 pa divvirzienu šoseju ,kādas mums ir 98%!!!
ar Airbaltic 3st un nemaz nav dārgi ,ja salīdzina ko pa ceļam notēresi (ja vel CP maksāsi )
par ietaupīto naudu noīrē kādu mazu dīzeli un baudi to visu
esmu cauri Eiropai maucis daudz un sapratis ka nav vērts to darīt vairākas reizes - ja dodies pirmo reizi ,tad jaaa .
fūrēm ir šaibas ,kuras ieraksta visus ātrumus ar kādu ir braukusi ,tādeļ tie brauc precīzi ar 90 ,tas ka Tev rāda 85 ir Tava tehniska problēma .
sūdīgāk ie kad tāda fūre ar iestatīto max ātrumu90 km/h sāk apdzīt un ātrumu nepalielina kaut tu viņai purnā ej !!!
Palaidniex rakstīja:
UncleSEM rakstīja: aiz satraukuma taustiņi ķeras bija domāta
padomijas domāšana
kāds tam sakars ar padomijas domāšanu?
Tavs jautājums par to kādeļ Eiropā jalieto ASV mašīnas un kur ar tām jasteidzas .
zini ir tomer foršāka sajūta ja zini ka ātrumu paatrinājumu vari ātri dabūt vajadzīgo - ja nu gadās sākt apdzīšanu ,bet pēkšņi viens dikti strauji pretīm tuvojas !!!
modena rakstīja:
UncleSEM rakstīja:
3.3voyagera motora atgāzes ir tā piežmiegtas ka TO izejot man paprasija lai motru pielaižu - viņš bija uzmetis skatu CO radijumam 0.03 ,pieļaujamo 3.0 vietā
a kas tas par mērvienībam? Cik zinu dīzeļiem dūmainību mēra ar 3.0....
3.3L ir benzīna motors
aiz satraukuma taustiņi ķeras bija domāta
padomijas domāšana
Palaidniex rakstīja:
Ozz rakstīja:
saf rakstīja: Nu jā, MB moš i vajag 3.2L, bet tad ja tev vajag, tad tas nodoklis toč būs po.
Ne tikai no automīļiem nodokļi aiziet mistiskā virziena, bet citās jomās ar, diemžēl... bet varbūt drusciņš atleks arī valsts vajadzībām?
Nu bet vai ta citu Vojageru nava, 2.5L nevelk to kasti?
dinamika kaa vecam zigulim....
un kas ir veel absurdaak-3.3 l eed mazaak nekaa 2.5 vai liidziigi....
tas arhaiskais 4cilindrinieks to kulbu velk ar gruutiibaam, it iipasi ja pareekjina, ka busaa tomeer sakraamee ieksaa visu ko, un tad brauc...
Daži jautājumi:
Kur ar to CV tik dikti ir jāsteidzas un tik ļoti nemitīgi jāapdzen ikdienā braucot, lai būu akūta nepieciešamība pēc tiem 3.3 ģimenes auto?
Vai vienmēr jāvadā līdzi visa iedzīve, lai motors mašīnu varētu pavilkt? (parasti vairāk par vienu braucēju tajos CV nenovēroju)
Vai pērkot jaunu CV ar 2,7 tomēr nemaksā lētāk par 3.3?
Vai CV ir vēl lielāks dzinējs par to 3.3? (vienam paziņām ir dīvaina versija ar 2.0, bet viņš nesūdzas - nekur nav nokavējis un vienmēr un visur, kur gribējis ar to ir aizbrausis)
Vai par topmodeli tomēr netiek maksāts vairāk arī to iegādājoties?
Un kāpēc Eiropā ir jālieto amerikāņu mašīnas?
Kas vainas VW T4 ar 2,5 TDI? Neiet? Vietas maz? Rij daudz?
palaidniekam oadomijas domāsanas stils !!!!
3.3voyagera motora atgāzes ir tā piežmiegtas ka TO izejot man paprasija lai motru pielaižu - viņš bija uzmetis skatu CO radijumam 0.03 ,pieļaujamo 3.0 vietā
Nisans ir tik uzticama mašīna ka pec tam to nevar pārdot - tas jokam un nopietni ,ja nav notriekts tad dikti labi kalpo - savā vienkārsšībā labi !!
mjaaa ,nepatīk man tie otrās mašīnas apšpricētāji -laistā pāri jumtam a pašam maz kas tiek !!!
laikam jau ja ir pieprasijums ir arī piedāvājums !!!
malači !!!!
mazliet izbrīnija autobraucēji ASV - pajauniem auto eļļu maina ir pēc 3 000jūdzēm (apm 5000km) - tāds esot ieteicāmais eļas mainīšanas rezīms -pieprasītasi gan ir 6000MI
es vakar izbraucu ar 310 000 nogājušu A4 tikko no Francijas 1.9TDI - biju pārsteigts gan par kavlitāti gan par gaitu ,šādu noteikti varētu pāgrozīt uz 119tk
gtg2004 rakstīja: Nobraukti ar A4 Avant 1.8 T Quattro 2002.g. ap 6000 km(spid. raadiijums 147000 km),dabuuju mainiit spidometru- 500 Ls (kaads bija ložņaajis gar to, un bija plaisa,plus veel kompi nevareeja piesleegt,piekodeet rezerves atsleegu u.c.),zobsiksnu +rulliishi 300 Ls,eļļas 80 LS.Veel nobeidzies lukturu skalojamais suuknis,cik maksaa -veel nezinu.Braucot ,kameer nav uzsilis motors, suudiigi iesleegt otrajaa aatrumaa,kad nopirku bija auksts laiks(sals),domaaju taapeec taa pagruutaak paarsleegties,varbuut kaada kaarbas padushka beigta...Pirmie iespaidi -lielu uzticiibu taa mashiina man pagaidaam neviesh(laikam ieprieksheejaa dziivee nav iipashi saudzeeta).Pirms tam braucu ar Vectra 2.0 1996 g.-ieskreejiens,jauda,benziina pateeriņš(ap vid. 9 l) aptuveni vienaadi,ja neskaita,ka ar Audi pirmais robs taads baigi iiss.Cenas ziņaa 5-reiz daargaaks par Opeli ,bet vai 5-reiz labaaks?, izskata ziņaa jaa ,bet taa izdaudzinaataa Audi kvalitaate,izturiiba...nu nezinu gan ,saliidzinot ar savu ieprieksheejo Opeli,izturiigaaki izskataas tikai bleķi-tie ir cinkoti
vai Tu kadreiz esi braucis ar 147 000 km iebrauktu mašīnu ?????
pats jau atbildēji - spidometrs bija sabojāts !!
reizini ar 3 to ko redzi ,ja tādi defekti ,jeb nu dikti sista !!!
pedālim to mehānimu var ļoti vienkārši nomainīt ,tā ir tāda sazobe kura aiz vecuma sprūk pāri !!
ford transitam maksāja kaādus 15Ls ,nomainīt tiešām var paccccccccccccccccccc
Corolla nav kosmiskais kuģis ,kaut arī 20006 gada un katru krāsojumu mehāniski var bojāt !!!
viens jau uz tādu jautājumu atbildēja visizsmeļošāk - ja gribas kaut ko dračīt yad var atrast ko noderīgāku nevis automāta kloķi ))
braucu pirms 3gadiem , par maksas celjiem maksaat vareeja arii EUR ,kartes pienjeema tikai krediita - VISA elektron raadija ka falsha !!
rgcwtxkmt9729w9 rakstīja:
piparinjs rakstīja: Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.
Savulaik, kad benja bij deficīts, tika nobrauktas arī vairākas pudeles acetona.
Savulaik, kad mocis tika salasīts pa daļām, uz daudz ko tika ekonomēts - bremžu nebija kā tādu, sajūga arī nebija, nebija arī sajūga vāka - varēja skaisti redzēt, kā griežas pa taisno sametinātais sajūgs, ganģenē eļļu pa laikam pašpricēja no līdzpaņemtās minerāleļlas pudelītes. Protams, ka pirmajam mocim nebija arī izpūtēju, pat līkumu ne, labs skats pa tumsu - liesmas šāvās laukā no cilindra ; gāzes ručkas arī nebija - gāzēja pa taisno raustot trosīti.. ār vārdu sakot - vispār nekā laba tur nebija, bet prieks no tā bija neizmērojams. Ilgs mūžs gan tam verķim nebija - kkāda iemesla pēc virzulis noķīlēja tā, ka klanis saliecās U formā un salauza arī virzuli, tas bija uz šosejas, braucot uz ~70 km/h - pēkšņi nometa pa mēmajiem! Superīgas bērnības atmiņas!
toreiz ar tām primitīvām tehnikām prieks par katru rūcienu bija neizmērojams - tādu prieku tagad nevar izjust nekādā krutā mašīnā !!!
pašam gadijās ZAZa motoru pārlasīt 1x mūžā ,visu veicu pats un dikti nopriecājos ,kad uz vakara pusi viss bija salikts vietā , sāku pētīt kas palicis pāri - atradu tādu savādu nelielu paplāksni un tad sapratu ka to bija jaskrūvē pašā sākumā - kloķvārpsta lai nostiprinātu vietā bija tāda savāda parikte japisskrūvē .
nācās visu veikt no jauna !!
senos ,padomju laikos strādāju servisā par autokrāsotāju un gadijās redzēt kā divi kolēģi acis aizlējuši bija Moskvičam aimugurējās durvis aizšpaktelējuši ,laikam jau domājuši ka ZAZu taisa !!!
ja protokolu parakstiji bez iebildumiem ,tad būs grūti ko izstrīdēt ,citādi jau vajadzēja apstrīdēt CPista ātruma mērīšanas metodes - videoradars taču nebija ?