Lai pievērstu valdības, Satiksmes ministrijas un VAS "Latvijas valsts ceļi" uzmanību reģionālās nozīmes valsts autoceļa P4 Rīga – Ērgļi kritiski sliktajam tehniskajam stāvoklim, Ropažu novada pašvaldība, Ropažu novada Uzņēmēju biedrība un Ropažu novada iedzīvotāji aicina uz preses konferenci, kurā informēs par akcijas "STOP ielāpiem! Paraksties par P4 atjaunošanu!" uzsākšanu.
Mediju pārstāvji tiek aicināti apmeklēt preses konferenci otrdien, 2017. gada 24. oktobrī plkst. 15:00 P4 Rīga – Ērgļi krustojumā ar autoceļu V67 (pagriezienā uz Ropažiem) Pietāni - Purmaļi.
P4 ceļš, kas ir viens no nozīmīgākajiem reģionālajiem autoceļiem, savieno valsts galvaspilsētu ar Vidzemes novadiem un attālākām pilsētām un novadiem. Līdz šim tas nav piedzīvojis nevienu rekonstrukciju kopš tā izveidošanas!
Autoceļš P4 nodrošina transporta kustības iespējamību un savienojumu no valsts centra uz Vidzemi un attālākām pilsētām un novadiem. Labi attīstītam un uzturētam reģionālo ceļu tīklam ir liela nozīme ceļu satiksmes drošības jautājumos. Tam ir izšķiroša nozīme pilnvērtīgā valsts un reģionu attīstībā, nodrošinot iespēju pilnvērtīgām attīstības un loģistikas iespējām.
Ropažu pašvaldība un iedzīvotāji jau vairākus gadus pacietīgi gaida autoceļa P4 Rīga – Ērgļi sakārtošanu, ik gadu mutiski saņemot VAS "Latvijas valsts ceļi" solījumus veikt būtisku ceļa rekonstrukciju, šo darbu veikšanu iekļaujot dažādos plānošanas dokumentos. Taču – tā kā gadu no gada ceļa rekonstrukcijas darbu realizēšana tiek novirzīta arvien tālākā nākotnē, šie solījumi vairs neizklausās ne ticami, ne pamatoti.
Ropažu novada iedzīvotāji, uzņēmēji, un arī pašvaldība ir zaudējusi pacietību gaidīt, zaudējusi ticību valsts institūciju apgalvojumiem un izstrādātajiem plānošanas dokumentiem, tādēļ pieprasa nekavējošu valsts institūciju rīcību autoceļa sakārtošanā un sniegt objektīvu un ticamu informāciju iedzīvotājiem.
Vispirms ir jāsaved kārtībā valsts galvenie autoceļi un tad var ķerties klāt arī mazākiem.
Un "Stop ielāpiem" pie LV finansējuma būtu jāpārsauc uz "Par kvalitatīviem ielāpiem". Ja normāli uzliktu ielāpu, tad viņi tā nejustos. Pašreiz visi ielāpi tiek likti ar kaudzi un tikai 1x pielīdzināti ar vibroblieti. Asfalts pie šāda remonta kļūst sliktāks par grants ceļu. Un ir posmi, kur šo kaudzīšu, nevis ielāpu, biežums ir jau trešajā vai piektajā līmenī, kas arī redzams raksta bildē. IAuto varēja apjautāties ceļu daļai, kāpēc tiek visas bedres uzbērtas ar kaudzi, ja visas tās kaudzes nekad nenoplok.
Pilnīgi pareizi- ar to vibrroblieti jau sen tiem par bedrīšu taisīšanu atbildīgajiem pundurasiem vajadzēja krānus noblietēt.Piem starp V-pils un Liepājas šosejām ir tāds tipa “ceļš” Kalciems-Kūdra- kurš kopš krievu laika ir ar šādu tehnoloģiju apzināti sajāts. Labāk būtu vnk smiltis sabēruši tajos cohumos un otru daļu (ieekonomēto) atbildīgajām personām drisās sabāzuši