Ropažu novads ar akciju “STOP ielāpiem!” prasa aktīvu rīcību ceļa P4 atjaunošanai 17

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Ropažu Novada Pašvaldība | 20.oktobris 2017 14:54

Lai pievērstu valdības, Satiksmes ministrijas un VAS "Latvijas valsts ceļi" uzmanību reģionālās nozīmes valsts autoceļa P4 Rīga – Ērgļi kritiski sliktajam tehniskajam stāvoklim, Ropažu novada pašvaldība, Ropažu novada Uzņēmēju biedrība un Ropažu novada iedzīvotāji aicina uz preses konferenci, kurā informēs par akcijas "STOP ielāpiem! Paraksties par P4 atjaunošanu!" uzsākšanu.

Mediju pārstāvji tiek aicināti apmeklēt preses konferenci otrdien, 2017. gada 24. oktobrī plkst. 15:00 P4 Rīga – Ērgļi krustojumā ar autoceļu V67 (pagriezienā uz Ropažiem) Pietāni - Purmaļi.

P4 ceļš, kas ir viens no nozīmīgākajiem reģionālajiem autoceļiem, savieno valsts galvaspilsētu ar Vidzemes novadiem un attālākām pilsētām un novadiem. Līdz šim tas nav piedzīvojis nevienu rekonstrukciju kopš tā izveidošanas!

Autoceļš P4 nodrošina transporta kustības iespējamību un savienojumu no valsts centra uz Vidzemi un attālākām pilsētām un novadiem. Labi attīstītam un uzturētam reģionālo ceļu tīklam ir liela nozīme ceļu satiksmes drošības jautājumos. Tam ir izšķiroša nozīme pilnvērtīgā valsts un reģionu attīstībā, nodrošinot iespēju pilnvērtīgām attīstības un loģistikas iespējām.

Ropažu pašvaldība un iedzīvotāji jau vairākus gadus pacietīgi gaida autoceļa P4 Rīga – Ērgļi sakārtošanu, ik gadu mutiski saņemot VAS "Latvijas valsts ceļi" solījumus veikt būtisku ceļa rekonstrukciju, šo darbu veikšanu iekļaujot dažādos plānošanas dokumentos. Taču – tā kā gadu no gada ceļa rekonstrukcijas darbu realizēšana tiek novirzīta arvien tālākā nākotnē, šie solījumi vairs neizklausās ne ticami, ne pamatoti.

Ropažu novada iedzīvotāji, uzņēmēji, un arī pašvaldība ir zaudējusi pacietību gaidīt, zaudējusi ticību valsts institūciju apgalvojumiem un izstrādātajiem plānošanas dokumentiem, tādēļ pieprasa nekavējošu valsts institūciju rīcību autoceļa sakārtošanā un sniegt objektīvu un ticamu informāciju iedzīvotājiem.

 
Visi komentāri
 
gunbox 20.oktobris 2017 15:22
5 2 Atbildēt

Vispirms ir jāsaved kārtībā valsts galvenie autoceļi un tad var ķerties klāt arī mazākiem.

Un "Stop ielāpiem" pie LV finansējuma būtu jāpārsauc uz "Par kvalitatīviem ielāpiem". Ja normāli uzliktu ielāpu, tad viņi tā nejustos. Pašreiz visi ielāpi tiek likti ar kaudzi un tikai 1x pielīdzināti ar vibroblieti. Asfalts pie šāda remonta kļūst sliktāks par grants ceļu. Un ir posmi, kur šo kaudzīšu, nevis ielāpu, biežums ir jau trešajā vai piektajā līmenī, kas arī redzams raksta bildē. IAuto varēja apjautāties ceļu daļai, kāpēc tiek visas bedres uzbērtas ar kaudzi, ja visas tās kaudzes nekad nenoplok.

650 21.oktobris 2017 2:15
1 1 Atbildēt

Pilnīgi pareizi- ar to vibrroblieti jau sen tiem par bedrīšu taisīšanu atbildīgajiem pundurasiem vajadzēja krānus noblietēt.Piem starp V-pils un Liepājas šosejām ir tāds tipa “ceļš” Kalciems-Kūdra- kurš kopš krievu laika ir ar šādu tehnoloģiju apzināti sajāts. Labāk būtu vnk smiltis sabēruši tajos cohumos un otru daļu (ieekonomēto) atbildīgajām personām drisās sabāzuši

wons 20.oktobris 2017 15:51
0 6 Atbildēt

To Kangaru ceļa posmu nevajadzētu asfaltēt.

janka 20.oktobris 2017 20:34
1 0 Atbildēt

kādēļ nevajadzēja?

realists 20.oktobris 2017 16:10
1 0 Atbildēt

Ropažu novadam vajag domāt par pāris čiekuru piesaistīšanu dzīvosanai.Tad ceļu uztaisīs.

wons 20.oktobris 2017 16:22
0 1 Atbildēt

Turpat blakus jauns asfalta ceļš uz Ērgļiem un noslogojums nekāds.

Suntazi 20.oktobris 2017 16:39
0 1 Atbildēt

Kurš ir tas paralēlais ceļš no Rīgas uz Ērgļiem?

Vai Kokneses?

klm 20.oktobris 2017 17:05
6 11 Atbildēt

Kāde jēga to ceļu remontēt, ja blakus ir Siguldas un Kokneses ceļi? Ne tur tranzīts brauc, ne tur noslodze liela. Naudas izmešana vējā. Ja pašvaldībai vajag, lai taisa par savu naudu. Lai atceļ NĪ nodokļu atlaides un nauda ceļam būs.

Pļurkt 20.oktobris 2017 20:15
7 7 Atbildēt

Kāda jēga kaut ko darīt ārpus lielpilsētām - tā pat visi izbrauks uz UK, Vāciju un Norvēģiju!!

msh 23.oktobris 2017 21:20
0 0 Atbildēt

Bet šis jau ir pie lielpilsētas un līdz ar to viss visdrīzāk notiks.

Pļurkt 20.oktobris 2017 20:18
0 2 Atbildēt

Japānā ir vilciena maršruts, kas KATRU dienu ved VIENU skolnieci uz un no skolas!!

Nezi kāpēc japāņiem šķiet ka tas rentējas!!??

Latvānijas zagļu bandai nekas nerentējas ja nenes tūlītēju peļņu ne vēlāk kā uz pēcpusdienu! Ka ti slēgt satiksmi, ka tik slēgt skolas, ka tik slēgt da jebko...

ezis71 20.oktobris 2017 21:46
2 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu klm,arī Priekuļu pašvaldība šķērdē naudu tur kur nevajag,uztaisīja saules pulksteni kur vasaras vakarā ir ēna,pie kapiem mežā kaut kādu Rododendru taku kur odi ēd nost,bērnu laukums mūžīgā ēnā,plus izraka bedri un iebēra šķeldu,ķipa lai bērni nemīcās pa dubļiem,tagad pēc lietus staigā kā pa purvu.Viss labākais ar veco ūdenstorni,pagāšgad uzcēla stalažas un atrestaurēja torņa augšu,nojauca stalažas,šogad atkal uzslēja stalažas,šogad taisa apakšu.Tāpēc nav jābrīnās kad pašvadībai nav naudas.

wons 20.oktobris 2017 20:54
0 2 Atbildēt
iciks 23.oktobris 2017 19:45
3 0 Atbildēt

Ko Tu ar to vēlies pateikt? Atbalsti, nosodi, vai vēl ko?

Mazliet zinu to stāstu par to Kangaru smilšu grēdu. Tas Edmunds ir tāds dieva dots cilvēciņš Edmunds Kance (iemetiet gūglē un pēc rezultātiem varat spriest par viņa "saturu"). Viņš faktiski ir savtīgs salašņa - savu izklaižu dēļ (teiksim, 3x gadā apmeklēt "ainavisko lielceļu") čakarē dzīvi tiem, kas tur dzīvo un ceļu faktiski izmanto. Nav jau grūti dzīvot dižajā pilsētā un pamācīt bauriem, kā dzīvot, vai ne?

Šī Kances un citu vides aktīvistu dēļ tika nostopēts ERAF līdzfinansētais projekts un ceļa asfaltēšana. Tagad gan runā, ka varbūt uzliks tā saucamo dubulto virsmas apstrādi, kam nevajag birokrātiskas dabas aizstāvju atļaujas u.t.t.

Dabas aizstāvjiem vēlos teikt vienu:

1) grants ceļš tur ir bēdīgā stāvoklī un JEBKURA rīcība to ceļu darīs tikai labāku;

2) kaut kādas taisnošanas - varbūt kādā vietiņā kādu nieku var arī taisnot, bet pietiek izbraukt to posmu, lai saprastu, ka pašā virsotnē esošajam ceļam iztaisnošanu veikt - tas ir pamatīgs darbs un pamatīgi līdzekļi un tas pilnīgi noteikti neatmaksājas;

3) nekādu ainavu tur redzēt nevar. Viss ir aizaudzis. Kā runā, kādreiz tur koku un krūmu neesot bijis, tad esot bijis labs skats. Tagad? Nekā.

Ezis 24.oktobris 2017 6:50
0 0 Atbildēt

Tikai zemeņlasītāji izbrauc. Tie, kuri pieraduši ņemt, ne dot, tie, kuri sr 9 klašu izglitibu vēlas lielas algas, bet ir slinki pat skolu pabeigt.

Māris Andersons 24.oktobris 2017 11:56
1 0 Atbildēt

Lai nejauktu cilvēkiem galvu (un daži neraudātu par Kangaru kalniem) - runa iet par ceļa posmu no 18. kilometra (Apveceļa) līdz Kangaru kalniem!

Atb kim 24.oktobris 2017 13:09
1 0 Atbildēt

Kā dolomīts nonāks Rīgā? Un no kā tad būvēs tos citus ceļus?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 4

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 11

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti