Rīgas apkaimē jāveic satiksmes mierināšanas pasākumi 16

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 12.maijs 2021 7:47

Rīgas apkaimēs nepieciešams veikt satiksmes "mierināšanas" pasākumus, šodien pēc tikšanās ar Bieriņu apkaimes attīstības biedrības pārstāvjiem norādīja Rīgas domes Satiksmes komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV).

Viņa ieskatā apkaimes drošību būtiski varētu uzlabot, strādājot pie satiksmes "mierināšanas" pasākumiem, piemēram, vietām sašaurinot ielu krustojumus, ierīkojot ātrumvaļņus un uzstādot atbilstošas ceļa zīmes. 

Tāpat Bieriņu apkaimē esot jāturpina darbs pie esošās velonfrastruktūras uzlabošanas pasākumiem, lai tā varētu kļūt par velobraucējiem draudzīgāko Rīgas apkaimi.

Pēc biedrības ierosinājuma viņš iepazinies ar apkaimes "melnajiem punktiem" un pārrunājis, kā uzlabot iespējas droši nokļūt uz Rīgas Angļu ģimnāziju un citām izglītības iestādēm. 

"Viena no būtiskākajām problēmām ir tā, ka Bieriņu apkaime robežojas ar Mārupi un ielas tiek izmantotas tranzītam, neievērojot, ka tur ir dzīvojamā zonā un pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu. Tāpēc tagad strādāsim pie risinājumiem, kā vairākās vietās "mierināt" satiksmi," sola Pulks.

Veloaktīvists Viesturs Silenieks informējis, ka pie Rīgas Angļu ģimnāzijas ir izvietots visvairāk velo novietņu visā Rīgā, kas veicina bērnu un jauniešu pārvietošanos ar velosipēdiem, bet pie nepiemērotas infrastruktūras šie braucieni uz un no skolas nav droši.

Bieriņu apkaimes attīstības biedrības pārstāvjiem ir vairākas vīzijas, kā ceļu uz skolu padarīt drošāku, piemēram, veicot Zvārdes ielas rekonstrukciju, izbūvējot gājēju ietvi un velojoslu. 

Silenieks norādījis, ka būtiski ir ne tikai ieviest satiksmes organizācijas izmaiņas, kuras veicinātu drošu Bieriņu apkaimes veloinfrastruktūras attīstību, bet arī izglītot bērnus un jauniešu par noteikumiem, kas jāievēro, pārvietojoties ar velosipēdu. 

Biedrības pārstāvji ieskicēja savu vīziju par to, ka skolā varētu darboties velo darbnīca, kas veicinātu bērnu un jauniešu izglītošanu par šiem jautājumiem.

 
Visi komentāri
 
WALA 12.maijs 2021 8:59
5 2 Atbildēt

Man atkal škiet ka "vecu āpšu" aka Pulka k-ga mierināšanas pasākumi būtu jāveic!

Brauktuves vari šaurināt cik gribi - no tā neviens lānāk braukt nesāks, sāksies tikai arvien sviestainākas apdzīšanas, kā šodien viens veca MB īpašniex uz Čaka - pa velo joslu apdzina mani un vēl 2 auto, pie kam priekšā Opelim ielīda nu tā ka, ka malziet un Opelis ieliktu šim pa pakaļas spārnu, tur pat CP jautājumi nerastos par to kurš vainīgs ... Kaut pie Zemitānu tilta tetovēto jaunēkli tāpat ~ 40 km/h es vienalga apdzinu.

P.S. Visi 3 auto tā mierīgi ar dudinājām uz ~ 40 km/h, lai priekšā esošais sarkanais paspēj pārslēgties uz zaļo ( ķērām zaļo vilni), bet "jaunēklim" škita ka 3 auto garumi pirms Opeļa ar meiču pie ruļļiem ir par "daudz brīvas vietas"

P.P.S. + man škiet ka tie Bieriņu aktīvistu centieni būtu jāliek pie "priekšvēlēšanu aģitācijas", jo gadiem tie āpši nav neko jēdzīgu tur izdarījuši ar visu to ka vieta kur un kā to darīt ir visu laiku bijusi, un lai aŗi es ļoti atbalstu salabot tās lietas kas tur ir greizas, mani kaitina kā "nekā nedarītāji" izliekas ka "glābj pasauli" un kaut kā "nejauši" sagadījies ka sakrīt ar vēlēšanām (gan ne Rīgas)...

Sorry bet neticu ka tiks darīti labi darbi, un esmu gandrīz gatvas saderēt ka tiks uztaisīts tikai lielāks sūds kā ir ...

Mierinātājs 12.maijs 2021 9:12
6 2 Atbildēt

Un kurš nomierinās O.Pulku, kas lobē pašpasludināto apkaimju autoritāšu intereses?

Tad kad dzīvojamo māju biedrības raksta domei par RNP bezpriģelu, O.Pulks un citi domnieki nekustina ne ausi. Tiklīdz kaut kāda lielo kapu biedrība(tāpati velobraucēju biedrība)/PIlsēta cilvēkiem un visādas apkaimju biedrības uzraksta vienu e-pastu par satiksmes mierināšanu, tā skrien kā driģenes saēdušies un plātās ar saviem varoņdarbiem!

O.Pulka zināšanai - man neatliks nekas cits, kā O.PUlkam ievilkt treknu mīnusi vēlēšanās, citādi jau nav iespējams nomierināt sakarsušās galvas!

oi! 12.maijs 2021 11:25
2 6 Atbildēt

Izskatās, ka tu mums esi pašpasludinātais auto supremātists, kurš uzskata ka ielu izmantošana ir tikai auto īpašnieku privilēģija. Tu esi tas, kurš braucot garām velosipēdistiem, uzskata par pienākumu taurēt? Tādi kā tu ir jāsoda, liekot nedēļu braukt ar velo, lai tu saprastu ka liels tu esi tikai sēžot auto.

Mierinātājs 12.maijs 2021 13:58
4 0 Atbildēt

Manā saimniecībā ir 5 velosipēdi un es mierīgi braucu pa ceļa braucamo daļu, jo es māku braukt un atšķirībā no tevis, protu braukt arī ar mašīnu, motociklu, laivu un pat kravas auto.

Un varu teikt to, ka ja ceļš ir pietiekami plats, tur droši pietiek vietas visiem, bet ja to sašaurina, tad arī vietas velosipēdam un mašīnai paliek mazāk. Un tad arī velosipēdists rāda šoferim fakuci, kad šis pabrauc tā tuvāk garām. Ja sašaurina krustojumu un to krustojumu ir jāizbrauc fūrei, vai garmoškas autobusam, tad blakus esošo velosipēdistu neredz un nospiež kā prusaku, jo nav atstāta vieta kur pamukt, jo O.Pulks ir izdomājis visu sašaurināt, jo kāds šaurpieris tā pateica. Par sodu tev vajadzētu uzlikt par pienākumu pabraukt ar satiksmes autobusu vai atkritumu izvedēju, lai saprastu to sviestu, ko tu tur stum! Apkaimes iedzīvotājiem primāri interesē sabiedriskais transports, nevis veloradikālisms.

ja 12.maijs 2021 15:14
0 3 Atbildēt

ja tu neredzi velosipēdistu un spied viņu nost kā prusaku, tad tavas tiesības ir jāņem nost - esi nopircis.

pareizi saki - pa brauktuvi var braukt arī velosipēdisti un nekul sviestu par sašaurinājumiem, vienkārši netesies ar ātrumu kas tev traucē sabremzēties, ieraugot šķērsli.

Šoferis 12.maijs 2021 16:33
2 0 Atbildēt

Mierinātājs zin ko runā, ja ar velosipēdu brauc aklajā zonā, var ātri aizbraukt arī pie Pētera. Un tam nav nekāda sakara ar CSN vai kā, speciāli jau neviens virsū nebrauc, bet velosipēdu pat nejutīs! Tam, kurš ar galvu draudzējas ne loģika, ne CSN nav problēma! Kas ar galvu nedraudzējas, tas pēc tam raud gaužas asaras.

anonimikis 12.maijs 2021 11:20
3 2 Atbildēt

Dzīvojamās zonās ir jāievieš vienvirziena ielu princips, lai likvidētu iespējas tās izmantot tranzītam.

tas 12.maijs 2021 11:30
1 0 Atbildēt

līdzēs tikai daļēji, jo vienu ielu izmantos turpceļam, bet paralēlo - atpakaļceļam.

varbūt līdzētu satiksmes shēmas sarežģīšana, lai pārrautu taisnās līnijas - vietējiem tas netraucēs, bet tranzītnieki meklēs citu ceļu.

Mierinātājs 12.maijs 2021 14:04
2 0 Atbildēt

Tas nestrādā. Man pie mājām ir vienvirziena satiksme un visu laiku kāds kaimiņš no šķērsielas izdomā pabraukt 10-50 metrus pret spalvu, jo negrib braukt lielo līkumu.

ļoti bieži krustojumā kāds saskrienas ar velosipēdistiem, skrituļotājiem, jo skatījās vai kāds nebrauc pa vienvirziena ielu, bet nenovaktē, ka gar dzīvžogu pret spalvu virzās velo, skūteris, skrituļslidotājs, jo prātā neienāk, ka pa vienvirziena ielu, kāds mauks pret spalvu.

kaimiņš 12.maijs 2021 16:06
0 2 Atbildēt

Nofilmējiet, uzrakstiet iesniegumu un lai taupītājs samaksā dārgāk, nekā viņš līdz šim ir ietaupījis. Un tas ir vēl labais variants. Ņujorkā viņam sadauzītu auto ar slidām turpat krustojumā, neatejot no kases un vēl pašam tiktu.

Kaimiņš2 12.maijs 2021 16:57
2 0 Atbildēt

Nu un tad kaimiņš stučīs par nenopļautu zāli, neizkārtu karogu, pārāk skaļu mūziku, vai omi, kas pandēmijas laikā atbraukusi pie mazbērniem. Nē, paldies!

ha 12.maijs 2021 20:48
0 0 Atbildēt

A tu viņam sunim pamet saindētu desu, un panesās)) Beigās abas ģimenes būs zem zemes un tranzīts nevienam netraucēs

Varbūt 12.maijs 2021 13:27
5 0 Atbildēt

Varbūt tomēr jāsakārto satiksme uz galvenās ielas, lai nerastos sastrēgumi un tranzītam nebūtu vajadzība izmantot citus ceļus?

Šobrīd piedāvātie risinājumi ir sacensties, kurš sačakarēs satiksmi vairāk, lai pa viņa ielu neviens nebrauktu...

Nu 12.maijs 2021 14:24
2 0 Atbildēt

Bieriņos, jau nebūtu vispār par ko žēloties. Tur ir ļoti labas tranzīta ielas, Kantora un Daugavas. Var būt tikai vajadzētu vēl kādu tranzītielu, kas savienotu šis abas ielas, kaut vai tās pašas Brūkleņu vai Dauguļu ielas. Starp citu tā paša Brūkleņu iela jau vēsturiski tikusi vaidota normālā tranzīta platumā, tikai nekas nav līdz galam uztaisīts. Un ja ir šis tranzīta ielas (normālas) tad uz pārējām var eksperimentēt ar puķu podiem un citiem "mierinātājiem" .

Un par velo. Nu tak var turpināt to pašu zaļo veloceliņu. Atduras nekurienē. Var taču mierīgi būvēt tālāk gar Marupiti tad uz pa Kantora ietvi mierīgi līdz pat lidostai

WALA 12.maijs 2021 21:03
1 0 Atbildēt

Ja vēl jopcij tai Rīgas puse spetu to asfaltu dabūt gludu (komunikācijas izskatas ka taisa sudus, un tie "gravji/strauti" kas pa trubam apaksa palaisti) , tad brauktuves platums tur jau ir gana labs, un vēl varetu kārtīgāk iztīrīt kokus/krumus pirms pārejas + ja ietvi uztaisitu līdzenu un puslīdz taisnu , ka saka večiem "cenas nebūtu". Un no velo viedokļa es teiktu ka gar Dzelzceļu varēja jaunu kaut ko sadomāt uztaisīt, jo daudz jau tur netrūkst, pie Turības metot pa Ziepīša pusi tur jau ir OK braucams gabals ... un esmu pat līdz LU braucis "pa dzelzceļu" - nesanak atri, bet uzdarit var ...

Un 12.maijs 2021 14:30
3 0 Atbildēt

tieši šī savienojuma (perpendikulāri no Kantora ielas uz Marupes pusu) trūkums arī izraisa visas problēmas Bieriņos.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO) 8

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

"Nissan" finanšu gada pirmajā ceturksnī strādājis ar peļņu

Japānas autobūvnieks "Nissan" šī finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās jūnija beigās, strādājis ar 114,5 miljardu jenu (880 miljonu eiro) peļņu salīdzinājumā ar 285,6 miljardu jenu zaudējumiem pagājušā finanšu gada pirmajā ceturksnī, liecina uzņēmuma pārskats. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 6

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti