Strādā pie iespējas jūrmalniekiem bez maksas braukt uz Rīgu ar vilcienu 27

 
Nozare.lv | 30.marts 2023 11:43

Jūrmalas domes deputāti lēmuši par līguma slēgšanu ar AS "Pasažieru vilciens" par informācijas sistēmu tehnisko risinājumu pielāgošanu, lai Jūrmalā deklarētie iedzīvotāji varētu izmantot vilciena satiksmi maršrutā Rīga - Ķemeri bez maksas.

Sistēmas pielāgošanai "Pasažieru vilciens" izsludināšot iepirkumu, bet patlaban informācijas sistēmu pielāgošanas izmaksas tiek plānotas 30 000 - 35 000 eiro.

Paredzēts, ka braucienu izmaksas segs Jūrmalas pilsētas pašvaldība. Sabiedriskā transporta padomes sēdē 2022.gada 27.maijā Jūrmalas pilsētas pašvaldībai tika apstiprināts tarifs jeb viena brauciena izmaksas vienai personai 1,153 eiro, neskaitot pievienotās vērtības nodokli. Kā sēdē paskaidroja pilsētas Attīstības pārvaldes vadītāja Gundega Ose, gadā šie braucieni domei varētu izmaksāt aptuveni 1,2-1,6 miljonus eiro.

Jūrmalas pilsētas Attīstības nodaļa pēc šīs sistēmas ieviešanas plāno salāgot pilsētas autobusu satiksmi vilcienu sarakstam, un uzskata, ka cilvēki mainīs paradumus, biežāk izvēloties videi draudzīgo sabiedrisko transportu.

 
Visi komentāri
 
Ome 30.marts 2023 11:52
4 1 Atbildēt

No auto caurlaidēm iekasēto naudu beidzot tērēšot caurspīzdīgi...vilciena biļetēm.

R(8) 30.marts 2023 12:08
0 0 Atbildēt

Principa ideja nsv slikta un rietumeiropa jau vairakus gadus pastav sada prakse , tikai menesbilete nav pa brivu , bet gan ir par simbolisku cenu 20 euro pieaugusiem un 15 euro berniem un ja perc bileti uz 3 menesiem tad pieaugusajiem ta ir pa 51 euro , bet berniem pa 36 euro , protams tas neatrisina visus sastregumus , prakse pierada , ka sastregumi ir samazinajusies pa 30%

vietējais 30.marts 2023 12:10
3 1 Atbildēt

Atbalstu! Bet tikai tiem jūrmalniekiem, kuri ienākumu nodokli atstāj Rīgā!

WALA 30.marts 2023 12:10
5 0 Atbildēt

Pie tā kādas dotācijas tiek mestas sab. transporta virzienā, ši droši vien ir vien no pēdējā laika jēdzīgākajām idejām ...

Cerams arī lietotāji būs ...

Jūrmalnieks 30.marts 2023 12:45
4 2 Atbildēt

Jūrmala risinās Rīgas sastrēgumu problēmu uz saviem pleciem? Bet man doma patīk, ja vēl pievienotos Sigulda, Jelgava, Saulkrasti būtu feini!

R(8) 30.marts 2023 12:56
2 0 Atbildēt

Tas butu logiski , jo 70% Siguldas un Saulkrastu iedzivotaji strada Riga , bet no Jelgavas tie ir kadi 50%

imzz 30.marts 2023 13:05
3 2 Atbildēt

Tikai sastrēgumus labāk risinātu spoguļvariants: iebraukšanas maksa Rīgā, un , attiecīgi, dotācijas vilcienu biļetēm :-/

Liepājnieks 30.marts 2023 14:19
0 2 Atbildēt

Tas būtu variants, tikai tādā gadījumā Rīgai jāatņem galvaspilsētas statuss. Liepāja varētu būt jaunā galvaspilsēta, bet Rīga paliktu par maksas sūnu ciemu!

Kamēr visas valsts iestādes un arī klīniskās universitātes slimnīcas ir Rīgā, tikmēr iebraukšanas maksu prasīt nevar. Ja to visu no Rīgas izņem ārā, Rīga ir sū*** uz puļķīša.

Krotow 30.marts 2023 15:35
0 0 Atbildēt

Sagribēji gan 🌔

Cita lieta ka lielās ministrijas ar galmu gan būtu jāizformē pa lielo novadu pilsētām.

Tikai 30.marts 2023 15:38
2 1 Atbildēt

Liepāja vispirms būtu mazliet jāsakopj. Nu vismaz Tirdzniecības kanāla centra puses krastu. Kāpēc Ventspils varēja sakopt Ventas krastu, bet Liepāja kanāla malā vel pėc 30 gadiem pilns ar graustiem?

Rīdzis 31.marts 2023 21:20
1 0 Atbildēt

Jā noteikti, varētu padomāt, ka Liepāja ir sakārtota skaista pilsēta…

Prasts žūpu midzenis un izbijis strādnieku miests vien ir…

imzz 30.marts 2023 12:54
1 0 Atbildēt

Tad jau lai jelgavniekiem un ogrēniešiem arī lai dotē, kā arī siguldniekiem un saulkrastiešiem. Kāpēc lai vienīgi Jūrmalas iedzīvotāji būtu tās īpašās būtnes ?

Tālākā Jūrmalas pašvaldības teritorija ir no Rīgas centra apm. 40 km. Būtu loģiski šādu iespēju nodrošināt visu apdzīvotu vietu, kuras nav tālāk par 40 km no Rīgas, iedzīvotājiem, un kuri dodas uz Rīgu ar vilcienu.

Jūrmalnieks 30.marts 2023 14:20
0 2 Atbildēt

Ir variants Rīgu pievienot Jūrmalai!

Krotow 30.marts 2023 15:35
0 0 Atbildēt

Tad jau Truksnis vairs ārā no kabineta nenāks. Un visu dienu tur šņauks.

Slinkais 30.marts 2023 17:47
1 0 Atbildēt

ej taks tu tirts!)

Secinājums 30.marts 2023 13:48
2 1 Atbildēt

Jūrmalnieki ir nabadzīgi, jo nevar atļauties vilciena biļeti.

zigus 30.marts 2023 14:20
0 0 Atbildēt

Protams ka būs .... kāpēc ap mikroautobusu maksāt 2.15 ..ja varētu uz Rīgu aizbraukt pa velti ???? Tikai tad , vajadzēs vairāk vilcienu , lai vakarā , varētu tikt mājās, lai stacijā nebūtu jāgaida 40 min , vai pat stunda

LDz 30.marts 2023 14:35
2 0 Atbildēt

Var jau stāvus braukt, par velti būtu grēks prasīt pilnu komfortu

Dome 30.marts 2023 14:34
1 1 Atbildēt

Tas strādātu, ja vienlaicīgi jūrmalniekiem atceltu lētās gada caurlaides. Ja būtu jāpērk kā visiem - protams, ka sāktu izmantot vilcioenu. Vai tad jūrmlanieku auto nepieķēza apkārtējo vidi? Pieķēza. Bet kāpēc tiem ķēzīšana izmaksā lētāk?

650 30.marts 2023 15:47
1 0 Atbildēt

Bet kamēr lepnie lielRīgass lohi maksā/par! , jūrmalniekiem jau nezkuro gadu pilsētas autobusi ir pieejami par velti.

Liellohs 30.marts 2023 15:53
0 0 Atbildēt

Cik tad tur ir to autobusu maršrutu - divi ar pusi?

650 30.marts 2023 16:12
1 0 Atbildēt

Nu tā nu gan nav, mierīgi var aizbraukt no viena gala līdz otram.Pie kam, tie autobusi tiešām kursē pēc grafika.

Pati tā ideja/par vilcienu nav peļama, jo piem (tā saucamā liepājas autobus pārka) maršrutnieks nedēļā/mēnesī no cilvēkiem izvelk milzu naudu.

Senākos krievu laikos daudzi massveidā pirka mēnešbiļeti un "uz darbu" vai vienkārši uz rīgu brauca ar vilcienu.Kādi tur tie lepnie jelgavas vai ogres iezemieši darīja tieši tāpat (tā vietā, lai bojātu gaisu sasstrēgumos un massveidīgi bandītiski uzvestos uz attiecīgo novirzienu šossejām). 

No šodienas viedokļa gan tādam diezgan uzņēmīgam būtu jābūt, lai ikkatru dienu savas 2arpus vai pat vairāk stundas šitik nesavtīgi ziedotu priekš trulas pārvietošanās.Arī no kādu tādu "citu" pilsētu (vai miskastu) apdzīvotājiem izpelnīties atzinību protams būs pilnīgi neiespējami.

Ābols 30.marts 2023 15:52
4 0 Atbildēt

Lai reali tas strādatu, tad tik tiešām VISĀM pierīgas pasvaldībām ir jāvienojas par vienotu sādu mērķi- tās iedzīvotāji var ar sabiedrisko braukt bez maksas. (Jūrmalas, Jelgavas, Ogres, Olaine, Ādažu, Salaspils, Saulkrastu)

UN GALVENAIS Pasažieru Vilcienam arī palielināt reisu skaitu!!!!! Īpasi rīta un vakara stundās, ta lai vilcieni kursē ik pēc 10-15minūtēm visos virzienos!!!!!

 Savādāk jau tagad sanāk diezgan besīties un stumdīties jo brauceju daudz bet vilciens ar 4 vagoniem reizi pus stundā no/uz Jūrmalas galu. Un kad atnak vasara- tad vēl tūristi un atpūtnieki piebiedrojas bariņam....

 Daudzi vienu reizi pameiginot nospļausies un turpinās braukt ar auto! Dārgāk, bet vismaz nav jāpsiežās, nav jāelpo citu sviedri un neviens pakausī neelpos utml....

 Nu un tad arī būs kāds rezultāts. Savādak būs tāda ''zaļā'' iecere uz papīra ko palepoties priekš Eiropas(gan jau saņemot kādu pateicību naudiskā kvotē ko iebāst sev kabatā.)

Heh 30.marts 2023 15:55
2 0 Atbildēt

Kad biļete uz Jūrmalu maksās piecīti, tad varēs laist vilcienus ik pēc 10min. lai nav jāspiežās cieši kopā. Bet to jau atkal neviens negribēr....dodiet šiem komūnismu par pliku velti.

Smaidiigais 30.marts 2023 21:28
0 0 Atbildēt

Neba nu to pāris eiro dēļ brauc vai nebrauc ar vilcienu! 

Transporta ērtums ir no svara. Un laiks. Kā tikt līdz stacijai. Ja ar auto, vai vēlo,  vai to ir kur atstāt.  Uz kurieni Rīgā vajag. Vai kaut kas smagāks jāved.

Janka777 30.marts 2023 22:35
0 0 Atbildēt

Bez maksas, protams, nav nekas. Jautājums, kuras Jūrmalas budžeta izdevumu daļas no šī cietīs.

Kanibaals 31.marts 2023 13:08
1 1 Atbildēt

Jūrmalas bomžiem dzīve ies uz augšu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 2

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti