Visi komentāri - 1.novembrī: Rīgas domes departaments tiešsaistes pasākumā informēs par Gaisa tilta pārbūves projektu

1.novembrī: Rīgas domes departaments tiešsaistes pasākumā informēs par Gaisa tilta pārbūves projektu 14

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 28.oktobris 2023 17:49

Trešdien, 1.novembrī, no plkst.17 līdz 18 Rīgas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments (ĀMD) tiešsaistes pasākumā informēs par Gaisa tilta pārbūves projekta izstrādi, aģentūru LETA informēja pašvaldības pārstāve Lelde Rudzika.

Tiešsaistes pasākumā sabiedrību informēs par būvprojekta izstrādātajiem risinājumiem, kurus detalizēti risinās pilnvērtīgā būvprojekta izstrādes stadijā.

Būvprojektu "Gaisa tilta būvprojekta minimālā sastāvā izstrāde" izstrādā piegādātāju apvienība AS "Ceļuprojekts" un SIA "BRD projekts".

Šobrīd projekta izstrādātāji sadarbībā ar ĀMD, Pilsētas attīstības departamentu, SIA "Rīgas satiksme" un VAS "Latvijas dzelzceļš" noslēdz būvprojekta minimālā sastāvā izstrādes stadiju. Pašvaldība aicina iedzīvotājus iesaistīties būvprojekta izstrādes stadijā, lai veicinātu tā veiksmīgu integrēšanu pilsētvidē.

Tiešsaistes pasākums norisināsies video konferences formātā "MS Teams" vidē un to varēs vērot "Rīga attīstās" "Facebook" kontā. Pēc risinājumu izskatīšanas paredzēta neliela diskusiju sadaļa. Pēc pasākuma ĀMD gaidīs rakstiskus viedokļus un ierosinājumus par projekta risinājumiem.

Lai būtu iespēja uzdot jautājumus un piedalīties diskusijā "MS Teams" vidē, pasākuma dalībnieki aicināti reģistrēties līdz trešdienas, 1.novembra, plkst.10, aizpildot aptaujas anketu vietnē "ej.uz/rygs".

Līdz sanāksmes norisei ar izstrādātajiem priekšizpētes materiāliem iespējams iepazīties vietnē "ej.uz/urfq".

Pašlaik turpinās darbs pie četru tiltu - Jorģa Zemitāna, Gaisa tilta, Vanšu tilta un satiksmes pārvada pār dzelzceļu Gustava Zemgala gatvē - būvprojektu izstrādes. Visu novembri katru trešdienu, no plkst.17 līdz 18 departaments organizēs informatīvus tiešsaistes pasākumus, kuros iedzīvotājiem būs iespēja iepazīties ar projektu gaitu un uzdot sev interesējošus jautājumus.

Par katra tiešsaistes pasākuma norisi un iespēju reģistrēties diskusijā "MS Teams" vidē informācija sekos, pauž Rudzika.
 

 
Visi komentāri
 
es 28.oktobris 2023 19:26
0 1 Atbildēt

Kurā pusē tad jauks nost ēkas? Loģiskāk būtu kreisās puses, ja brauc uz centru.

Krotow 28.oktobris 2023 23:32
0 0 Atbildēt

Kur tur ir redzams ka kaut ko jauks nost?

0pis 29.oktobris 2023 2:00
0 1 Atbildēt

Jaukšot nost auto joslas. Atstās tikai vidu ar tramvaja sliedēm 😃

imzz 29.oktobris 2023 10:29
4 0 Atbildēt

Izslēgts. tad jau nevarēs realizēt pilsētu cilvēkiem, resp. Ķīnu pag.gadsimta 60-70.gados, kad visi nabadzības dēļ brauca ar divriteņiem.

0pis 29.oktobris 2023 10:59
1 0 Atbildēt

Nu, kāpēc gan. Pa vidu brauks tramvajs, sānos būs vienā pusē gājēju ietve, otrā - velojosla. Lai beidzot nebūtu šaurās ietves kāzusa ar gājējiem un velosipēdistiem uz 90cm platas ietves.

Auto būs elegants jaunais šķērsojums apkārt centram lai nav jāperas pa Brīvības ielu nokvēpinot vēsturiskās fasādes.

es 29.oktobris 2023 11:51
0 0 Atbildēt

Tramvaju laidīšot pa apakšu, būs otrais tramvaja/vilciena krustojums Rīgā. Augšā būs 2 pilvērtīgas auto joslas, 2 sabtransa, + balkoni gājējiem un velo.

0pis 29.oktobris 2023 14:05
1 0 Atbildēt

Ja nebūs atdalīti velo no gājējiem, tad uzskatām tirsā darbs un materiāls. Nu nevar likt gājējiem likt riskēt, ejot pa veloceļu. Un otrādi. Pat ja tas balkons būs platāks - vienmēr atradīsies gājēji kas iet blakus, vai velosipēdists vai skūterists kas brauc par ātru un par tuvu gājējam. Atsevišķi un miers mājās.

Freijers 30.oktobris 2023 12:18
0 0 Atbildēt

Kāpēc nē, vello nevar adkvātu ātrumu izvēlēties - t.i. nenesties pa ietvi vai kā ? Pats esmu ar vello tur braucis, piebremzē vienkārši un viss. Jo ilgāk ar šiem priviliģetajiem satiksmes dalībniekiem auklējas, jo sliktāka kultūra viņiem izveidojas, par ko var pateikt paldies visādām pilsētām cilvēkiem un pseido auto ekspertiem (kādi te arī papilnam) - auto nīdējiem. Mazāk joslas tur nevar atstāt, tādēļ, ka apvedceļa nav !

0pis 30.oktobris 2023 16:28
0 0 Atbildēt

Kā tad nav apvedceļa? Blakus Zemitānu un Brasas tilti, nav tā arī Deglava.  Priekš auto tas ir vien pūtiens 😊

Bet par velo piebremzēšanu man doma patīk, jā. Īpaši dzirdēt no auto vadītāja, kas nesaprot kāpēc ne pa visiem ceļiem un ne vienmēr drīkst braukt ar 100km/st. Jo tā taču ir pavisam cita lieta, vai ne tā.

Mhm 29.oktobris 2023 12:45
1 1 Atbildēt

Būšot arī trešais stāvs automašīnām. Paredzēts bez ātruma ierobežojuma. 300m varēs skrieties uz nebēdu.

iJuris 30.oktobris 2023 8:55
0 0 Atbildēt

Viena joslai automašīnām ar maiņvirzības kustību, pa vienam auto turp pa vienam atpakaļ.

Tas tramvajs drusku maitā pasākumu, bet nekas.

Tātad uz tilta jālikvidē gājēju malas, uz tā reķina jācenšas dabūt 2as pilnvērtīgas joslas katrā virzienā.

Gājiem uc ne auto braucējiem jāizbūvē tunelis vai divi, katrā ielas pusē zem vilciena sliedēm. Droši ērti patīkami.

Reāla vajadzība iet pāri tiltam nav, pašiem ērtāk un vieglāk. 

Ielai būtu jābūt bez liekiem pagreizieniem un vijeboniem, bet maksimāli taisnam brauktuves turpinājumam.

Nekādas sabiedriskās joslas gar malām, ja tik ļoti vajag, lai brauc pa tramvaja sliedēm.

Ieguvums no šāda projekta ir 2x2 joslas, pilnībā atdaļiti gājeji no motorizēta transoprta.

Ilgtermiņa ieguvums, pēc iespējas samazinot pudeles kakla veidošanos.

Vieglāka gājēju ceļa uzkopšana ziemas laikā.

Problēmu gan rada Bērzaunes un Krimuldas ielas izbrauktuves uz Brīvības ielu.

Visticāmak ka tur vairs uz brīvibās ielu nevarēs izbraukt.

Saprotu ka mana doma ir dārga un sarežģīta, bet es to darīju ar domu maksimāli atvieglot šī pārvada šķersošanu visiem.

Freijers 30.oktobris 2023 12:16
1 0 Atbildēt

TAs tilts, ņemot vērā, ka pirms un pēc tā ir pa 2 joslām + tramvaja sliedes ir reāls pudeles kakls, jo arī vēl joprojām, dēļ Z koridora neesamības, Brīvibas iela ir maģistrāls ceļš cauri Rīgai. Tā kā visas vello fantāzijas var atstāt kaut kur dziļi...

0pis 30.oktobris 2023 16:34
0 0 Atbildēt

Nu, kādas fantāzijas....velotiltu uzbūvēt blakus ir viegli un nav dārgi. Paskaties, kāda tur gājēju un velo plūsma, īpaši vasarā. Gājēji lai iet pa šaurajām ietvēm jo tiem ta vietas pietiek, velo rullē blakus pa atsevišķo tiltu.

es 30.oktobris 2023 18:51
0 0 Atbildēt

Koridori ir  Lubānas iela - Dienvidnieks. Un Brīvības iela - Teika - Dienvidnieks (A2 trase). Un Brīvības iela - Gustava Zemgala gatve. Centrs ir jāatstāj izredzētajiem un tīrajiem dzinējiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti