Volkswagen būvēs rūpnīcu ASV

 
18.jūlijs 2008 0:30

Volkswagen ir uzsācis automobiļu rūpnīcas celtniecību Čatanūgā (Chattanooga), Tenesī štatā. Ražošanu tajā paredzēts uzsākt 2011. gada sākumā.

Volkswagen AG uzraudzības padome apstiprināja plānus un investīciju apjomu 1 miljarda ASV dolāru (aptuveni 620 miljonu eiro) apmērā. Par jaunās rūpnīcas atrašanās vietu grupas valde jau iepriekš bija izraudzījusies tieši Čatanūgu . „ASV tirgus,” sacīja Prof. Martins Vinterkorns, Volkswagen AG izpilddirektors, „ir nozīmīga mūsu attīstības stratēģijas daļa, un šobrīd mēs apņēmīgi ieņemam šo tirgu. Volkswagen šeit būs ļoti aktīvs.”

Pirmais celtniecības posms ir paredzēts, lai nodrošinātu visas produkcijas gada jaudu – 150 000 automobiļu, ieskaitot automobiļu virsbūves ražošanu, ārējo apdari un montāžu. Jaunākās modulārās ražošanas sistēmas rūpnīcā nodrošinās maksimālu elastīgumu. Pirmais tur ražotais automobilis būs jauns vidēja izmēra sedans, kas speciāli pielāgots ASV tirgum. Rūpnīcas būvniecības otrajā posmā uzņēmums Volkswagen pats nodarbinās apmēram 2000 darbiniekus, turklāt tiks radītas papildu darba vietas piegādes un loģistikas sektoros.

„Šī rūpnīca iezīmē pagrieziena punktu Volkswagen izaugsmes stratēģijā,” saka Prof. Vinterkorns. „Līdz 2018. gadam mūsu pārdošanas apjomi ASV būs sasnieguši 800 000 Volkswagen automobiļu gadā, un šai jaunajai rūpnīcai tajā būs galvenā loma.” Volkswagen uzskata, ka rūpnīca palīdzēs izlīdzināt valūtas maiņas svārstības. „Tas, kā arī mūsu izaugsmes stratēģija, ir priekšnoteikums uzņēmuma panākumiem dolāra zonā.” Šo panākumu acīmredzams nosacījums ir panākt, lai ASV pircēji uztver uzņēmumu kā pašmāju ražotāju.

Savas ASV rūpnīcas potenciālās atrašanās vietas sarakstā Volkswagen sākotnēji bija iekļāvis 25 kandidatūras. Valde izvēlējās Čatanūgu, jo tā pārspēja (gan pavisam nedaudz) nākamās labākās kandidatūras; ievērojama tās priekšrocība ir jau gatavā sastāvdaļu piegādātāju infrastruktūra, kvalificēta darbaspēka pieejamība, attīstīti īpašumi apmēram 550 ha platībā ar tiešu transporta savienojumu. Prof. Vinterkorns piebilda: „Mēs vēlamies izveidot nopietnu atbalstu sev pašiem, kad tur kļūsim par lielāko automobiļu ražotāju no Eiropas.”
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti