TDI un TSI: ārkārtīgi efektīvi dzinēji Golf klasei 3

2.septembris 2008 11:31

Volkswagen standartizē dzinēju klāstu Golf automobiļu segmentā. Modeļiem Golf, Golf Plus, Golf Variant un Jetta tagad ir pieejamas divas TSI dzinēju versijas: 90 kW/ 122 ZS tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbīnu, kā arī tā paša dzinēja 118 kW/ 160 ZS versija, bet ar turbīnu un mehānisko kompresoru.

Turklāt TDI programma tiks paplašināta, lai Golf modeļos ietvertu pirmo Common Rail dzinēju.

Pirms diviem gadiem ieviešot TSI dzinējus ar augstu griezes momentu, Volkswagen ievērojami samazināja atsevišķu modeļu degvielas patēriņa un izmešu līmeņus. 122 ZS jaudīgajam Golf automobilim ar septiņu pārnesumu dubultā sajūga DSG transmisiju dzinēja kombinētajā ciklā nepieciešami 5,9 litri degvielas, kas atbilst 139 g/km CO2 emisiju līmenim. Salīdzinājumam – dzinējiem bez turbo kompresora (200 Nm griezes moments) ir divu un vairāk litru cilindru darba tilpums, kamēr TSI dzinēji, ko ražo Volkswagen, ir kompaktāki un tiem nepieciešams vien 1390 cm3 darba tilpuma. Ārvalstīs ļoti jūtama ir arī papildu finansiālā priekšrocība: transportlīdzekļiem ar šiem TSI dzinējiem ikgadējais transportlīdzekļa nodoklis Vācijā ir mazāk kā 100 EUR.

Līdztekus benzīna dzinēju standartizācijai, 103 kW/ 140 ZS 2,0l TDI dzinējs, kas ir viens no populārākajiem dīzeļdegvielas dzinējiem tirgū, ir pielāgots Common Rail tehnoloģijai, un tiks izmantots jau sestās paaudzes Golf automobilī. Šādā veidā dzinēji atbilst Euro 5 standartam, kas tiks ieviests 2009. gadā, stingrajiem izmešu līmeņa ierobežojumiem. Ar 320 Nm tie sniedz augsta līmeņa griezes momentu ar mērenu degvielas patēriņa līmeni: Jetta 2,0 TDI (no 2009. gada) modelim tie ir 5,5 litri dīzeļdegvielas uz 100 km (143 g/km CO2). Ir pieejama arī dubultā sajūga DSG transmisija, un līdz pat 20 procenti šīs klases klientu (atkarībā no modeļa) izvēlas šo ērto iespēju.
 
Visi komentāri
 
261252. viesis 2.septembris 2008 21:11
0 0 Atbildēt

Neko teikt! Tehnoloģijas ir spērušas milzu soli uz priekšu degvielas ekonomijā! Golf 3 ar 1,9Tdi 110 Zs patērēja 4,5L/100. 1993 gadā! 2008. gadā šis fantastiskais piedāvājums reāli fascinē! :)

261254. viesis 2.septembris 2008 21:29
0 0 Atbildēt

3.golfs bija vieglāks(lasi:5.golfs ir drošāks triecientestos un bagātāku bāzes aprīkojumu),motors nepildīja Euro5 normas un bija ar mazāku griezes momentu-šo iemeslu dēļ to nevar padarīt ekonomiskāku par "veco labo".

261257. viesis 2.septembris 2008 23:21
0 0 Atbildēt

Jetta 2,0 TDI (no 2009. gada) modelim tie ir 5,5 litri dīzeļdegvielas uz 100 km (143 g/km CO2).

Šitas atgādina C4 2.5 R5 TDI veikumu :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmizrādi piedzīvo visu laiku jaudīgākais Subaru (+ FOTO) 1

Japānas autobūves kompānija Subaru uz Detroitas autoizstādi atvedusi sportiskā sedana WRX STI jauno modifikāciju – S209, kas kļuvusi par visu laiku jaudīgāko Subaru modeli. Lasīt vairāk

 

"Latvijas ceļu būvētājs": Topošās valdības deklarācijā par autoceļu uzturēšanu runāts nekonkrēti

Topošās Krišjāņa Kariņa (JV) valdības deklarācijas projektā par autoceļu uzturēšanu runāts vispārīgi un, cik iespējams, nekonkrēti, uzskata biedrības "Latvijas Ceļu būvētājs" (LCB) priekšsēdētājs Andris Bērziņš. Lasīt vairāk

 

Neizturot slodzi, Valkas novada Zāģezera ledū ielūzusi "BMW" automašīna

Vakar Valkas novadā vairākas personas vēlējušās izklaidēties, braucot ar automašīnu pa aizsalušu ezeru, taču ledus slodzi nav izturējis un automašīna ielūzusi ledū, aģentūrai LETA stāstīja Valsts policijas (VP) Vidzemes reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Ilze Mote. Lasīt vairāk

 

700 000 eiro zaudējums – jauniešu „izklaides” dīleru centrā

ASV četri jaunieši kādā dīleru centrā sadauzījuši 20 jaunas automašīnas, nodarot īpašniekiem zaudējumus aptuveni 700 000 eiro apmērā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti