Mitsubishi laiž tirdzniecībā jaunās paaudzes elektromobili i-MiEV 1

10.jūnijs 2009 12:19

Mitsubishi Motors Corporation 5.jūnijā iepazīstināja ar i-MiEV jaunās paaudzes elektromobiļa sērijveida versiju, nosaucot to par „celmlauzi, kas atvērs durvis uz nākamo autobūves simtgadi.” Japānā automobili i-MiEV varēs iegādāties no šā gada jūlija beigām.



i-MiEV uzņēmumā Mitsubishi Motors simbolizē aptuveni 40 gadu elektromobiļu izstrādes kulmināciju. Sērijveida i-MiEV tiek prezentēts kā pilnībā ekoloģisks automobilis, risinājums dažādiem izaicinājumiem, ar ko mūsdienās sastopas automobiļi, ieskaitot vides piesārņošanu, globālo sasilšanu un no naftas produktiem iegūstamās enerģijas krājumu izsīkšanu. Izstrādājot infrastruktūru, kas veicinātu elektromobiļu iegādi, uzņēmums turpinās plašo sadarbību, gan ar privāto, gan valsts sektoru Japānā un citās valstīs.

Mitsubishi Motors 2009. finanšu gadā uz ekspluatācijas līguma pamata uzņēmumiem un pašvaldību iestādēm cer nodot aptuveni 1400 i-MiEV modeļus. Uzņēmums plāno sākt i-MiEV tirdzniecību individuāliem klientiem 2010. gada aprīlī, bet pasūtījumus sāks pieņemt jau šā gada jūlija beigās Mitsubishi Motors mājalapā.

Galvenās iezīmes

1. Bezizmešu auto

i-MiEV ir bezizmešu transportlīdzeklis, kas braukšanas laikā nerada CO2 izmešus. Pat ja ņem vērā to CO2 izmešu daudzumu, kas tiek radīts elektrostacijās, i-MiEV rada tikai aptuveni vienu trešo daļu no tā CO2 izmešu daudzuma, ko rada benzīna miniauto „i” (aprēķini veikti Japānā, balstoties uz vidējiem Japānā noteiktajiem elektroenerģijas rādītājiem).

2. Brauc tikai ar elektroenerģiju

i-MiEV ir ļoti ekonomisks, jo kā jaudas avotu izmanto tikai elektroenerģiju. Turklāt, atkarībā no elektroapgādes uzņēmumu izcenojumiem, izmaksas iespējams samazināt, lādējot akumulatoru laikā, kad tiek piemērots pazeminātais tarifs (naktī).

3. Kluss, izveicīgs, ērts

i-MiEV sniedz klusu un ērtu braukšanas pieredzi, kāda iespējama tikai tādēļ, ka elektromobilim nav iekšdedzes dzinēja. Pateicoties augstam griezes momentam, kas tiek sasniegts jau pie zemiem dzinēja apgriezieniem, tiek nodrošināta dinamiska braukšana, kas pārspēj ar benzīnu darbināto turbodzinēju miniautomobili „i”.

4. Akumulatora uzlādēšanas intervāls

i-MiEV ir būvēts tā, lai ar vienu akumulatora uzlādēšanas reizi Japānas pilsētas vidē varētu nobraukt 160 km. Tādējādi, tas ir pilnīgi pietiekami, lai šo automobili varētu ērti lietot ikdienā.

5. Akumulatora uzlādēšana

Elektromobilī i-MiEV izmantota trīs veidu uzlādēšanas sistēma, kas ļauj akumulatoru uzlādēt mājās vai esot ceļā. Parastā uzlādēšanas režīmā i-MiEV tiek pievienots standarta elektrības rozetei (100 V vai 200 V), izmantojot kopā ar transportlīdzekli piegādātos uzlādēšanas vadus. i-MiEV akumulatoru iespējams uzlādēt arī ātrajā režīmā-šādas uzlādes stacijas šobrīd tiek būvētas visā Japānā.



*Faktiskais uzlādēšanas laiks var atšķirties, atkarībā no gaisa temperatūras, elektrības avota stāvokļa, utt. 
 

i-MiEV specifikācijaPiedziņas sistēma

 
Visi komentāri
 
269314. viesis 11.jūnijs 2009 12:44
0 0 Atbildēt

Foršs auto. Ātrā uzlādēšana, jāatzīst, ir tiešām ātra. Pusstunda nav šķērslis.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche laiž klajā 911 Targa 4S Heritage Design Edition (+ FOTO)

Porsche iepazīstina ar 911 Targa 4S Heritage Design Edition, kas ir visjaunākais 911 ar 50. gadu un 60. gadu sākuma konstrukcijas elementiem un pirmais no četriem stratēģijas „Heritage Design” kolekcionējamajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Vienam vajag, jācieš daudziem (+ VIDEO) 7

Tumšā Mitsubishi vadītājs cenšas izspraukties citiem pa vidu un izraisa sadursmi, kurā iesaista vēl divus transportlīdzekļus. Lasīt vairāk

 

Vai drošāk palikt krustojumā ? (+ VIDEO) 21

Apvidus auto nepagūst izbraukt no krustojuma kamēr deg atļaujošais signāls, taču, kad viņš mēģina pabeigt manevru, notiek avārija. Lasīt vairāk

 

F1 sezona sāksies ar diviem posmiem Austrijā

Austrijas Veselības ministrija sestdien apstiprināja sporta drošības un higiēnas noteikumus sacensībām aiz slēgtām durvīm, tādējādi jūlijā Špīlbergas trasē varēs sākties 2020.gada Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezona. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti