Dacia ir satricinājusi automobiļu pasauli ar nepārtrauktu pārsteigumu un jauninājumu plūsmu.
Tomēr tā nekad nav novirzījusies no vērtībām, kas palīdzēja veidot tās panākumus, proti, no nesarežģītu, īpašu un uzticamu automobiļu tirdzniecības par pievilcīgām cenām.
Dacia pašreizējais transportlīdzekļu klāsts, no Duster līdz Sandero, ir paredzēts visdažādākajām pircēju vajadzībām.
Tikmēr visās valstīs, kur tirgo Dacia Duster, tas bauda panākumus kā daudzpusīgs, uzticams un pievilcīgs visurgājējs ar Dacia cenu zīmi.
PLAŠS IZSTRĀDĀJUMU KLĀSTS
Tikai septiņu gadu laikā Dacia zīmols ir kļuvis par komerciālu panākumu. Katra jauna modeļa parādīšanās ir stiprinājusi zīmola pievilcību un piesaistījusi jaunus pircējus, pateicoties spēcīgam tirdzniecības tīklam, arvien paplašinātam vērtīgu un ekonomisku izstrādājumu klāstam un nepārtrauktai izaugsmei Eiropā un Vidusjūras reģionā.
Automobiļi visiem...
Līdz ar sēriju, kas ietver Logan, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-up, Sandero un Sandero Stepway, kā arī jaunāko Duster, tagad Dacia sērijā ir transportlīdzekļi visiem klientu veidiem, lai ko viņi arī nevēlētos, un zīmola vēsturē ir ierakstītas trīs jaunu mašīnu parādīšanās robežatzīmes.
2004. gadā Logan nodemonstrēja automobiļa ar nepārspējamu salona telpu un augstākās klases uzticamību par atbilstošu cenu piedāvājuma nozīmību. 2008. gadā Sandero iznākšana ievadīja jaunu pieeju automobiļu iegādē: „saprātīga iegāde”. Gadu vēlāk sekojošais Sandero Stepway sava ārējā izskata un dāsnā aprīkojuma dēļ uzreiz ieguva vietu līdzās savam līdziniekam. Šodien tas veido no 40 līdz 60 procentiem no Sandero pārdošanas ieņēmumiem vairākos tirgos. Duster parādīšanās 2010. gadā bija vēl viens Dacia solis uz priekšu, apliecinot, ka modeļi var būt pievilcīgi gan ar savu stilu, gan arī būtību.
Tāpat kā ar plašu modeļu izvēli, Dacia var lepoties arī ar sašķidrināto gāzi saderīgu piedāvājumu, kas ir unikāls Eiropā. Patiešām, Dacia ir vienīgais autoražotājs tirgū ar sašķidrinātās gāzes versiju katram savam modelim. Pircējus piesaista zemas ekspluatācijas izmaksas, kā arī paredzamā ātrā ieguldījuma atdeve, turklāt, kaut gan daži nodokļu atvieglojumi drīz beigsies, ar sašķidrināto gāzi darbināmie Dacia modeļi joprojām paliek saprātīgs pirkums ekoloģiski domājošajiem, kuri vēlas kvalitāti un rūpnīcā uzstādītās sistēmas drošumu.
Dacia ražojumu klāsts pašlaik tiek izplatīts vairāk nekā 35 valstīs, jo īpaši Eiropā un valstīs, kas robežojas ar Vidusjūru. Ierobežojošie nosacījumi, kas sastopami dažādos tirgos, jau no paša sākuma tiek iestrādāti transportlīdzekļu konstrukcijā, lai pēc iespējas precīzāk apmierinātu pircēju vajadzības. 2011. gada pirmajā pusgadā ir pārdots vairāk nekā 177 000 Dacia transportlīdzekļu.
…gatavošanās jaunu tirgu iekarošanai
Reaģējot uz tās radīto ieinteresētību un vēlmēm, Dacia panākumi ļāva tai paplašināt savu piedāvājumu. Zīmola attīstības stratēģijas pamatā ir izstrādājumu klāsta paplašināšana, vienlaikus vēršot plašumā starptautisko izplatību.
2012. gadā Dacia ir gatava ieviest trīs jaunus produktus: jaunu ģimenes automobili, „ludospace” modeli un nelielu furgonu.
Vēl viens ar nepacietību gaidīts notikums ir Dacia zīmola ienākšana Apvienotajā Karalistē un Īrijā 2013. gada janvārī. Laika skaitīšana līdz vienai no visnepacietīgāk gaidītajām automobiļu ienākšanām Lielbritānijas tirgū jau ir uzsākta. Šīs norises zvaigzne būs Dacia Duster, kas būs pirmais tur pārdodamais automobilis.
DACIA DUSTER: MILZĪGA IETEKME UZ AUTOMOBIĻU TIRGU
Duster ir visurgājējs, kas tā ienākšanas tirgū brīdī 2010. gada aprīlī kļuvis par sesto modeli Dacia piedāvājumā.
Dacia Duster: daudzpusīgs un pievilcīgs visurgājējs automobilis
Uzticams, savdabīgs un ērti vadāms, Dacia Duster izaicina iesakņojušos domāšanu. Pieejams ar 4x4 vai 4x2 transmisiju (sērija ietver arī ar sašķidrināto gāzi saderīgu versiju), tas izceļas ar pie tā cenas nepārspējamu salona plašumu un spēju braukt īstos bezceļa apstākļos.
- Kopš modeļa izlaišanas kopā ir reģistrēts 150 000 Dacia Duster automobiļu.
- 2011. gada pirmajā pusgadā Eiropā ir pārdots vairāk nekā 70 000 Dacia Duster automobiļu.
- Francijā un Vācijā 2011. gada pirmajos sešos mēnešos pārdots attiecīgi 27 400 un 12 000 Dacia apvidus automobiļu.
Tā cena, salona plašums, kvalitāte un atlikusī vērtība ir nopelnījusi tam vairākas nozares balvas:
- „Autobest 2011” balvu par 2010. gada labāko automobiļa komplektu Rietumeiropas tirgū,
- „Trophée de l’Argus” (ģimenes automobiļu klase) Francijā. Šai balvai tiek ņemti vērā tādi kritēriji kā jaunas automašīnas iegādes cena, ekspluatācijas izmaksas uz vienu kilometru, atlikusī vērtība, degvielas patēriņš un draudzīgums autovadītājam,
- goda nosaukums „2011. gada atlikušās vērtības čempions” (SUV klase) Vācijā,
- „Gada automobilis” Rumānijā. Šī balva tiek piešķirta transportlīdzeklim, kam ir vislielākā ietekme uz Rumānijas automobiļu tirgu, ņemot vērā visus segmentus.
Dacia Duster: zīmola vērtību labākais pārstāvis
Kā mērens, nesarežģīts un uzticams automobilis Dacia Duster atspoguļo vērtības, kas ir palīdzējušas veidot Dacia reputāciju. Loma, kas tam ir ikdienas dzīves centrā un tā aktivitātēs pasaules autosportā, padara to par zīmola valdošā gara lieliskāko pārstāvi.
No Francijas Trophée Andros ledus trasēm (secīgas godalgotās otrās vietas ar Alēnu Prostu 2009./2010. un 2010./2011. gada sezonās) līdz Rallye Aicha des Gazelles, kas notiek Marokas tuksneša kāpās (otrā un trešā vieta 2011. gadā), Dacia Duster ir izcēlies daudzās autosporta sacensībās, kas saskan ar zīmola filozofiju. Automobiļa jaunākais sasniegums bija vieta uz goda pjedestāla ASV Pikes Peak International Hill Climb finišā. Dacia Duster No Limit savu debiju pasaulē grūtākajā un slavenākajā kalnā braukšanas sacensībā atzīmēja ar Žana Filipa Deiro izcīnīto trešo vietu neierobežotajā klasē, tikai dažas sekundes aiz diviem šī pasākuma atzītajiem ekspertiem.
Šo triju pasākumu kopsaucējs ir zīmola interese par autentiskām, populārām sacensībām, kas iedarbojas uz sabiedrību.
Dacia centieni būt populāram zīmolam, kas atrodas savu pircēju tuvumā un spēj pievērsties viņu patiesajām vajadzībām un vēlmēm, ir daļa no visa modeļu klāsta ģenētiskā koda. Lepnie Dacia īpašnieki labprāt saistās ar zīmola vērtībām un bieži ir sanākuši kopā saviesīgos pasākumos tādās valstīs kā Turcija, Nīderlande un Itālija.
Arī Francijā pēdējo triju gadu laikā esam redzējuši Dacia aicinātos pircējus ikgadējā „lielajā piknikā”. Šogad, 22. maijā vairāk nekā 7 500 cilvēku (gandrīz 2 300 transportlīdzekļu) pulcējās trijās vietās Francijā.
Visbeidzot, ne mazāk svarīga ir Dacia Duster pārveidošana Vācijas ugunsdzēsības dienestam, kas sniedz papildu pierādījumu tā daudzpusībai un faktam, ka Dacia patiešām ir automobiļi visiem!
Jau reklāmraksta virsrakstā sastopami meli.
Jaunu rwd kupeju pa 10tk nopirktu, ar visām garantijām, bet - NAV.