Ir noskaidroti „Uzslavē labu servisu!” kampaņas uzslavētākie uzņēmumi 2012. Par auto nozares uzslavētāko uzņēmumu 2012. gadā ir kļuvis Honda autorizēts serviss ‘”SAN Motors’’, kas kampaņā piedalās pirmo gadu.
Visu marta mēnesi Latvijā norisinājās kampaņa „Uzslavē labu servisu!”, kuras ietvaros Labsserviss.lv aicināja jebkuru Latvijas iedzīvotāju iesaistīties un novērtēt labo apkalpošanu uzslavējot uzņēmumus un iestādes.
Kampaņas laikā uzņēmumus vērtēja ne tikai sabiedrība, bet arī eksperti – Klientu servisa uzlabošanas uzņēmums DIVE Latvia veicot vērienīgu „Slepenā pircēja” pētījumu, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija.
Kā uzsver Aleksandrs Oskins, SIA ‘’SAN Motors’’ valdes priekšsēdētājs: ‘’SAN Motors galvenais mērķis ir pilnīga klientu apmierinātība. Pastāvīga sadarbība ar klientu ļauj mums nepārtraukti uzlabot pakalpojumu līmeni un, ieviešot jaunus produktus un pakalpojumus, izpildīt klientu vēlmes. ‘’Uzslavē labu servisu!’’ kampaņa ir vēl viens lielisks rīks, ko izmantojam paralēli mūsu klientu apmierinātības pētījumiem, lai uzzinātu mūsu klientu viedokli - kas viņu apmierina, bet ko vēl mums nepieciešams uzlabot.
Paldies visiem SAN Motors klientiem, kas izvēlas Honda un SAN Motors. Paldies, ka mūs atbalstījāt, uzslavējāt un dalījās savā viedoklī ar mums un iedvesmojot mūs labiem darbiem.
Tikai pilnveidojoties un neapstājoties pie sasniegtā, mēs varam doties uz priekšu un piedāvāt saviem klientiem arvien izcilāku apkalpošanu - jo vienmēr var labāk!’’
SIA ‘’SAN Motors’’ ir Honda autorizētais serviss Latvijā ar oficiālā tiesībām apkalpot gan garantijas, gan pēcgarantijas Honda automobiļus kopš 2009. gada. SAN Motors ir WESS Grupas uzņēmums, un atrodas turpat, kur WESS Motors Toyota autocentrs Berģos, Rīgas-Siguldas šosejā 2.
Kampaņas ‘’Uzslavē labu servisu’’ mērķis ir pievērst visas sabiedrības uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai. “Uzslavē labu servisu!” tiek rīkota jau septīto gadu pēc kārtas. Visu marta mēnesi kampaņas “Uzslavē labu servisu!” ietvaros visa sabiedrība varēja novērtēt labu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus, iestādes un to darbiniekus. Klienti varēja uzslavēt aizpildot anketiņas autocentros, zvanot pa tālruni informatīvo 1188 vai interneta vietnē www.labsserviss.lv