Jaunais Golf – taupība un dinamika 10

 
29.septembris 2012 12:52

Automobiļu šovā Mondial de l’Automobile, kas šodien sākās Parīzē, visa uzmanība Volkswagen šova laukumā ir pievērsta jaunajam Golf. Parādot ārkārtīgi ekonomiskā Golf BlueMotion un īpaši sportiskā Golf GTI prototipus, kas abi jau ir gandrīz gatavi ražošanai, Volkswagen sniegs ieskatu nākotnē.

 Parīzē pirmo reizi plašākai auditorijai tiek prezentēts Golf, kas būs pieejams visā Eiropā jau no rudens. Modeļa plašais interjers (plašāka vieta kājām aizmugurē un par 30 litriem lielāks bagāžas nodalījums), jaunas progresīvas drošības sistēmas, piemēram, sadursmes bremzēšanas multisistēma standarta aprīkojumā un proaktīva pasažieru aizsardzības sistēma (PreCrash), kā arī pilnīgi pārveidotas informācijas un izklaides sistēmas pierāda, ka Volkswagen ir cieši apņēmies turpināt savu veiksmes stāstu. Jaunie, ekonomiskie dzinēji, piemēram, 140 ZS benzīna dzinējs ar cilindru atslēgšanas funkciju un patēriņu 4,8 l/100 km(121 g/km CO2), izmanto līdz pat 23 procentiem mazāk degvielas nekā to priekšteči. Jaunā Golf optimizācija šajā līmenī nav izņēmums, bet gan norma: bāzes modeļi ar benzīna dzinēju (TSI) patērē 4,9 l/100 km (kas pielīdzināms 115 g CO2/km) un ar dīzeļdzinēju (TDI) — tikai 3,8 l/100 km (99 g CO2/km).

Parādot gandrīz gatavu nākamā Golf BlueMotion ražošanas koncepciju, Volkswagen sniedz apmeklētājiem ieskatu arī vairākās izsmalcinātās, taču pieejamās degvielas taupīšanas tehnoloģijās. Nākotnes Golf BlueMotion izceļas ar iespaidīgu vidējo degvielas patēriņu — tikai 3,2 l/100 km, kas ir līdzvērtīgi CO2 vērtībai 85 g CO2/km. Modeļa ražošana pilnībā tiks uzsākta 2013. gada vasarā.
Jaunais Golf GTI konceptauto ir pierādījums tam, ka arī sportiski transportlīdzekļi var būt ekonomiski. Septītās paaudzes sportiskā klasika uzstāda atkal jaunu rekordu, piedāvājot 6,0 l/100 km. Salīdzinot ar tās priekšgājēju, vidējais 162 kW/220 ZS Golf GTI degvielas patēriņš ir samazināts par 1,3 litriem jeb 18 procentiem.
VW Golf GTI uz Parīzes skatuves.
 
Visi komentāri
 
287402. viesis 2.oktobris 2012 15:49
0 0 Atbildēt

Ar katru jauno modeli tas golfiņš paliek arvien lielāks un smagāks. Diez vai tas ir pareizais risinājums. Man joprojām vecais otrais golfiņš patīk vislabāk - gan pēc skata, gan pēc izmēriem. Trīs gadus ar tādu savulaik nobraucu - atmiņas pozitivas. Diemžēl, labi saglabāti vecie golfiņi šodien ir reta parādība. Lielākais štrunts bija 3paaudzes golfiņš. (IV)

287403. viesis 2.oktobris 2012 17:02
0 0 Atbildēt

Tad skaties Polo virzienā!

287404. viesis 2.oktobris 2012 17:34
0 0 Atbildēt

IV -stereotipi,stereotipi. Brauc vien ar Golf II.

287412. viesis 3.oktobris 2012 14:53
0 0 Atbildēt

nekā laba no tiem golphiem nava - "piektais" jau nu bija dikti švaks, "sestais"arī nekas īpašs. Būtībā, dāmu mašiņi. Kārtīgam vecim tomēŗ jāsāk vismaz no e-merša, nav ko tur ar golfikiem krāmēties....

287421. viesis 4.oktobris 2012 13:27
0 0 Atbildēt

IV - kņigu ņečital no mņeņije imeju!

Bigger, stronger, safer and lighter than the previous iteration

www.autotrader.co.uk/articles/2012...-mk-7-unveiled

287422. viesis 4.oktobris 2012 13:49
0 0 Atbildēt

IV taisnība. Nupat apskatījos katalogā masas švakākajam golf III (1.3 motors) un golf VI (1.2 motors). Tās ir attiecīgi:

Golf III 1090/1525

Golf VI 1233/1820

Pats švakākais Polo V (1.2, ar 3 durvīm): 1067/1550.

Secinājumus izdariet paši.

287426. viesis 4.oktobris 2012 14:40
0 0 Atbildēt

Nav taisnība tajā, ka VII golps ir smagāks par iepriekšējo.

287435. viesis 5.oktobris 2012 10:34
0 0 Atbildēt

Iemet VII golpa datus!

287450. viesis 5.oktobris 2012 14:31
0 0 Atbildēt

Par 6-to golfiņu jau maksājam lielo nalogu - tuvu 80-90ls gadā....Par golf2 gan jāpiķo teju uz pusi mazāk. Passāts jau tāpat izaudzis - drīz jau būs 7-bembja lielumā.

287465. viesis 7.oktobris 2012 16:15
0 0 Atbildēt

Man ir bijuš teju visi golpi = "pirmais" jau 1993.gadā. Pārējie pēc tam. Un jāsaka, ka štrunti vien bija. Labi, ka vismaz darba mašīnas. Savā garažā es tādus hlamus neturētu. Pats brīvdienās braucu ar lendkruiser,sieva ar santu fe, meita ar i40...tie ir kaut cik sakarīgi braucamie.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti