Automobiļu šovā Mondial de l’Automobile, kas šodien sākās Parīzē, visa uzmanība Volkswagen šova laukumā ir pievērsta jaunajam Golf. Parādot ārkārtīgi ekonomiskā Golf BlueMotion un īpaši sportiskā Golf GTI prototipus, kas abi jau ir gandrīz gatavi ražošanai, Volkswagen sniegs ieskatu nākotnē.
Parīzē pirmo reizi plašākai auditorijai tiek prezentēts Golf, kas būs pieejams visā Eiropā jau no rudens. Modeļa plašais interjers (plašāka vieta kājām aizmugurē un par 30 litriem lielāks bagāžas nodalījums), jaunas progresīvas drošības sistēmas, piemēram, sadursmes bremzēšanas multisistēma standarta aprīkojumā un proaktīva pasažieru aizsardzības sistēma (PreCrash), kā arī pilnīgi pārveidotas informācijas un izklaides sistēmas pierāda, ka Volkswagen ir cieši apņēmies turpināt savu veiksmes stāstu. Jaunie, ekonomiskie dzinēji, piemēram, 140 ZS benzīna dzinējs ar cilindru atslēgšanas funkciju un patēriņu 4,8 l/100 km(121 g/km CO2), izmanto līdz pat 23 procentiem mazāk degvielas nekā to priekšteči. Jaunā Golf optimizācija šajā līmenī nav izņēmums, bet gan norma: bāzes modeļi ar benzīna dzinēju (TSI) patērē 4,9 l/100 km (kas pielīdzināms 115 g CO2/km) un ar dīzeļdzinēju (TDI) — tikai 3,8 l/100 km (99 g CO2/km).
Ar katru jauno modeli tas golfiņš paliek arvien lielāks un smagāks. Diez vai tas ir pareizais risinājums. Man joprojām vecais otrais golfiņš patīk vislabāk - gan pēc skata, gan pēc izmēriem. Trīs gadus ar tādu savulaik nobraucu - atmiņas pozitivas. Diemžēl, labi saglabāti vecie golfiņi šodien ir reta parādība. Lielākais štrunts bija 3paaudzes golfiņš. (IV)