Solbergs uzvar Korsikā, Sainss vadībā kopvērtējumā 5

 
20.oktobris 2003 9:09

"Subaru" norvēģu pilots Peters Solbergs svētdien izcīnīja uzvaru Korsikas rallijā, bet otrais finišēja spānis Karloss Sainss ar "Citroen", pārņemot vadību pasaules čempionāta kopvērtējumā.

Divas sacīkstes pirms čempionāta noslēguma Sainss ir guvis 61 punktu, bet viņa tuvākie sekotāji Solbergs un līdzšinējais līderis britu pilots Ričards Bērnss ("Peugeot") atpaliek par trim punktiem.

Trešais ātrākais pilots Korsikas rallijā bija beļģis Fransuā Divāls ar "Ford" auto, atstājot aiz sevis pasaules čempionu somu Markusu Gronholmu ("Peugeot") un britu Kolinu Makreju (Citroen").

Igaunis Marko Martins ("Ford") Korsikā nefinišēja.

Līdz pasaules čempionāta noslēgumam braucējiem vēl jāstartē Katalonijas un Lielbritānijas rallijos.

Pasaules rallija čempionāta posms, Korsikas rallijs:

1. Peters Solbergs (Norvēģija) "Subaru" 4.20:15,3
2. Karloss Sainss (Spānija) "Citroen" +36,6
3. Fransuā Divāls (Beļģija) "Ford" +41,7
4. Markuss Gronholms (Somija) "Peugeot" +1:09,2
5. Kolins Makrejs (Lielbritānija) "Citroen" +1:26,0
6. Žils Panici (Francija) "Peugeot" +1:58,7
7. Tommi Makinens (Somija) "Subaru" +2:25,8
8. Ričards Bērnss (Lielbritānija) "Peugeot" +2:36,7

Pasaules čempionāta kopvērtējums:

1. Karloss Sainss (Spānija) 61 punkts
2. Peters Solbergs (Norvēģija) 58
3. Ričards Bērnss (Lielbritānija) 58
4. Sebastjens Lēbs (Francija) 55
5. Markuss Gronholms (Somija) 43
6. Marko Martins (Igaunija) 43
7. Kolins Makrejs (Lielbritānija) 40
8. Tommi Makinens (Somija) 23

Ražotāju vērtējums

1. "Citroen" 137 punkti
2. "Peugeot" 129
3. "Subaru" 88
4. "Ford" 78
5. "Škoda" 21
6. "Hyundai" 12

AJAČO (FRANCIJA), OCT 19, BNS/AFP

 
Visi komentāri
 
101637. viesis 20.oktobris 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Reti interesants čempionāts izvērsies :)

101640. viesis 20.oktobris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

100% piekriitu... tieshaam veel viss var notikties...

101650. viesis 20.oktobris 2003 10:59
0 0 Atbildēt

Martinam vaaks bija skataams, bet protams zjeel ka novaakojaas, labi ka pashiem nekas! Visu izskjirs GB rallis, tur Beerns varbuut visus veel uzveiks:)

101681. viesis 20.oktobris 2003 13:56
0 0 Atbildēt

Žēl Martinu-kaut kā bet tomēr bezmaz savējais....

101832. viesis 21.oktobris 2003 16:46
0 0 Atbildēt

martins par daudz un nevajadzīgi riskē. paskat kā sainss kā lapsa kūmiņš nobrauca! solbergam vienkārši paveicās, ka neieskrēja kaut kur. lēbs arī, talants milzīgs un šausmīgi ātrs, bet pieļauj tādas kļūdas, ka nevar sasmelt vairs pazaudēto laiku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti