Zviedru autobūves koncerna Scania CV AB pārstāvniecība Latvijā SIA Scania Latvia, vērtējot 2003.gadu, ar gandarījumu var atzīt – šī gada plāni ir izpildīti. Ja pagājušā gada nogalē katra ceturtā kravas automašīna bija Scania, tad šogad Latvijā jau katra trešā kravas automašīna segmentā virs 16 tonnām ir Scania.
Scania ieņem 32% tirgus
Gada sākumā Scania izvirzīja mērķi pārdot Latvijā 170 jaunas automašīnas. Saskaņā ar CSDD datiem, līdz šī gada novembra beigām jau reģistrētas 180 jaunas Scania kravas automašīnas, kas nodrošina Scania 32% tirgus daļas.
SIA Scania Latvia direktors Ervīns Arents ir gandarīts, ka pusgadu, no februāra līdz jūlijam, kompānija varēja piegādāt saviem klientiem vairāk automašīnas kā konkurenti un trīs mēnešus “patrenējās” būt tirgus līderis kravas automašīnu segmentā virs 16 tonnām. Tāpat šogad kompānija ir palielinājusi arī lietoto Scania automašīnu pārdošanas apjomus – 67 mašīnas.
Uz pusi pieaudzis Scania Latvia apgrozījums
Ervīns Arents atzīmēja, ka jau desmit gadus SIA Scania Latvia katra gada beigās secina, ka plānotais ir sasniegts un tirgus prognozes ir bijušas precīzas, kas liecina par pārdomātu attīstības stratēģiju un izvirzīto mērķu pamatotību. SIA “Scania Latvia” apgrozījums 2003. gadā pārsniegs 15 miljonus latu (2002.gadā 10 miljoni).
20 – 25% no Scania Latvia darījumiem norit ar pilna apjoma finanšu apkalpošanu Scania automašīnu iegādei Scania Credit starpniecību.
Turpina attīstīties Scania Latvia servisi
Katru gadu Scania rūpnīca veic auditu visos Scania tīklā esošajos servisos, lai noteiktu to atbilstību standartiem un lemtu par Scania rūpnīcas noteikto dīleru standartu - DOS sertifikātu piešķiršanu. Šogad sertifikātu saņēma arī Scania servisa centri Rīgā un Valmierā. SIA Scania Latvia tehniskais direktors Ilgvars Ļubka informēja, ka par DOS sertifikāta piešķiršanu Daugavpils servisam Scania rūpnīca lems nākošajā gadā.
Kopumā šogad Scania servisos šī gada 11 mēnešos ir bijuši 15 500 pasūtījumi (Rīgā 12 600, Valmierā 1700, Daugavpilī 1200), nostrādātas 44 200 servisa stundas. Vidējais vienas automašīnas remonta laiks servisā ir 3.5 stundas. Apzinoties, ka klientiem ir aktuāla katra minūte ko viņu automašīna pavada servisā, Scania Latvia turpina paaugstināt sniegto pakalpojumu kvalitāti un personāla kvalifikāciju, lai samazinātu tehnikas dīkstāves laiku.
Šogad Scania mobilās tehniskās palīdzības serviss Scania Assistance ir saņēmis 198 izsaukumus. No nākošā gada tiks paplašināta sniegtās palīdzības ģeogrāfija, piedāvājot Scania Latvia klientiem Scania Assistance palīdzību arī ārpus valsts robežām, - Krievijā, Lietuvā, Igaunijā.
Scania Latvia nākotnes plāni
2004.gads Scania Latvia būs klientu servisa gads. Turpināsies Scania Latvia rūpes par sniegto pakalpojumu pieejamību un servisu. Tiks mainīts visu Scania servisa centru darba laiks, no plkst. 7:00 – 24:00. Servisa pakalpojumu būs pieejami arī brīvdienās.
Februārī rāmja un piekabju taisnošanai pievienosies jauns pakalpojumu – kabīņu taisnošana ar vienīgo rūpnīcas iekārtu Latvijā. Vēl tiks uzsākta Daugavpils servisa modernizācija, uzsākot jaunas servisa stacijas celtniecību. Tāpat tiek izskatītas iespējas tuvākajā nākotnē attīstīties Kurzemē.
Gada nogalē Ervīns Arents izsaka pateicību sadarbības partneriem un darbiniekiem. Vērtējot nākotnes plānus SIA “Scania Latvia” direktors nesola revolūciju, bet gan pārdomātu, pakāpenisku darbu saskaņā ar Scania labākajām tradīcijām un standartiem.
Scania Latvia
Nu forshi!!! Taa turpinaat!!!
Uznjeemums, kraa straadaaju, arii shogad dazjas iepirka :) Un naakoshgad plaano veel "dazjas" ~10.....