Pētījums atspēko mītus par KASKO apdrošināšanu 56

 
11.septembris 2007 13:54

Tikai piektajai daļai Latvijas autoīpašnieku ir KASKO jeb brīvprātīgā automašīnas apdrošināšana, - tā liecina apdrošināšanas sabiedrības „Balta” veiktais pētījums.

Salīdzinājumam, piemēram, Skandināvijā KASKO apdrošināšana ir 95% autoīpašnieku, līdzīgi augsti rādītāji ir arī citās Eiropas valstīs.

Pētījums pilnībā atspēko mītu, ka noteicošais, kāpēc Latvijas automašīnu īpašnieki neiegādājas brīvprātīgo transportlīdzekļa apdrošināšanu, ir ģimenes budžetam neatbilstoša KASKO polises cena. Pētījums pierāda – galvenais KASKO zemas izplatības iemesls ir Latvijas autovadītāju nepietiekamā atbildība un intereses trūkums par saviem finanšu riskiem, ko varētu radīt negadījumi ar automašīnu. 

AAS „Balta” detalizēti izpētījusi, kādi ir mūsdienu KASKO nelietotāja sociāldemogrāfiskā raksturojuma galvenie parametri un rīcības galvenie motīvi, jo, neraugoties uz pieaugošajām autoservisu cenām un tendenci Latvijas autoparkam kļūt arvien jaunākam, KASKO nelietotāju daļa Latvijā ir joprojām ievērojama, salīdzinot ar pārējām Eiropas valstīm.

Sadarbībā ar „GfK Custom Research Baltic” tika veikta daudzpakāpju telefonaptauja, kurā aptaujāja 392 respondentus – tikai cilvēkus, kuru mājsaimniecībā ir automašīna bez KASKO apdrošināšanas.
 
Visi komentāri
 
242515. viesis 11.septembris 2007 14:15
0 0 Atbildēt

Ne jau budzetam neatbilstosa. Nav normali maksat 8-10% no masinas vertibas gada, pie tam bez realas iespejas kaut ko atgut. Sobrid man vel ir KASKO, bet laikam jau pedejas dienas. Ta ka masina nav nemta lizinga, man tomer ir palikusi briva izvele. Padomajiet, cik maksatu kasko, ja sada izvele butu visiem. Diemzel sobrid tirgu dikte sadarbiba ar lizinga kompanijam, kas nosaka OBLIGATU KASKO!

242520. viesis 11.septembris 2007 14:26
0 0 Atbildēt

nu man personiigi arii viens miits ir kliedeets. naudu var dabuut. pat bez policijas protokola un pat ja pats esi vainiigs ka apskaadeeji savu auto... atziishos liidz shim biju iedomaajies ka atliidziiba tiek izmaksaata tikai iipashi retos gadiijumos peec lielas ciinjas, tik traki nav... nu varbuut no kompaanijas atkariigs.

piekriitu ka cenas buutu zemaakas ja pasaakums nebuutu obligaats liizingam.

242521. viesis 11.septembris 2007 14:26
0 0 Atbildēt

kas nu butu blejussi, bet ne jau nu BALTA. No tiem vispar neko nevar atguut.

242522. viesis 11.septembris 2007 14:26
0 0 Atbildēt

Godiigi sakot - jeega man no KASKO - par zem 5000 EUR veertu auto. Njemot veeraa jebkaadus iespeejamus riskus, man ir leetaak sho summu ieguldiit mashiinas mezglu uztureeshanaa izcilaa staavoklii. Pat ja shaize notiks, man nav probleemu nopirkt veel vienu taadu pat auto. Un ja buus pavisam liela shaize, kaada man vairs jeega no taa KASKO, labaak apdroshinaat dziiviibu ?!?!?!

242524. viesis 11.septembris 2007 14:30
0 0 Atbildēt

Un veel, ja vismaz 15 gadus esmu braucis un viereiz nebuutiski apskraapeejis auto ( par summu kas ir = vai pat mazaak par KASKO preemiju), kur buutu taa jeega bijusi visus shos gadus uzdaavinaat vinjiem to pikji ?!?!? Ja uato lizinga vai tamliidziigi - OK tur var saprast, auto nav gluzji tavs par 100% un ieberzties uz maksu par nebraucamu auto ir meereni drankjiigi.

242525. viesis 11.septembris 2007 14:31
0 0 Atbildēt

Kuram auto KASKO prēmijas apmērs ir 8-10% gadā no auto vērtības???

Es par 14 000 Ls vērtu auto (jauns) gadā maksāju apmēram 540 Ls, kas ir 3,86%. Iepriekš par 4 500 Ls vērtiem (sešgadīgs un trīsgadīgs) auto - 280 Ls jeb 6,2%.

Kolēģe par 30 000 Ls vērtu jaunu Lexus gadā maksā 1 100 Ls jeb 3.67%.

242529. viesis 11.septembris 2007 14:43
0 0 Atbildēt

Galvenā problēma ir nevis visādos muļķīgos apstākļos, bet apdrošinātāju alkatībā un pircēju spējā racionāli izvērtēt riskus. Latvijā neskaidru iemeslu dēļ KASKO jaunai un 5 gadus vecai mašīnai maksā tikpat. Un loģiski, tā kā autoparks, lielākoties, ir vecāks kā Skandināvijā, nu nerentējas apdrošināt 2000 lvl maksājošu auto par 500 latiem gadā!

242535. viesis 11.septembris 2007 14:57
0 0 Atbildēt

Nomik - SAAB 9-5 '02 - pirms gada vertiba pec tabulam bija 10000 Ls (reala 9000 Ls) un jamaksa bija ~550Ls, bet sogad Kasko cenas ir celusas, bet masinas vertiba kritusies - sanak ~750Ls masinai, kas sobrid maksa 7000-8000 Ls.

Un par naudas atgusanu - es nerunaju par tipiskajiem lohiem, kas regulari apskrape masinu, jo nemak braukt. Vasara sanaca nokert akmeni no prieksejas masinas, kas veiksmigi (vai drizak neveiksmigi) atsitas pret motora parsegu, nevis stiklu, izraujot robu krasa. Bet KASKO sadu lietu neuzskata par apmaksajamu. Ja butu izsitis stiklu, varetu pretendet uz apdrosinasanu, bet tagad varu parkrasot motora parsegu par savu naudu (un pie tam dargak, neka maksatu stikla nomaina)

242536. viesis 11.septembris 2007 15:00
0 0 Atbildēt

galvenā problēma ir to galvās, kas neņem kasko...

tieši tā, noskaidrojiet, cik jums patiesībā jāmaksā un tad sākiet te blēt par drausmīgajām izmaksām, salīdzinot ar auto vērtību

priekš wala: tas ir līdz brīdim, kamēr neesi iesaistīts nopietnā avārijā, tad tu būsi laimīgs, ka tev ir kasko...

242537. viesis 11.septembris 2007 15:03
0 0 Atbildēt

to nomiks:

Manam Audi A6 Avantam par apdrošināšanas summu 4000 Ls apmērā gribēja piedzīt prēmiju 440 Ls apmērā, kas ir pat 11% no apdrošinājuma summas.

242538. viesis 11.septembris 2007 15:07
0 0 Atbildēt

šitie apdrošināšanas reklamētāji varētu kaut uz brīdi iedomāties, ka cilvēciņš, kurš apdrošina risku maksā ne tikai par savas mašīnas iespējamo remontu, bet pilnīgi droši arī algas visiem tā kantora darbiniekiem un varku īpašniekiem.....

pēc šitās atziņas es nonācu pie secinājuma, ka labāk pelnīšu es pats, nevis apdirsinātāji :D

242541. viesis 11.septembris 2007 15:15
0 0 Atbildēt

Grūti atrast kantori, kas būtu ar mieru apdrošināt padsmitgadīgu auto. Un, ja tomēr izdodas atrast, tad kaskas nosacījumi ir meganeizdevīgi apdr. ņēmējam + vēl ierubī labu pašrisku. nu i kam tas vajadzīgs..

242544. viesis 11.septembris 2007 15:23
0 0 Atbildēt

Vo,vo riktiigi asins suuceeji tie apdrosinaataaji!Nu bet nesatraucieties,gan jau so kompaaniju paarstaavji sametiisies uz vienu kepu,samaksaas paaris "pateiciibas",atbistosiem valsts varas paarstaavjiem un tu re...iznaaks likumms,ka pamatojoties uz to un to,uz taadiem un taadiem peetijumiem,jaapdrosina visas a/m ar kasko!

242546. viesis 11.septembris 2007 15:26
0 0 Atbildēt

krutā aptauja veseli 392 respondentu!!!aptaujā 392000 respondentu ,tad var veikt kaut kādus secinājumus.

242553. viesis 11.septembris 2007 15:39
0 0 Atbildēt

Apdrošinātāju uzskats par auto vērtību un jo vairāk riska grupu ir nepamatots. Piemēram. VW Passat 1.8 T ar A/T 2001.gads. ir iekļauts paaugstināta riska grupā, jo tas vienkārši ir Passats. Divus gadus atpakaļ apskatīju statistiku par zagtajiem auto, tad neviens šādas komplektācijas auto nebija nozagts un tikai viens 2001.gada. Tad par kādu riska grupu mēs runājam. Ne Ergo ne Seesam par šo komentārus nesniedza, tikai atrunājās, ka VW Passat ir riska grupa, un viss. Gribi maksā gripi ne. Tā manā skatījumā ir krāpšana.

242554. viesis 11.septembris 2007 15:39
0 0 Atbildēt

gastello [?] 11.09.2007 15:26

krutā aptauja veseli 392 respondentu! !! aptaujā 392000 respondentu, tad var veikt kaut kādus secinājumus.

---

Bet Tu pamegjini pats kaut tik pataujaat kad vismaz 4 no 5 kam piezvani pasute tevi vienu maaju taalaak ! ;)

242556. viesis 11.septembris 2007 15:42
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka vecākiem auto tas kasko ir neiedomajamāki dārgāks, kas nav vairs zem 4%, ja tā būtu tad tiešām būtu jēga no tā kasko, kā jaunajiem auto ;)

242558. viesis 11.septembris 2007 15:45
0 0 Atbildēt

Ir nācies izmantot KASKO apdrošināšanu,jo mazlietotas automašīnas remonta izmaksas pēc avārijas , apdrošinātāji uzskatīja lielākas par mašīnas vērtību.Avārijas izraisīšanā nebiju vainīgs,tāpēc sākumā izmantoju vainīgā OCTU Baltā.To

kantori vairs negribu ne redzēt,ne dzirdēt.Rezultātā nācās izmantot savu KASKO.Ja Jūs domājat,ka tas ,kas rakstīts KASKO polisē atbilst reālajai situācijai,tad maldaties,jo eksistē mistiskas tabulas ,pēc kurām apdrošinātājs nosaka izmaksas lielumu,mašīnas bojāejas gadijumā.KASKO tomēr saņēmu vairāk nekā būtu saņēmis OCTAA,bet vienalga turpmāk centīšos KASKO neiegādāties.Savu taisnību var panākt tiesas ceļā,bet tas prasa daudz laika.Uz to arī spiež apdrošinātāji.

242559. viesis 11.septembris 2007 15:49
0 0 Atbildēt

Mja, tiesam jociigi cilvecini. Par skandinaviju- viniem tur kaut kaa taa OCTA ar KASKO ir kopaa. Pie tam- apdroshini sevi, lidz ar to nav vienaldziiba par OCTAS kantora izveli. Tapec arii tie 95%.

Talak. Moci latvijaa praktiski nedroshina, bet ja droshina, tad gadijums nostradas tikai ja mocis tavees apdroshinataja ofisaa un tam kas notiks. Citaadi- droshinat vari, bet dabut neko nedabuusi.

Par autinjiem arii skaidrs- vairums auto ir 10 un vairak gadus vecii. Tiem kasko galigi nav izdeviigs. Savejam sarekinaju, ka ja 3 gadus nobraucu bez kasko, auto sevi ir atmaksajis un var tapt pazaudets, mierigi varu nopirkt citu, 2000Ls nav liela nauda.

Tapec, cieniitie, nevis brinaties, bet piedavajaat jedziigus noteikumus, klienti atradiisies. Kamer klientus uzskatiisiet par slaucamam govim, cilveki KASKO labpratiigi nelietos.

242560. viesis 11.septembris 2007 15:49
0 0 Atbildēt

"pētījums"

muahaha :D

242567. viesis 11.septembris 2007 16:03
0 0 Atbildēt

Varbūt labāk papētīsim ko bij sapīpējušies tie pētītāji...?

242573. viesis 11.septembris 2007 16:35
0 0 Atbildēt

"pētijums" ir apmierinājies ar vienu secinājumu, ka nauda nav galvenais un viss! Super!

Tā arī nesapratu vai apskatītas ir visas kategorijas, tipa jaunie auto un vecie vai tikai jaunie?

242574. viesis 11.septembris 2007 17:07
0 0 Atbildēt

Necentieties te kaut ko saprast,jo katrs peetijums tiek veikts ar konkreetu meerki un sii peetijuma rezultaats buus stipri,maaksliigi pietuvinaats izvirziitajiem meerkiem!

242578. viesis 11.septembris 2007 17:33
0 0 Atbildēt

Kā būtu ar Franciju, Spāniju, Itāliju ? Ar to negrib salīdzināt ?

242582. viesis 11.septembris 2007 17:45
0 0 Atbildēt

A manu VAZ 2101 arī var KASKO apdrošināt?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

242583. viesis 11.septembris 2007 17:45
1 0 Atbildēt

Forši būt tādam kantorim kam visi maksā un tik dažiem kautko nākas atmaksāt :]

Ar apdrošinātājiem ir tā pat kā ar spēļu automātiem, lai ko viņi reklamētu - matemātiskais modelis ir tāds, ka vinnē viņi vienmēr!

242585. viesis 11.septembris 2007 17:57
0 0 Atbildēt

Gribētu redzēt šādus datus (procentuāli no pārdoto polišu preēmiju kopsummas):

1. cik ir apdrošinātāju peļņa

2. cik tiek tērēts darbinieku algā

3. cik tiek tērēts citiem izdevumiem (telpu īre, uzturēšana)

4. galu galā - cik % tiek izmaksāti sakarā ar apdrošināšanas gadījumiem

5. jā, un cik % tiek tērēti tiesu darbiem

242586. viesis 11.septembris 2007 18:11
0 0 Atbildēt

Tas tagad sauksies- Baltas paraugstunda Latvijas pilsoņu finansiālās atbildības mācīšanā?

242587. viesis 11.septembris 2007 18:16
0 0 Atbildēt

visas apdrošināšanas kompānijas jau nepiedāvā pilnīgi vienādās polišu cenas un citus nosacījumus. Starpcitu, Balta ir vienas no dārgākajām polišu cenām.

Pēc manienm novērojumiem, cenas variē par 10-15% dažādās kompānijās +dažādi pašriska lielumi utt.

242591. viesis 11.septembris 2007 18:51
0 0 Atbildēt

242585. viesis 11.09.2007 17:57

Gribi. Paņem Lursoftā un paskaties bilanci. Ja spēj izprast.

242592. viesis 11.septembris 2007 18:54
0 0 Atbildēt

Man laikam ir veicies ar apdrosinatāju.Ford Mondeo 98G.

Trīs gadu laikā 12 kasko pieteikumi , visi tika apmaksāti.Kasko prēmija 2004 - 212 ls ar 10%pašrisku bojājumiem;

2005 - 198 ls bez pašriska bojājumiem ; 2006 - 178 ls bez pašriska bojājumiem. Apdrošināšanas kompanija trīs gadu laikā izmaksāja par bojājumiem ap 2500 ls. Remonti tika veikti manis izvēlētaja servisā.Pāris reizes kad izvēlējos naudu uz manis norādīto kontu , vilka ar naudas ieskaitīšanu kontā. Patika ka var pieteikt bez protokola bojājumus 700 ls vērtībā vienreiz polises darbības laikā. Šogad vairs nedeva bez pašriska -neapdrošināju un nekas nav noticis.

242593. viesis 11.septembris 2007 18:59
0 0 Atbildēt

Skaidrs, kurš piiiiiii tērē mūsu naudu... >

242595. viesis 11.septembris 2007 19:28
0 0 Atbildēt

Dzīvojos tagad pa skandināvijas pusi un vari ļoti skaidri baltai atbildēt,kāpēc man nav un nebūs LV Kasko apdrošināšana,kādreiz bija Kasko apdrošināšana un par apzagto auto un izsisto stiklu dabūju smieklīgus 20LS,jo atbildēja ka šrotā dārgāk stikls nemaksā,par visu pārējo tikai paņirgāties māk,nerunājot ka man bija trīs reizes jābrauc un vēl n-reizes jāzvana.Kam man to visu vajag?

P.S.skandināvijā apdrošināšanas prēmija būs noteikti tāda kas segs tavus zaudējumus,gan auto,gan mājām,gan sadzīves lietām.

Mana atbilde-skandināvijā kasko JĀ,Latvijā NĒ.

242596. viesis 11.septembris 2007 19:35
0 0 Atbildēt

Baltas analiizi taisa vai nu beerni vai PR agentuura, kam nav nekaadas izpratnes par to ko dara un dara tikai raksta deelj.

Jasaak bija ar to, cik% no Latvijas autoparka masinaam vini vispaar buutu gatavi paardot polisi - t.i. cik tad Latvijaa procentus no autoparka sastaada masiinas, kas ir jaunaakas par 12 gadiem.

242599. viesis 11.septembris 2007 20:52
0 0 Atbildēt

saab 9-5 99.g vēeriitba 4900Ls. Balta ierubii kasko 550ls ar pashrisku... da pashlji nafig..

242600. viesis 11.septembris 2007 20:58
0 0 Atbildēt

nu man ir bijis visiem auto kasko un turpmaak buus arii.

kopaa 5 izmaksu gadijumi pa 3 gadiem (3 ne manas vainas deelj). 3 no tiem bez chikaashanaas ljoti normaala summa (Balta, Ergo & Parex). Vienreiz daudz par maz apreekjinaaja, bet man bija po*** tapeec negaaju striideeties un tagad ar Parexu pie pilniigas norakstiishanas nedaudz (meenesi gan) pachikaajoties dabuuju adekvaatu ciparu.. taakaa man kasko ir atmaksaajies vienmeer...

endr4

242603. viesis 11.septembris 2007 21:38
0 0 Atbildēt

Jo vecāks auto,jo prēmijas koeficients ir lielāks. Tas ir tikai loģiski, jo rezerves daļas un servisa izcenojumi ir vienāi kā jaunam, tā 4 gadīgam auto, taču vērtības kritums gan ir būtisks.

Pēc maniem novērojumiem ar saviem auto, katru gadu prēmijas apmērs ir aptuveni kīdzīgs ar iepriekšējo gadu, kaut arī auto vērtība ir mazinājusies.

Bez tam nevar noliegt, ka arī aprošināšana kā tāda pēdējā gada laikā ir cenas ziņā ir pieaugusi par kādiem 60 %.

242606. viesis 11.septembris 2007 22:25
0 0 Atbildēt

un ir gadīūjumi, kad to kasko GRIBĒDAMS nevariu nokārtot...

Kā to skaidrot?

242610. viesis 12.septembris 2007 8:33
0 0 Atbildēt

Ja nebutu obligats KASKO nemot lizingu, tad es domaju tas ciparins nokristos vel par diezgan daudziem %! KAS IR, apdrosinatajiem par maz pelnas??? Visa sis valsts iekarta ir galiga *******aaa..... ko salidzinat ar skandinavijas valstim??? Varbut paskatisimies uz vinu dzives limeni un meginasim sasniegt to no sakuma!!???

242615. viesis 12.septembris 2007 8:57
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk braucu ar trīs desmitgadīgiem auto, nekā ar jaunu un kasko!!!

242617. viesis 12.septembris 2007 8:57
0 0 Atbildēt

> nomiks

Nekas tur nav loģiski, jo 5 gadu vecai mašīnai parasti nav vairs jāremontējas autorizētā servisā un ar oriģinālām detaļām (vismaz pēc apdrošinātāju uzskata), līdz ar to visam jābūt daudz lētākam (katrā ziņā tas šaraškina kantoris uz kuru tevi nosūta KASKO gadījumā tāds noteikti ir). Otrkārt, milzīga ir summas starpība zādzības un pilnīgas bojājejas gadījumam. Šī krāpšanās arī ir galvenais iemesls, kāpēc KASKO cilvēki ņem tikai, kamēr ir rūpnīcas garantija, apm. 5 gadus vecai mašinai tas vairs neatmaksājas...

242640. viesis 12.septembris 2007 9:50
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, nezinu. Manu sešgadīgo Picasso pēc nelielas avārijas remontēja SIA "Ūdris un Co", kas ir tas pats serviss, kas veic virsbūves remontus viesiem uz VEHO dzītajiem auto (VEHO paņem starpneicības maksu, bet paši neremontē).

Mammas 1994.gada Golf remontēja servisā, kura izcenojumi nebūt nebija lēti (spārna iztaisnošana, bagažnieka nomaiņa un 3 detaļu krāsošana - 600 Ls). Darbs tika paveikts godam.

Ir, protams, dzirdēts, ka tiek nosūtīti remontēt uz "šaraškina kantori", bet iekvienam ir tiesības pieperasīt remontēt arī sev tīkamā servisā. Ir jāpanāk vienošanās ar apdrošinātāju par kopīgu servisu un viss. Pēc paziņu pieredzes varu apgalvot, ka to ir iespējams panākt!

Runājot par līzinga auto KASKO, jāsaka, ka šāda prasība nekad netiks atcelta, jo līzenga devējam pastāvēs liels risks nesaņemt savu naudiņu, ja auto cietīs avārijā, bet īpašniekam nebūs naudas, par ko to saremntēt. Šādā gadījumā mazinās ķīlas (automašīnas) vērtība.

242645. viesis 12.septembris 2007 10:02
0 0 Atbildēt

nomik.

jā saviem lobētiem servisiem viņi samaksās tos nosauktos 600 ls,bet tiklīdz tu paprasīsi skaidro naudu,tev atskaitīs 18%(nezinu uz kāda pamata)atskaitīs summu ko serviss atmaksa atpakaļ apdrošinātājam(ko zinu droši jo esmu savā laikā vadījis remontdarbus viņu lobētā servisā)nu nezinu cik tu dabūtu piķi. visi viņi ir p.i.d.o.r.i

242651. viesis 12.septembris 2007 10:26
0 0 Atbildēt

Loģiski. Visur pasaulē apdrošinās kaut 15 gadus vecu mopēdu, bet pie mums ka tik uzvārīties un pēc iespējas mazāk saspringt par auto vērtēšanu, izmaksām. Pats ikdienā braucu ar vecu, dārgu automašīnu, kam lietotu detaļu nav vispār, jo LV vispār šādas automašīnas ir, teiksim, 20-30 gab., ļoti labprāt to apdrošinātu, bet te jau to nevar izdarīt. Man ir reāls risks pamatīgiem izdevumiem, pret kuriem gribētu nodrošināties (piemēram, viens spārns maksā 280 Ls bez darba un krāsošanas), bet apdrošinātāji stīvējas un jau vairākus gadus ar tiem nevaru vienoties. Rezultātā pats esmu savācies visādas detaļas un ieviesis sev noliktavu. Civilizētā pasaulē šī noliktava atrastos veikalā un man nevis būtu jātērē nauda par detaļu glabāšanu, bet jāmaksā KASKO. Atšķirības nekādas. Tāpēc es labāk izvēlētos KASKO.

P.S. Ja kāds brokeris / apdrošinātājs grib pamēģināt man izsist KASKO – uz priekšu. Sakontaktēsimies. Auto ir vecs, stipri vecs. Restaurēts un šobrīd tam tirgus vērtība ir, teiksim 10000 EUR. Citādi es jau izskatu variantus par tā apdrošināšanu civilizētās valstīs. Summa liela, bet garantijas arī varētu būt labākas.

242652. viesis 12.septembris 2007 10:28
0 0 Atbildēt

Varbūt iauto varētu ievietot salīdzinošu informāciju cik liela starpißa tajās valstīs ir starp OCTA un KASKO? No pieredzes varu teikt ka piemēram UK atšķirība ir 550(OCTA) un 650(KASKO), tātad atšķirība ~20%. Latvijā atšķirība ir 50LS(OCTA) un 300Ls+(KASKO), tātad 500%+. Domāju ka sīkāki paskaidrojumi vairs nav vajadzīgi.

242653. viesis 12.septembris 2007 10:38
0 0 Atbildēt

"Praktiskais" latvietis labāk maksās maksas stāvvietai ~30 LVL mēnesī , neparēķinot, ka dažkārt lētāk paņemt kasko polisi un turēt mašīnu da jebkur.

242673. viesis 12.septembris 2007 11:40
0 0 Atbildēt

nee ... praktiskais buus taads kas maksaas par staavvietu nevis izies no riita un ieraudziis ka logs izbliezts, magja nav diski nosperti vai bampers nozagts ( BMW gadijumi)

242713. viesis 12.septembris 2007 14:01
0 0 Atbildēt

man OCTA Ls-98, KASKO Ls-99 uz gadu, stāvvieta būtu Ls-192 (16x12).

242714. viesis 12.septembris 2007 14:01
0 0 Atbildēt

spriežot, ka rakstelī ir pieminēta balta, tad šis apdirsinātāju kantorelis mēģina sev izsist lētu PR....

pēc manas personīgās pieredzes balta izvairās no maksāšanas cik un kā vien var.....

ja apdrošināšana būs obligāta, tad balta tik un tā būs pēdējais kantoris, kam es atdošu savu naudu....

242762. viesis 12.septembris 2007 22:04
0 0 Atbildēt

242713. viesis 12.09.2007 14:01

man OCTA Ls-98, KASKO Ls-99 uz gadu, stāvvieta būtu Ls-192 (16x12).

AR KO TU BRAUC UN KAS TU ESI????? Man OCTA 41Ls un KASKO 660Ls Kur var dabut tadas cenas (proporciju) ka tev?

242769. viesis 13.septembris 2007 0:33
0 0 Atbildēt

Vot peedejais mani ar smagi incee(tas viltiigais viesis), jo OCTA man ir 30+ Ls, bet KASKO 10x lielaaka ( 300Ls). Par taadu KASKO summu es to auto varu paarkraasot reizi gadaa, vai pa paaris daljam gadaa salikt pilniigi jaunu auto. :D:D:D

242778. viesis 13.septembris 2007 10:26
0 0 Atbildēt

Man ar kasku (bta) ir diezgan skumja pieredze. Kad pienāca 1. negadijums malači atrada caurumu, uz bura balstoties mani varēja atšūt. Pats nolouņojos, bet principā man bija taisnība. Diezgan loģiski, es bta pasūtiju... Un pie viena arī pārējos apdisrisinātājus...

Nobraucu ar to auto 4 gadus, pat to laiku sieva iekūlās 3 sīkās avārijās. Katra izmaksāja ~ 300 Ls. Gada prēmija 10.000 ls vērtam auto būtu ap 500 Ls. Kopējais ietaupijums neizmantojot kasko pakalpojumus - 1400 Ls. Risks ? It kā jā, bet tik pat liels risks ir tapt pārmestam no apdrošinātaja puses, zaudēt PVN, tērēt laiku... mašīnas vērtība krīt, daļu cenas nē, bet izmaksu gadijumā tiek iedarbinātas tabulas...

Mana pieredze rāda - mūsu valstī piedāvātā līmenī, kasko vairumam nav vajadzīga. Tas arī ir redzams no veiktās aptaujas. Tagad apdirsinātāji svētā stulbumā bola acis un uzdod jautājumu - kāpēc bāleliņi nepērk kasku ? Atbilde ir pavisam vienkārša - tāpēc ka jūs esat metēji. Vienreiz "paņem un uzmet" un brīnies par rezultātiem...

Es savu nostāju (un attieksmi pret bta jo sevišķi) esmu aktīvi propogandējis arī savā paziņu lokā...

242861. viesis 14.septembris 2007 9:59
0 0 Atbildēt

Man arī ir sanākusi stīvēšanās ar BTA. Autiņš 97.gada Sharan. Kaska maksāja aptuveni Ls250. Autiņam ar 3 dienu intervālu izsita stiklu un nospēra aizmugurējos sēdekļus. Par pirmo reizi bez stresošanas saņumu Ls 580, bet par otro sākās cirks - tjipa vai tu vispār autiņu sataisīji utt. Beigu beigās tomēr kasku dabuju Ls 570, itkā OK, bet tas man prasīju 3 mēnešus un visādu gemoroju pa vidu.

242934. viesis 14.septembris 2007 20:03
0 0 Atbildēt

Pavism vienkārši.Pie d.rsas man visādi KASKO un signalizācijas.

Braucu ar 1988 gada BMW (man 53 gadi,profesionālis)>Auto noplucis no ārpuses,bet ar perfektu dzinēju un ritošo.

Man ārišķības nav vajadzīgas,līdz ar to vidējais pirksts apdrošinātājiem...

244549. viesis 8.oktobris 2007 21:26
0 0 Atbildēt

Kasko - interesanta situācija. Man ir divi auto - vienam ir kasko,otram ne. Pirmajam - 1999. MB - vajag, jo auto ir gana vērtīgs. Otrs ir ļoti labā kondīcijā esošs BMW E30, izgatavots tālajā 1992.gadā, kuram apdrošinātājs nosauca KASKO polises cenu 170 LVL, neadekvāta summa pret septiņreiz vērtīgāka MB 360 latiem gadā? Vecais BMW pusotra gada laikā stāvot pilsētā pie daudzdzīvokļu mājas nav pat īsti nevienu interesējis.

244551. viesis 8.oktobris 2007 21:38
0 0 Atbildēt

KASKO....Bija man BMW 525 TDS Touring E34 1996. Tirgus vērtība max. 4000 EUR - kataloga vērtība BMW 525 TDS 1996 - apm. 4500 LVL - ar lielu pierunāšanu tika noformēta polise par 4000 LVL, ievērojami samazinātu vērtība pamatojoties uz dažiem vizuāliem defektiem, prēmija 7,5 % gadā. pie tādiem noteikumiem jadomā, ka labāk tādu mašīnu neuzturēt kārtībā, bet nobraukt un noorganizēt pazušanu....galu galā pat - 25% no aprošinātās vērtības būs vairāk par auto tirgus vērtību.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti