«Logan» pārdošanas apjomi pasaulē turpina palielināties

26.jūnijs 2008 10:20

Logan programmas realizācija tika uzsākta 2004.gadā, un kopš tā laikā visā pasaulē pārdoti vairāk kā viens miljons Logan piedāvāto modeļu – Dacia Logan, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-up un jaunākais modelis Sandero, kurš kopš 2008.gada sākuma pieejams Dienvidamerikā un jūnijā beigās parādīsies pārdošanā arī Eiropā.

Logan – pārdošanas apjomu fenomens

Šobrīd uz Logan platformas būvētie auto pieejami 59 pasaules valstīs, no kurām tādi tirgi kā Krievijas (pārdošanas apjoms sasniedz 150 000 vienības), Indijas (kopējais pārdošanas apjoms – 27 603 vienības), Irānas un Brazīlijas tiek uzskatīti par sevišķi perspektīviem. 2007.gada finansiālie radītāji liecina, ka 35% Logan grupas ienākumu veido ne-Eiropas tirgi.

Logan grupas pārstāvji norāda, ka panākumu pamatā ir uzņēmuma vīzija – ražot ietilpīgus, praktiskus automobiļus par demokrātisku cenu. Logan grupas automobiļi ir domāti nevis kā luksus prece, bet gan kā uzticams pārvietošanās līdzeklis. Šobrīd Logan grupa klientiem piedāvā piecus modeļus, no kuriem jaunākais – Sandero – pārdošanās Dienvidamerikas tirgū nonāca tikai šā gada sākumā, un drīzumā tas parādīsies arī Eiropā un citos pasaules tirgos. Šobrīd Logan grupa plāno turpināt paplašināt modeļu klāstu. Lai uzsāktu Sandero ražošanu, tika investēti 147 miljoni eiro – 65 miljoni plānošanai un 82 miljoni Pitesti rūpnīcas pielāgošanai.

Logan „sirds” – Pitesti rūpnīca Rumānijā

Kopš 1999.gada Renault Pitesti rūpnīcas Rumānijā izveidē, renovācijā un attīstībā ieguldījis vairāk kā vienu miljardu eiro, un šobrīd Pitesti rūpnīca ir kļuvusi par galveno Logan auto ražotāju. Šajā rūpnīcā tiek ražoti visi Logan grupas piedāvātie modeļi. Kopš darbības uzsākšanas 2004.gadā Pitesti rūpnīca ir dubultojusi ražošanas kapacitāti – 2009.gadā plānots saražot 400 000 automobiļu. Ražošanas kapacitāte palielinājusies no 28 vienībām stundā 2004.gadā līdz 60 vienībām stundā 2008.gadā. Kopš 2004.gada Pitesti rūpnīcā saražoti vairāk kā 655 700 automobiļu.

Starptautiskais loģistikas centrs (International Logistics Network – ILN), kas dibināts 2005.gadā un atrodas Pitesti rūpnīcā, kļuvis ne tikai par lielāko Renault loģistikas centru, bet par lielāko loģistikas centru visā autoindustrijā.

Pitesti rūpnīcai ir vadošā loma X90 programmā – visu jauno Logan modeļu (izņemot Sandero) ražošanu uzsāk tieši Pitesti rūpnīcā; šī rūpnīca ražo arī detaļas, kuras tiek eksportētas uz citām Logan ražojošām rūpnīcām visā pasaulē.

Pitesti rūpnīca bija pirmā no Renault ražotnēm, kurai tika piešķirts ISO 14001 vides kvalitātes standartu sertifikāts, un tas notika 2005.gadā. Jāatzīmē, ka rūpnīcā vēl joprojām tiek veikta modernizācija, lai auto padarītu videi vēl draudzīgākus. Papildu uzmanība pievērsta arī darba apstākļiem rūpnīcā – izstrādātas Veselības, drošības un darba apstākļu vadlīnijas.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW ļauj ielūkoties nākotnē ar 600 Zs koncepta palīdzību (+ FOTO)

BMW īpašā konferencē Minhenē prezentējis konceptu Vision M Next – prototipu, kas izstrādāts, lai sniegtu priekšstatu par markas tuvākās nākotnes modeļiem, ieskaitot nākamās paaudzes i8 hibrīdu. Lasīt vairāk

 

Jāņu dienā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki; reibumā pieķerti vismaz 70 autovadītāji 1

Jāņu dienā 24.jūnijā Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO) 1

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Škoda Fabia ar 1 000 000 km nobraukumu iztikusi bez nopietniem remontiem (+ FOTO) 11

Taksometra vadītājs no Bosnijas un Hercegovinas nobraucis jau vairāk nekā miljonu kilometru ar savu Škoda Fabia, taču automobilis izrādījies tik izturīgs, ka 16 gadu laikā nopietns remounts tā arī nav bijis vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti