Neste sāk Latvijā piedāvāt unikālu bezkaršu degvielas uzpildes sistēmu Truck+ 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste Latvija | 17.jūnijs 2016 9:20

Lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls Neste sper nākamo soli degvielas uzpildes procesa uzlabošanā un sāk piedāvāt jaunu, Latvijā unikālu un ērtu bezkaršu degvielas uzpildes un norēķina sistēmu Truck+ smago automašīnu lietotājiem.

Truck+ sistēma nodrošina šoferiem vēl ātrāku un ērtāku uzpildi, jo šajā procesā netiek izmantota degvielas karte, savukārt autoparku pārvaldītājiem – uzlabotu degvielas patēriņa kontroli, drošību un precīzāku uzskaiti. SIA Neste Latvija bezkaršu uzpildes sistēmas Truck+ ieviešanā Latvijā investējusi vairāk nekā 100 tūkstošus eiro.

Truck+ aprīkojums sastāv no gredzena, kas ir aprīkots ar čipu, un tiek piestiprināts automašīnas degvielas tvertnes kaklam – tas kalpo kā degvielas kartes aizstājējs. Neste degvielas pistolēm savukārt tiek pievienots datu nesējs, kas uzpildes veikšanas laikā savienojas ar degvielas tvertnei piestiprināto gredzenu, ļaujot Truck+ sistēmai fiksēt iepildīto degvielas daudzumu un maksājuma summu. Katram Truck+ aprīkojumam tiek piešķirts savs identifikācijas numurs, piemēram, transportlīdzekļa reģistrācijas numurs vai cits personalizēts identifikācijas numurs. Truck+ sistēma fiksē katru transakciju, nosūtot datus uzņēmumam un pievienojot ikmēneša atskaitei.

“Neste darbība pastāvīgi ir vērsta uz inovāciju ieviešanu degvielas nozarē. Mēs investējam kā jaunu degvielas produktu izstrādē, tā tehnoloģijās, kas atvieglo braucēju ikdienu. Pateicoties straujajai digitālo tehnoloģiju attīstībai, mēs esam izstrādājuši bezkaršu uzpildes sistēmu Truck+. Tā ir ērti lietojama un atrisina virkni būtisku jautājumu transporta uzņēmumiem vai uzņēmumiem ar lielu autoparku, neprasot lielus ieguldījumus no uzņēmumu puses. Somijā to izmanto jau kopš 2012.gada, un to ir atzinīgi novērtējuši loģistikas un transporta uzņēmumu vadītāji. Tagad šo pārbaudīto tehnoloģiju mēs ieviešam arī Latvijā un ceram, ka drīzumā Truck+ atvieglos un uzlabos arī Latvijas uzņēmumu darbību. Līdztekus pakalpojums tiek ieviests arī Neste DUS Lietuvā un Igaunijā,” stāsta Armands Beiziķis, SIA Neste Latvija mazumtirdzniecības vadītājs.

Gints Burks, SIA Jelgavas autobusu parks valdes loceklis: “Esam jau izmēģinājuši jauno Truck+ savā autobusu parkā, un, jāsaka, autobusu vadītāji ir apmierināti un novērtē vienkāršoto degvielas uzpildes procesu – tas norit ātrāk, nav jāatceras par degvielas karti un PIN kodu, turklāt sistēma neļauj sajaukt degvielu ar AdBlue. Savukārt man kā vadītājam patīk tas, ka sistēma identificē konkrēto autobusu, dati no Neste puses tiek apstrādāti ātri un nosūtīti mūsu datu apstrādes sistēmai, tā ka jau pēc pāris dienām mēs varam sākt analizēt autobusa vadītāja darba rādītājus.”

Truck+ sistēmas priekšrocības:

• uzlabota degvielas patēriņa kontrole – pateicoties pistolei pievienotajam datu nesējam, degvielu ir iespējams iepildīt tikai ar Truck+ sistēmu aprīkotā degvielas tvertnē;
• ērti lietot – izmantojot Truck+ sistēmu, nav nepieciešama degvielas karte, tādējādi uzpildes process notiek ātrāk un ir izslēgta iespēja nozaudēt degvielas karti vai aizmirst PIN kodu;
• drošība – Truck+ aprīkojums vienmēr ir kopā ar transporta līdzekli – to nav iespējams pašrocīgi atvienot nesabojājot, tādēļ to nevar ļaunprātīgi izmantot;
• ērta uzskaite – vadītājam nav jākrāj čeki, jo katra transakcija tiek automātiski pievienota ikmēneša atskaitei.

Truck+ sistēma pašlaik ir pieejama uzpildei četrpadsmit Neste degvielas uzpildes stacijās, kur tā atzīmēta ar norādi Truck+, bet pakāpeniski to plānots ieviest aptuveni četrdesmit Neste stacijās. Pašlaik Neste piedāvā Truck+ lietošanai tikai smagajā transportā, bet potenciāli nākotnē tehnoloģija varētu būt izmantojama arī vieglo automašīnu autoparkos.

 
Visi komentāri
 
QWRTTT 18.jūnijs 2016 8:10
0 0 Atbildēt

Es vēl domāju, kas tas par lāzeri piestiprinātu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti