Krievu "Ural" un "GAZ" cer ieinteresēt rietumus (+ foto) 12

 
iAuto | 26.septembris 2016 12:48

Krievijas autoražotāji "Ural" un "GAZ" uz Hanoveres Starptautisko komerctransportlīdzekļu izstādi atveduši savus jaunākos modeļus, piedāvājot Next paaudzes spēkratus, kravas furgonus un smagiem ekspluatācijas apstākļiem paredzētos kravas auto.

Krievu modeļu klāsts aptver diapazonu, kas sākas ar 3,5 tonnu "GAZel" kravas furgona un pašizgāzēja modifikācijās līdz pat vidējās klases kraviniekiem ar 8,7 tonnu kravnesību un smagajiem pilnpiedziņas "Ural" ar 13-34 tonnu kravnesību. Kopumā iespējams izveidot līdz pat 500 dažādiem modeļiem, tajā skaitā versijas ar kravas kasti, komunālo un celtniecības tehniku, degvielas un ūdens vedēji, mediķu,  ugunsdzēsēju, lauksaimniecības transports utt.

Gazeles pamatā ir rāmja konstrukcija un tehnika no pasaulē labi pazīstamiem ražotājiem. Piemēram, 2,8 litru dīzeļdzinējs nāk no "Cummins", sajūgs no "Sachs", stūres iekārtas elementus piegādā "ZF", bremžu komponentus – "Bosch" utt. Līdztekus dīzeļversijai tiek piedāvāti arī CNG gāzes varianti un versijas ar benzīna motoru. Aizmugurējās ass bloķētājs ir jau bāzes komplektācijā.

Klasi augstāk novietojies GAZon, kas tiek piedāvāts ar diviem kabīņu variantiem kā trīs vai septiņvietīgs transportlīdzeklis, divos dažādos garumos. Arī šeit tiek izmantots rāmis un lokšņu atsperes, bet 150 Zs dīzelis, kas pieejams arī CNG gāzes versijā, ir pašu ražojums. Vidējās klases kravinieks komplektēts ar trumuļu bremzēm, ABS un ASR.

Krievu galvenais trumpis Hanoveres izstādē ir "Ural Next" – smagsvars, kas konstruēts īpaši smagiem ekspluatācijas apstākļiem. Pieejams 4x4, 6x6 un 8x8 modifikācijās, visu riteņu un asu bloķētājiem, hidrauliski vadāmu Tiptronic transmisiju un pazeminošajiem pārnesumiem. Motortelpā tam atrodas 6,65 litru 330 Zs (1370 Nm) rindas sešcilindru dīzeļdzinējs, bet riepu spiedienu iespējams izmainīt no kabīnes.

 
Visi komentāri
 
Ural 26.septembris 2016 12:57
23 4 Atbildēt

Ural izskatās gana pārliecinoši, bezceļiem būs ok

Andris 26.septembris 2016 16:23
3 7 Atbildēt

Urāls!labākas mašīnas nav!Par jauno nezinu!

Eduards 26.septembris 2016 16:56
2 2 Atbildēt

kapeec cer? Sen jau ir ieintereseejušies!!!

Nils 26.septembris 2016 17:27
2 0 Atbildēt

Kā tad būs ar motoriem un Nox gāzu emisijām. Tās arī atbildīs eiro prasībām? Comon Rail te tiek izmantots, vai dedzina tāpat, kā padomju laikos ar virzuļu augstspiediena sūkņiem, ka melli dūumi griežas.

Valdis 26.septembris 2016 17:34
4 1 Atbildēt

2,8 litru dīzeļdzinējs nāk no "Cummins"-tam ir Comon Rail, bet 150 Zs dīzelis, kas pieejams arī CNG gāzes versijā, ir pašu ražojums-un te var būt brīnumi.

Juris 26.septembris 2016 17:36
1 0 Atbildēt

Nu ko pirms pērc atver kapotu, un tur jau būs redzams ir tas Common Rail, vai nav. Ja tā nav, tad dēļ tā tas motors būs mazjaudīgs un rijīgs, kā arī dūmos, kā draņķis.

Ald 26.septembris 2016 18:05
5 0 Atbildēt

Protams, ka ieinteresēs kā lēti lūžņi.

R(8) 26.septembris 2016 21:01
6 1 Atbildēt

Dizaina zina cepuzi nost , cena ari bus uz pusi letaka neka konkurentiem , vieniga problema ta putinoida darba kvalitate , ka no simta vienu kaut puslidz var vini tikai saskruvet , a parejie 99 vienkarsi jau izjuk izbraucot no rupnicas

Elonss 26.septembris 2016 22:34
3 2 Atbildēt

Rietumi nav Stulbi ... neviens pie pilna saprāta nepirks Krievu mēslus, kas pļep pļep salipināti

laucinieks 27.septembris 2016 9:45
1 7 Atbildēt

To var redzēt ka visiem tik padot to krievu tehniku paķengāt.

Bijašajos PSRS laikos laikam nemaz neesat dzīvojuši!

Pesonīgi es 2010 gadā nopirku 1983 gadā ražotu traktoru BELARUSS MTZ-82 kurš tika eksportēts uz Beļģiju pa taisno no konvejiera.

Beļģijā šis traktorītis bija nostrādājis lauku darbos pāri 10000 motorstundas. Vienīgais ko nomainīju, motoram virzuļa gredzenus. Tie bija padiluši. Nu,protams sprauslām smidzinātājus ar samainīju. Motoram spiediens kā jaunam, ātrumi pārslēdzas bez trokšņiem. Tanī pat laikā kaimiņš nopirka, 1994 gada CASE INTERNACIONAL kurš tikvien kā asfalta birsti bij redzējis. Veicām piln kapitalku, sākot ar motoru nu beidzot ar kārbas/tilta. Ielika viņš traktorā otra traktora summu.

Tākā ne vienmēr tas rietumnieks ir labāks par Krievu dzelzi!!!

kolchozs 27.septembris 2016 11:04
3 0 Atbildēt

Izņēmumi vienmēr var būt, taču tad laikam nebūsi piedzīvojis padomjlaika kolhozus - tur 100% visas piegādātās tehnikas nācās pārtaisīt - pārvilkt kstru skrūvīti, metināt stiptinājums, pārbaudīt eļļas, meklēt pa ceļam vai rūpnīcās nepieliktās, nozagtās un iztirgotās detaļas utt, bet, kas interesanti - neviens par to nenrīnijās. P.S. par Ural - paskatoties tos youtube video no Sibīrijas, kļūst skaidrs, ka cita tehnika, to skaitā rietumu, tādu vardarbību un ekspluatēšanas apstākļus neizturētu

R(8) 27.septembris 2016 14:03
4 0 Atbildēt

Ehh.....padomju laiki , tas vienkarsi bija ekstremais izdzivosanas periods gan darba , gan veikala rindas , gan uzpildot degvielu , utt.... , bet nevajag aizmirst ari tadus brinumus , ka komunagiem bija montazas linija Belgija , kura skruveja kopa moskvicus un volgas , rietumos bija atpazistama ar zimolu SKALDIJA un ja caur blatu vareji tikt pie siem braucamajiem , tad tas bija to verts , nekas tur negrabeja , neruseja , nosti nekrita , durvis taisijas ciet bez cirtiena , vienkarsi tas bija pavisam cits braucamais .......

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO) 1

Baltkrievu "fūres" vadītājs, kurš krustojumā un uz gājēju pārejas apsteidz netrafarētu policijas automašīnu, tiek apturēts un saņem sodu PLN 1500 (350 EUR) apmērā. Lasīt vairāk

 

Pilots, kurš uz Tallinas šosejas veica avārijas nosēšanos, ir pieredzējis instruktors (+ VIDEO) 9

Sestdien uz Tallinas šosejas avārijas nosēšanos veica privātā lidmašīna. Tās pilots ārkārtas situācijā rīkojies pareizi. Lasīt vairāk

 

Seat ar rekordlieliem ienākumiem pirmajā ceturksnī 7

Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti