Igaunijas starptautisko pārvadājumu grupa Lux Express iegādājusies sešus jaunākās paaudzes Scania Irizar autobusus, kuri tiks izmantoti, lai apkalpotu pasažierus maršrutos Tallina-Rīga un Tallina-Pēterburga.
Jaunie, uzlabota komforta autobusi pasažierus sāks apkalpot vasaras sākumā.
Jaunie autobusi izgatavoti pēc Lux Express īpaša pasūtījuma, tajos kopā ir 45 pasažieru vietas, tostarp 15 īpaši komfortablajā “Lounge” daļā, kur sēdekļi izvietoti pēc principa 2+1. Jaunajos autobusos, gan parastajās vietās, gan arī “Lounge” daļā esošajās atrodamas jau par ierastām kļuvušās personālās multimediju ierīces, regulējamie sēdekļi, rozetes elektronisko ierīču uzlādēšanai, pietiekami daudz vietas kājām. Katra sēdvieta ir aprīkota ar drošības jostu. Autobusos arī ir automāti ar bezmaksas karstajiem dzērieniem. Visos autobusos ir bezvadu internets, gaisa kondicionieris un tualete. Lux Express autobusu vidējais vecums ir trīs gadi, tos uz jauniem maina reizi 5-6 gados.
“Šodien pasažieri sagaida, lai sabiedriskais transports būtu brīvi pieejams, ērts un nodrošinātu privātumu. Mēs vienmēr balstāmies uz principu, ka mums ir jāattaisno šīs gaidas, pat jāapsteidz tās. Tādēļ starptautiskajos maršrutos pievienojam jaunus autobusus, kas atbilst pašām augstākajām prasībām un kuros vairāk nekā trešdaļa pasažieru vietu izvietotas ērtā, biznesa ceļotājiem īpaši piemērotā “Lounge” daļā,” sacīja “Lux Express Latvia” valdes loceklis Krišjānis Reķis.
Sēdvietas “Lounge” daļā ir pasažieru iecienītas jau kopš brīža, kad šis jaunais pakalpojums tika ieviests. Ja šobrīd Lux Express “Lounge” autobusos maršrutā Tallina-Rīga 30 pasažieru sēdvietas atrodas parastajā daļā un 10 “Lounge” daļā, tad jaunajos autobusos īpaši ērtajā “Lounge” daļā būs iekārtotas 15 pasažieru vietas.
Mūsdienu sabiedriskais transports galvenokārt konkurē ar privātajām automašīnām, un uzņēmums sev izvirzījis mērķi pārliecināt cilvēkus izvēlēties ceļot ar autobusu. “Maršrutā Tallina-Rīga mums tas jau ir izdevies, un mēs ceram, ka tas izdosies arī citos mūsu maršrutos,” piebilda Krišjānis Reķis. Lux Express sniegtās ērtības ir laba alternatīva braucienam ar privāto automašīnu. Komfortablie braukšanas apstākļi, ērtās sēdvietas, bezmaksas WiFi un karstie dzērieni dod iespēju brauciena laikā strādāt vai tieši pretēji - atpūsties.
Nordeka par tādiem var tikai sapņot!
Nordekā pat tualetes nevar atļauties, kā arī grafiks un švakās bremzes neļauj pieturēt. Jāved tukša pudele līdzi.
Ļoti labi ka var tikai sapņot. Par vipendroniem ir jāmaksā, un par tiem maksāt spiests ir pasažieris. Intereses pēc palūrēju tur tajā lapā - latvijai tuvākais punkts, kur šitas kantoris piedāvā aizvest, ir valga, par 14 eirām - 1188 rāda ka VTU autobusa Rīga - Valka [tb turpat otrpus robežai] biļetes cena ir zem septiņām eirām. Nordeka par astoņarpus eirām mani aizvedīs no liepājas līdz rīgai - negribu pat padomāt, cik šitentāds kantoris prasītu, tikai lai atsistu savus vipendronu autobusus - var gadīties ka vienītī benzīns ko ieliet golfam bākā nemaksātu dārgāk. Bet nu te var just ka mērķauditorija ir ar alkoholismu sirgstošie, ja autobuss mēģina konkurēt ar mašīnu.
Kanibāl, laiks apmeklēt urologu. Šaubos ka nordeka pa latviju brauc tālāk kā rīga - daugavpils vai rīga - liepāja - ja nevar tās 3-4 stundas nociesties... Nē nu ja tev ir 60-70 gadi, tad varētu būt bik savādāk, piekrītu, bet vismaz rīga - liepāja uz 10 minūtēm aptur saldū, pietiekami daudz laika lai atlietu.