Renault Trucks kravas auto saņem balvu par zemu izmešu līmeni 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault Trucks | 4.decembris 2017 10:56

Novembra beigās Francijā Renault Trucks eksperimentālais piegādes transportlīdzeklis Urban Lab 2 saņēma “Zemu izmešu spēka pārvada balvu”.

Apbalvojumu piešķir LUTB Transporta un mobilitātes sistēmu grupa un PFA Autobūves un mobilitātes organizācija Solutrans inovāciju balvas ietvaros. Tas
tiek pasniegts par īpašiem sasniegumiem vai inovācijām transportlīdzekļu spēka pārvadu jomā.

Saņemot balvu, Renault Trucks energoefektivitātes stratēģijas direktors Fransuā Savojs (François Savoye) uzsvēra: “Renault Trucks velta lielāko daļu izpētes un attīstības resursu tieši izmešu daudzuma samazināšanai. Izmantojot dīzeļdegvielu, tagad pieejami efektīvi risinājumi auto kravas transporta sektora vajadzībām. Urban Lab 2 demonstrē, ka pastāv vēl joprojām neizmantots potenciāls, īpaši attiecībā uz hibrīda risinājumiem.”

Renault Trucks Latvija pārdošanas vadītājs Arvis Tauriņš uzsver: “Papildus hibrīda dzinējam, Urban Lab 2 apvieno arī citas inovatīvas tehnoloģijas, kas saistītas ar aerodinamiku, riepu rites pretestību un komunikāciju starp transportlīdzekļiem un infrastruktūru, lai samazinātu degvielas patēriņu par 13%. Tiesa, jāatzīmē, ka degvielas ekonomijas nodrošināšanā ir svarīgas ne tikai tehnoloģijas, bet arī kravas auto vadītājs. Pastāvīgi augošās degvielas cenas un satraucošais oglekļa dioksīda izmešu daudzums atmosfērā veicina ekonomiskās braukšanas pieaugošu popularitāti. Tādā veidā uzņēmumi var gan ietaupīt, gan saudzēt vidi.”

Urban Lab 2 eksperimentālais transportlīdzeklis ir EDIT (Efektīvas piegādes kravas automašīnas) projekta īstenošanas rezultāts, kas izstrādāts ar starpministriju vienotā fonda, Overņas ‒ Ronas ‒ Alpu reģiona, Lionas, Ēnas departamenta un FEDER kopīgu finansējumu. Tas ir veidots uz 19 tonnu Renault Trucks D WIDE Euro 6 dīzeļa kravas automašīnas bāzes un paredzēts pilsētu un reģionālās piegādes sektoram.

Tā tehnoloģijas ir izstrādātas sadarbībā ar sešiem partneriem: Valeo, Lamberet, Michelin, BeNomad, INSA Lyon (LamCoS) un IFSTTAR (LICIT).

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 4.decembris 2017 11:15
7 1 Atbildēt

Mūsdienās nav populāras tādas balvas kā:

"Labākais dzinējs", "Dzinējs, ar kuru var nobraukt 10 miljonus km", "Ekonomiskākais dzinējs", "Ekonomiskākais auto"....

Galvenais ir zemi izmeši. Pofig, ka dārgs, pofig ekonomija, pofig, ka pēc 3 gadi to auto var izmest tolmetā, un pirkt jaunu.

driveris 4.decembris 2017 14:25
2 1 Atbildēt

Mūsdienās par visu maksā klients. Un ja klients maksā, tad kēda velna pēc mocīt sevi un mēģināt nobraukt 10 miljonus ar vienu auto? Garantija/līzings beidzās, pērkam jaunu. Priekš kam maksāt lielākus nodokļus, braucot ar vecu (5+ g.) auto?

viencexperc 4.decembris 2017 14:47
3 2 Atbildēt

Pareizi. Klientam jau daudz naudas. Un valstij vajag nodokļus. Kurš tad par afrikāņu imigrantu labklājību domās. Viņi taču arī grib ēst un atpūsties.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti