Tik moderns, kā vēl nekad - "Mercedes" ļauj ielūkoties jaunā "Sprinter" kabīnē (+ foto) 15

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 7.decembris 2017 11:23

"Mercedes-Benz" strādā pie komerctransportlīdzekļa Sprinter jaunās paaudzes modeļa, kas savu pirmizrādi svinēs nākamā gada februārī. Štutgartē sarīkotajā prezentācijā ražotājs atklājis jaunas detaļas un ļāvis ielūkoties jaunā "Sprinter" kabīnē.

Būtiskākās pārmaiņas, ko uzsver arī ražotājs, ir pašu spēkiem izstrādātā konstrukcija, kas nozīmē, ka nekādas detaļu un mezglu dalīšanas ar "Volkswagen Crafter" vairs nebūs, kā arī tas, ka jaunais modelis būs cieši saistīts ar globālo tīmekli un daudzpusīgajām iespējām, ko piedāvā tiešsaistes servisi.

4.decembrī Štutgartē sarīkotajā prezentācijā "Mercedes" iepazīstināja ar jaunā "Sprinter" aprīkojuma komplektācijām. Bāzes versijā "Mercedes" komerctransportlīdzeklis iegūs visai askētiski iekārtotu kabīni ar cieta plastikāta apdari, bez radio un tikai diviem ventilācijas/apsildes pievadiem. Niša pie vējstikla šajā gadījumā ir vaļēja, bet stūrei nav nekādu papildu funkciju.

Dārgākā aprīkojuma versija būs komplektēta ar vienkāršu radio, četriem ventilācijas/apsildes pievadiem, vaļēju cimdu nodalījumu un multifunkciju stūri, kas vadītājam ļauj ar pogu palīdzību kontrolēt un pārskatīt mērinstrumentu bloka sniegto informāciju. Nedaudz investīciju un vadītājs varēs priecāties par multimediju sistēmu.

Štutgartē tika nodemonstrēta arī Sprinter versija ar automātisko pārnesumkārbu. Šajā gadījumā transmisijas režīmu svira pārvietojas aiz stūres, bet nodalījums pie vējstikla tiek nosegts. Zem vāka, kas atveras, uzspiežot pirkstu, iebūvēta USB ligzda viedtālrunim.

Visdārgākajā aprīkojuma versijā "Sprinter" stūre līdzināsies S-klases limuzīnā redzētajai – tā būs smalki nostrādāta, komplektēta ar skārienjutīgās vadības sekcijām un pogām, ventilācijas/apsildes izvadiem būs hroma apmalīte, bet multimediju sistēmas ekrāna izmērs pieaugs līdz 10,25 collām.

Jaunajam modelim būs pieejama "Mercedes PRO connect" sistēma, kas visus viena autoparka furgonus sasaistīs vienotā tīklā, ļaujot dispečerdienestam kontrolēt visas mašīnas, uzzināt ne tikai to atrašanās vietu, bet arī, piemēram, degvielas daudzumu tvertnē utt.

Ražotājs sola dažādas versijas ar priekšējo, aizmugures un visu riteņu piedziņu. Atgriezīsies 5,5 tonnu modifikācija, bet svaigu pārtikas produktu transportēšanai izveidos versiju ar trīs zonu klimatu furgonā. Tādejādi vienā reisā varēs transportēt gan sasaldētus, gan atdzesētus un ārējā temperatūrā uzglabājamus produktus. Mercedes strādā pie īpašas apgaismes sistēma, kas šoferim izgaismos tieši to sekciju un nodalījumu, no kurienes attiecīgā pasūtītāja produkti jāpaņem.

Jaunajam "Sprinter" izstrādāta arī „Key” pieejas sistēma, kas ar vienreizēja koda (digitālā atslēga) palīdzību nodrošina attālinātu pieeju furgonam. Šādu iespēju var izmantot citi piegādes servisi vai personas, kas saņemot kodu savā viedtālrunī, var atvērt kravas nodalījumu, novietot vai paņemt preces. Pēc tam kods izdzēšas un pieeja tiek slēgta.

Jauno "Sprinter" komplektēs ar modernizētiem benzīna un dīzeļa motoriem, bet 2019.gadā saimi papildinās elektriskās piedziņas modelis, kas atkarībā no iebūvētā akumulatora versijas (3 vai 4 sekcijas) bez atkārtotas uzlādes spēs nobraukt 150-200 km.

Šobrīd "Sprinter" tiek ražots Diseldorfā un Ludvigsfeldā, bet vēl viena ražotne top Dienvidkarolīnas štatā ASV.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 7.decembris 2017 11:57
15 2 Atbildēt

Ko dod tā stūre no s sērijas, ja krēsls tāpat ir kā uz taburetes - ne sēdi, ne stāvi.

jucis 7.decembris 2017 12:53
6 5 Atbildēt

izdzeesies

dsa 7.decembris 2017 15:10
1 2 Atbildēt

Starp citu, Sprinter populārākais buss amerikā. Amīši tos pat ražo zem saviem pozornajiem brendiem, tādā veidā mēģinot uzfrišināt savu tēlu.

viencexperc 7.decembris 2017 15:37
5 1 Atbildēt

No visiem eiropas sūdiem, viennozīmīgi.

Reņus ASV nemaz nepārdot, bet VW, tā ir marka priekš Vācijas un trešās pasaules valstīm, tāpēc ASV to ir ļoti maz.

y 8.decembris 2017 19:40
1 0 Atbildēt

Idiot tieši VW asv ir ļoti daudz, tikai nedaudz mazāk par toyotu.

Bet, kas attiecas uz šī busa salonu - tad noteikti grabēs mazāk, kā jebkurš amerikānu luksus klases auto, un plastmasa arī kvalitatīvāka, plus nav viss sķībs.

Tu par, ko tādu vari tikai sapņot ar savu voyageri

Kaspars 8.decembris 2017 22:45
2 0 Atbildēt

Ja tu saki,ka sprinterim krēsls kā taburete tad laikam neesi braucis ar citroen jumper. Tu gara auguma cilvēkiem braukšana ir tīrās mokas- kājas vislaik 90 grādu leņķī, stūre rīvē ceļgalus un beņki nevar atbīdīt,jo starpsiena pārāk tuvu. Toties sprinterim ir beņķis ar amartizāciju.

MB 7.decembris 2017 14:34
1 0 Atbildēt

viss labi, tikai tā totālā kontrole biedē

dsa 7.decembris 2017 14:39
2 1 Atbildēt

Šitam vismaz var durvis atlocīt, lai pie rampas piebrauktu. Sūda tranzītam gan nevar.

ezis71 7.decembris 2017 19:41
0 0 Atbildēt

Ar visiem krutiem displejiem panelis izskātās pēc djošaka.

murx 7.decembris 2017 22:29
0 3 Atbildēt

Nez, rūsu arī modernizēs?

atrabotka 8.decembris 2017 1:04
2 0 Atbildēt

Tadam kartigam buvstradniekam, kurs nav pabeidzis videni un runa pielietojot labako krievu valodas vardu krajumu bus nepiecieciesams (un noderigs) tas gudrais kokpits ar interneta pieslegumu un citam lietam? Vislabakais variants ir 3 bilde no apaksas, tikai sture pa modernu - vareja ielikt no veca Sprintera parasto bez visam tam pogam. Jo mazak elektronikas, jo labak.

driveris 8.decembris 2017 9:10
0 0 Atbildēt

Varēs braucot porņukus skatīties tiešsaistē.

DALJNOBOJS 8.decembris 2017 15:15
1 1 Atbildēt

Nedod Dievs braukāt ar tādu minimālajā komplektacija opciju un komforta ka UAZ buhankaij, pat Gazelē komforta vairāk.

rudens68 8.decembris 2017 15:49
0 0 Atbildēt

dsa

Starp citu, Sprinter populārākais buss amerikā. Amīši tos pat ražo zem saviem pozornajiem brendiem, tādā veidā mēģinot uzfrišināt savu tēlu.

...

Jau aizmirsu kā tur bija precīzi zem kuriem brendiem ( laikam craisler) un kurus gadus , bet šobrīd mersis laikam atkal zem sava . Tagad Craisler pēc apvienošanās ar Fiatu , busus liek uz Ducato bāzes

gustliks 10.decembris 2017 10:36
0 0 Atbildēt

ar rūsu vēl var tikt galā ar pašu spēkiem, bet elektronikas problēmu dēļ autiņš nebūs braucams pēc 4-5 gadiem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti