Ķīnas autobūves gigants "Zhejiang Geely Holding Group", kam jau pieder Zviedrijas autoražotājs "Volvo Cars", tagad kļuvis par Zviedrijas kravas automašīnu un celtniecības aprīkojuma ražotāja "Volvo Group" lielāko akcionāru, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
"Geely" norāda, ka uzņēmums panācis vienošanos ar investīciju kompāniju "Cevian Capital", lai iegādātos visus tā īpašumā esošos 8,2% "Volvo Group" akciju un 15,6% balsstiesību.
Šī darījuma summa atklāta netiek, taču, balstoties uz pašreizējo "Volvo Group" akcijas cenu, tā varētu veidot aptuveni 27 miljardus kronu (2,7 miljardus eiro).
Lielākais akcionārs balsstiesību ziņā gan joprojām ir Zviedrijas investīciju fonds "Industrivarden", kam pieder 21,8% balsstiesīgo akciju.
Par laimi Scania joprojām ir Scania. Žēl ka neražo vairs Magnum. Tas bija manā topā Nr.1, pēc tam jebkura Scania un tad visi pārējie.
Ah tāpēc Scania turpina ražot savus klaudzošos,tarkšķošos dzinējus.
Magnumam ir iekāpšana kā kombainī.
Amerikāņu jaunajam trakam iekāpšana ir daudz ērtāka.
Ķīnieši VOLVO truck drīzāk nopirka tehnoloģiju dēļ, nevis brenda vai peļņas dēļ. Līdzīgi ka tas ir ar vieglajiem VOLVO.
VOLVO paliks tie paši inženieri un zarošana Eiropā.
Par MAGNUM nezinu gan, ja ne VOLVO tehnoloģijas, motori, kārbas tad pārējas ir tikai ģemars sakot ar debilo iekāpšanu, nepraktisko kabīnes iekarojumu un super lētajiem un nekvalitatīvajiem materiāliem . un vēl stiķis ar aizdegšanos
Nu ja nezini, tad neraksti! Iekāpšana ir vienkārši ideāla. Elektriski izbīdāmas kāpnes. No āra neviens ments vai robežsargs netiek klāt, ja es to negribu. Lētāks un uzticamāks ekspluatācijā kā Volvo. Patēriņš nedaudz lielāks, bet viss pārējais to kompensē ar uzviju.