Un tad pienāca skeptiķis... 8

 
Aivars Zavadskis | 3.jūnijs 2013 10:58

„Gada auto” šī gada diskusijās esam iecerējuši vairāk (un asumus negludinot) dot vārdu žūrijas biedriem un viesiem, kuri noskaņoti kritiski. Apnicis pa spalvai vien tos brīnumus glaudīt...

Gada Auto vecbiedrs - Aivars Zavadskis, arhitekts

Pretendenti:

Škoda Octavia

Virsbūve. Harmoniska, vispārpieņemts. Jāatzīmē – veiksmīgi izveidota radiatora reste, nav uzbāzīga, sabalansēta, beidzot „nekož acīs”. Salons – kvalitatīvs, tradicionāls vācu. Ļoti piemērots ierēdņu auto. Vadāmība – laba, viss ir vietā. Kopējais iespaids – pozitīvs. Dinamika – laba. Viss ir balansā, domāju, ka viens no pretendentiem uz Gada auto.

Toyota Auris

Lai arī ārpusē viss OK, iekšā savukārt viss garām. Salona panelis – pilnīgs murgs no kompozīcijas viedokļa, materiāli švaki, vājš no visiem viedokļiem, it sevišķi tā balto diegu šuve pa vidu pasažiera airbagam. Viss kopā – nenopietni un diletantiski, nepārliecina. Tehniski un viss pārējais – it kā ok. Bet es šo auto nekad nepirktu. Šķiet, ka dizainu taisījis kāds māceklis.

Toyota RAV

Virsbūve – OK, salons - ok, panelis – galīgi garām, it sevišķi tā asā  konsole virs kājām – traumatiska. Nekad nepirktu šo auto dēļ salona un subjektīvi. Viss tas pats, kas par Auris.

Opel Mokka

Sabalansēts interjers, vadāmība lieliska, cena lieliska. Patika. Traucējošs navigācijas monitors –  gribas to aiztaisīt, ietriekt „dašbordā”. Pārējais patika no visiem viedokļiem. Priekšējais feiss – saplacināts, sajūta, ka auto ir saspiests nedaudz no sāniem. Bet kopumā OK. Pretendents uz Gada auto.

Peugeot 2008

Nesapratu, kāpēc 208 modeli vajadzēja uzpūst uz augšu, mārketinga triki, nekas labāks nav iznācis. Tas navigācijas monitors – pilnīgā pretrunā ar spidometra paneli. Kopumā – OK.

Hyundai Santa Fe

Ekselenti, viss vietā. Arvien labāk un ērtāk. Labprāt pirktu. Lielisks auto. Konkurents Hondai, laikam labāks - subjektīvi.

Ford Kuga

Viss bija ērti, dinamiski un OK. Kvalitatīvs auto.

Bet!!! Panelī iebūvētais SONY aparāts ar visu uzrakstu man radīja asociāciju ar Second Hand auto, kurā ir iebūvēts neoriģinālais  radio. Braucot ar Volvo, skatos uz radio, kuram ir uzraksts Volvo, lai gan labi zinu , ka tas ir Alpine produkts. Uzbāzīgais SONY kugā nu nemaz nepatika, turklāt tas radio panelis izskatījās kā no pagājušā gadsimta biodizaina boomboksa. Un vēl tā neērtā apaļā poga, tās mazās podziņas.... Un atkal tā spožā plastmasa uz kuras paliek pleķi....

Neatceros nevienu citu autoražotāju, kas jaunā mašīnā galvenajā panelī atļautos iekļaut kādu citu zīmolu. Vari iedomāties Jaguāru, kuram radio ekrānsaudzētājā spīd burti SONY, nevis jaguāra kaķis?

 

Mazda 6

Nesapratu, kam tas ir domāts. Bentlija priekša, bembja pakaļa, divi izpūtēji, iet „lopā”. Ērts, ātrs, dinamisks, man patika. Bembisti nepirks, lai gan iesaku. Patika. Būtu lieka nauda, es noteikti pirktu. Ierēdnim par lecīgu. Kas to pirks? Tātad - nepārliecina no mērķauditorijas viedokļa.

Honda CR-V

Bīstami – no priekšas izskatās identiska hundajam – 1:1 praktiski, var sajaukt. Labs auto, fani nevilsies. Konkurents ir Hyundai, nopietni. Viss OK.

Renault Clio

Izcili sexsīgs auto. Ātruma izjūtas lieliskas. Visnotaļ iespaidoja un aizrāva. Viens no izcilākajiem pasākuma eksponātiem. Pie 100 km/h likās ka brauc ar 120 vismaz. Lielisks salons ar naiviem aizmugures lodziņiem un smieklīgu aizmugurējā loga tīrītāju, rotaļa. ZIEPES:  uz ātrumkloķa divas brutālas skrūves, ko var sataustīt ar roku. Lielisks un informatīvs navigācijas monitors, liekas vislabākais no visiem eksponātiem. Nomāca tie krossoveri nedaudz. Pretendents uz gada auto. Masīvi riteņu diski, sākumā nesapratu, bet pēc testa brauciena – viss vietā, tāds mazs auto nesās kā nākas pa bedrēm. Gāja labi, pat ar 5 cilvēkiem salonā.

Nissan Nismo

Žēl, nepaspēju notestēt. Bet subjektīvi – nepatīk, ka vienā virsbūvē iepako dažādus zvērus – dezinformācija un nenoteiktība. Izskatījās jau galīgi noplēstas riepas, laikam Gumbals noplēsa. Man šis auto nav pieņemams de facto. Haoss no dizaina viedokļa, tehniski, protams viss ir OK. Nekad nepirktu, bezjēdzīga naudas izšķiešana dēļ neietilpīgā salona, tad jau labāk VolksWagen Polo.

 

 
Visi komentāri
 
jenots 3.jūnijs 2013 16:38
0 1 Atbildēt

Vsai šie dzēruma murgi bija domāti nopietni vai kaut kāds neizdevies joks?

Audit 4.jūnijs 2013 14:59
0 0 Atbildēt

Subjektīvs viedoklis, kas atspoguļo viņa domas par konkrētajiem auto. Vienīgi 2008. un Santa Fe stipri par daudz saslavēja.

x 4.jūnijs 2013 16:04
0 0 Atbildēt

subjektīvi jau nav aizliegts slavēt

Kanibaals 4.jūnijs 2013 0:11
1 0 Atbildēt

Nissan Nismo kas vēl tas tāds?

GB12 4.jūnijs 2013 16:11
0 0 Atbildēt

Apmēram tas pats, kas opelim OPC, audim S-Line, Fordam ST u.tml...

iAutolv 4.jūnijs 2013 19:50
0 0 Atbildēt

Nu Opel Astra OPC tur gan nevar likt. Pavisam cits auto ar 280Zs un vēl lieliskāku attiecību pret kg

Kanibaals 4.jūnijs 2013 19:55
0 0 Atbildēt

Tāpēc jautāju, modelis kāds. Nissan Juke Nismo?

Redaktors 4.jūnijs 2013 23:48
0 0 Atbildēt

Jā, Nissan Juke Nismo.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti