CSDD valdes priekšsēdētāja Lukstiņa atalgojums pērn pieauga līdz 82 066 eiro 39

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 14.aprīlis 2018 16:09

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) valdes priekšsēdētājs Andris Lukstiņš pagājušajā gadā amatā nopelnīja 82 066 eiro, kas ir par gandrīz 15% vairāk nekā 2016.gadā, liecina amatpersonas deklarācija.

Bezskaidrā naudā CSDD vadītājs 2017.gada beigās bija uzkrājis 298 445 eiro, bet skaidrā naudā - 8500 eiro. Lukstiņa parādsaistības pagājušā gada nogalē veidoja 42 686 eiro, savukārt aizdevumus, kuri pārsniegtu 20 minimālās mēnešalgas, viņš nebija izsniedzis.

Deklarācijā norādītā informācija arī liecina, ka CSDD valdes priekšsēdētāja īpašumā pagājušā gada beigās bija ieguldījumu fondu vērtspapīri ar kopējo vērtību 126 375 eiro.

Lukstiņa īpašumā 2017.gada beigās bija 1990.gada automašīna "ZAZ 968M" un 1997.gada piekabe-transporta furgons "LLT 8102", bet kopīpašumā - vairāki zemes gabali Amatas novadā, zeme Tārgales pagastā un zeme un ēka Lapmežciema pagastā.

 
Visi komentāri
 
?? 14.aprīlis 2018 16:27
16 0 Atbildēt

aldziņa nekas, tak mašīnai nesanāk... Kā tas cilvēks tiek uz darbu?

arko2 15.aprīlis 2018 9:39
5 0 Atbildēt

Priekš kā šļupstiņam savu mašīnu? Papildus "tā neko" aldziņai droši vien ir arī bezmaksas dienesta vāģis. Arī protams uz mūsu rēķina.

atrabotka 14.aprīlis 2018 17:33
17 5 Atbildēt

Greizā valsts - 6800 mēnesī! Kamēr šitādi te pelnīs šādas algas un liela daļa parasto profesiju cilvēki ap 500 eiro te pēc definīcijas nekas nevar un nebūs labāk! Minimālai algai ir jābūt vismaz 1000 eiro uz rokas! Lai darba devēji nečīkst, ka nav kas strādā - viss kārtībā, valda brīvais tirgus! Es uzskatu, ka valstī vēl ir lieki kādi 250 000 - 300 000 cilvēki! Tiem arī visiem vajadzētu izbraukt. Redzētu, cik tad tādiem Luksiņiem maksātu mēnesī! Tagad izskatās, ka katru alga paliek lielāka par pāris tūkstošiem. Uz kā rēķina tas viss notiek, nevienam nav jāskaidro..

GB12 14.aprīlis 2018 21:28
9 4 Atbildēt

Tieši tā, brīvais tirgus. Lai nečīkst, ka parasto profesiju cilvēki saņem 500 euro. Ej kur maksā 1000, 2000 utt. Vai arī, vēl labāk - dibiniet uzņēmumus un maksājiet tās Eiropas algas... ja jau viss šķiet tik vienkārši.

ivars 14.aprīlis 2018 22:19
0 2 Atbildēt

ar savas sievas moskvicu

atrabotka 15.aprīlis 2018 0:20
3 2 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka iedzīvotāji (vairs) nečīkst, bet vienkārši izbrauc no šīs miskastes! (piedodiet) Čīkst darba devēji, ka nav kas strādā! Tomēr vēl ir ļooooti daudzi, kas strādā par tādām algām zobus sakodoši jo dažādu apstākļu dēļ nevar vai baidās izbraukt Var teikt, ka kādi 300 000 ir lieki mūsu valstī, jo piederās pie šīs vergturu sistēmas!

msh 15.aprīlis 2018 14:38
0 0 Atbildēt

Tak kaut vai lai minimālā būtu 2k uz rokas - tas cipariņš ir saistošs pa lielam tikai valsts iestādēm. Savā darbā šad un tad dažādu iemeslu dēļ strādāju vieglu darbu, kur laikam likme agrāk bija minimālā stundas likme; visu mēnesi tur nostrādājot kontu sasniedz 250 eiras. Šogad, protams, nekas nav mainījies - lai celtu algas, vajag lielākus ienākumus. Pagājušā gada beigās priekšnieks ar īpašnieku bija sprieduši ka būs jāparēķina un kaut kas jāpieliek, gan jau elektrība paliks lētāka - kā tad - pienāca jaunais gads, elektrība vienalga palika dārgāka, degviela palika dārgāka, baļķuvedējam vinjeti vajag arī pa granti braucot, bet pasūtītāji vairāk nemaksā - no kā tad lai tās algas ceļ...

atrabotka 15.aprīlis 2018 23:40
1 0 Atbildēt

Nu saprotams, ka laukos ir grūti un paliek tikai grūtāk - par to protams taisnība. Bet kapēc ar tādu knapi dzīvību dvesošu biznesu nodarboties? Ja valsts grib iznīdēt cilvēkus un uzņēmumus, tad lai tā arī notiek - uzņēmumi attiecīgi aizvērsies vai pārcelsies uz citām valstīm un cilvēki aizbrauks. Viss normāli - tieši tā kā valsts ir gribējusi. Kapēc spirināties pretī un likt ciest galvenajam darba devēja resursam - cilvēkiem? Ārzemēs nevar minimālo algu 1400 eur samaksāt - viss , bizness taisās ciet. Latvijā kaut ko bomžo, algas stāv uz vietas un tā tā vergturu sistēma kaut kā dzīvo. Tad jau var mēnesī maksāt arī 100 eiro un teikt, "Oi, viss baigi dārgs, vairāk nevar maksāt, nodokļi lieli utt." Klapē to bodi ciet un miers! Valsts tā ir gribējusi un viss!

msh 16.aprīlis 2018 22:28
0 0 Atbildēt

Nu redzi - ja tev būtu visādi zemes un mežu īpašumi, un pāris mazas firmas, ko tu darītu - to visu pārdotu un brauktu uz īriju sēnes lasīt? Droši vien ka nē, un tieši tāpat arī manas darbavietas īpašnieki.

Man patīk kā tu piesauc visādas mistiskās "ārzemes". Kāpēc nepiesauc tās valstis, no kurienes nāk lielākā daļa mūsu preču, ķīnu un poliju? Ķīnu, kur cilvēki tiešām vergo par pārsimts zaļajiem mēnesī un mēdz pašnāvības tāpēc taisīt, un poliju, kur var manīt ka vietējie nebraukā ar tik krutām tačkām, kā mūsu dižražojošā dižpilsēta. Ak jā, viens no manas darbavietas lielākajiem pasūtītājiem ir viena dižās pilsētas firma, nosaukumu neteikšu - cik priekšnieks ir stāstījis, diezgan bieži gadās ka situācijā, kur viņš viņējo priekšnieku cenšas sazvanīt, tas ir kaut kādās kanāriju salās vai tamlīdzīgā vietā. Kā redzi, kaut kā jau tiem dižās pilsētas iemītniekiem ir jānopelna ceļojumam un jaunam, laķētam pseidodžipam - gluži tāpat kā lukstiņam.

650 14.aprīlis 2018 19:05
4 0 Atbildēt

Ai, nu kā ta tā, nu ku ta Jūs tik skarbi- labs/taupīgs Vadonis tak visu var izprocesēt,nebūdams pats klāt un nebojādams gaisu, pārvietojoties uz dienesta vietu ar kkāda smirdīga iekšdedzes dzinēja starpniecību.Reku piem tajā furgonā LLT (LLP?) var iekārtot labu labo dzīvesvietu un ar pārējo kop-īpašnieku piekrišanu to stacionāri novietot uz viena no zemesgabaliem tajā Amatas novadā.

Motorolers 14.aprīlis 2018 20:51
6 3 Atbildēt

Tas vienkārši ir pipec! Par ko?!?!

Vernons 16.aprīlis 2018 8:30
0 3 Atbildēt

Tas ir par to ka 30 gadus STOP signāls CSN nav brīdinājuma signāls!

Par to ka CSN nav sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana"!

Par to ka Latvijā ir visīsākie CSN pasaulē: "Ievēro "Distanci""!

"Garantēt drošību", tā ir neiespējamā misija. Un pie šādiem apstākļiem apmāca braucējus auto skolās, strādā policija, tiesā tiesneši. Nu tā mēs dzīvojam.

GB12 14.aprīlis 2018 21:34
1 13 Atbildēt

Var, protams, diskutēt par CSDD darbības efektiviāti (pēc pieredzes, es teiktu, ka tas ir viens no sakarīgākajiem un pretimnākošākajiem valsts kantoriem), bet patiesībā jau nekāda tāda baigi diži lielā alga tā arī nav. 6800 mēnesī, novelkam nodokļus, sanāk kaut kas ap 4000-4500. Atmetot visu tipisko latvju bāleliņu - internetlūzerkomentētāju vaimanoloģiju un skaudību, manupārt, ļoti adekvāta lielas iestādes vadītāja alga.

Motorolers 14.aprīlis 2018 21:36
10 0 Atbildēt

6800 ir uz rokas!

GB12 14.aprīlis 2018 21:55
0 1 Atbildēt

Kāpēc tu domā, ka uz rokas? Šādos rakstos parasti parādās bruto alga.

Lol 15.aprīlis 2018 8:17
0 0 Atbildēt

Amatpersonu deklarācijās norāda saņemto naudu UZ ROKAS, informācija cik saprotu no turienes arī ņemta. ;)

atrabotka 15.aprīlis 2018 9:18
0 0 Atbildēt

Protams, tas būtu tikai normāli, ja norāda algu uz rokas! Man tak pilnīgi vienalga, cik aiziet nodokļos - vai 10 eiro vai 10 000 no algas! Man kā darbiniekam ir svarīgi, cik es saņemu mēnesī savā kontā. Es domāju tā ir visiem. Tas, cik nodokļi ir samērīgi un cik saprātīgi tiek izlietoti vai izšķērdēti, tas ir cits stāsts.

PV 16.aprīlis 2018 10:26
0 1 Atbildēt

Man puika tagad mācās autoskolā. Nesaukšu vārdā.

Biju pārsteigts par instruktora teikto puikam.

Tu labi brauc, Tev jau praktiski apmācības nav nepieciešamas.

Kā nolikt tiesības, parādīšu ceļus, kur CSDD inspektori brauks, zināsi visu.

Vāks...

Es ikdienā redzu, kā puika brauc. Es tiesības nedotu! Pārkāpumi viens aiz otra (daži pat bīstami), galva pašam liela, kā jau tīņa vecumā.

Es gribu, lai:

1) autoskola māca un iemāca;

2) CSDD lai eksāmenā nebraukā pa vieniem un tiem pašiem maršrutiem, lai tiesības dabū tās pelnījis cilvēks!

Uz ceļiem nereti redzam visas šīs sistēmas rezultātu : (

stāvbremze 16.aprīlis 2018 14:25
1 0 Atbildēt

Neredzu problēmu nomainīt instruktoru.

PV 16.aprīlis 2018 15:25
0 0 Atbildēt

Ko tas dos, ja es nomainīšu inspektoru šajā vienā konkrētajā gadījumā?

Citi tāpāt tiks apmācīti.

Un kā no tā mainīsies CSDD inspektoru paražas?

Sistēma kopumā saglabāsies. Brāķis "ražojumā" turpināsies..

Stāvbremze 16.aprīlis 2018 14:42
1 0 Atbildēt

Cik es saprotu, rakstīts par B kategorijas apmācību. Nesaprotu, pretendents ir puika vai tīnis vai tomēr pieaudzis līdz 18 gadu vecumam, jo iegūt tiesības vadīt B kategorijas transportlīdzekli Latvijā atļauts no 18 gadu vecuma. Tas tā!

Jums ir taisnība! Es arī gribu Rīgā vismaz vienu paceļamu tiltu un vismaz vienu tuneli, citādi, braucot līdz Latvijas vienīgajam un atpakaļ uz Csdd, vadīšanas iemaņu un kompetenču pārbaudei atvēlētais laiks izrādīsies par maz.

sems 14.aprīlis 2018 21:38
1 2 Atbildēt

kur tad knabs palicis ka neko nedara

taaneko 14.aprīlis 2018 21:48
4 0 Atbildēt

Mani nodokļi- viņu alga.

Ja viņi grib lielas algas- lai netraucē man pelnīt.

Nevajadzētu aizmirst, ka tieši no csdd nāk vidējā ikdienas pārvietošanās ātruma samazināšana, ieteikumi par pseidodrošību, dižkorķu organizēšana un idiotiski ieteikumi- piemēram atļaut tikai sertificētus ķengursitamos mašīnas priekšā- tie sadursmes brīdī maigāk traumē gājēju nekā nesertificētie. Lai nonāktu pie šāda gudra secinājuma pagājušogad tika iztērēta summa, kas līdzinās nelielas āfrikas valsts gada budzetam.

taaneko 14.aprīlis 2018 21:54
2 17 Atbildēt

Vairāk kā 50% Latvijas iedzivotāju atklāti nemāk braukt. Apļi, pagrizieni, spoguļi, pārkārtošanās, priekšroka. ...

Par to visu tieši var vainot csdd. Kantoris, kuru darbiniekiem intelekta līmenis ir vienkārši niecīgs.

GB12 14.aprīlis 2018 21:57
0 1 Atbildēt

Un tu, protams, māki... un tavs intelekta līmenis ir dikti augsts.?

taaneko 14.aprīlis 2018 22:36
3 25 Atbildēt

Visas tās viņu akcijas... Sākot jau no " skaties divreiz" privātie fotoradari, pētijumi, secinājumi, ieteikumi.

Gudrais cīnās ar cēloņiem- muļķis ar sekām.

Kas attiecas uz manu intelektu- domāju, ka pa csdd 2 stāviem nesavāksies tik daudz kā manam sētniekam. Un pa visu ēku- tik cik man.

GB12 14.aprīlis 2018 23:47
1 3 Atbildēt

Nu, tad neturi sveci zem pūra... ej strādāt uz CSDD, ar savu augsto intelektu ātri tiksi vadībā un varēsi pelnīt, un nebūs internetā jāīd.

taaneko 15.aprīlis 2018 9:30
1 20 Atbildēt

Noteikti neietu. Ir pieredze tādos darbos. Darīt lai atrisinātu, bet tev silti iesaka darīt tā kā kādam liekas izdevīgi. Par to jau liecina visas tās 2-3 prioritātes kampaņas, kurās tiek apgrozīti līdzekļi, bet pienesums satiksmes drošībā ir niecīgs.

ivars 14.aprīlis 2018 22:17
2 0 Atbildēt

normaala valsts akciju sabiedriiba, pie tam bezpelnjas, tikai tautai jaamaksaa par tehniskaam skateem un visu, kas ar to saistits

atrabotka 14.aprīlis 2018 22:52
2 0 Atbildēt

Ko stāsti, ka bezpeļņas? Vēl nesen iauto bija raksts, kur šie lielījās, ka pagāšgad šiem bijusi lielāka peļņa nekā aizpagāšgad! Kā tas var būt? Strādā, kā privātbizness?

Asais 14.aprīlis 2018 22:31
4 0 Atbildēt

Tur ari aiziet ceļa nodoklis.

Andris 14.aprīlis 2018 23:18
3 0 Atbildēt

Shēmotāju valsts,bet tādu lukstiņu pilns csdd,bet ceļi tiek nolaisti,jo naudiņa aiziet pie siles rukšiem.

Corbie 15.aprīlis 2018 0:14
0 3 Atbildēt

tagad skaidrs kapec mani 3 reizes izgaza... lidz atmetu ar roku jo vnk laika nebija ne parsudzeet neko, ta teikt izbraukshana no LV. riikojums no augshas... priekshniekam alga maza, jaagaazh laukaa, lai priekshniekam smaids lidz ausiim

tikai nesaprotu, kur tiesiibas dabuu tie kas pat neprot tik vien kaa noparkoties, taa taada kaa mistika, kuru nu galiigi nespeeju izprast!

GB12 15.aprīlis 2018 0:48
3 0 Atbildēt

90% no braukt nemācējiem un tiesības nespējīgiem nolikt uzskata, ka ir "iegāzti", nu, līdzīgi kā vairums zeku uzskata, ka ir iesēdināti nepamatoti

iciks 15.aprīlis 2018 21:30
0 0 Atbildēt

Taisni sagadīšanās pēc nesen runāju ar cilvēku no Jēkabpils CSDD. Viņš teica - ir kategorija, kas Rīgā nejēdz vairākkārt nokārtot braukšanas eksāmenu un nu dodas uz Jēkabpili.

Kaut kā dīvaini, bet arī tur, lai arī pilsēta mazāka, diži labāk nesanāk

matīsas draudze 15.aprīlis 2018 1:48
1 0 Atbildēt

VISPĀR normāla alga ne ko nedarošai profesijai!!!!! Lattelecom Gulbim daudz mazāka??? CEĻU REMONTĒTĀJI LAIKAM arī palikuši mazāk, kā Lattelecom oficiālie darbinieki= nu tie kuri reāli ko dara =3 darbinieki rajonā un rajonu bija 26 ...+Rīgā drusciņ kuri nemāk strĀdāt bez KOLHOZNIEKU PALĪDZĪBAS !!!= rīdzinieki iemacījušies saņemt algu ar kolhoznieku palīdzību!!! maz darot iesaistot kolhoniekus ,kā viesstrādniekus

atrabotka 15.aprīlis 2018 9:25
0 0 Atbildēt

Tu no viņa deklarācijas zini, ka viņam ir mazāka alga? Es kaut kur pa miglu atceros, ka viņam bija 20 000 eur mēnesī vai arī jaucu ar LMT šefu.

SAHS 15.aprīlis 2018 7:38
0 1 Atbildēt

JAA ,NABADZINS,TIKAI ZAPINAM NOPEKNIJA..... UN TADAI CUKAI NAC KAUNA TADU RAKSTIT..

Pļurkt 15.aprīlis 2018 14:33
0 1 Atbildēt

Zirgagalvas bija spiesti pieņemt likumu par progresīvo ienākuma nodokli.... un visi šādi darbonīši kas ir pamatīgi pazaudējuši uz tā nodokļa rēķina, paceļ sev algu, lai ATSISTU zaudēto!!

Nesanāks budžeta naudiņas šai paceltajai algai.... pacels nodevas no šoferiem un visiem citiem.

---

Kāda bija zagļu valstele, tāda arī paliek!

Dzīvo tikai tie kas sev algas sarakstīt tādas kādas iegribās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti