"Volkswagen Golf" 8 - starts 2020.gadā 27

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 21.janvāris 2018 7:17

"Volkswagen" vadība oficiāli paziņojusi "Golf" 8 ražošanas starta sākumu. Tagad zinām, ka jaunā modeļa konveijers sāks griezties nākamā gada sākumā.

Astotās paaudzes modeļa izstrādē "Volkswagen" investējis 1,8 miljardus eiro, radot mūsdienām atbilstošu produktu, kas turpinās Eiropas pieprasītākā automobiļa tradīcijas.

"Golf" 8 pamatā ir MQB platforma, kas apvieno visus koncerna modeļus, sākot ar "Polo" un beidzot ar "Passat", ieskaitot to radiniekus no "Audi", "Seat" un "Škoda". Jaunais "Golf" jau atkal kļūs vieglāks (35-70 kg), mazliet platāks un zemāks, bet bagāžas nodalījuma ietilpība pieaugs līdz 400 litriem.

Ciparu mērinstrumentu panelis tagad jau bāzes aprīkojumā, kļūs pieejama multimediju sistēma ar žestu un balss vadību, Head-up projekcijas displejs ar "Augmented Reality" (AR) tehnoloģiju, kas informāciju sadala divos līmeņos. Tālāk no vadītāja acīm (uz ielas, mašīnas priekšā) tiek parādīti navigācijas dati un atstatums līdz priekšā braucošajam transportam, bet tuvāk vējstiklam tiek atainota pārējā informācija.

Jaunā "Golf" motoru piedāvājums sāksies ar 95 ZS trīscilindru benzīna motoru, aptverot jaudas diapazonu līdz 150 Zs (benzīna motoriem) un 224 Zs (dīzeļiem).

"Golf" 8 modifikāciju skaitā būs "GTI" modelis ar 250 Zs (kā "Performance" versija 300 ZS), pilnpiedziņas versija "R" ar līdz 400 Zs pieaugušu motora jaudu. Jaudīgāka un tālāk braucoša kļūs arī "GTE" hibrīda modifikācija.

Visbeidzot neizpaliks arī universāla modelis universāla modelis (no 2020.gada), kura riteņu bāzi pastieps par 50 mm (līdz 2680 mm).

Latvijā jaunais Golf 8 varētu būt pieejams nākošā gada pavasarī.

 
Visi komentāri
 
Golf80 21.janvāris 2018 9:19
1 1 Atbildēt

Nu varbut vismaz shitam bus kaut kas pamainijies ????????????

viencexperc 21.janvāris 2018 9:48
9 2 Atbildēt

Nē. Salons būs par 2 cm lielāks un jaunas led lampiņas.

21.janvāris 2018 10:01
0 0 Atbildēt

sāc jau apskaust - tagad pat visvienkāršākajam golf, ko pērk pašvaldību ioestādēm jau bāzītē būs digitāls panelis, tā ka mācies glāstīt - noderēs

Palaidniex 21.janvāris 2018 11:33
0 14 Atbildēt

Pašvaldības perk volvo... ????

Ne ar ko prastāku nav iespējams taču braukt

Palaidniex 21.janvāris 2018 18:01
1 25 Atbildēt

Mīnusiņu licējiem derētu iepazities ar Jelgavas iegribām. Šefam S80, biš mazakiem čiekuriem S60 tiek īrēti, par summu, kas pietiktu viena Arteona un triju Passātu iegādei pilnībā. Par kādiem golfiem jūs te niekojaties. Volvo, lūk īstais, kas par pašvaldības nodokļu maksātāju naudu jāīrē uz 3 gadem... velams ar nekādu atlikušo vērtību, pie nekāda noskrējina, lai pec 3 gadiem “kāds nejaušs laimīgais par sviestmaizi vinnetu to loterija”...

Palaidniex 22.janvāris 2018 11:36
0 1 Atbildēt

Jā, kļūdījos - tiek nomainītas “nolietotās s40 un S80” pret jaunām s60 un s90...

Par privātu naudu, lai pērk ko grib, bet nepārliecināsiet mani, ka tas ir pērkams par pašvaldības nodokļu maksātāju naudu

www.firmas.lv/news/post/new...as_automašīnas

viencexperc 21.janvāris 2018 9:54
8 6 Atbildēt

Psstātiet man, vagisti.

Kas pērk polo? Tam kuram nepietiek naudas golfam? Cilvēks atnāk uz vw salonu un domā '' "tā, golfs man ir pārāk liels.... vajag ksut ko mazāku."

Vai to pašu jettu? Kurš idiots pērk?

Manuprāt, ja nav naudas psssatam, tad pērc škodu.

GTD2 21.janvāris 2018 11:15
11 3 Atbildēt

Piemēram Polo pērk galvenokārt sievietes, kurām bieži patīk mazas mašīnītes, un iespējams Golf nemaz nepiestāv, nwemaz nerunājot par passat, katrai mašīnai savs pircējs ne visu izsaka nauda.Tā tik amerikā jo mājās lielāks Gaziks jo krutāks kaimiņu priekšā

viencexperc 21.janvāris 2018 11:55
6 103 Atbildēt

"Mazas".

Tu stulbs? Paskaties izmērus. Uzliki tam polo farkopu un tas jau golfa lielumā. It kā tie 30 cm atvieglos parkošanos. 30 cm? Paskaties stāvvietās, kuri ir tie šķībie parkotāji. Vieni bomžmobīļi. Ja cilvēks nemāk parkoties, tad nenoparkos pat smārtu. Un tie 30 cm neko nemainīs.

msh 21.janvāris 2018 14:57
0 0 Atbildēt

Tu esi visu sapratis - kompaktus pērk cilvēki, kas nevēlas uztraukties par mašīnas novietošanu - kaut kā šķībi krustām ieliek, bet tāpat vietas pietiek. Nav kā ar amerikāņu gazikiem - it kā baigi ērti, pļur pļur pļur, bet notrulināts lumpenis ar tādu braukt nedrīkst, jo mašīnas novietošana ir kā jau ar gaziku - uz centimetriem.

viencexperc 21.janvāris 2018 15:28
4 1 Atbildēt

Te neredz nevienu full size auto. Vieni bomžmobīļi, kuri ir mazi, lai vieglāk noparkotos.

msh 21.janvāris 2018 16:38
1 2 Atbildēt

Nu bet tieši par to jau ir tas stāsts! Jeņķu pilnā izmēra mašīnu/gaziku ārpus ASV un kanādas var braukt tikai cilvēks ar smagās mašīnas vadīšanas stāžu, jo kā lai šis savādāk mašīnu uz centimetriem novieto? Tikmēr tie tur savu švako autovadītāja iemaiņu dēļ ir nopirkuši kaut ko mazāku - padomā kas būtu ja viņi brauktu ar jeņķu gaziku...

Kristaps 22.janvāris 2018 9:50
0 0 Atbildēt

mk7 polo ir kā mk3/4 golfs....

Bet mk7 golfs ir kā mk3/4 passat

Bet mk7 passat ir jau kā 7sērijas bmw(izmēros)

Auto izmēri aug un nestāv uz vietas. Zinu jo vectēvam bija mk3 golfs ar to garāzā varēj iebraukt bez problēmām. Ar mk7 golfu garāžu pa kādu pus metru vajag uz sāniem paplašināt lai iebrauktu, uz varētu izkāpt... tagad tur ietilpst tikai kāds polo...

Conqueror 21.janvāris 2018 10:07
4 1 Atbildēt

Nūūū - trīs cilindru motoriņš.... Tiešām mazohistiem. Jāsaprot, ja jābrauc 4 vai 5 cilvēkiem, tad ar tādu trīscilindrīšu mazulīti nu nevar normāli pabraukt, kādās43 sekundēs līdz90 varbūt varēs?

Palaidniex 21.janvāris 2018 11:34
4 1 Atbildēt

95% braucēju 95% laika vai 95% nobraukuma brauc maksimums divatā ar tukšu grabažnieku...

ABECEDE95 21.janvāris 2018 11:53
6 11 Atbildēt

No trijiem cilindriem noņemt 224 lopus... PZC! Kur vēl tālāk? Resurss- 30 000?! Prātiņ, nāc mājās! Vēl integrējiet turbīnu pašā galvā, lai, kad turbai kirdik, pusi dvižoka būtu jāsamaina, jo "восстановлению не подлежит". Tehno-idiņi, mārketinga dievi.

msh 21.janvāris 2018 14:58
1 0 Atbildēt

Cik vārdus no raksta tu izlasīji? Ar 224 zirguspēkiem tur ir 2.0 TDI ar divām turbīnām.

ABECEDE95 21.janvāris 2018 12:03
2 7 Atbildēt

Ja tā padomā, starteris un ģeņģeris jaintegrē blokā. Lai najebizness vienkārši izplaukst.

msh 21.janvāris 2018 15:01
0 1 Atbildēt

Atkal platāks un zemāks... Nu kāda velna pēc? Beidzot būtu pienācis laiks lai tā mašīna paliktu augstāka un šaurāka - tāpat 1.0 turbo braucējam būs pie kājas, ka mašīna izskatās kā riktīgam rīserim pieklājas, bet tas, ka pa bik bedraināku ceļu pabraucot buferis labākajā gadījumā strīķēsies pa ceļu, gan nebūs - un kāda jēga no platuma ja salonā īpaši nekas nepienāk klāt, tik mašīnu grūtāk novietot vai izbraukt caur kādai spraugai...

Palaidniex 21.janvāris 2018 18:05
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka fofāgens 99% noieta saskata Latvijas granteņu pārvarēšanai, ne pirmreizējā, ne otrreizējā tirgū...

Viem tas 0,001 % auto, kuram nāksies nomirt, ķerties un sist bamperus/karterus Lažas pagasta apkārtnē pilnībā nekrata...

msh 21.janvāris 2018 21:06
0 0 Atbildēt

Nevis lažas pagastā, bet pašā Lažā, latvijas galvaspilsētā... Ja kas, tad par vissūdīgāko granteni, pa ko pēdējā gada laikā sanācis braukt, sanāca braukt tieši tur

msh 21.janvāris 2018 21:14
0 0 Atbildēt

Vēl pāris novērojumiņi no pilsētām, ja tu dzīvo ilūzijā ka tie ir lauki, kur ar zemu mašīnu nevar pabraukt...

Pagājušā gada rudens, LielLažas pilsētas stabu iela, kurai notika kapitālais remonts - bordas ieliktas, asfaltam pamatkārta ielieta - pie dažām vārtrūmēm salikti aizdomīgi dēlīši uz asfalta pie bordām; mana personīgā aizdoma ka tos otro golfu braucēji nesalika...

Klasiskais piemērs, ko es iebāžu degunā visādiem šķūninga faniem, kas bīda šito sūdu ka man nepatīk sēdinājums, jo es dzīvoju laukos, un tieši laukos vajagot augstu mašīnu - jebkuras latvijas pilsētas bloku māju dzīvojamie rajoni - pašvaldību noteikumi paredz sodu tiem, kas domājot par citiem, noliek mašīnu ar vienas puses riteņiem zālē - un tā nu vietām kādu māju priekšā ir smuki uz asfalta novietotu mašīnu rindiņa, bet tiem, kas grib pabraukt garām, jāmočī ar vienas puses riteņiem pa trotuāru, kas reizēm mēdz būt augsts...

arba 21.janvāris 2018 21:45
2 0 Atbildēt

Patik man jusu attieksme - visi ir idioti

- kas perk jaunas

- kas perk mazas

- kas perk elektro

- kas perk sedinatas

- kas perk kredita

Sanak, ka esmi idiot 3 pakape

Perku jaunu , perku kredita , perku sedinatu !

Un vel trakak - garaza stav vel divas - abas mazas , abas divvietigas, abas zemas , abas uz zemam riepam !

Cilveki ir dazadi , viniem ir dazadas velmes, dazadi paradumi, dazadas vajadzibas !

Un tikai tadel, ka vini doma savadak, ka viniem ir savadakas velmes vini nav idioti !!!

Kalvis99 22.janvāris 2018 3:38
2 0 Atbildēt
kasinsh79 22.janvāris 2018 9:00
2 0 Atbildēt

ARBA - bingo!

Pircēji pērk to, kas patīk. Var arī bez racionāla pamatojuma. Kāpēc nepirkt Golf, ja tas ir tik patīkams auto (visādā ziņā, no vadāmības līdz akustiskajam komfortam), ka tam nav daudz līdzvērtīgu konkurentu? Kāpēc pirkt Passat, ja tik liels auto nav vajadzīgs? Kāpēc pirkt "meitas" SKODA, ja patīk vācu "mamma" VW?

arba 22.janvāris 2018 9:58
3 0 Atbildēt

tieši tā !

kādam škoda, kādam golfs, kādam audi a3, kādam vēl kas !

man nepatīk vw un nekad nēsmu apsvēris viņu iegādi, (izņemot škodu vai porsche), bet man pat prātā nenāk , ka cilvēks, kas pērk jaunu elektro lupo ir idiots !

neviens nav idiots , jo pērk to, kas viņam patīk un tieši viņam ir vajadzīgs !

ko pirktu mūsu gudrie lietoto auto mīļotāji, ja neviens ,,idiots,, nepirktu jaunus auto !

eidis 22.janvāris 2018 14:15
1 1 Atbildēt

Elektro lupo pircēji gan ir idioti.

Šis un vēl Nissans Leaf skaitās nepareizie elektroauto, ko pirkt: tur kkāds ātrās uzlādes vai slēgums idiotisks, kas nozīmē milzu klapatas nolietojoties.

Precīzu grāmaiņas saturu neatceros, atstāstu kā mana humanitārā atmiņas daļa pieglabāja

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti