"Škoda" parāda savu nākotnes krosoveru izskatu (+ FOTO) 23

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.februāris 2018 11:11

Čehijas autobūves kompānija "Škoda" publicējusi prototipa "Škoda Vision X" skices, ļaujot noprast savu tuvākās nākotnes krosoveru dizaina līnijas attīstību.

"Škoda Vision X" ir kompakts pilsētas krosovers, kura sērijveida versija nostāsies pakāpienu zemāk par "Karoq". Koncepts aprīkots ar hibrīda iekārtu un izceļas ar sportiski veidotu stāvu, ko pasvītro 20 collu riteņi, masīvi bamperi un sliekšņi, šauri starmeši un dinamiskas līnijas virsbūves sānos un motora pārsegā.

Salonā iebūvēts plats priekšējais panelis un liela izmēra ekrāns ar “intuitīvu saskarni”, kas paredzēts multimediju sistēmas un tīmekļa piedāvāto funkciju pārvaldīšanai.

Ražotājs vēlējies, lai koncepts rada asociācijas ar “Bohēmijas kristālu”, tādēļ konstrukciju papildina stikla jumts un salona dekori - kristāla elementi ar speciālu izgaismojumu.

"Škoda Vision X" pirmizrāde gaidāma marta sākumā, Ženēvas autoizstādē.

 
Visi komentāri
 
usaexperc 1.februāris 2018 11:36
3 6 Atbildēt

Ja cilvēks ir sataisījies pirkt Escalade, tad lai aiziet apskatīties Škodu. Dabūs gan vadāmību, gan uzticamību, ekonomiskumu, dizainu, tehnoloģijas, baudu u.t.t. Un vēl dakuja piķa paliks pāri. Varēs pieķert klāt jubilejas buhanku izklaidēm.

eidis 1.februāris 2018 11:49
11 0 Atbildēt

Kā tu iemanījies apvienot VAG ar uzticamību, dizainu un baudu? Un kā tur piķis var palikt pāri? VAG auto pārdevēji vienmēr interesējas cik tev ir piķis kopā un atbilstoši piemontē visādus bubinātājus, kurbulētājus, smārtotājus un uhinātājus lidz pēdējam. Jēgas nav, bet pēc VAG auto iegādes nauda nekad nepaliek pāri

msh 1.februāris 2018 12:36
0 0 Atbildēt

Nu - cilvēki paši vainīgi ka cenšas nopirkt to, ko nevar atļauties. Man vienmēr jāpasmīn šajā forumā par tekstiem "tam un tam modelim būtu jābūt tik un tik štukas lētākam", "lai to un to mašīnu pārdotu, tai būtu jāmaksā tik un tik štukas". Nabagu, kas grib atļauties to, ko tie nevar atļauties, vaimanāšana, nekas vairāk. Diez tie vācieši, kas pirka jaunus tos fofāgenus un audī, kas tagad 25-30 gadus veci ripo pa latviju, arī vaimanāja ka dārgi? Kaut kāds pliks B3 passāts, jauns, šodien maksātu 25-30k eiras, C4 audī - 40-50k eiras.

eidis 1.februāris 2018 13:26
12 0 Atbildēt

Viss diezgan vienkāršis - demo Golps maksā 87kEUR, kur 15k ir bāzīte, pārējais ir "extras". Piem. blakussē'detāja beņķis.

Notikums ir secīgs: avīzē izlasīji, ka no 15k, saskaitīji, ka vari atļauties. Aizgāja uz salonu un izbrauca ar demo pa 87k un saprati, ka alles gut. Sāka taisīt pasūtījumu, visādi žmiedzās, bet zem 35k nesanāk nekā, to arī parakstīja. Pie pirmās izmaksas saprata, ka dārgi bļin!!!!

Vāči vaimanā, bet patriotiski vaimanā un Merkele laiku pa laikam materiāli atbalsta viņu patriotismu.

msh 1.februāris 2018 17:52
0 0 Atbildēt

Ja vācieši vaimanā, tad viņi vaimanā tagad, jo paliek trūcīgāki, a pieraduši pie tā, kā bija pirms gadiem 30... Un šitas te ko tu te stāsti - tā ir bijis visos laikos - tagad vienīgi ir palicis labāk - tās ekstras, par kurām jāpiemaksā, ir kaut kas nopietns - 30 gadus atpakaļ otrajam golfam bardaka slēdzene, griestu lampiņas aizmugures durvju gala slēdži, pasažiera spogulis un grabažnieka lampiņa bāzītē nebija, par tādām lietām kā centrālā atslēga vai stūres pastiprinātājs nerunājot - tā ka nezinu par ko tu te vaimanā - par to ka tu gribi pieklājīgu aprīkojuma līmeni bez maksas. Ja tu esi tik liels muļķis ka ieraugot avīzē "jaunais golfs no 16500" nesaproti ka tur ir vājākā komplektācija/mazākais motors - tā jau ir problēma ar tevi, ne ražotāju.

msh 1.februāris 2018 18:37
0 0 Atbildēt

Un vēl - es saprotu no kurienes rodas šitā nīdēšana par to, ka aprīkojums maksā. Ir tādi jocīgi ļautiņi, kuri tev ir salikuši čupu plusu, un tu 99,99% ka esi viens no viņiem, kam, ja divām mašīnām abām ir četri riteņi, stūre un vienāds pedāļu skaits, tad tās ir vienādas un vienādos aprīkojuma līmeņos ir jāmaksā vienādi. Šo jocīgo ļautiņu domāšanu ir sačakarējuši japāņu mašīnu izstrādājumi, kur ražotājs ir ietaupījis uz pašu mašīnu, un par ietaupīto naudu salicis bāzītē aprīkojumu - līdz ar to šie ļautiņi pukojas par to ka fofāgenam bāzītē nav tāds pats aprīkojums kā mazdai, un nesaprot kāpēc 10-15 gadus vecs fofāgens maksā stipri dārgāk par tikpat vecu mazdu - "kā, abiem tak ir četri riteņi, stūre, trīs pedāļi - vienādi - tātad jāmaksā vienādi, kā mazdai!".

Līdz ar to, kad tu salīdzini bāzītes fofāgenu ar kādu līdzvērtīgas cenas šķībaci, kur ir jūtami labāks aprīkojums - atceries - tas aprīkojums tur ir tāpēc, ka tajā mašīnā nav kaut kas tāds, kas ir tajā bāzītes fofāgenā - un pats tas aprīkojums arī pa lielam ir primitīvs, un līdz ar to - lēts. Protams, šodien vairs nevar tik labi saprast uz ko ir ietaupīts, kā to varēja pirms 20 gadiem, kad varēja labi saprast ka mazdai ir elektriskie logi, toties trešajam golfam durvis aizvērās ar būkšķi, nevis plakšķi, un salons arī nebija kaut kā ķep ļep kopā samesti plastmasi - tagad tā ekonomija notiek bik citā līmenī, bet tā tur joprojām ir. Ja nebūtu, tad visas mašīnas maksātu kā fofāgens vai škoda, un piedāvātu līdzīgus aprīkojuma līmeņus.

eidis 2.februāris 2018 13:21
0 0 Atbildēt

Es nečīkstu. Es zinu kāpēc tas ir - šķībaču unificētie izstrādājumi (viņiem parasti ir 4-5 komplektācijas un viss) ir lētāki dēļ unifikācijas - no rīta ieslēgt robotu un vakarā izslēgt ir krietni lētāk kā turkam Jusufam skaidrot ka šim auto blakussē'detāja beņķis jāliek, bet tam nav.

Unifikācijai ir otrs blakus efekts - tie loriņi ir labāk salāgoti. Piem ja japānim ir tikai elektrisko logu opcija ar vienkāršu un skaidru durvju konstrukciju, tad fofāgens ir durvju konstrukciju samocījis tikai tāpēc, lai kādam skopam fricim ieriebtu un aizmugurē iemontētu skrūvējamus logus. Tas pats ar manuāli / lektriskiem spoguļiem. Idiotisms tas ir, ne autobūve

msh 2.februāris 2018 14:06
0 0 Atbildēt

Nu par to unifikāciju tev ir zināma taisnība - 4-5 komplektācijas, un visas lētas - tu aiziesi pie dīlera un prasīsi "eu, veči, es gribu mazdu kas nav gatavota no konservbundžu skārda!", viņi tev atbildēs "piedod, bet normāls metāls mums nav ne augstākajā komplektācijā, ne papildaprīkojumā". Kamēr durvju konstrukcija ir samocīta, jo ja šķībaci pēc stikla izgrabināšanas aizdzen uz tolmetu, vai, labākajā gadījumā šrotā paņem durvis ar veselu stiklu, tad fofāgenam vajag lai to stiklu varētu arī nomainīt...

Ja nopietni, tad tu nodarbojies ar vēlamā pasniegšanu par esošo, balstoties uz savām diezgan vājajām zināšanām par autobūvi un dzelžiem. Dažādi aprīkojuma līmeņi nozīmē tikai to, ka noliktavās jātur bik vairāk detaļu, un ražojot paretam jāpamaina uz konveijera ejošā komplektācija - runa jau tomēr ir par ražotājiem kas gadā saražo nevis 1, 5 vai 10 tūkstošus kāda modeļa mašīnu, bet simtiem tūkstošu. Kamēr atsevišķus knibuļus var ielikt arī dīleris. Tikmēr tas tavs durvju piemērs bez bildēm izklausās vairāk pēc fantāzijas - jā, fofāgenam noteikti durvis ir sarežģītāk uzbūvētas, lai tās būtu klusākas, stingrākas, pacēlājs darbotos precīzāk utt, kamēr šķībacim tas viss ir pajāt, jo nav premiums, un tāpēc tur ir kaut kas nevis vienkāršs, bet primitīvs - zato elektriskie logi un kāds var ar to lepoties - tas nekas ka visdrīzāk otrā golfa līmenī tā mehānisma uzbūve un pašu durvju uzbūve.

eidis 2.februāris 2018 14:51
0 0 Atbildēt

Mazdas metāla probzas bija viena metiena 6 un 5. Otrs metiens jau bija cita sagādes direktora rokās (šis ir tieši tas pats uz ko Opelis uzrāvās).

Un par ražošanu es zinu gan pietiekami daudz - odd&even ražošana ir amatniecība un attiecīgi arī izmaksā. Un dīleris arī rēķinu par ieknibināšanu piestāda. Šāda pieeja ir dārga un neefektīva, jo prasa procesa pielāgošanu.

Blakus efekts: modelis ir pilns ar nesalāgotiem agregātiem, jo daudzu modifikāciju salāgošanai laika nepietiek. Resp. šāda pieeja rada riskus, ka VAR RASTIES dažādu agregātu mijiedarbības problēmas. Un likumsakarīgi tādas arī rodas. Vienīgajam fofāgenam, kas man ir bijis, bija problēma nomainīt spuldzi, idiotiski uzbūvēta apmazgāšanas sistēma, utt.

Kur pieeju jau var saprast: 1. Nav laika visu pārbaudīt; 2. Merkele tāpat pastutēs, citādi Landesbanka ar pa burbuli var aiziet; 2. Vāči tāpat pirks, jo savējais.

msh 3.februāris 2018 12:14
0 0 Atbildēt

Mazdas metāla problēmas bija vismaz līdz gadsimtu mijai - līdz tam bija konservbundžu skārds, kas locījās no viegla piespiediena ar pirkstu, un durvis kas aizvērās ar atbilstošu "pļekc". Pieņemu ka kaut kad pēc gadsimtu mijas sāka ražot no normāla metāla, jo cik tad ilgi sūdus varēs iesmērēt.

Kā jau teicu, te ir runa par modeļiem, kurus ražo simtos tūkstošu, līdz ar to šī "amatniecība" ir tikai konveijera konfigurācijas maiņa ik pēc dažām dienām vai kaut kā tā - priekš dīlera var atstāt procesus, kas satur pa lielam kāda bloka izņemšanu un samainīšanu pret citu, un tā piekodēšanu, vai kaut ko ekskluzīvu.

Tas tavs "nesalāgoto agregātu" piemērs ir tāds ļoti komisks Es tevi apbēdināšu, bet fofāgenam ar agregātu salāgošanu problēmas nav, tieši otrādi, unifikācija ir augstā līmenī - diemžēl dēļ tavas nespējas izprast konstrukcijas un to uzbūves īpatnību iemeslus tu tikai nosecināji ka "debīla konstrukcija agregātu nesalāgošanas dēļ". Es nezinu par kādu modeli tu runā, un ja arī zinātu, man ar tādu noteikti nav bijusi pieredze, bet atceries - tas tev nav kaut kāds sūdains japānis, kam krutākais motors ir 2.0 16v komplektācijā "čo bļe? doš!" - pirmkārt, fofāgenam tur tas viss var būt pielāgots priekš VR6 vai R4 turbo, motoriem kas aizņem jūtami vairāk vietas, otrkārt, te atkal iestājas tas moments par ekstru kvalitāti - VAG jau deviņdesmitajos sāka lietot apmīzējus kas izbīdās, jo smukāk izskatās - šķībači, cerams, pirms 10 gadiem tādus ir sākuši lietot, uz jaunajiem neesmu skatījies - šrotos redzu tādus ap nullto gadu vai bik jaunākus, tiem vēl ir parastie, tādi protams aizņem mazāk vietas.

Tev tā kā vajadzētu zināt ka normāli aprīkotām mašīnām ir diezgan piebāztas motortelpas ar no tā izrietošām problēmām. Es baidos ka to pašu sķībaču flagmaņi nav labāki, jeb kā tu teiktu - "pilni ar nesalāgotiem agregātiem"

GTD2 1.februāris 2018 13:05
1 0 Atbildēt

salīdzinot ar izslavēto toyotu, skoida ir daudz uzticamāka ,ka arii baudamaka gan salonaa gan brauksanas zinjaa, kaa arii ar ilgaaku kalposanas resursuu, bet tas ir jauki,ka vari sakomplekteet auto pec savas vajadzibas un macinja biezuma, nevis ta ka standarta aprikojumaa maksaa par lietaam kasTev nav aktuaalas

eidis 1.februāris 2018 13:21
1 0 Atbildēt

Nu paši vāči gan saka, ka Honda esot uzticamāka par viņu uberizstrādājumiem .... un pērk fofāgenus.... un vaimanā par cenu.... Tad sāk piestaigāt uz KIA saloniem, līdz Angele atvēl 2,5k katram, kas nopirks fofāgenu. Nu un vāči atkal sastājas rindā pēc fofāgena, jo var tak ietaupīt.

GTD2 1.februāris 2018 14:50
0 0 Atbildēt

honda i loti vienkārša hadene ,viss vienkāršais ir izturīgs, bet tai pašā laikā ļoti skaļa un nekonfortabla. kia tagad arii nav nekads vairs letais lai gan nevar noliegt kvalitate arii uzlabojusies un varetu buut pat paraks par dažiem labiem japāņiem ,ka ir viņu galvenais konkurents. Bet vēl joprojām kia vājā vieta sliktā salona kvalitāte. Tas forši ja valdība aitbalsta savus ražotājus,pie mums tas nebūtu iespējams

msh 1.februāris 2018 18:42
0 0 Atbildēt

Nu kā lai honda nebūtu uzticama, ja kaut kāds civiks ir otrā golfa mūsdienu versija, un principā bez pārspīlējuma... Līdz pāris pēdējajiem gadiem, kad honda sāk izmantot mazus turbiķus, honda pa lielam izmantoja motoriņus, kuru saknes meklējamas astoņdesmitajos, ja ne septiņdesmitajos gados - nu un piekari priekš eiropas tirgus honda šajā gadsimtā ir cītīgi vienkāršojusi/palētinājusi - sākumā bija piekare ar diviem plauktiem un četru riteņu neatkarīgā piekare, karoč vēl labāk nekā pēdējās desmitgades golfiem - nu jau ir makfērsona statnes priekšā un parasts tilts aizmugurē, kā otrajam golfam... Kamēr vācieši cenšas izlaist kaut ko, kas arī savā pamatā ir moderns, ne tikai virsvbūves formā vai salona knibuļos - tas maksā.

eidis 2.februāris 2018 13:26
0 0 Atbildēt

Vācieši mēģina izlaist kko, kas ir DĀRGS un regulāri JĀMAINA. Piem slavenā Audi alumīnija piekare. Visa sapresēta kopā, pa daļām nepārdodas, maksā zvērīgi, jāmaina katru gadu.

Zelta bedre servisam un rezerves daļu ražotājam.

msh 2.februāris 2018 13:51
0 0 Atbildēt

Nu, ar tām alumīnija svirām tā tā ir vai nu muļķiem, vai tiem, kam nekad tāda nav bijusi, bet ir viedoklis. Audī stiliņā par tām piekarēm čīksteja pirms kādiem 10 gadiem - tagad nu jau pilns stiliņš kaut vai ar tiem pašiem B5 - neko, piekares iet, svirām vēl saradušies visādi ražotāji, gan dārgi, gan lēti - kas grib skrūvēt retāk, saliek visu komplektu un brauc vismaz pāris gadus par piekari nedomājot, kas grib skrūvēt biežāk, gadā nomaina pāris sviras par 20-30-40 eirām gabalā.

GTD2 1.februāris 2018 13:07
0 0 Atbildēt

bet konkretais modelis kaa tads izskataas diezgan bezjedzigs, fabija ar x6 ritenjiem

650 1.februāris 2018 13:35
2 0 Atbildēt

Ar šādiem izbīdītiem lunahoda riteņiem pat TA nevar iziet.

CSDD 1.februāris 2018 13:59
3 0 Atbildēt

Tas taču VW. Vajadzēs, pamainīsim likumus, kā to daram vienmēr. Varbūt Merķele mums atmetīs kādu desiņu vai maizīti...

viencexperc 1.februāris 2018 14:05
11 0 Atbildēt

Vienmēr šīs skices zīmē ar tādām, pagarinātām līnijām, lai krutāk izskatās, jo ja uzzīmēs reālistiski, tad atklāsies, ka nekā jauna nav. Parasts, standarta krosovers, turklāt, ar minimālām atšķirībām no pašreizējiem modeļiem.

650 1.februāris 2018 14:22
0 0 Atbildēt

priekšējās restes viņi varēja samainīt ar tajatu- tad uzreiz abiem būtu kaut kas jauns un "pilnīgi cits"

GTD2 1.februāris 2018 14:13
0 0 Atbildēt

delj riteniem,ka krosovers pilniigi neizmantojams

Conqueror 1.februāris 2018 20:41
0 0 Atbildēt

Un 20 collu riteņi...uh tī! Pa bedrainajiem lauku grants ceļiem vai tad varēs pabraukt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti