ASV, Kalifornijas štata Sakramento ugunsdzēsēji izmantoja 22 000 litru ūdens, lai apdzēstu Tesla elektroautomobili, kas bija aizdedzies uz ātrgaitas šosejas.
Sakramento ugunsdzēsēji savā Twitter vietnē izlikuši attēlus no izsaukuma, kurā viņiem nācās cīnīties ar aizdegušos Tesla Model S. Ugunsdzēsēji savu darbu paveica, taču tam bija vajadzīgi 22 000 litru ūdens, turklāt automašīna bija jāsagāž uz sāniem, lai labāk piekļūtu degšanas perēklim – akumulatora baterijai.
Ugunsdzēsējiem ir labi zināms, ka degoša elektroautomobiļa apdzēšana ir sevišķi grūts uzdevums – litija jonu baterija ir jāatdzesē ļoti rūpīgi pretējā gadījumā degšana var atsākties pat vairākas reizes un arī pēc ilgāka laika.
Tajā pašā Twitter vietnē Sakramento ugunsdzēsēji publicējuši video ar degošu Tesla auto kapsētā. Pēc vairākām atkārtotām aizdegšanās, ugunsdzēsēji to ievietoja bedrē, ko piepildīja ar ūdeni un tikai tad baterija atdzisa tiktāl, ka briesmas vairs neradīja.
Tas zināms arī Tesla, tādēļ ražotājs savā instrukcijā norādījis, ka baterijas aizdegšanās gadījumā pēc ugunsgrēka nodzēšanas, automobilis vismaz vienu stundu jānovēro un tikai tad to drīkst transportēt.

































































Tad jau labāk degošu Teslu ievietot kādā konteinerā, ko piepilda ar ūdeni, vai kādu citu degšanu slāpējošu vielu.
Kā tu jamo tur esi iedomājies ielikt kamēr "tā vêl karsta un ar liesmiņu". Neviens normāls ugunsdzēsējs tur klāt nelīdīs līdz nebūs vairs liesmu .... un tikai tad to lūzni kaut kur mēģinās pārvietot ... uz konteineru ar ūdeni, visticamāk ...
vajadzīgs vēl arī speciāls konteiners, lai tās atliekas varētu transportēt.
Jā protams, Zinītis no Saules pilsētas arī to ieteiktu ;) Kā savietot to degošo Teslu ar konteineru ? Izvietot konteinerus ik pēc kilometra būtu dārgi, bet vest klāt varētu, ja katrā mazpilsētas ugunsdzēsēju depo tādus ar visu piemēroto transporta līdzekli turētu rezervē. Nedomāju, ka tādi jau ieviesti. Bet transportēt pašu degošo Teslu nedrīkst, kamēr vēl aizdegšanās risks.