Dacia Duster matētā versija ierobežotā skaitā (+ FOTO) 18

 

Foto: Duster

iAuto | 7.februāris 2023 14:52

Rumānijas autoražotājs Dacia paziņojis par Mat Edition, modifikāciju, kas tirgū tiks laista ierobežotā skaitā.

Mat Edition izveidots uz Journey komplektācijas bāzes un papildu tai pievieno tādas ekstras kā priekšējo sēdekļu apsilde, bezatslēgas pieeja un Multiview kamera, savukārt vizuālo tēlu veido Comet pelēkā matētā krāsa, melni 17 collu vieglmetāla riteņu diski, melni spoguļu korpusi ar oranžu svītru, pelēki jumta reliņi.

Duster Mat Edition dzinējspēks ir 1,4 litru benzīna turbomotors, kas attīsta 150 Zs jaudu un darbojas kkombinācijā ar sešu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu.

Duster Mat Edition tiks izlaists ierobežotā skaitā. Zināms, ka Vācijas tirgum iedalīti 225 eksemplāri. Cena – no 26 400 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
Duster 7.februāris 2023 15:32
3 1 Atbildēt

Mat Peremat Ediwen

GTD2 7.februāris 2023 16:01
13 11 Atbildēt

pēc vairāku gadu lietošanas daudzi paliek matētā versijā, diemžēl matētai versijai sanāca ,bet pilnpiedziņai nē, kas šada tipa auto ir būtisks, atšķirībā no izskata, liec kādu versiju gribi tāpat izskatās pēc lēta sūda

Kanibaals 7.februāris 2023 16:12
10 9 Atbildēt

Tagad izskatās pēc lētas plastmasas sūda.

R(8) 7.februāris 2023 18:08
11 8 Atbildēt

Eh gudrisi pec 10 gadiem ar so sudu brauksiet slavedami

8(R) 7.februāris 2023 19:14
5 7 Atbildēt

Un kad Tu savu “jauno” mazo sūda jēpīti tirgosi? Jeb dosi pa taisno uz lūžņiem? Tev kā jau kārtīgam jauno sūdiņu drāzējam pienāktos atdot lūžņos, citādāk kaut kā savādi sanāk - slavē jaunos, visiem tikai jaunos, bet pats savu mēslu pēc tam pārdosi, nav svarīgi tieši, vai netieši, atdot atpakaļ un ņemt līzē citu ir tas pats…

R(8) 7.februāris 2023 19:36
4 7 Atbildēt

Es vinu notirgosu tev , vai tev lidzigam idiotam un tu ar vinu brauksi slavedams un kaiminiem un radiem lielisies par savu kruto auto un visiem stastisi kads esi baigais dzives veiksminieks

8(R) 7.februāris 2023 22:09
6 1 Atbildēt

Man galīgi nevajag Tavu mazo sūdu tas, lai paliek kādai neglītai sievietei.

Tīri Tev zināšanai šobrīd īpašumā ir vecs 2019 gada rav4 (sievai) un vel vecāks 2014 gada 200tais LC, gandrīz tik pat veca medību navara (2011) un pavisam veca 1991 gada w124 300CE kupeja un neviens no tiem auto tuvākajā nākotnē noteikti nedosies uz tirgošanu, pats vecākais iespējams vispār nekad.

Nepārproti opi, man nav nekas pret jauniem auto, bet nevajag te skandināt visus tos sviestus, jo tā pat to savu sieviešu jēpi kādam megināsi iesmērēt, vai atdot atpakaļ, lai līzē ņemtu citu, es visus savus auto esmu pircis bez banknešu palīdzības un braucis esmu ar ļoti daudz un dažādiem auto, tik daudz ka viss Tavs dzimtas koks tam nekad netiks līdzi. Man vienkārši besī visi šie līzingotāji kuri te dzen tuftu par jauniem auto, tā pat nav tava nauda opap, nemaz nerunājot par to, ka esi nopircis kaut kādu nelikvīdu.

To 8(r) 8.februāris 2023 16:30
0 0 Atbildēt

Teikšu godīgi Navara ir sūds konkrēts, tuvāk sakot tā rāmis ir vienkārši vāks. Antikorozijas apstrāde nepalīdz, jo tērauds korodē dēļ iekšējā sprieguma. Ja grib ilgi braukt, nedrīkst neko smagu vest vai vilkt. Es to autiņu par brīvu neņemtu, kur nu vēl pirkt. Bet, redz, citi ir ļoti apmierināti. Lai labi ripo!

8(R) 8.februāris 2023 18:49
0 0 Atbildēt

Zinu par navaras problēmām, bet auto pirkts no paziņas autoparka diezgan nopietni zem tirgus vērtības. Pretrūsu tika uztaisīta kad nopirku to auto, vairs neesmu nekur dzinis atkārtoti apstrādāt. pagaidām viss ok un TA bez problēmām, tik cik pats esmu to auto apskādējis, tas arī ir bijis labots, bet nobraukums salīdzinoši mazs 154k, fisi filtri vietās, gadā nobraucu līdz 10k km ar to auto un lielākoties pa mežu (ne hardcore oufroudā, tik cik dzīvniekam tuvāk piebraukt un no masta uz mastu- medniekmāju- mājām).

Baigi arī neesmu interesējies par to auto, tik cik dzirdējis, ka pirms FL versijam ar motoriem un standarta japāņu rūsa.

jopta 7.februāris 2023 21:23
5 1 Atbildēt

Bet ne jau maksāt jauna auto cenu par šitādu meteorītu

GTD2 8.februāris 2023 9:24
3 0 Atbildēt

vinji nav pieprasiiti otreizejaa tirguu, un pec desmit gadu braukšanas lielai daļai vieta būs tolmetā. vinji firmam jau pec piecu gadu lietosanas juuk araa. Es nesaku, ka laukos dzivojosiem savaa saimniecībā tādu nevajag iegādāties, bet runa ir par to kamdēļ māžoties un šādu lētu auto un sadardzinat ar kaut kadam nevajadzigaam matētām versijām

Kirils 7.februāris 2023 17:39
3 2 Atbildēt

Latvijā grūtiem ceļiem svarīgākais ir klīrenss. Pilnpiedziņa ir kalnā braukšanas sacensībām un lai no krusta ierādītu vietu bembjiem ziemā.

Iautofans 8.februāris 2023 20:50
0 0 Atbildēt

Nu tipisks proletariātlumpeņa komentārs. Tieši šādam auto pilnpiedziņa nafig nav vajadzìga un vācieši to sapeot, atšķirībā no latvijas mazpilsētas lauķa, jo nekur ar viņu tāpat nevar iebraukt. 2 metrus tālak kā ar tādu pašu priekšpiedziņi. Vācietis kuram vajadxēs pilnpiedziņu nopirks amaroku, nevis šo parodiju.

Braucējs 7.februāris 2023 17:12
2 10 Atbildēt

Šis tiešām gards kumosiņš. Lēts un ar komfortu, pat motors nav aizmirsies. Reāls konkurents praktiski jebkuram mazlietotam un pat jauniem auto.

Tas 7.februāris 2023 18:18
4 4 Atbildēt

motors ir viens riktīgs EUR sūknis. Domāju ar bāku max 500-600 km. A ja būtu dizelis, tad varētu nobraukts 900-1000 km. Ir mazliet starpība, vai ne ?

:) 7.februāris 2023 20:42
7 7 Atbildēt

Man ir 150Zs Dusters ar 1.3 l motoru, manuālā kārba. Vidēji ap 6.1 l/100km. Ap 220000 km nobraukums. Vājā vieta ir stabilizatoru bukses, iet ap 80000km. Ražotājs ir taupījis uz rashodņakiem: bremžu diski, izpūtējs, utt. Rūpnīcas antikorozijas apstrāde līmenī, virsbūve nerūsē. Piekares čuguna daļas nav krāsotas, kas ir taupīšanas rezultāts, nav kritiski.Būtu jamaina aizmugurējā tilta bukses. Lieli remonti nav bijuši. Ļoti labs auto par tā cenu. Nav prestižs, bet tās ir citu problēmas ar krāniņiem.

;))) 7.februāris 2023 22:48
2 3 Atbildēt

6.1 l ir labs rezultāts. Bet pilsētā nereāls visdrīzāk. Savukārt ar mazajiem ~ 1.6 dīzeliem, vairāk par 5l pilsētā grūti dabūt. Ir gan otra puse- kvēpu filtrs pilsētā iet ciet, bet ye jāņem vērā ka no 20. Gada arī benzīnam ir kvēpu filtrs un tas pilsētā iet vēl ātrāk ciet. Respektīvi pilsētā vairs nav ar ko braukt. Atliek e auto.

anonimikis 8.februāris 2023 9:36
5 1 Atbildēt

šitie matētie izskatās pēc tādiem, kuriem saimniekam krāsai nav pieticis. nogruntēta virsbūve un kad savāks naudu, tad dzīs uz krāsošanu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 5

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 18

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti