Neraugoties uz Eiropas Savienības lēmumu no 2035.gada aizliegt jaunu automobiļu ar iekšdedzes dzinējiem pārdošanu, BMW vēl neatsakās no šāda tipa dzinēja un turpina to izstrādi.
Pāreja uz elektrisko piedziņu Eiropā, šķiet ir neizbēgama. Par to raksta mediji, liecina politiķu pieņemtie plāni un ražotāju nospraustie plāni. Tajā pašā laikā pēdējo nedēļu notikumi met šaubu ēnu uz to, vai Briseles gaiteņos visas aplēses bijušas pareizas.
Nesen parādījās ziņa, ka Vācija, Austrija, Polija, Itālija un Čehija iebilst pret Eiropas Savienības lēmumu no 2035.gada aizliegt jaunu automobiļu ar iekšdedzes dzinējiem pārdošanu un šīm valstī varētu pievienoties Slovākija, savukārt vācu izdevums Handelsblatt ziņo, ka BMW joprojām strādā pie jaunas paaudzes benzīna un dīzeļdzinējiem ar četriem, sešiem un astoņiem cilindriem, kas, iespējams, turpināsies arī turpmāk. Tiek baumots, ka šie jaunie iekšdedzes dzinēji tiks izmantoti autoražotāja SUV klāstā, jo Eiropā joprojām esot stabils pieprasījums pēc lieliem krosoveriem, kas aprīkoti ar dīzeļdzinējiem.
Tas gan nenozīmē, ka BMW maina kursu uz elektrifikāciju – ražotājs jau agrāk paziņoja, ka līdz šīs desmitgades beigām vismaz 50 procenti no pārdošanas apjoma sastādīs modeļi, kas darbināmi ar elektrību un šis plāns paliek spēkā.
Arī Mercedes paziņojis, ka „Electric only” stratēģija ir spēkā, taču – atkarībā no tirgus. Ņemot vērā ne pārāk iepriecinošos elektromobiļu noieta rādītājus Ķīnā un ASV, Mercedes varētu ilgāk noturēties pie iekšdedzes dzinēja, tādēļ, kā ziņo ražotājam tuvi avoti, Štutgartē bāzētais uzņēmums atkal modernizē savu V8 dzinēju M176.
Tādi elektro sūdi nav vajadzīgi Eiropai...
te nu tu kļūdies - Eiropai būs braukt raudādamai (ar tiem elektro), kamēr pārējie varēs izvēlēties