Visi komentāri - Ford F-150 varēs nopirkt Eiropā; cenas neiepriecina

Ford F-150 varēs nopirkt Eiropā; cenas neiepriecina 8

 

Elektriskais Ford F-150 Lightning Foto: Ford

iAuto | 14.augusts 2023 15:39

Ford F-150 varēs nopirkt arī Eiropā, taču cena, ko prasīs par Amerikā populārāko pikapu mūspusē, būs teju divtik liela kā ASV.

Vācu mediji vēsta, ka Ford F-150 jau 2023.gadā kļūs pieejams arī Eiropā, pateicoties oficiālajam importierim, zviedru uzņēmumam Hedin US Motor. Cenas nebūs no mazajām – par bāzes versiju XLT prasīs 79 000 eiro, nākamā izvēle Lariat maksās vismaz 97 000 eiro, Limited – 116 000 eiro, bet vislabāk aprīkotais F-150 variants – pat 121 000 eiro.

Salīdzinājumam: ASV elektriskais F-150 Lightning, kas jau pēc savas būtības ir dārgāks nekā iekšdedzes motoru brāļi, ir nopērkams jau par 45 600 eiro (pārrēķinot no dolāriem). Starp citu, Norvēģijā elektriskais F-150 jau ir nopērkams – ierobežotā skaita versijā Limited un par 105 000 eiro vismaz.

Atgriežoties pie iekšdedzes motoru F-150, tiek ziņots, ka pircēja izvēlei būs pieejams variants ar 400 Zs 5,0 litru Flex-Fuel motoru, 430 Zs jaudīgs hibrīds uz 3,5 litru V6 motora bāzes, kā arī topmodelis F-150 Raptor, kas komplektēts ar 3,5 litru V6, kas attīsta 450 Zs.

Ja kādam interesē vēl lielāka jauda, jāgaida elektriskais F-150, kura rīcībā būs 426 kW (580 Zs un 1051 Nm). Tiesa, Eiropai vispirms tiek solīts variants ar 337 kW (458 Zs) un bateriju, kas nodrošina sniedzamību līdz 380 km.

 

 

 
Visi komentāri
 
Rexx 14.augusts 2023 16:23
1 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc tāda cenu atšķirība ASV pret ES?

es 14.augusts 2023 18:02
0 1 Atbildēt

Izmešu normas. Amerikā dzinējus joprojām var kurināt ar svina benzīnu un jēlnaftu.

WALA 15.augusts 2023 11:04
0 0 Atbildēt

NU ja nav zināšanu, tad acīmredzot nav - katrā štatā ļoti atšķiras izmešu normas, Kalifornijā stabili būs stingrākas normas kā jebkur Eiropā (vai ASV, ja reiz par to) !

Bet cenu strapību veidu tas, kur auto ražo vai saliek kopā un kādi "iekšējā tirgus" aizsardzības nodokļi vietā uz kurieni transportē, un vai ir nav kaut kādi savstarpēju tirdzniecību atvieglojoši noteikumi. 

Tā kā ASV viena no pirmajām sāka izmantot dažādus nodokļus sava tirgus un darba vietu aizsardzībai, tad visi pārējie "veikli sekoja piemēram" un ES dažādi noteikumi ir vienkārši "ideāls slieksnis" tam lai te tā īsti lēts nebūtu nekas, bet teiksim ASV vai Japānā tieši tas pats jebkam kas nāk no Eiropas utt.

es 15.augusts 2023 12:06
0 0 Atbildēt

Esmu bijis pretējos galos - Arizonā un Aļaskā. Abos gāž iekšā to, ko var dabūt. Jā,dīzeļos arī naftu, atrabotku no tehnikas, atjauktu ar benzīnu.

WALA 15.augusts 2023 15:40
0 0 Atbildēt

Tā var būt arī ASV vidienē ir gana štatu ar ļoti "relaksētām" izmešu prasībām, tiesa kopumā vietējā EPA ļoti "slikti" skatās uz DPFu utml. izgriezšanu, tipa standarta auto komplektācijas "izmaiņām", pat tad ja emisiju standarti ir "vaļīgi". Un tāpēc bieži tiek meklēti veci kravinieki un smagā tehnika, lai prasti liktu mīksto, un darītu kā ienāk prātā ...

Piem. Cat (Caterpillar) un Cummins tur industriālā mērogā atjauno piem. miljonus noskrējušus dzinējus, ja vien blokā nav plaisu ...

es 15.augusts 2023 16:39
0 1 Atbildēt

Aļaskā ir kaudze ar pamestu traktortehniku. Neviens viņus neremontē. Tur izvest dzinēju uz kapitālo remontu ir dārgāk kā ievest jaunu traktoru. To tikai Discovery rāda, ka rūpnīcas mehāniķis atlido ar divām lidmašīnām un pieciem instrumentu koferiem. Realitātē, ko var uz vietas sataisīt, to sataisa (ja vajag piesūta minimālu detaļu komplektu). Ja lielāks remonts, tad turpat arī pamet kā donoru. Pat lūžņos netamaksājas izvest.

WALA 16.augusts 2023 16:27
0 1 Atbildēt

Kaut kāda zinām taisnība jau tev ir, taču ja problēma ir tikai motorā un nav tieša donora - tad  motoru gan atmaksājas kapitāli remontēt ( ar nosacījumiem kas viss vesels) , BET parasti tad kad motoram ir pienācis kapitālais, tai tehnikai arī neviena cita lieta sen vairs nav tik labā stāvoklī lai kaut ko darītu ...

GB12 15.augusts 2023 7:40
1 0 Atbildēt

Es aiz miskastēm sasūkāšu! Man tāds būs!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti