Opel laidis klajā elektriskā krosovera Mokka Electric Long Range modifikāciju ar 20 procentu lielāku sniedzamību.
Vācijā izplatītāji par Mokka Electric Longe Range augstākās aprīkojuma versijas Ultimate variantā prasa 44 720 eiro, bet pircējs par to iegūst automašīnu, kas aprīkota ar jaudīgāko no šim modelim pieejamiem elektromotoriem – 115 kW (156 Zs) agregātu, kas nodrošina ieskrējienu līdz simtam 9 sekundēs. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 150 km/h.
Ražotāja dati liecina, ka ar jauno 54 kWh akumulatoru transportlīdzeklis tagad var nobraukt līdz 407 kilometriem saskaņā ar WLTP standartu agrāko 338 kilometru vietā, kas ir par 20 procentiem vairāk.
Elektrības patēriņš samazinās līdz 15,2 kilovatstundām uz 100 kilometriem. Un vēl viens svarīgs parametrs – ar 100 kW ātrās uzlādes iekārtu, akumulatoru var uzlādēt līdz pat 80 procentiem aptuveni 27 minūtēs.
Opel Mokka Electric Long Range jau pieejams pasūtīšanai.
Galīgi galvu durvīs saspieduši par 44k pārdot 55kw/h "pirkstiņbaterijas" ietilpības lieluma akumulātoru golfa izmēra kastītē. Ziemā ar 20kw/h patēriņu veicamais attālums, labi, ja 250 kilometri. Es savai mašīnai, kad redzu bākas atlikumu 250 km sāku aizdomāties par to, ka tā ir jāuzpilda. Bet šeit....
pārāk nepriecājies - tūlīt tevi izjās par izgriezto kvēpu filtru.
Puisīt, kad sapņo par tām darbībām, ko uzrakstīji augstāk, tad aizver acis. Mans auto ir, nepilnus, 2 gadus vecs un pirkts jauns no salona.
Tad Johnny Tev jāuztraucās x2...vairāk. Šihits jau ir izbaudīts dzīve pie patreizējiem noteikumiem.
Gudriniekam derēja zināt ka 18650 elementa izmērs ir 2x lielāks par "pirkstiņbaterijas" izmēru. Un šaubos vai jaunajā modelī šādi elementi tiek lietoti. Visticamāk tur ir LFP strēmeles.