Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā.
Nākamgad Škoda piedāvājumam pievienosies Fabia izmēru elektrisks mazauto. 4,10 m garais Epiq būs čehu ražotāja mazākais elektroauto, kas tiek veidots jaunajā Modern Solid dizaina stilā. Zīmīgākie šī risinājuma elementi ir ļoti šauri T-veida galvenie un dienas gaitas lukturi, melna radiatora reste, tā pati T-veida lukturu tēma aizmugurē, kā arī bamperi ar astoņām vertikālām atverēm no kuriem daļa iekrāsotas oranžas. Oranžie akcenti izmantoti arī jumta līstēm, riteņu diskiem un interjera noformējumā.
Jāatzīmē arī izgaismotais Škoda uzraksts un korpusa uzlikas sānos, kas esot izgatavotas no otrreiz pārstrādātiem materiāliem.
Salonā ir sēdekļi ar sānu atbalstu, mazāka izmēra digitālo mērinstrumentu ekrāns vadītājam, kā arī lielāka izmēra ekrāns multivides iekārtai, oranžas krāsas drošības jostas, kā arī stūre ar Škoda uzrakstu un grozāmveltnīšiem funkciju pārvaldei.
Ražotājs atklājis, ka Epiq sākumcenu centīsies noturēt pie atzīmes 25 000 eiro un sola tam liela apjoma bagāžnieku (490 l.), plašu telpu pasažieriem, kā arī sniedzamību ar vienu uzlādi līdz 400 kilometru attālumam.
Zināms, ka Škoda Epiq tiks izmantota MEB Entry platforma, kas būs pamatā arī topošajiem Volkswagen ID.2 un Cupra Raval.
Man jau tā tagad patīk. 😍
Man arī patiktu, ja nebūtu pārliecināts, ka bildē no augšas priekšējie sēdekļi aizbīdīti maksimāli uz priekšu. Visiem auto, kas īsāki par 4.3 m, vieta aizmugurē "līdz ar nagiem"
Kompaktklase, ko var gribēt - cik ir tik ir tās vietas, pilsētas/piepilsētas automobīlim +- ok.
Toties ir stikla jumts (nu kā ta bez tā), lai savu čaiņiku varētu vasarā pasildīt saulītē (opcionāli lielgraudu krusā būs jautrāk, trāpīt tajā pēdējos gados nav nekas neiespējams)
Muļķības, vienīgās vietas daudzumu, ko tiešām mašīnas garums izsaka, ir vietas grabažniekā daudzumu - un arī ne vienmēr. Manai mātei ir otrās paaudzes fābija; wikipēdija saka ka 4m gara - izmēģinājuma brauciens to pērkot bija - sasēdās trīs veči ap 2 m, un mana māte, un braucām - vietas visiem pietika, pats biju pārsteigts. Ir arī sanācis sēdēt otrās paaudzes Nissan Micra, kas vispār ir 3,7 metri, aizmugurē - arī tur vietas bija daudz, tik vien ka tur bija īsi priekšā sēdošie, bet ja arī būtu bijuši garāki, vietas būtu bijis pietiekami. Tikmēr otra galējība - deviņdesmito gadu Honda Accord - braucu kopā ar četriem leišiem, man kā garākajam deva sēdēt priekšā - kamēr aizbraucām galā, kāja jau bija notirpusi...
Pat man jau sāk likties, ka par daudz to episko fabiu esi pasācis slavēt!
Šitas gan taisnība - autobūvē ļoti bieži tieši priekšas pasažiera kāju zona ir apdalīta, it īpaši jau uzmācas dokumentu nodalījums ceļgaliem.