Visi komentāri - Bentley pārtrauks V8 modeļu ražošanu; pasaulē varētu būt vairāk nekā 53 000 šādu Bentley (+ FOTO)

Bentley pārtrauks V8 modeļu ražošanu; pasaulē varētu būt vairāk nekā 53 000 šādu Bentley (+ FOTO) 12

 

Foto: Bentley

iAuto | 12.maijs 2024 4:53

Britu luksuss automašīnu ražotājs pamazām atsakās no saviem leģendārajiem dzinējiem, kas ilgus gadus bija viens no svarīgākajiem elementiem Bentley automobiļu konstrukcijā.

Varenais 6,0 litru divpadsmit cilindru W12 šobrīd pieejams tikai ekskluzīvajos Mulliner sporta automobiļos, bet tuvākajā nākotnē par vēsturi kļūs arī 4,0 litru divu turbīnu V8 agregāts.

Mediji vēsta, ka Bentley jau šogad Apvienotajā Karalistē, Eiropā un Tuvajos Austrumos pārtrauks ar V8 motoru aprīkotu Continental GT kupeju, Continental GTC kabrioletu un Flying Spur sedanu pārdošanu, kā vienīgo izvēli pircējam šajā jomā atstājot Bentayga krosoveru.

Bentayga astoņu cilindru motors pagaidām paliks, taču pārējiem modeļiem to svītros, tādēļ pircējam vēl ir nedaudz laika līdz pasūtījumu pieņemšanas oficiālajam noslēgumam jūnijā, kā arī neliela cerība pēc tam – līdz brīdim, kamēr dīleri izpārdos pēdējos noliktavās ievestos eksemplārus.

Citos tirgos atteikšanās no V8 motora notiks vēlāk. Ziemeļamerikā to atzīmē ar Continental GT, Continental GTC un Flying Spur īpašo versiju Edition 8, ko veidojuši Mulliner speciālisti. Šādam modelim Blackline ārējā apdare, 22 collu riteņi 5 vai 10 soieķu dizainā, Comfort sēdekļi, Bentley firmas rotējošais displejs viduskonsolē un polsterējums ar kontrasta nošuvēm. Klienti varēs izvēlēties sev vēlamo eksterjera krāsu no vairāk nekā 60 Mulliner paplašinātā krāsu klāsta toņiem, un tiem būs ekskluzīvs Palm Fluting sēdekļa dizains, kāds līdz šim Bentley automašīnām nebija piedāvāts.

Kopš 4,0 litru V8 dzinēja ieviešanas 2012. gadā ir uzbūvēti vairāk nekā 53 000 ar V8 aprīkotu Continental GT, GTC un Flying Spurs, savukārt 6,0 litru Twin Turbo W12 motoru divos gadu desmitu laikā saņēmuši vairāk nekā 105 000 Bentley.

 

 
Visi komentāri
 
wons 12.maijs 2024 9:37
3 0 Atbildēt

Skaists auto

msh 12.maijs 2024 16:43
0 3 Atbildēt

Skaists? Lielākā daļa šitādu biezo mašīnu ir neglītas, jo galvenais mērķis ir izrādīties, un te ir viens no tiem gadījumiem - jāsaka "iespaidīgs".

core 13.maijs 2024 12:31
0 0 Atbildēt

Dizaina eksperts ierunājās 😂

msh 14.maijs 2024 1:58
0 1 Atbildēt

Nu, uz tava fona, kas vērtē mašīnu skaistumu tikai pēc cenas, jā, noteikti esmu. Jautrs fakts - uz ātro pašķirstot wikipēdijā šitādu biezo mašīnu lapas, redzams ka tādām mašīnam dizaineri pamatā ir nezināmas viduvējības - tas nav kā parastiem ražotājiem vai itāļu supermašīnām, kur vajag kaut kādu eleganci, un tāpēc diezgan bieži kaut kur pavīd kādi džudžāro, bertones un tamlīdzīgi.

anonimikis 12.maijs 2024 10:59
0 4 Atbildēt

Klientiem tos lielos motorus vairs nevajag, nepērk. Tāpēc arī iet nost no ražošanas.

Sergejs 14.maijs 2024 13:23
0 0 Atbildēt

Šiem klientiem ir pavisam cita mēraukla nekā tev un man, pērk un pirktu, bet koncerna ietvaros ir jāsasniedz noteiktie vidējie emisiju grami uz auto, kā arī ja aizrautīgi ar izbolītām acīm nepūtīsi ekostabulē tad tevi ar sapuvušām eko olām nomētās.

msh 12.maijs 2024 16:44
3 0 Atbildēt

Paga, kas pēc to motoru nosvītrošanas tur kaut kas vēl paliek?

Sergejs 14.maijs 2024 13:26
0 0 Atbildēt

VAGam tak ir vēl tas slavenais 3 cilindru 1.0, pieliks klāt vēl 3 niknas turbīnas uz 5 bāri katra un būs labi - uzliks birku 550zbs un aiziet🤔

Slinkais 14.maijs 2024 16:14
0 0 Atbildēt

12

Slinkais 13.maijs 2024 10:59
0 0 Atbildēt

V6 hibrīdi gan jau berzē rociņas

ZZZZ 13.maijs 2024 11:31
1 1 Atbildēt

VW Arte ON un viss labi, pietiekoši. Plug in🙈

0pis 13.maijs 2024 14:57
0 0 Atbildēt

Gribēju kaut ko iekomentēt, bet luksus auto eksperti jau visu salikuši pa plauktiņiem 😊

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti