Manipulācijas ar tahogrāfu: kravu pārvadātāju ieliek cietumā 23

 

Foto: Ekrānbilde no Flickr.com

iAuto | 28.decembris 2020 15:12

Itālijas tiesa kādam transporta kompānijas īpašniekam piespriedusi piecu gadu cietumsodu saistībā ar tahogrāfa manipulācijām.

Itālijas tiesa Venditti Trasporti īpašniekam no Frosinones (Lacio reģionā) šī gada decembrī piesprieda piecu gadu cietumsodu, lai gan prokurors pieprasīja 3 gadu un 4 mēnešu cietumsodu. "Šis īpaši bargais sods ir precedents," uzsvēris advokāts, kurš pārstāvēja cietušos autovadītājus.

Tiesvedība bija saistīta ar 2007.-2012. gada notikumiem un sākās, kad policija uzņēmuma kravas automašīnu ikdienas pārbaudēs vairākkārt atklāja manipulācijas ar tahogrāfiem. Toreiz pieci autovadītāji atzinās, ka darba devējs piespieda veikt šādas darbības, draudot ar atlaišanu.

Policija uzsāka izmeklēšanu un rezultātus nosūtīja Frosinones prokuratūrai. Pēc apsūdzības uzrādīšanas spriedums pirmās instances tiesā stājās spēkā tikai šī gada decembrī. Autovadītāji tiesā liecināja, ka viņi bez atpūtas braukuši līdz 12 stundām dienā.

Kaut arī prokurors pieprasīja trīs gadu un četru mēnešu cietumsodu, tiesa pārvadātājam piemēroja bargāku sodu - piecu gadu cietumsodu un kompensāciju izmaksu cietušajiem darbiniekiem.

 
Visi komentāri
 
core 28.decembris 2020 16:28
2 0 Atbildēt

Tiešām tahometru? Raksta beigās gan parādās tahogrāfs.

DALJNOBOJS 28.decembris 2020 17:09
13 11 Atbildēt

mums arī tā vajadzētu 90% mazo kantoru īpašnieku krāpjas ar tahogrāfiem un totāli uzspļauj uz auto tehnisko stāvokli, jo īpaši ja brauc tikai pa Baltiju un uz Rašu vai BeloRašu

Rexx 28.decembris 2020 21:50
14 2 Atbildēt

No kurienes šàdi spriedelējumi? Vismaz mazajos kantoros ir cilvēcīgāka attieksme pret šoferi, nevis kā lielajos- viens no simta, bezpersoniski. Un arī par tehnisko stāvokli ir muļķības. Mazais neriskēs ar 33 vai 50 procentu savā biznesa, lai kaut kur noplīstu.

Vernons 28.decembris 2020 18:06
11 9 Atbildēt

Beigsies analogais tahogrāfs un beigsies šitā herņa!

reku 28.decembris 2020 20:22
1 1 Atbildēt

Votvot un sāksies vēl lielāka herņa.Digitalizācija dzīvi padara tikai sūdīgāku.

Kanibaals 29.decembris 2020 0:12
0 1 Atbildēt

Digitālais ņem ātrumu no GPS? Beidz muldēt, nekas tur diži neatšķiras.

Irēna 28.decembris 2020 21:50
2 2 Atbildēt

Nevajag likt vainu uz mazajiem kantoriem, man vīrs visu laiku šmaucās ar tahogrāfu, lai ātrāk izbrauktu reisu. Un priekšnieki vienmēr lamāja ka brauc pa melno. Un cik atceros ja mašīna salūza, paši brauca taisija mašīnu.

DALJNOBOJS 29.decembris 2020 0:18
0 0 Atbildēt

Nu nu, šefs tikai lamā un paši taisa mašīnu, pašiem ir vērts taisīt tikai vecu kam čeļs uz Eiropu ir slēgts, tad tipisks brauciens uz Krieviju valsti, bez likumiem.

Bet nevis mazi kantori ir slikti.

dullais janka 28.decembris 2020 21:58
2 0 Atbildēt

latvija lielaka dala sedetu

A. K 28.decembris 2020 23:26
2 0 Atbildēt

Kāds sakars? Ar digitālajiem muhļī uz velna paraušanu-magnēti atkļučkas. No pieredzes.

DALJNOBOJS 29.decembris 2020 0:11
3 1 Atbildēt

Digitālo tikai ir sarežģītāk noslēpt, nekā ar šaibu, ja sāk transportņiki sāk pārbaudi, tad ir vāks, jo procesā rodas nesakritības

Rr19 29.decembris 2020 12:11
0 0 Atbildēt

Diezin vai eiropā vēl ar analogo brauc. Muhļīšana varbūt beigsies, kad TP datus nolasīs no attāluma.

Nākotne 29.decembris 2020 13:18
1 1 Atbildēt

Nākotnē tahogrāfus nevajadzēs, tā pat kā šoferus! Bezpilota kravinieki kursēs 24/7, jo tiem nevajag miegu!

DALJNOBOJS 29.decembris 2020 14:23
0 1 Atbildēt

Tieši tāpēc es aizgāju mācīties uz proģiem

Pļurkt 29.decembris 2020 16:55
0 1 Atbildēt

Ha ha - digitālais.....

Vēl nav dzimusi tāda proga, kuru veiklie darboņi nebūtu uzlauzuši jau pirmajā nedēļā!

Nav dzimusi tāda proga, kura vismaz reizi gadā nenogļukotu!

Pļurkt 29.decembris 2020 17:02
1 0 Atbildēt

Darbā ir darīšanas ar dažādām transportfirmām un regulāri redzu ka tiek LIKTS šoferiem appist tahogrāfu!

Šoferis no Rīgas ir izbraucis 6-00, izvadā preci, pie mums iekraušanās ir līdz 15-00, bet pabieži ir ar 16-00.... Līdz Rīgai ir 200 km un mēs neesam PĒDĒJĀ iekraušanās vieta!

Regulāri dzirdu - man magnēts, otstoju var netaisīt!

Cik stundas strādā šoferis???

Man iznāk MINIMUMS 12 st KATRU DIENU!!

Šoferis 29.decembris 2020 21:22
2 0 Atbildēt

Maksimālais pieļaujamais darba laiks ir 15 h. No kurām tīra braukšana drīkst būt 10h. Izvadājot preci, tas braukšanas laiks jau nesavācas tik liels, plus vēl kraujoties ārā, iekšā, tiek taisīti atstoji. Tātad, ja pa godīgo, sākot 6:00, drīks strādāt līdz 21:00. Cits jautājums ir, kurš sevi cienošs šoferis un par kādu algu piekritīs tādai katorgai...

Rr19 29.decembris 2020 23:16
1 1 Atbildēt

Bet strādā.

Pļurkt 30.decembris 2020 9:33
0 1 Atbildēt

Maksimālais pieļaujamais darba laiks ir 15 h

+++++++++++++++

Tas ir Dienvidrodēzijas dati priekš melnajiem?????

Vernons 30.decembris 2020 13:35
0 0 Atbildēt

Tev derētu izlasīt EK 561. Regulu, par darba un atpūtas režīmu! Tie plātīzeri nav uzrāvušies! Tad kad "atpogās" 1500 Eiro par Savu "varoņdarbu", tad arī sapratīs ko tas maksā! Pie kam maksā abi, gan šoferis, gan darba devējs!

Pļurkt 30.decembris 2020 14:43
0 0 Atbildēt

Pamosties! Jau PUSGADU esi gulējis un nezini, ka tevis pieminētā regula ir izmainīta!

www.atd.lv/lv/jaunumi/es...%C4%ABvie-akti

miezis89 31.decembris 2020 14:26
1 0 Atbildēt

Nē, priekš Eiropas baltajiem! 15h drīkst būt DARBS! Tas nozīmē - braukšana kopā ar citiem darbiem un atstojiem. Ne vēlāk kā pēc 15h maiņas ir jāsākas 9 h atpūtai.

Vernons 30.decembris 2020 9:21
1 0 Atbildēt

Lafa ir beigusies ar digitāliem tahogrāfiem ienākot šoferu uzraudzībā! Speciālisti tikai pasmejas par muļķīgiem komentāriem! Reizi gadā policija ierodas transporta uzņēmumā un pieprasa datus par pēdējo gadu. Par katru auto un katru autobusa vadītāju. Neatbilstību izmet programma! Atliek sarakstīt protokolu par pārbaudi un pārkāpumiem! Tiek uzlikts sods un tā var zaudēt Licenzi un atbildīgais "Labo reputāciju"! Sodi nav mazi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti